بیوگرافی آیلار دیانتی

اگرچه ایران یکی از کشورهای در حال توسعه و جهان سوم است ، اما هنرمندان را پرورش داده است. بسیاری از بازیگران ایرانی در فیلم های خارجی دیده می شوند. همچنین می توان از آیلار دیانتی به عنوان یکی از مشاهیر اینستاگرام نام برد که در سایر کشورهای ایرانی الاصل فعالیت داشته است. در ابتدا ممکن است نام او کمی ناشناخته به نظر برسد ، اما باید بدانید که وی در یکی از موزیک ویدیو های آرش خواننده مشهور و محبوب ایرانی نقش داشته است. این رقم هنوز در زمینه مدل سازی کار می کند.

بیوگرافی آیلار دیانتی

آیلار دیانتی یک شخصیت ایرانی است که فعالیت خود را در نروژ آغاز کرد. وی در زمینه های مختلفی از جمله بازیگری ، خوانندگی و مدل سازی کار کرده است. نام اصلی آیلار مذهبی ایرانی شراره است و در سال 1984 در تهران متولد شد. او از کودکی زندگی سختی را تجربه می کند که باعث می شود او از اهداف اصلی خود دور شود. تنها سه سال پس از تولد وی ، خانواده وی تصمیم به ترک ایران گرفتند و سرانجام به نروژ مهاجرت کردند. در آنجا نام وی به Aylar Dianti Lee تغییر یافت و مسیر جدیدی در زندگی وی پدیدار شد. در سالهای اولیه مهاجرت ، پدر و مادرش از هم جدا شدند. پدرش به ایران بازگشت و مادرش به ایالات متحده مهاجرت کرد و در آنجا اقامت گزید.

کودکی آیلار

آیلار نیز در یتیم خانه ای نگهداری می شود و پس از آن یک خانواده نروژی از او مراقبت می کنند. آیلار دیانتی تا سن 16 سالگی در کنار پدر و مادر خوانده اش راحت زندگی می کرد ، اما در آن سن ناگهان تصمیم گرفت به ایران سفر کند و با پدر واقعی خود دیدار کند. سفر او به ایران اصلاً خوشایند نبود. زیرا وی مجبور شد تا 2 سال بعد در ایران بماند. در سن 18 سالگی با سختی زیادی موفق شد ایران را ترک کند و به مادر اصلی خود در ایالات متحده برود. سفر او به ایالات متحده صفحه جدیدی در سرنوشت خود باز کرد ، که هنوز هم از آن شرمنده و آزرده خاطر است. نوجوانی حساس آیلار و همچنین وضعیت روحی و روانی آیلار ، وی را به سمت مواد مخدر سوق داد. در طی اعتیاد ، وی به پورنوگرافی نیز اشتغال داشت.

بازیگری در فیلم پورن

آیلار دیانتی در یک سال ، از سال 2003 تا 2004 ، در ده فیلم پورنوگرافی بازی کرد ، که باعث شد زندگی هنری وی برای همیشه لکه دار شود و موفقیت های زیادی را از دست بدهد. او همیشه در مصاحبه های خود عنوان می کند که در آن زمان در شرایط دشواری قرار داشته و به شدت از بازی در فیلم های پورنو پشیمان است. وی همچنین از طرفداران و علاقه مندان خود ، به ویژه ایرانیان التماس می کند که در آن زمان به هیچ وجه از او یاد نکنند و در این باره از او س questionsال نکنند.

بازگشت آیلار دیانتی به ایران

آیلار دیانتی آخرین بار در 18 سالگی در ایران بود و با توجه به مدت طولانی دوری از زادگاه خود ، دلتنگی برای پدر و ایران طبیعی است. خبر بازگشت آیلار به ایران مدتی است که در میان هواداران وی به گوش می رسد و باعث می شود بسیاری از ایرانیان واکنش های منفی و غیر منطقی نشان دهند. این واکنش ها آیلار دیانتی را مجبور کرد تا به این شایعات پایان دهد.

به گفته وی ، دلش برای ایران بسیار تنگ شده است ، اما با توجه به اینکه مقامات ایرانی ممنوعیت ورود وی به ایران را ندارند ، اما چندین بار توسط افراد ناشناس تهدید به مرگ شده است و ترس از ورود وی به او جلوگیری می شود شما هستید. همچنین شایعه ای مبنی بر عدم ورود وی به ایران به دلیل فیلم های پورنوگرافی اش وجود داشت که همچنان شایعه و شایعه دروغ بود و این رقم خود گویای آن است.

شرکت در مسابقه دختر شایسته نروژ

شرکت در مسابقه دختر شایسته نروژ

مسابقه دختر شایسته رقابتی است که در چندین کشور برگزار می شود و از بین شرکت کنندگان آن دختری انتخاب می شود که از دیگران شایسته تر باشد. در سال 2004 ، آیلار دیانتی در نروژ نیز شرکت کرد ، اما بعد از اینکه قضات وی را به عنوان یک ستاره پورنو یافتند ، رد صلاحیت شد. اگرچه بازی های پورنو او به دلیل شرایط بد زندگی و سن کم او بود ، اما او بر بسیاری از اهداف خود تأثیر گذاشت و دستیابی به اهداف خود را دشوار کرد.

فیلم های آیلار دیانتی

آیلار دیانتی پس از اینکه توانست از شر اعتیاد و فیلم های پورنو خلاص شود ، به بازیگری و خوانندگی روی آورد. اگرچه زندگی او هنوز تحت تأثیر سوابق او بود ، اما او توانست راهی برای موفقیت پیدا کند. او در فیلم های زیادی بازی کرده است و همچنین سابقه بازی در فیلم های موسیقی خوانندگان مشهور را داشته است. او در موزیک ویدئو “دلم برایت تنگ می شود” با بازی شکارچی باس بازی کرد که نقش بسزایی در ظاهر او دارد. او همچنین در موزیک ویدیوی دستا بالا ، خواننده پاپ ایرانی به نام آرش بازی کرد. آیلار دیانتی همچنین مدتی به عنوان مجری تلویزیون کار کرده است.

شهرت آیلار دیانتی

شهرت اصلی آیلار دیانتی در حرفه مدلینگ و فیلم های پورنو است. وی تصمیم گرفت در سال 2002 وارد عرصه مدلینگ شود که در این زمینه بسیار موفق بود. سپس طرفداران او نام دیانا را برای او انتخاب کردند. دیانا نام پرنسس محبوب انگلیس بود و به دلیل زیبایی چهره شرقی خود عنوان پرنسس دیانا ایران را دریافت کرد. نقش فیلم های پورنو وی در شهرت وی چشمگیر است و لازم به ذکر است که این سلبریتی گرایش دو جنسیتی دارد و پوستی سفید دارد که تضاد زیبایی با سیاهی موهای او ایجاد می کند. از دیگر مشخصات ظاهری او می توان به چشمان پوست گوسفندی با قد 157 سانتی متر اشاره کرد.

اینستاگرام آیلار دیانتی

آیلار دیانتی همچنین در فضای مجازی فعالیت می کند. با جستجو در اینستاگرام می توانید صفحه وی را پیدا کنید. در حال حاضر ، 65 میلیون و 500 هزار نفر او را دنبال می کنند و در این صفحه او عکس هایی از زندگی خود را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد. اگر به آن علاقه دارید ، می توانید با مراجعه به این صفحه به عکس آیلار دیانتی دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید آدرس سایت Aylar Dianti را در بیوگرافی اینستاگرام Aylar Dianti مشاهده کنید. همچنین می توانید اطلاعات وی را در تلگرام آیلار دیانتی مشاهده کنید.

آیلار دیانتی در دنیای پوکر

آیلار دیانتی در سال 1984 وارد جهان شد و در روز دوازدهم فوریه 2021 به 37 سالگی خواهد رسید. وی با نام شراره در ایران متولد شد و اصالتاً آذربایجانی آذربایجانی است. او برای موقعیت فعلی خود دشواری های زیادی را تجربه کرده است به طوری که می گوید می خواهد با پاک کن بتواند گذشته خود را برای همیشه پاک کند. از علاقه های او می توان به بازی های پوکر اشاره کرد که آیلار در صفحه اینستاگرام خود ذکر کرده است. وی با آزمایش این بازی در سایت شرط بندی پوکر حدود 300000 دلار درآمد کسب کرد.

رابطه آیلار دیانتی با رابی ویلیامز

رابرت پیت ویلیامز ، معروف به رابی ویلیامز ، خواننده و هنرمندی متولد انگلیس بود. آیلار دیانتی مدتی با مشهور مشهور همکاری کرد و سپس اعلام کرد که با ویلیامز رابطه برقرار کرده است. این شایعات در سال 2004 مطرح شد و به سرعت توسط رابی ویلیامز و مدیر برنامه های وی رد شد. اگرچه آیلار صریحاً این را بیان كرد ، اما پس از پذیرفتن امتناع ویلیامز ، این شایعه باقی ماند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *