جوزلین کانو + بیوگرافی جوزلین کانو و عکس های 18+ جوزلین کانو

جوزلین کانو + بیوگرافی و عکس های 18+ کم کارداشیان مکزیکی

بیوگرافی کامل کم کارداشیان مکزیکی

هوسلین کانو ستاره و مدل مشهور اسپانیایی شبکه های اجتماعی از ایالات متحده آمریکا است. او یک مدل موفق است که بیشتر به خاطر عکس های بیکینی در اینستاگرام شهرت دارد.

بیوگرافی جوزلین کانو

نام و نام خانوادگیجوزلین کانو
ارزش خالص 1 میلیون دلار
تاریخ تولد 14 مارس 1991
محل تولد آناهیم ؛ ساحل هانتینگتون ؛ کشور اورنج ؛ کالیفرنیا
سن 28 سال سه ماه
حرفه مدلینگ
قد 5 فوت 3 اینچ «1.60 متر»
وضعیت رابطه تنها
والدینتوماس کانو و جامیما کانو

او اندامی شبیه پری دریایی دارد و ویژگی های انحنایش میلیون ها دنبال کننده در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. بالاتر از همه جوزلین با چندین مارک معروف کار کرده است و از جایگاه بسیار خوبی در صنعت مد برخوردار است.

عکس های جوزلین کانو 18+

جوزلین کانو

زندگی اولیه و تحصیلات جوزلین کانو در 14 مارس 1991 در آناهیم ؛ ساحل هانتینگتون؛ کشور نارنجی ؛ متولد کالیفرنیا اکنون ؛ او 28 ساله است. بدین ترتیب ؛ ملیت وی آمریکایی است. اما قومیت وی هنوز مشخص نیست.

والدین وی توماس کانو و جامیما کانو هستند. علاوه بر این ؛ او با دو خواهر و برادر و یک برادر بزرگ شد. جوزلین یک قهرمان خوب با روحیه ماجراجویانه است. او عاشق چتربازی است. او شنا می کند و طبق معمول دوست دارد موسیقی بی فایده و هولیگان رپ تنظیم کند.

جوزلین کانو

تاریخچه تحصیلی خود را برجسته کنید. جوزلین کانو هنوز جزئیاتی ارائه نکرده است. ارتفاع متوسط ​​آن 5 فوت 3 اینچ یا 1.60 متر است. وزن ژوزلین تقریباً 54 کیلوگرم است.

همچنین؛ رنگ موی ژوزلین کانو قهوه ای است و یک جفت چشم فندقی دارد. به همین ترتیب اندازه بدن او در 34-25-36 اینچ اندازه گیری می شود. جوزلین کانو با سه آژانس مختلف قرارداد بسته است. در حقیقت؛ وی از 17 سالگی با مدل سازی ابتکاری شروع به تیراندازی کرد.

عکس های سکسی از اندام جوزلین کانو

جوزلین کانو

سپس ؛ او شروع به بارگذاری عکس های بیکینی خود در اینستاگرام کرد. و به تدریج او شروع به جذب فالوئرهای زیادی به حساب اینستاگرام خود کرد. قبل از آن ، وقتی پروفایل او بیش از 100000 فالوور داشت ؛ جوزلین به قد مشخصی رسید و از طریق اینستاگرام درآمد خود را شروع کرد. جوزلین کانو 28 ساله است.

Jeslin Kano Jasrat اغلب بعداً با شایعات طرفدارانش روبرو می شود. او معاملات بی شماری را از مارک های مختلف مد دریافت کرد تا چهره برچسب های آنها باشد. او حتی در مارک های معروف مانند Wheel و Heel Magazine نیز ظاهر شده است. او به مجله Low Rider ، Hot Wheels و بسیاری دیگر کمک کرده است.

جوایز و دستاوردها تاکنون ، کانو افتخار زیادی به نام خود کسب نکرده است. وی ثروتی با دارایی خالص 1 میلیون دلار دارد.

عکس های لخت جوزلین کانو مدل مشهور اینستاگرام

جوزلین کانو

همچنین؛ او مبالغ هنگفتی را از کار خود به عنوان یک فرد محبوب در شبکه های اجتماعی جمع می کند. علاوه بر این ؛ جوزلی کانو از سال 2019 مالک BMW 2 سری کوپه است. ارزش خالص جوزلین کانو 1 میلیون دلار برآورد شده است. او در حال حاضر مجرد است.

در گذشته ؛ او با چندین مرد رابطه داشته است ، اما حاضر نیست جزئیات آنها را فاش کند. او یک عاشق حیوان خانگی حیوان خانگی است و با هفت سگ در اطراف خود احاطه شده و از آنها به عنوان قسمت قابل توجهی از زندگی خود یاد می کند.

شایعات و جنجال ها یک بار شایعه شده بود که هایک با مردان پیرتر می خوابد. با این حال ؛ برای رد شایعات جوزلین برای توصیف زندگی خود در نمایش رادیویی ارتش کثیف ظاهر شد. شایعات مختلفی در مورد طبیعی بودن یا عدم وجود خطوط منحنی بدن وجود دارد. اینستاگرام و توییتر در شبکه های اجتماعی فعال هستند.

جوزلین کانو در صفحه فیس بوک خود حدود 1.03 میلیون دنبال کننده دارد. به همین ترتیب جوزلین بیش از 10.9 میلیون فالوئر در اینستاگرام و بیش از 240000 فالوور در حساب توییتر خود دارد. می توانید برای آخرین به روزرسانی ها در اینستاگرام و فیس بوک مورد علاقه خود به ما بپیوندید.

عکس های سکسی لخت از جوزلین کانو

شغل

کانو در آناهیم به دنیا آمد. کالیفرنیا این گیاه در دریاچه ال سینور کشت می شود. وی برای اولین بار از 17 سالگی شروع به مدل سازی برای مجلات محلی کرد. در سال 2014 ؛ او با حضور در جلد مجله Lowrider به شهرت رسید. کانو همچنین در فیلم ویژه ستاره جهانی برای روز ولنتاین ظاهر شد. در تابستان همان سال ، او دوست دختر Gerardo Ortiz را در ویدئویی برای تک آهنگ خود Y me besa به تصویر کشید.

زیباترین دختر خوش اندام لخت جوزلین کانو

در سال 2015؛ او در مجله Hot Bike Motorcycle برجسته شد. در سال 2016 ؛ کانو در وب سایت Sports Illustrated به عنوان یکی از زنان زیبای آن روز معرفی شد. در سال 2018 ؛ کانو خط شنای خود را در سالهای اخیر راه اندازی کرده است. کانو با استفاده از شبکه های اجتماعی محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است.

به دلیل محبوبیت او در شبکه های اجتماعی ؛ برخی از رسانه های اسپانیایی کانو را “کیم کارداشیان مکزیکی” خواندند. وی بیش از 12.9 میلیون فالوور دارد. او دو بچه دارد.

عکس سینه ها و اندام جوزلین کانو مدل معروف

مرگ

کانو در 7 دسامبر سال 2020 درگذشت. مدل لایرا مرسر ادعا می کند که مرگ کانو هنگام جراحی زیبایی بوده است. مرگ او را اعلام کنید اما علت رسمی مرگ هنوز تأیید نشده است. زیبایی که مقاومت در برابر آن دشوار است و به طرز شگفت انگیزی جذاب است. عکس های مرتبط با آن بی وقفه زیبا هستند. که منبع اصلی درآمد او بود.

با تمام گفته ها و نقل ها ؛ او شخصی غیر از مدل معروف و مشهور اینستاگرام است. جوزلین کانو نیست. جوزلین کانو بهترین در اینستاگرام است. او یک مدل زیبا از اصل اسپانیایی و یک ستاره مشهور در شبکه های اجتماعی است. وی بیشتر به خاطر اندام متمایز مشهور است و قلب میلیونها نفر را در سراسر جهان به دست آورده است.

عکس های 18+ جوزلین کانو در کنار ساحل

اندام سکسی جوزلین کانو در دریا

پیج اینستاگرام جوزلین کانو [email protected]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *