بیوگرافی سحر طوافی مدل ایرانی به همراه دانلود دابسمش های او

سحر طوافی یکی از سلبریتی های اینستاگرام ساکن کانادا است که طرفداران بسیار زیادی در فضای مجازی دارد. در حال حاضر او فقط در دو پیج اینستاگرامی خود نزدیک به نیم میلیون دنبال کننده دارد که این آمار روز به روز در حال افزایش است. سحر طوافی این مدل جوان ایرانی که متولد دهه هفتاد است از بیست و یک سالگی فعالیت خود را در زمینه ی مدلینگ آغاز کرد و با برندهای مختلفی از جمله تار و پود، کاترینا و… همکاری داشت. او علاوه بر این در زمینه‌ی ساخت دابسمش در اینستاگرام نیز بسیار فعال است و یکی از بازیگران سریال اینستاگرامی بگاف است. در این مقاله ما می خواهیم بیشتر درباره ی این چهره ی جذاب اینستاگرام و زندگی اش صحبت کنیم.

سحر طوافی کیست

سحر طوافی کیست ؟

سحر طوافی در شش خرداد 1372 در شهر تهران به دنیا آمده است. او از سن بیست و یک سالگی حرفه ی مدلینگ را آغاز کرد و حدود پنج سال است که در شبکه های اجتماعی و مجازی به شهرت رسیده و طرفداران بسیاری دارد. سحر طوافی یک خواهر به نام سودابه دارد که او نیز مانند سحر در صنعت مدلینگ فعالیت می کند. سحر طوافی و خواهرش برای این که در کارشان موفق تر باشند به کانادا مهاجرت کردند و اکنون ساکن آنجا هستند. سحر طوافی با برندهای مختلفی کار کرده است که یکی از این برندها که سال‌هاست با آن کار می‌کند برند تار و پود است و همچنین با برند شال و روسری به نام کاترینا نیز همکاری دارد. سحر طوافی علاوه بر این‌ که کار مدلینگ انجام می‌دهد در موزیک ویدیوهای افراد مشهوری مثل یاس و کامی یوسفی نیز ایفای نقش کرده است. او به‌ تازگی مشغول ایفای نقش در سریال اینستاگرامی به نام بگاف شده است.

سحر در یکی از پست هایش نوشت: گفتم بد نیست برای تولدم از خودم تشکر کنم! مرسی من! مرسی بخاطر قوی بودنت، مرسی که در سخت ترین شرایط زندگی کنار نکشیدی، مرسی که دیر به دیر خسته شدی، مرسی که روی کسانی که می گفتند نمی توانی تنهایی به هدفت برسی را کم کردی. یک سال دیگر شروع شد و می خواهم قوی تر از قبل بروی جلو چون تو لایق بهترین زندگی هستی چون سهم تو از این زندگی خیلی بیشتر است، بیشتر از این چیزی است که تا الان توانستی به آن برسی، تو باید متفاوت بودنت را به همه نشان بدهی، دوستت دارم من!

بیوگرافی سحر طوافی

بیوگرافی سحر طوافی

بعد از مطالعه مقاله سلبریتی کیست می تواهیند درک کنید که این فرد هم یکی از سلبریتی های ایرانی می باشد. در واقع سحر طوافی اکنون در اینستاگرام با دو پیج با آیدی sahar.tavafi و sahar.tavafi.selfi فعالیت دارد و حدود نیم میلیون نفر او را دنبال می کنند. سحر طوافی در اینستاگرامش علاوه بر مدلینگ که حرفه ی اصلی او است دابسمش های زیادی نیز ساخته است و در هایلایت هایش، فعالیت های مختلفی نظیر عکاسی کردن، باشگاه رفتن، رژیم غذایی، روتینن مو و پوست و… را منتشر می کند. این استوری های سحر مخاطب خاص خودش را دارد و بسیار مورد توجه و استقبال دنبال کننده هایش قرار گرفته است. سحر طوافی در فیلم اینستاگرامی به نام بگاف نیز فعالیت دارد و همچنین در موزیک ویدیوهای خواننده مشهور یاس و کامی یوسفی ایفای نقش کرده است. سحر علاوه بر اکانت اینستاگرام در لایکی و یوتیوپ هم اکانت دارد و در آنجا نیز فعالیت زیادی انجام می دهد. توصیه ما دنبال کردن هشتگ سحر طوافی در اینستاگرام می باشد.

سحر طوافی در یکی از پست‌هایش نوشت من در عکس‌هایم ژست های خاصی می‌گیرم مثلا دستم رو می‌ گذارم روی سرم به طرف دیگر نگاه می‌کنم و به روی خودم نمی آورم که کسی دارد از من عکس می‌گیرد و دو متر و نیم زبونم رو بیرون می آورم و به عکاس زبون درازی می کنم که عکسم خاص شود، بله این روش من برای خاص شدن عکس هایم است پس نتیجه این‌ که کودک درون من نه‌ تنها بزرگ نمی شود بلکه هر روز سرتق تر از دیروز می‌شود و هر کاری که دلش می خواهد انجام می دهد، فکر کنم کمی در تربیتش کوتاهی کردم.

سن سحر طوافی

سن سحر طوافی چقدر می باشد؟

سحر طوافی متولد شش خرداد 1372 در تهران، مدل جوان و معروف ایرانی است که از 21 سالگی فعالیت خود را در عرصه‌ی مدلینگ آغاز کرده است و با برندهای مختلفی از جمله تار و پود، کاترینا و … همکاری داشته است. سحر طوافی در یکی از پست هایش گفت: کودک نیستم اما کودک درونم هنوز زنده است، هنوز می پرد از موانع زندگی، هنوز شیطنت می کند، هنوز آتیش می سوزانم، هنوز بعد شیطنت ریز ریز می خندم و به ظاهر چهره مظلوم می گیرم! کودک درون بازیگوش من بیدار باش همیشه بیدار باش تا سادگی بیدار باشد تا مهربونی بی بهانه بیدار باشد.

سحر طوافی استوری در مورد چهره‌ اش منتشر کرد و نوشت: من یک جوجه اردک زشت هستم که هم طرفدار و هم بدخواه دارد ولی خودش را هر طور که باشد دوست دارد؛ آن زمان با افتخار می‌گفتم من یک نچرال فیس زشت هستم که طرفدار دارد ولی اکنون می‌گویم یک دماغ عملی کمی کمتر زشت هستم که کلی بدخواه و حسود دارد. سحر در یکی از استوری هایش این طور گفت که با این‌ که عمل‌های زیادی روی صورتم انجام دادم ولی قبل از این عمل ها نیز فیس مدل بودم و بسیار در کارم موفق بودم.

دابسمش های سحر طوافی

دانلود دابسمش های سحر طوافی

سحر طوافی فعالیت زیادی در زمینه ساخت دابسمش دارد بطوری که یکی از پیچ های اینستاگرامش را به این دابسمش ها اختصاص داده است که در آن همه ی دابسمش های سحر طوافی جدید است. ویدیوهایی که او تولید می کند بازدید بسیار زیادی دارند زیرا فالوور های زیادی را به خود جذب کرده است و بطور معمول ویدیوهایش بین 200 تا 400 هزار دنبال کننده دارند؛ البته برخی ویدیوهای او تا مرز یک میلیون بازدید را هم دریافت کرده اند. سحر برای ساخت ویدیو هایش با افراد زیادی همکاری کرده است مانند خواهرش سودابه و دوستانش کامی یوسفی، شیخ حسین، علیرضا و حسین فولادی که این افراد کمک بسیار زیادی به او در ساخت دابسمش و کلیپ های فان در اینستاگرام کرده‌ اند.

پست های سحر طوافی طبق معمول بـه دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. دسته اول دابسمش و کلیپ های فان و موزیک ویدیو است. دسته دوم از این پست ها مربوط بـه عکس هایی اسـت کـه در آن ها بـه عنوان مدل برای برند های مشهور همکاری کرده اسـت. او با انتشار این عکس ها در پیجش پورسانتی جهت تبلیغ آن برند دریافت می کند.

سحر طوافی در سریال اینستاگرامی بگاف


این مدل ایرانی در کجا زندگی می کند؟

سحر طوافی در ایران هیچ گاه نمی توانست به جایگاهی کـه امروزه در کشور کانادا دارد، دست یابد. او می‌گوید با این‌ که بسیاری از افراد و آشنایان با موضوع مهاجرت او مخالفت شدیدی داشتند ولی تصمیم بـه مهاجرت از بهترین و درست ترین تصمیم های زندگی او بوده اسـت و باعث شده اسـت تا مسیر زندگی و شغلی او از همان دوران نوجوانی مشخص شود. سحر طوافی به تازگی سعی می کند که در زمینه ی دیزاین هم خودش را بالا بکشد.

کپشن یکی از پست هایش نوشت: این اولین ویدیوی طراحی استایل خودم است که مانتوهای به کار رفته در این ویدیو دوخت خودم هستند و زیور آلات استفاده شده هم طراحی خودم هستند. دیزاین این ویدیو برعهده خودم بوده و خواهرم سودابه و دوست عزیزم مرتضی در ساخت آن به من کمک زیادی کردند. او بیشتر درآمدش را از همین حرفه ی مدلینگ بدست می آورد و همچنین با تبلیغ لباس و عینک و کفش و زیورآلاتش که در عکس هایش استفاده می کند نیز درآمد زیادی کسب می کند.

حضور سحر طوافی در سریال اینستاگرامی بگاف

سحر طوافی در یکی از پست‌هایش درباره شخصیتی که در سریال اینستاگرامی بگاف بازی کرده است می‌گوید این شخصیتی که اکنون دارم نقشش را بازی می کنم ویدا نام دارد و آدمی را به تصویر می کشد که ظاهرش نشان نمی‌ دهد که چقدر مریض است و الکی دزدی می‌ کند، او خیلی غمگین است ولی ما فانش کردیم تا با یک جلوه ی فان یادآوری کنیم به ظاهر هیچ کس نمی‌ شود اعتماد کرد.

تصویر و تدوین این سریال را شایان شیخ زاده انجام داده است. سحر بعد از این که دید سریال بگاف طرفدار زیادی پیدا کرد، تصمیم گرفت با همکاری خواهرش سریال اینستاگرامی خون نوش را بسازد و در اولین پستی که از این فیلم منتشر کرد نوشت اگر این سریال هم طرفدار داشته باشد مشغول ساختن ادامه ی آن می شود.

سحر طوافی در تبلیغات تبرک

سحر طوافی در تبلیغات تبرک

سحر طوافی کار تبلیغات زیاد انجام می دهد و برندهای مختلفی چون تار و پود، کاترینا و … را تبلیغ کرده است اما به دلیل فعالیت های اخیرش در اینستاگرام و بازی در موزیک ویدیو های خواننده های مختلف وقتی درخواست داد که در تبلیغات تبرک ایفای نقش داشته باشد با این درخواست او موافقت نکردند. بعد از این موضوع او تصمیم گرفت که به کانادا برود و فعالیتش را در آنجا ادامه بدهد زیرا در کانادا آزادی عمل بیشتری داشت و می توانست در کارش بیشتر موفق شود. سحر در یکی از استوری های اش نوشت: یاد گرفتم از چیزی که خودم اجازه وقوعش را دادم شکایت نکنم اشتباهاتم بال پرواز من می‌شوند و دور شدنم حسرتی سنگین بر دل نداشته ی دشمنانم.


سوالات متداول

سحر طوافی در چه زمینه ای با کامی یوسفی همکاری کرده است؟

سحر طوافی دابسمش و موزیک ویدیو های زیادی با کامی یوسفی ساخته است.

سحر طوافی در کجا به دنیا آمد؟

سحر در سال 1372 در تهران به دنیا آمد.

آیا سحر طوافی در تلویزیون هم فعالیتی داشته است؟

خیر او هیچ فعالیت تلویزیونی نداشته و تمام فعالیتش مربوط به فضای مجازی است.

آیا سحر طوافی در موزیک ویدیو یاس بازی کرده است؟

بله او هم در موزیک ویدیو های یاس و هم کامی یوسفی بازی کرده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *