آیا نیلوفر منصوری ترنس است؟ بیوگرافی نیلوفر منصوری به همراه عکس

یلوفر منصوری یکی از بهترین ترانه سرا و آهنگ ساز های ایرانی است که اصالت او به اصفهان بر می گردد. در این مقاله ما قصد داریم تا شما عزیزان آشنایی کامل با این جوان مستعد هنر پیدا کنید و می خواهیم بیشتر درباره ی کارهای او حرف بزنیم. این دختر جوان ایرانی بسیار در حرفه اش موفق است و با خوانندگان مشهور کشورمان کار های زیادی را منتشر کرده است.

نیلوفر منصوری به علت استایل پسرانه ای که دارد باعث شده شایعه هایی درباره ی او ساخته شود که او ترنس است اما نیلوفر تا کنون درباره ی این موضوع در هیچ جا حرف نزده است. برای شناخت بیشتر با این سلبریتی با ما همراه باشید.

بیوگرافی نیلوفر منصوری

بیوگرافی نیلوفر منصوری

نیلوفر منصوری این دختر آهنگساز و ترانه سرای ایرانی در چهار خرداد ماه 1369 و در اصفهان به دنیا آمده است. او از دوران کودکی علاقه ی زیادی به یادگیری ساز و خواندن شعر داشت به طوری که به گفته ی خودش خانواده ی او زمانی که پنج سال داشت برایش یک کیبورد کوچک هدیه گرفتند و او هر آهنگی که می شنید را روی کیبورد پیاده می کرد. او ساخت اولین شعر هایش را از دوازده سالگی آغاز کرد. از چهارده سالگی نواختن گیتار بصورت نیمه حرفه ای را اغاز کرد. نیلوفر منصوری این دختر با استعداد، به واسطه ی به کارگیری کلمات منحصر به فرد در اشعار و ملودی های ریتمیک، در بین علاقه مندان به موسیقی محبوب شده است. شروع اولین همکاری جدی نیلوفر منصوری با موزیکی به نام آخرین بارون با همکاری مهدی بابادوست و تنظیم فربد فروغی در سال نود و دو رقم خورد و پس از آن موفقیت ها و فعالیت های دیگر نیلوفر منصوری به صورت پیوسته ادامه داشت. تحصیلات نیلوفر کارشناسی مدیریت صنعتی می باشد و فعالیت کنونی او در زمینه ترانه سرایی و آهنگ سازی برای خوانندگان مطرح کشور است.

آیا نیلوفر منصوری ترنس است؟

آیا نیلوفر منصوری ترنس است؟

نیلوفر منصوری از آن دسته دختران است که به استایل پسرانه علاقه دارد و همیشه موهایش را کوتاه می کند و لباس های پسرانه می پوشد و همین ظاهر او باعث شده تا همه فکر کنند که او ترانس است اما این فقط سبک پوشش و استایل او است. در یکی از مصاحبه‌هایش در پاسخ به این سوال که چه قدر سخت بود تا بتوانید خود را به‌ عنوان یک آهنگ‌ساز کار بلد در مارکت نسبتاً مردانه پاپ مطرح کنید، گفت: سختی‌های بسیار زیادی را متحمل شدم مخصوصاً آن اوایل که خیلی قادر به دفاع از حق ملودی پردازی خودم نبودم و بسیاری از کار هایم به نام شخص دیگری ثبت می‌ شد، به نظرم استارت اعتماد به‌ نفس من با همکاری مازیار عصری شروع شد از این به بعد بود که توانستم خیلی بیشتر در حوزه آهنگ‌سازی مطرح شوم.

آهنگ های نیلوفر منصوری

آهنگ های نیلوفر منصوری

نیلوفر منصوری به دنبال موفقیت های پیوسته در زمینه ترانه و ساخت ملودی، فعالیت اخیر خود را با موسسه آوای هنر پایا به مدیریت محمد زارع رقم زد و در این زمینه همکاری های زیادی شکل گرفته است. آیدی پیج نیلوفر انصاری در اینستاگرام mansurimusicofficial است که بیشتر فعالیت هایش را در آن جا به فالوور هایش معرفی می کند. او به تازگی خودش هم شروع به خواندن کرده است و پست هایی را اخیرا منتشر کرده است که به خاطر صدای دلنشینی که دارد فالور هایش خوانندگی نیلوفر منصوری را مورد حمایت قرار دادند. آهنگ سازی ترانه های حس آرامش، غیرممکن، ماهه دلدادگی، آخرین بارون، قلب، ریسک، ازمن نگذر، ساده نگذر، احساس تمامی فعالیت های پخش شده از وی می باشند.

نیلوفر منصوری در طی چندین سال فعالیت حرفه ای خود با خوانندگانی چون علی رهبری(پازل بند)، برادران منوچهری و علیتا، دنا، سحر و حامد پهلان و … و همچنین تنظیم کننده هایی چون فربد فروغی، پویان اعتصامی، یاسین ترکی، سینا گلزار، آرین بهاری(پازل بند)، سعید ساشا و مهدی معظم و… سابقه همکاری داشته است و نیز قطعاتی با صدای عماد طالب زاده و رضا شیری ستارگان موسیقی پاپ ایران از او منتشر شد. نیلوفر درباره ی موزیک ای جان که با سحر همکاری کرده است توضیح می‌ دهد که خیلی از مخاطبان دایرکت کردند که این موزیک کاور بوده و شبیه کار هنرمندان دیگر است. باید به عرض شما برسانم که من این کار را تقریباً سه سال پیش ساختم اگر تفاوتی در کار حس می‌ کنید به خاطر سلیقه هنرمندانه تنظیم‌کننده است که موزیک که را با حال‌ و هوای مارکت فعلی تنظیم کرده است، بنابراین گام کار تا حدودی عوض می شود.

نیلوفر منصوری دختر است؟

نیلوفر منصوری یکی از دختران موفق در زمینه ی ترانه سرایی و آهنگ سازی می باشد. او درباره این که دختر بودنش باعث شده که در حرفه اش به مشکل بخورد یا نه گفت: به نظر من بحث جنسیت در حوزه ی هنر کاملا بی معنا و نا مفهوم است و انسان باید از استعدادی که خدا در وجودش قرار داده است، استفاده نماید. عشق و ایمانی که نسبت به کارت داری باعث می شود کار یک جا به ثمر بنشیند و من از فعالیت خانم ها در موسیقی بسیار خوشحال می شوم، امیدوارم در آینده نه چندان دور، خانم های بیشتری وارد حوزه ی موسیقی شوند و تمام نبوغ و استعدادشان را به کار گیرند تا دیگر خانم ها برای کار در زمینه ی موسیقی مشکلی نداشته باشند.

نیلوفر منصوری دختر است؟

این سلبریتی چند سال دارد؟

نیلوفر منصوری در سال 1369 در اصفهان به دنیا آمده است. این دختر خردادی برخلاف صورت بیبی فیسی که دارد، سی سالش است و همهی فالور های او معتقدند که اصلا چهره اش نشان نمی دهد که سی سالش است. او در یکی از پست های اینستاگرامش نوشت: کم کم موهایم در حال جو گندمی شدن است و خدا به خیر بگذراند که مابقی عمرمان از این همه جذابیت اذیت نشویم. نیلوفر در کپشن یکی دیگر از پست‌ هایش نوشت: یادم می‌ آید زمانی که بچه بودم با پدرم به زمین فوتبال می‌ رفتم و هر وقت خسته می‌ شدم پدرم من را روی شانه‌ هایش می‌ گذاشت و من آن‌ قدر شور و شعف داشتم که انگار در بلند ترین نقطه ی دنیا هستم و هیچ‌کس هم قد و اندازه ی من نیست. کودکی من باعث شد امروز در بلندترین نقطه خوشبختی قرار بگیرم چون روی شانه‌ های پدرم معنی اوج گرفتن را فهمیدم.

سوالات متداول

آیا نیلوفر منصوری موزیک ای جان را کپی کرده است؟

خیر طبق گفته ی خودش سه سال روی آن کار کرده است و هیچ کپی انجام نداد.

نیلوفر منصوری کجا زندگی می کند؟

او متولد اصفهان است و همچنان در ایران زندگی می کند.

نیلوفر منصوری ازدواج کرده است؟

خیر او سی سال دارد و همچنان مجرد است‌.

آیا نیلوفر منصوری ترنس است؟

خیر او فقط استایل پسرانه دارد و ترنس نیست.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *