بیوگرافی بهاره رهنما به همراه بررسی حواشی بهاره رهنما و توهین به قوم لر

بهاره رهنما جزو بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است. او کلا خانواده ی هنرمندی دارد. این خانم بازیگر که حالا یکی از سلبریتی های اینستاگرام هم شناخته می شود با بازی های بسیار جذابی که در فیلم های مختلف داشته است توانسته در بین مردم محبوبیت بسیاری پیدا کند. در ادامه ی این مقاله قصد داریم درباره ی زندگی بهاره ی رهنما با شما صحبت کنیم.

بیوگرافی بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر معروف سینمای ایران در تاریخ ۱۰ آذر ماه سال ۱۳۵۲ در شهر هزاوه استان مرکزی بدنیا آمده است. سن بهاره رهنما در حال حاضر ۴۷ سال است. او تحصیلات خود را در رشته ی لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی در دانشگاه آزاد به پایان رساند که با نویسنده ی فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیون ایران پیمان قاسم خانی آشنا شد و با او ازدواج کرد.

برادر شوهر او مهراب قاسم خانی نویسنده ی معروف و زن برادر او نیز شقایق دهقان بازیگر معروف تلویزیون بود. مادر بهاره رهنما هم پروین قائم مقامی است که او نیز بازیگر است و از مهم ترین فیلم های او می توان به فیلم ساختمان پزشکان اشاره کرد. بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی حدود دو دهه با هم زندگی کردند و نتیجه ی ازدواج آن ها یک دختر به نام پریا است.

پریا هم در دوران کودکی خود تئاتر بازی کرده است و بعد از مدتی برای تحصیل به خارج از ایران فرستاده شد. بهاره رهنما از ۱۰ سالگی وارد دنیای هنر شد ولی اولین بازی خود را در فیلم سینمایی افعی بازی کرد و بعد از آن در فیلم عاشقانه، نان عشق موتور ۱۰۰۰ و…. بازیگری را تجربه کرد و توانست با اجرا های خوبی که داشت تبدیل به یک بازیگر مطرح سینما و تلویزیون شود.

بهاره رهنما در اینستاگرام

بهاره رهنما در اینستاگرام

بهاره رهنما از جمله بازیگرانی است که در اینستاگرام حضوری فعال دارد و پیج های زیادی با نام او در این فضای مجازی وجود دارد. او در کمپین های زیادی شرکت می کند و جزو بازیگران فعال و اجتماعی ایران است. پیج های اینستاگرام او فالور های زیادی را دارد و او از اتفاقات مهم زندگی اش استوری هایی را با دوست دارانش به اشتراک می گذارد.

استوری بهاره رهنما بازدید های زیادی دارد و فالور هایش این استوری ها را پیگیری می کنند. تلگرام بهاره رهنما هم اعضای زیادی دارد و در آن فعالیت های عام المنفعه انجام می دهد. در کانال تلگرام او عکس بهاره رهنما با اعضای ان کانال به اشتراک گذاشته می شود.

بهاره رهنما حامله است؟

مدتی بود که خبر بارداری بهاره رهنما در مجله ها و سایت های خبری پخش شده بود که با مصاحبه ای با خانم رهنما، اعلام کرد که هم او و هم همسرش یک فرزند دارند و بسیار دوست دارند که فرزند مشترکی داشته باشند و اعلام کرد که ما همه چیز را به خدا می سپاریم و منتظر می مانیم. او اعلام کرد که مادر شدن برای او یک اتفاق جذاب است.

توهین بهاره رهنما به قوم لر در برنامه شام ایرانی

توهین بهاره رهنما به قوم لر در برنامه شام ایرانی

حضور بهاره رهنما در برنامه ی شام ایرانی که در شبکه ی خانگی پخش می شود حاشیه های زیادی را به همراه داشته است. این برنامه که با حضور مریم امیر جلالی، فلور نظری و شهرزاد کمال زاده ضبط شد هم در حین ضبط و هم در زمان پخش حاشیه ساز بود. در زمان ضبط این برنامه که طی چهار قسمت ضبط شد بهاره رهنما با رک گویی های خود باعث رنجش خاطر خانم فلور نظری شد و اشک چشمان فلور نظری را در اورد و در قسمت قبل این برنامه هم رهنما به قوم لر ایران توهین کرد و باعث واکنش شدید اقوام لر شد. بعد از این ماجرا خانم رهنما بارها از اقوام لر زبان معذرت خواهی کرد.

بهاره رهنما و دخترش

بهاره رهنما بسیار اکتیو و فعالی است. او تا چند سال پیش وزن بسیار بالایی داشت ولی بعد از طلاق اش از همسر اولش و ازدواج مجددش تصمیم به لاغری گرفت. او در حال حاضر بسیار وزن کم کرده و لاغر شده است البته او برای لاغری عمل زیبایی ابدومینوپلاستی هم انجام داده است. او در فعالیت های اجتماعی زیادی شرکت می کند و تبدیل به یک مدل لباس و آرایشی شده است. دختر بهاره رهنما پریا قاسم خانی است.

پریا مدتی پیش برای ادامه تحصیل به خارج از ایران سفر کرد او در رشته موسیقی تحصیل می کند و تصمیم دارد در آینده اش یک موسیقی دان بزرگ شود. پریا در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۶ در پایتخت ایران متولد شده است و در حال حاضر ۲۳ سال دارد. او تا به حال در تئاتر پنجره ها بازی کرده است و تجربه بازی در فیلم سینمایی بانو را هم دارد.

بهاره رهنما و دخترش

حاشیه های این سلبریتی

بهاره رهنما بعد از حدود بیست سال زندگی مشترک با پیمان قاسم خانی تصمیم به جدایی می گیرد. مدت زیادی از جدایی رهنما از همسر اولش نمی گذرد که خبر ازدواج دوم بهاره همه را شگفت زده می کند. حدودا ۴ شهریور ماه ۱۳۹۶ بود که انتشار عکس های ازدواج او باعث تعجب همگان می شود و تا مدت ها خبر ازدواج او جزو خبر های داغ و حاشیه ساز به شمار می رفت.

او در مراسم ازدواج دومش با پوشیدن یک لباس عروس به اتلیه رفت و از خود و همسرش عکس هایی را گرفته بود. این بازیگر مطرح می گوید که برای ازدواجش خیلی مسائل برایش مهم بوده که مسائل مالی یکی از این مسائل بوده است. یکی از مسائلی که در ازدواج بهاره بسیار حاشیه ساز شد وجود اسپانسر های زیاد در مراسم ازدواج آن ها بود که این بازیگر تمام این مسائل را طبیعی قلمداد کرد و گفت با توجه به شهرت من این امر یک امر طبیعی است.

یکی از شروط ازدواج رهنما که بسیار جالب بود شرط ضمن عقد آن ها بود که همسر خانم رهنما از او تقاضای نماز اول وقت کرده بود. آقای امیر خسرو عباسی در مصاحبه اش درباره رهنما گفته است که بهاره را برای خودش دوست دارم و حتی اگر دختر کبریت فروش کنار خیابان هم بود عاشق او می شدم و از او خواستگاری می کردم.

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است و آشنایی ان ها به زمانی بر می گردد که بهاره رهنما برای ان ها کار تبلیغاتی انجام می داده است و نیز قبلا ازدواج کرده و از همسر سابق خود یک فرزند دارد.

بهاره رهنما در مصاحبه اش گفت که من به این دلیل عکس های عروسی ام را پخش کردم تا به زنان سرزمینم جسارت زندگی دوباره را بدهم و آن ها بدانند که با طلاق زندگی آن ها به آخر نمی رسد و آن ها حق زیباترین زندگی را دارند او خاطر نشان کرد که من لباس سفید عروس بر تن کردم تا همه بداند که انسان تا هست باید زیبایی ها را دوست بدارد و زیبا زندگی کند. خانم رهنما در آخر مصاحبه اش به حدیث امام صادق (ع) اشاره کرد که می فرمایند به خدا قسم نمی میرید مگر قبل از مرگتان آنچه را در مورد دیگران قضاوت می کنید خود تجربه اش کنید.

درامد بهاره رهنما چقدر می باشد؟

بهاره رهنما درآمد بسیار زیادی دارد و علاوه بر درآمدش از بازیگری او از طریق پیج اینستاگرام هم کسب درامد می کند و با تبلیغات زیادی که در پیج اینستاگرام بهاره رهنما دارد ماهانه مبلغ بسیار زیادی را به عنوان درامد دریافت می کند. رهنما به تازگی یک مدل شده است و از این راه هم درآمد زیادی را عاید خود کرده است و جدا از همه ی این ها او به گرفتن تبلیغات مختلف در بسیاری از مواقع درامد زیادی را به خود اختصاص می دهد.

درامد بهاره رهنما

حضور در سریال های تلوزیونی

فیلم های بهاره رهنما اکثرا فیلم های طنز و جذابی بوده است. از جمله فیلم هایی که در آن ها بازی کرده است می توان به فیلم های آقای آسانسور، آینه بغل، خوب بد جلف، آس و پاس، طبقه حساس، زنان ونوسی مردان مریخی، زن ها شگفت انگیزند، پوپک و مش ماشاالله، چارچنگولی، ده رقمی، توفیق اجباری، دایره زنگی، همسایه ها، پژمان، خداحافظ بچه، چک برگشتی، گاوصندوق، مامور بدرقه، مرد هزار چهره، زیر زمین، من یک مستأجرم و بچه مهندس اشاره کرد.

بهاره رهنما و ساشا سبحانی

در مورد این دو سلبریتی باید بدانید که در پی درگیری های ساشا سبحانی مدیر سایت شرط بندی abt90 با شیلا خداداد پای بهاره هم به این بازی باز شد! او با ساشا مخالفتی جدی داشت و با حمایتی که از شیلا کرد باعث شذ باری دیگر نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. در این مورد می توانید مقاله ساشا سبحانی و بهاره رهنما را مطالعه کنید.

همسر بهاره رهنما

همسر بهاره رهنما کیست؟

بهاره رهنما تا به حال دو بار ازدواج کرده است و همانطور که گفتیم اولین بار همسر بهاره آقای پیمان قاسم خانی نویسنده ی معروف سینما و تلویزیون بود و از او یک فرزند دختر به نام پریا دارد و برای بار دوم همسر او آقای امیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی هاینس و ژاکسی است که زندگی بسیار خوبی هم با هم دارند.

سوالات متداول

رهنما کی و کجا به دنیا امده است؟

رهنما در تاریخ ۱۰ آذر ماه سال ۱۳۵۲ در هزاوه استان مرکزی بدنیا آمده است. او در حال حاضر ۴۷ سال سن دارد.

رهنما چند بار ازدواج کرده و همسران او چه کسانی بودند؟

خانم رهنما تا به حال دوبار ازدواج کرده است. بار اول با نویسنده معروف سینما و تلویزیون پیمان قاسم خانی و در بار دوم با مالک برند آرایشی معتبر امیر خسرو عباسی ازدواج کرده است.

درامد رهنما از کجا است؟

رهنما هم بازیگر فعالی بوده است و هم از طریق پیج اینستاگرام خود و تبلیغاتی که انجام می دهد درامد بسیاری را کسب می کند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *