عسل معصومی کیست؟ بررسی بیوگرافی و حواشی عسل معصومی مدل ایرانی

بعد از شناخت اینکه سلبریتی کیست و مدل بودن چگونه است بازم بود که شما را با عسل معصومی یکی از چهره های مدل ایرانی آشنا کنیم که مدلینگ را در خارج از مرز های ایران آغاز نمود.

در واقع قبل از هر موضوعی باید اشاره داشته باشیم که دنیای مدلینگ، دنیایی فراتر از حد تصور همه ی ماست، به گونه ای که تاریخچه ای دیرینه دارد. مدلینگ رشته ای است، که غالبا به دلیل هنری بودن آن، بسیار شناخته شده و معروف می باشد. مدلینگ را می توان از محبوب ترین و زیبا ترین رشته های فشن استایلیست دانست به طوری که در سر تا سر جهان، افراد بسیاری وجود دارند که در این زمینه به فعالیت پرداخته اند. رشته ی مدلینگ با گسترش فضا های مجازی و تکنولوژی، بیش از پیش دیده شد و عمده ی فعالیت مدلینگ ها را می توان فعالیت در اینستاگرام دانست. مدل های ایرانی نیز به دلیل زیبایی مردمان شرقی، بسیار شناخته شده و محبوب می باشند.

بیوگرافی عسل معصومی

بیوگرافی عسل معصومی

عسل معصومی از چهره هایی است با رشته ی مدلینگ معروف شد و در اینستاگرام شناخته می شود. هر چند که نمی توان این چهره را معروف ترین مدل ایرانی دانست، اما در نوبه ی خود، یکی از حرفه ای ها و البته از دوست داشتنی های عرصه ی مدلینگ ایرانی می باشد. عسل معصومی از همان ابتدا، فعالیت مدلینگش را با نام اصلی خود آغاز نمود. وی در تهران و در سال ۱۳۷۸ به دنیا آمد و هم اکنون در آستانه ی ۲۲ سالگی قرار دارد. او در ایران متولد شده و تا پایان تحصیلات دبیرستاتش نیز در ایران سکونت داشت.

خانواده این مدل ایرانی

عسل مصومی در یک خانواده ی ایرانی با سطح مالی بالا به دنیا آمد و به راحتی توانست به خارج از ایران مهاجرت کند. او کشور دبی را برای مهاجرت انتخاب نمود و در حال حاضر نیز در همان ایالت عربی، به زندگی می پردازد. دبی، کشوری لاکچری و گران قیمت است که مهاجرت عسل معصومی به آن، می تواند دلیل محکمی برای درآمد بالا و ثروت بسیار او باشد. در مورد دوران کودکی این چهره، می توان ذکر کرد که در همان سنین پایین به استایل و همچنین عکاسی علاقه ی شدیدی داشت، به گونه ای که در نوجوانی توانست با انتشار تصاویری از استایل خود، به دنیای مدلینگ ها وارد شود.

تجربه کاری در عرصه مدلینگ

هر چند که عسل معصونی سن پایینی نسبت به سایر مدل های با تجربه دارد، اما این طور که عکس های منتشر شده از او مشخص است، در حرفه ی مدلینگ بسیار موفق می باشد و برای برند های مشهوری، به تبلیغات می پردازد. وی هم در زمینه ی استایل و لباس ها ی ترند، و هم در زمینه ی لباس های عروس فعالیت داشته و به عنوان یک چهره برای مدلینگ میکاپ نیز، شناخته شده است. زندگی شخصی عسل معصومی، از دوستان و خانواده اش تشکیل می شود که او را برای حرفه ای تر شدن در این زمینه تشویق می کنند. وی تا کنون ازدواج نکرده و تنها با سگ محبوبش، در دبی زندگی می کند.

عکس عسل معصومی

عکس عسل معصومی

اصول و اساس رشته ی مدلینگ بر پایه ی یک عکاسی عالی می چرخد. افرادی که در رشته ی مدلینگ فعالیت می کنند باید علاوه بر داشتن یک اندام مناسب و همچین یک سبک استایل مشخص، عکس هایی جذاب و مطابق با ترند های روز، منتشر کنند. عکس های عسل معصومی پس از وارد شدنش به حرفه ی مدلینگ، در پیج ها و رسانه های مربوطه، بسیار منتشر گردید؛ زیرا که عکس های او، عکس هایی با کیفیت عالی، حرفه ای و جذاب می باشند‌. عکس های این چهره را هم می توان در صفحه ی اینستاگرام او و هم در پیج های مربوط به فشن و استایل، مشاهده نمود. همچنین اگر شما از علاقه مندان به این رشته می باشید، می توانید با جستجو در اینترنت، علاوه بر تکمیل اطلاعات خود در این زمینه، عکس های عسل معصومی را نیز مشاهده نمایید.

اینستاگرام عسل معصومی

عسل معصومی نیز مانند دیگر مدل های ایرانی و غیر ایرانی، فعالیت خود در اینستاگرام را آغاز نموده است. اینستاگرام، بستری است می تواند در شناخته شدن این گونه چهره ها، نقش بسیار موثر و بسزایی را ایفا نماید. پس داشتن یک پیج اینستاگرام مناسب برای یک چهره ی مدلینگ، می تواند امری ضروری باشد. هر چند که عمده ی فعالیت عسل معصومی در اینستاگرام نیست، اما سعی می کند با انتشار عکس ها و محتوا هایی با مخاطبین و طرفدارانش در ارتباط باشد. عسل معصومی در یوتیوب نیز فعالیت می کند و در چنل یوتیوبش، به انتشار فیلم هایی از خود می پردازد. اما فعالیت اصلی او در اینستاگرام بوده و می توانید از این لینک به اینستاگرام عسل معصومی مراجعه کنید.

درامد عسل معصومی

درامد عسل معصومی

رشته ی مدلینگ رشته ای پر درآمد است، مخصوصا اگر در خارج از مرز های ایران نیز انجام شود. عسل معصومی از همان ابتدا سطح مالی بالایی داشت و وارد شدنش به این عرصه نیز درامد او را بیش از پیش افزایش داد. می توان گفت که درآمد اصلی و مهم ترین منبع درآمد او، حرفه ی مدلینگش می باشد. اما با انجام تبلیغات گوناگون در اینستاگرام نیز، منبع درامد کوچکی را داراست. وی همچنین می تواند از راه انتشار محتوا های سرگرم کننده در یوتیوب نیز کسب درامد کند.

دوست پسر عسل معصومی

در پیج اینستاگرام عسل معصومی تصاویر او با آقایان بسیاری مشاهده می گردد، اما خبری رسمی و موثق از ارتباط داشتن عسل معصومی با آن ها منتشر نشده است. همان طور که عسل معصومی ذکر می کند، آن ها فقط دوستان نزدیکش می باشند و با هیچ کدام از آن ها در رابطه ی عاطفی عمیق قرار ندارد. وی تنها یک سگ دارد و با همان سگ در خانه اش به تنهایی زندگی می کند. اگرچه که احتمال دوست پسر داشتن او بسیار است، اما تا کنون تصویری رسمی از ایشان، توسط عسل معصومی منتشر نشده است.

عسل معصومی قبل از عمل

عسل معصومی قبل از عمل

عسل معصومی نیز از چهره های مدلینگ ایرانی است که به عمل های جراحی زیبایی روی آورده است. تا زمانی که در ایران ساکن بود، چهره ای جراحی نشده داشت اما در زمانی که به صورت رسمی وارد حرفه ی مدلینگ شد، برای جذابیت بخشیدن به چهره اش و رفع نواقص آن، به عمل های جراحی روی اورد. این طور که از مقایسه ی عکس های قبل از عمل و بعد از عمل عسل معصومی مشخص است، او حراجی بینی، زاویه سازی فک و تزریق ژل لب و گونه را انجام داده است. او روی چهره اش بسیار حساس می باشد و به صورت مرتب به مراقبت از آن با محصولات پوستی، می پردازد.

مدل ایرانی عسل معصومی

عسل معصومی از مدلینگ های ایرانی تبار است که هم اکنون در ایالت متحده ی عربی، سکونت گزیده است. وی در زمینه های مدلینگ استایل و میکاپ و همچنین بیکینی، به فعالیت پرداخته و در آن کشور، پیشرفت چشم گیری را در زمینه ی فعالیتش کسب نموده است.

عسل معصومی در دبی

عسل معصومی به دلیل محدودیت های اجرایی کشور ایران در زمینه ی مدلینگ، و نبود یک آژانس مدلینگ معتبر در این کشور، تصمیم گرفت به دبی مهاجرت کند و در آن جا به صورت حرفه ای و رسمی، وارد عرصه ی مدلینگ شود. این کشور در ارتباط با فعالیت مدلینگ ها کشوری آزاد است و همچنین پیشنهاد های کاری عالی و معتبری نیز برای عسل معصومی به عنوان یک مدلینگ ایرانی، در این کشور وجود دارد.

عسل معصومی متولد چه سالی است

همان طور که ذکر شد، عسل در نزدیکی ۲۲ سالگی قرار دارد و در سال ۱۳۷۸ در ایران، متولد شده است. او در پیج اینستاگرامش نیز سال تولدش را به لاتین نوشته است. او متولد سال ۱۹۹۹ میلادی می باشد و در دبی زندگی می کند. فعالیت او به عنوان یک مدل، او را به سمت برند های برتر و مشهور کشاند، به طوری که هم اکنون با برخی از برند های شناخته شده ی جهانی برای انجام مدلینگ، فعالیت می کند.

فتوشوتینگ برای برند های برتر

در بین عمده فعالیت هایی که عسل معصومی به طور مرتب انجام می دهد و از آن ها به کسب درآمد می پردازید، می توانیم به عکاسی برای برند های بسیار معروف لباس و سایر لوازم زنانه و دخترانه اشاره کنیم که به میزان قابل توجهی باعث معروفیت و شهرت این مدل شده است.

حواشی این مدل ایرانی

برای تمام سلبریتی های اینستاگرام و چهره های خاص جهانی، حواشی هایی وجود دارد که عسل نیز از آن ها جدا نیست. این مدل ایرانی به دلیل متتشر کردن عکس هایی از خود با بیکینی، مورد انتقاد طرفداران ایرانی خود قرار گرفت، اما بدون توجه به این گونه حواشی ها به زندگی خود ادامه داد.

سوالات متداول

عسل معصومی در کدام زمینه فعالیت می کند؟

او به عنوان یک مدل با اصالتی ایرانی در زمینه های مدلینگ لباس و میکاپ فعالیت داشته است.

عسل معصومی متولد کجاست و هم اکنون در کدام کشور زندگی می کند؟

او اصالتا اهل ایران است و در تهران متولد شد، اما به دبی مهاجرت کرد و هم اکنون ساکن همان کشور می باشد.

آیا عسل در اینستاگرام فعالیت دارد؟

با سرچ نام او در اینستاگرام به پیج اصلی این مدل ایرانی دسترسی پیدا خواهید کرد. وی هم اکنون ۲۳ هزار نفر، دنبال کننده دارد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *