هدی رستمی کیست؟ بررسی دقیق از بیوگرافی هدی رستمی جهانگرد ایرانی

هدی رستمی یکی از مشهورترین بلاگرهایی ایرانی است که در زمینه جهانگردی و گردشگری کار می کند. او از این لحاظ خاص است که به مکان های دیدنی دیگر کشورها سفر می کند که البته پس از سال ها دوری بالاخره به کشور خود بازگشته و موجب شده تا پروژه ای را روی دست گیرد که بر اساس آن گردشگران دیگر کشورها را ترغیب نماید تا از ایران نیز دیدن کنند.

البته او این کار را در حالی انجام داد که حاشیه های زیادی هم درباره او ایجاد شد. ناگفته نماند که مستندی هم در مورد او ساخته شده است که در آن به زندگینامه ا به عنوان یکی از اینفلوئنسر های معروف ایرانی به طور کامل پرداخته می شود. در ادامه شما را بیشتر با این جهانگرد آشنا می کنیم.

هدی رستمی کیست

هدی رستمی کیست

هدی رستمی یکی از آن دسته از افرادی است که به طبیعت گردی اهمین خاصی می دهد. او در واقع دوست دارد که به مکان های دیدنی سفر کند و از نزدیک شاهد آن مکان ها باشد و در مورد سرگذشت آنها تحقیق کند. شاید بتوان گفت که او یک محقق هم است که دوست دارد در مورد تاریخ مکان های مختلف اطلاعاتی را به دست بیاورد. این اینفلوئنسر با سفر به مکان های دیدنی به مخاطبان خود اطلاعات مفیدی را در مورد آنها می دهد.

بیوگرافی هدی رستمی

هدی رستمی متولد 17 اردیبهشت سال 1365 می باشد. زادگاه او تهران است. زمانی که نوجوان بود به سفر فکر می کرد. در همان سنین به اتفاق خانواده به کشور سوئد مسافرت می کند و در همان جا تحصیلات خود را در رشته طراحی صنعتی به پایان می رساند و پس از آن بود که تصمیم می گیرد که به صدای درون خود گوش دهد و به مسافرت بپردازد. هر چند که خانواده اش اجازه چنین کاری را به او نمی داد اما این بلاگر تصمیم خود را گرفته بود و به همین دلیل به طور پنهانی به مسافرت رفت. درست پس از آن بود که ماجراجویی های این سلبریتی آغاز شد و تا به امروز به بیش از 100 کشور جهان مسافرت کرده است.

بیوگرافی هدی رستمی

هدی جهانگرد ایرانی فعالیت خود را از کجا شروع کرد؟

شاید شما نیز از خود بپرسید که شغل هدی رستمی چه می باشد. باید خدمت شما عرض کنم که او به مکان های دیدنی کشورهای مختلف سفر می کند و با این کار دیگران را ترغیب می کند تا به این مکان سفر نمایند. اما این کار درآمد ندارد شاید برایتان جالب باشد که او از طریق جذب مخاطب در فضای مجازی درآمد کسب می کند. در حال حاضر او فالورهای زیادی دارد و با تبلیغات در این صفحه به درآمد زیادی می رسد.

مستند هدی رستمی

اما یکی از مواردی که موجب شد تا این سلبریتی به شهرت برسد، این بود که در مورد زندگینامه او یک مستندی ساخته شد و از شبکه مستند پخش شد. در این مستند به طور کامل با این جهانگرد آشنا می شویم و دارای 4 قسمت است. هدی رستمی در آن در مورد سرگذشت خود می گوید و از این حرف می زند که چگونه به این رشته وارد شده است. او می گوید که به بیش از یکصد کشور جهان مسافرت کرده و موجب شده تا دیگران را هم با این مکان ها آشنا کند. او می گوید که دوست دارد که زمانی برسد که تمام افراد جهان بتوانند به راحتی به کشورهای دیگر سفر کنند و جهانی به دور از جنگ و خونریزی داشته باشند. همچنین یکی از نکات قابل توجه آن این بود که هدی رستمی حجاب را رعایت کرده بود.

درگیری هدی رستمی و سالومه محری شبکه های ماهواره ای

زمانی که این بلاگر تصمیم گرفت تا پروژه ای را در دست گیرد تا مکان های دیدنی و تاریخی ایران را به دیگر افراد جهان بشناساند، افرادی مانند سالومه که مجری شبکه های تلویزیونی خارج از کشور بودند، به شدت به این کار او تاختند و گفتند که او با دولت همکاری می کند و برای این کار دستش با دست های زیادی آلوده است. اما در مستند هدی رستمی آمده بود که این پروژه یک پروژه شخصی است و اطلاعات آن موجود می باشد و خطاب به این مجری خارج نشین گفته بود که تو از درد و رنج مردم داخل آگاهی نداری زیرا در خارج از کشور زندگی می کند و نمی توانی برای مردم پاک و کشور دوست و هموطن من تعیین تکلیف کنید.

اینستاگرام هدی رستمی

اینستاگرام هدی رستمی 

یکی از راه هایی که می توانید با او در ارتباط باشید این است که پیج هدی رستمی را فالو کنید. در حال حاضر اینستاگرام هدی رستمی حدود 500 هزار نفر فالور دارد و پست های مختلفی را منتشر کرده است. او هر بار که به مکان های دیدنی سفر می کند تصاویری از خود را در صفحه هدی رستمی منتشر می کند.

دفتر سفر هدی رستمی 

زمانی که  فیلم هدی رستمی از شبکه مستند پخش شد و خبرگزاری های مختلفی در مورد او مطالبی را منتشر کردند، همه به دنبال راهی بودند که با او ارتباط بگیرند. برخی ها هم به دنبال دفتر کار او می گشتند تا از برنامه های سفر او مطلع شوند. برخی ها هم دوست داشتند تا اگر او تیمی به عنوان گردشگری به کشورهای دیگر دارد ثبت نام کنند و آنها هم در این تیم عضو شوند.

درامد هدی رستمی

درامد هدی رستمی از کجا تامین می شود؟

با تمام این اوصاف برخی ها از خود می پرسند که درآمد این بلاگر چقدر می باشد؟ او که همیشه در حال سفر است، خرج و مخارج سفر خود را از چه طریقی در می آورد؟ باید خدمت شما عرض کنم که این گونه از افراد می توانند از طریق مختلف به درآمد برسند که یکی از آن راه ها تبلیغ در فضای مجازی است. معمولا این گونه از افراد طرفداران زیادی دارند و به همین خاطر می توانند با شرکت های مختلفی قرارداد تبلیغاتی امضاء کنند.

کانال تلگرام هدی بلاگر گردشگر

دیزان فوق العاده منزل هدی رستمی

اما یکی دیگر از حاشیه های جنجالی این سلبریتی پس از آن به وجود آمد که او تصاویری از خانه خود را در فضای مجازی منتشر کرد و از طرفداران خود خواست که در مورد دکوراسیون خونه او نظر بدهند. در این زمان بود که کاربران به جان هم افتادند و در بخش کامنت آن با هم درگیری لفظی پیدا کردند. این موجب شد تا انگشت اتهام به سوی این بلاگر نشانه رود و مسئول این کارها را او بدانند.

پادکست این بلاگر در مورد سفر هایش

زمانی که این سلبریتی به یک مکان دیدنی سفر می کند، یکی از عادت هایش این است که صدای خود را ضبط می کند و در آن سفرنامه خود را بازگو می کند. همچنین در طول مسیر با مشکل یا نکته جالبی که بر می خورد آن را در این کلیپ می گوید. یکی از راه های درآمد همین سفرنامه های هستند که بعدا می تواند آن را به مجلات یا سایت های خبری مختلفی بفروشند.  برخی از سایت ها هستند که پول خوبی را به خاطر این سفرنامه ها می پردازند. البته برخی از پادکست های او را نیز می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرام این جهانگرد مشهور در دسترس داشته باشید.

سوالات متداول

هدی رستمی اهل کجاست؟

او در ایران متولد شده است اما به همراه خانواده خود به کشور سوئد مهاجرت کرده است.

هدی رستمی در چه رشته ای تحصیل کرده است؟

او در رشته طراحی صنعتی در یکی از دانشگاه های سوئد درس خوانده است و گفته می شود که تا مقطع لیسانس پیش رفته است.

هدی رستمی چقدر درآمد دارد؟

مشخصی نیست که درآمد او چقدر است اما گفته می شود که شرکت های مختلفی با او قرارداد بستند که رقم انها بسیار بالا می باشد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *