رها پورکاظمی کیست؟ بیوگرافی رقاص و مدل ایرانی در ترکیه

در دنیای امروزی افرادی زیادی هستند که به عنوان شاخ های اینستاگرام برای شهرت و دیده شدن دست به هر کاری می زنند از جمله این افراد که در این مقاله سعی داریم راجب او با شما صحبت کنیم رها پور کاظمی است. او اصالت ایرانی دارد و در ترکیه زندگی می کند. شهرت و معروفیت او به خاطر رقص ها و دابسمش هایی است که در اینستاگرام از خود می گذارد. رها پورکاظمی فعالیت های زیادی هم در زمینه ی مد و مدلینگ دارد و به خاطر این شغلش کارهای زیادی را انجام داده است که در ادامه به شرح راجب او با شما صحبت می کنیم.

بیوگرافی رها پورکاظمی

بیوگرافی رها پورکاظمی

رها پور کاظمی متولد دهه ی ۶۰ است. او در ایران متولد شده است و دوران کودکی اش را در ایران گذرانده است و از همان کودکی به رقص و تن نازی علاقه ی زیادی داشت. او با توجه به این که در خانه شان ماهواره داشتند از همان کودکی شروع به آموزش رقص کرد. و در کمال ناباوری خانواده اش بعد از مدتی تبدیل به یک رقاص حرفه ای شد.

تصمیم به ترک ایران توسط raha واقعیت دارد؟

رها پورکاظمی بعد از دوران کودکی و نوجوانی او تصمیم به ترک ایران را کرد و وقتی این موضوع را با خانواده ی خود مطرح کرد ان ها اوایل مخالفت کردند ولی بعد از مدتی مجبور به موافقت کردند. رها بعد از مدتی برای همیشه ایران را ترک کرد. او که همیشه کشور ترکیه را برای زندگی دوست داشت تصمیم گرفت به کشور ترکیه مهاجرت کند و از میان شهر های ترکیه شهر آنتالیا را برای اقامت انتخاب کرد.

شروع فعالیت در ترکیه به چه صورت به واقعیت انجامید؟

رها پورکاظمی بعد از اجاره ی یک خانه در آنتالیا فعالیت خود را شروع کرد. او اوایل سکونت خود در انتالیا به دلیل مهارت زیادش در رقص، تصمیم گرفت در کاواره ها و کلوب ها به رقص بپردازد و سعی کرد از این راه امورات خود را بگذراند تا این که همه او را یک رقاص واقعی می دانستند. یکی دیگر از کار هایی که او در آنتالیا انجام داد راه اندازی یک پیج اینستاگرام بود.

رها که دوست داشت مهارت اش در رقص را همه ببینند به رقاصی در کلوب ها و کاواره ها اکتفا نکرد و در پیج اینستاگرامش ویدیو هایی از رقص هایش را در این پیج به اشتراک گذاشت و این ویدیو ها بازخورد های خوبی را داشت تا این که به مرور او در بین مردم شناخته شد و بعد از ان او به واسطه ی اندام روی فرمی که داشت و دوست و آشنایانی که پیدا کرده بود پیشنهاد مدل شدن به او شد.

رها پور کاظمی بعد از این که کمی در بین مردم شهرت پیدا کرد به صنعت مدلینگ روی اورد و بعد از آن روز به روز بیشتر دیده شد. او که از بچه گی اش به این کار علاقه داشت با عشق و علاقه ی زیاد این کار را دنبال می کرد. شرکت ها و برند های مختلفی به او پیشنهاد همکاری دادند. رها پورکاظمی در کنار کارهایی که انجام می داد با افراد چهره و محبوب نیز رابطه برقرار کرد که از جمله ان ها هوپی است.

هوپی یک رپر و تهیه کننده است که کارش تولید کلیپ ویدیو است. او برای ضبط ویدیو یی از رها پورکاظمی خواست که با او همکاری کند و رها هم با پذیرفتن این موضوع در این ویدیو بازی خوبی داشت. بعد از ضبط این کلیپ و پخش ان در فضای مجازی بازدید این ویدیو بسیار خوب بود و باعث شهرت بیشتر رها پور کاظمی شد.

رها پورکاظمی مدل

رها پورکاظمی مدل

این رقاص ایرانی رها پورکاظمی در زمینه مدلینگ نیز فعالیت زیادی داشته و به دلیل استایل مناسب اش از طرف کمپانی های زیادی دعوت به مدل بودن شده و توانسته برای این کمپانی ها مشتریان زیادی را جذب کند و از همین رو بسیار شهرت پیدا کرد. دنیای مدلینگ دنیای بسیار بزرگی است و افراد زیادی در این عرصه فعالیت می کنند و همیشه در اوج بودن در این عرصه کار بسیار سختی است که رها پور کاظمی نتواست در اوج بماند.

رها پورکاظمی در موزیک پیش ما

همانطور که در قبل به این موضوع اشاره کردیم رها پورکاظمی پس از آشنایی اش با هوپی خواننده رپ خارجی توانست در یکی از ویدیو های این خواننده معروف حضور داشته باشد موزیک ویدیو ی پیش ما از هوپی یکی از موزیک ویدیو هایی هست که رها پورکاظمی موفق به حضور در این ویدیو شد که بعد از پخش این ویدیو به دلیل وجود رها پورکاظمی در این کلیپ و رقص بسیار جذاب ش بازدیدهای بسیاری داشت.

اینستاگرام اصلی رها پورکاظمی

رها پور کاظمی در اینستاگرامش خیلی راحت برخورد می کرد و لایو های زیادی را برگزار می کرد ولی مدتی است که این گونه به نظر می رسد که پیج رها پورکاظمی با نام raha_pourkazemi_org از دسترس خارج شده و این گونه برداشت می شود که اینستاگرام به دلیل فعالیت های رها و حرفهایی که بی پروا در استوری هایش می زد اکانت او را پاک کرده است.

رها بعد از آن برای به وجود آوردن اکانت دیگری اقدام کرد و با آن شروع به کار کرده است که این اکانت جدیدش فالوور چندانی ندارد و رها از این جریان خیلی ناراحت است. اکانت قبلی رها حدود ۱۶ هزار فالوور داشت. رها پورکاظمی یوتیوب زیاد فعالی ندارد و در این فضا هم نتوانسته حضور فعالی داشته باشد.

عکس رها پورکاظمی

عکس های رها پورکاظمی در اینترنت، اینستاگرام، یوتیوب و کانال تلگرام رها پور کاظمی وجود دارد و با جستجو در این فضا ها می توانید این عکس ها را ببینید. رها پورکاظمی دابسمش هایی هم اجرا کرده است که آن ها را در اینستاگرام خود منتشر کرده بود و در کل علاقه ی زیادی به ضبط دابسمش دارد. مصاحبه رها پورکاظمی با سایت های خبری و مجلات را در جایی یافت نکردیم و این گونه به نظر می رسد که او به هیچ سایتی مصاحبه ای نداشته است.

اینستاگرام اصلی رها پورکاظمی

درامد رها پورکاظمی

رها پور کاظمی درامد نسبتا خوبی دارد او از صنعت مدلینگ درامد خوبی را کسب می کند و جدا از این موضوع از کلاس های رقص و رقاصی هم کسب درآمد خوبی دارد.

عمل های رها پورکاظمی

چهره ی رها پورکاظمی قبل از عمل با چهره ی الان او تفاوت هایی را دارد او تا به حال عمل های زیادی را انجام داده تا بتواند در صنعت مدلینگ به روز باشد. او می گوید که زیبایی را دوست دارد و می خواهد همیشه به روز باشد و به همین دلیل تمام سختی های جراحی های زیبایی را تحمل می کند.

سوالات متداول

رها پورکاظمی کیست؟

رها پور کاظمی دختری است که در ایران متولد شد و بعد از مدتی به ترکیه مهاجرت کرد او شهر آنتالیا را برای زندگی خود انتخاب کرد و در آن جا ساکن شد. رها که به رقص علاقه ی زیادی داشت و از کودکی رقاص بود به این حرفه مشغول شد و در انتالیا در کلوب ها و کاواره ها مشغول به کار شد. بعد از مدتی اقدام به ایجاد یک پیج در اینستاگرام کرد و در آن رقص هایش را به اشتراک گذاشت تا این که رفته رفته به شهرتش افزوده شد.

رها پور کاظمی در چه دوره ای از زندگی اش تبدیل به مدل شد؟

رها بعد از این که کم کم بین مردم جا افتاد و پیچ اینستا گرامش را راه اندازی کرد برای ورود به صنعت مدلینگ اقدام کرد و تبدیل به یک مدل شد. بعد از ان او با شرکت های زیادی همکاری کرد و حضور او برای تبلیغات آن ها بسیار مفید بود. او کم کم در این حرفه پیشرفت کرد ولی هنوز نتوانسته پا به پای مدلینگ های مطرح رشد کند و شهرت پیدا کند.

اینستاگرام رها پور کاظمی در چه وضعیتی است؟

اینستاگرام رها پورکاظمی حدود ۱۶ هزار نفر یا به عبارتی ۱۶ کا فالور دارد. رها در اینستاگرامش لایو های با مضمون بی بندو باری برگزار می کرد که مدتی است اکانت او در اینستاگرام پاک شده و این گونه برداشت شده است که اینستاگرام صفحه ی رها را پاک کرده است. رها از این موضوع بسیار ناراحت است و دوباره اقدام به ایجاد یک پیج جدید کرده است ولی تعداد فالور های او بسیار کم است.

رها پورکاظمی تا به حال چه عمل هایی انجام داده است و چهره ی او قبل از انجام این عمل ها چگونه بوده است؟

رها قبل از این که عمل های زیادی را بر روی خود انجام دهد چهره ی بسیار معمولی داشت. او می گوید به دلیل شغلی که دارد زیبایی برای او بسیار تاثیر دارد و باید همیشه به روز و زیبا باشد به همین دلیل تصمیم گرفته تن به عمل های زیادی بدهد از جمله عمل بینی، تزریق ژل، تزریق چربی و .‌‌.. او در حال حاضر عمل های زیادی را انجام داده است و چهره او با چهره ی قبل عملش بسیار تغییر کرده است.

رها پور کاظمی در موزیک ویدیو ی پیش ما چطور عمل کرد؟

بعد از آشنایی رها کاظمی با رپر معروف به نام هوپی، هوپی از او خواست که در موزیک ویدیو اش بازی کند. رها پور کاظمی به دلیل استایل مناسب و بازی خوب اش در این کلیپ بازدید این کلیپ در فضای مجازی را بالا برد و بعد از این کلیپ بود که شهرت او بیشتر از قبل شد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *