صدف ترابی کیست؟ بلاگر آرایشی معروف به شل بیوتی

در این مقاله به معرفی فردی به نام صدف ترابی می پردازیم. امروزه با وجود دنیای مجازی افراد زیادی به شهرت رسیده اند. برخی از این افراد توسط شبکه های گسترده مجازی نظیر اینستاگرام کسب درآمد می کنند و به منبع درآمدی قابل توجهی رسیده اند. یکی از این افراد خانم صدف ترابی است و وی با استفاده از اینستاگرام ویدیوهای آموزشی آرایشی را به اشتراک می گذارد و فالوورهای مختلفی نیز بدست آورده است.

صدف ترابی کیست

صدف ترابی کیست؟

صدف ترابی معروف به شل بیوتی متولد سال 1373 است. او در در تهران متولد شده است. وی علاوه بر اینکه در اینستاگرام فعالیت دارد در یوتیوب یک میکاپ آرتیست حرفه ای و معروف است. در واقع صدف بیوتی با تبلیغ ماسک های شرکتی و لوازم ارایشی شرکت های مختلف توانسته است فالوورهای زیادی را جذب کند. او این روزها تبدیل به یگ بلاگر معروف در اینستا شده است و تبلیغات گسترده ای در زمینه آرایشی و بهداشتی می کند.

در اینستاگرام صدف ترابی بیشتر از چه حوزه ای صحبت می شود؟

صدف ترابی با پیجی به اسم shellbeauty1 در اینستاگرام فعالیت دارد. او نزدیک به 2 میلیون فالوور دارد و به نوعی بیوتی بلاگر محسوب می شود. اکثر پست های صدف بیوتی لایک های فرائانی خورده است و جوانان مخصوصا خانم ها از پست های او دیدن می کنند. صدف بیوتی بیشتر انواع سبک های آرایشی را به همراه برندهای آرایشی تبلیغ می کند.

سن صدف ترابی چقدر است؟

خانم ترابی متولد 14 خرداد سال 1373 است. او 25 ساله و متاهل می باشد.

سن صدف ترابی

صدف ترابی و صدف بیوتی یک نفر هستند؟

یکی از اشتباهاتی که این روزها اکثرا دچارش شده اند این است که تصور می کنند صدف بیوتی همان صدف ترابی است. در حقیقت صدف بیوتی یک بلاگر دیگر است و صدف ترابی نیز شخصی دیگر است. شاید یکی از دلایلی که باعث شده تا افراد این دو را با یک دیگر اشتباه بگیرند حرفه ی مشترک این دو است. صدف ترابی و صدف بیوتی هردو بلاگر هستند و برندهای آرایشی را تبلیغ می کنند. همچنین هردوی آنها با با اشتراک گذاشتن ویدئوهای آرایشی برندهای متفاوتی را تبلیغ می کنند.

بیوگرافی صدف بیوتی

همان طور که اشاره شد اکثر افراد صدف بیوتی را با shellbeauty  یا همان صدف ترابی اشتباه می گیرند. در واقع این دو نفر یک حرفه ی مشترک دارند اما یک نفر نیستند. صدف بیوتی متولد سال 1368 است. نام اصلی وی صدف مسائلی است. او لیسانس رشته شیمی دارد و از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده است.

همسر وی شخصی به نام علی است. جالب است بدانید هم صدف بیوتی و هم صدف ترابی همراه با همسران خود ویدئو به اشتراک می گذارند. و انواع ماسک های پوستی را با هم به اشتراک می گذارند. قطعا دلیل این کار افزایش فالوورهای آنان و جذب مردان به برندهای آرایشی مخصوص اقایان است.

یوتیوب صدف ترابی

در یوتیوب صدف ترابی چه می گذرد؟

صدف ترابی در یوتیوب نیز برخی از ویدیوهایش را به اشتراک گذاشته است. این ویدیوها در شبکه ی یوتیوب نیز با استقبال خوبی روبرو شده است. به نوعی می توان گفت این بلاگر معروف اینستاگرامی بهترین سبک آرایش برای هر موقعیتی را به شما آموزش می دهد. این میکاپ آرتیست در زمینه ی آموزش سبک آرایش و معرفی برندهای آرایشی فوق العاده است.

بیوتی بلاگری و درآمدهای حاصل از آن به چه شکل است؟

وبلاگ نویسان زیبایی دانش زیادی در مورد مو، آرایش، مراقبت از پوست و مد دارند. هر چند آنها این اطلاعات را برای خود نگه نمی دارند. آنها از طریق وبلاگ ها و وب سایت های شخصی آنچه را که می دانند با دنیا به اشتراک می گذارند. اگر عاشق به اشتراک گذاشتن نکات و ترفندهایی با دیگران هستید، وبلاگ نویسی زیبایی می تواند حرفه شما باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به معنی بلاگر توجه داشته باشید. ما در مقالات قبلی خود توضیخات دقیقی برای اینکه بلاگر کیست و چگونه بلاگر شویم توضیخاتی جامع برای شما در دسترس قرار داده ایم.

همان طور که خواندید یکی از بلاگرهای زیبایی خانم صدف ترابی است که از تجربیات خودش در زیبایی و آرایش توانسته است در این حرفه موفق باشد. او تعداد زیادی فالوور دارد و به افراد زیادی آموزش آرایشی و بهداشتی می دهد. وبلاگ نویسان زیبایی باید محتوای زیادی ایجاد کنند. آنها در مورد آرایش ، مدل مو ، محصولات مراقبت از پوست ، لباس و تقریباً هر چیز دیگری که در گروه “زیبایی” قرار می گیرد وبلاگ می نویسند. قطعا افردی که در این زمینه شهرت پیدا کرده اند با تلاش و استمرار فراوان توانسته اند فالوورهای واقعی زیادی را جذب کنند و موفقیت و منبع درآمد بالا برسند.

بلاگرهای زیبایی چه اطلاعاتی در اختیار ما می گذارند؟

آنها از مو و آرایش عکس می گیرند، بنابراین برخی از دانش در مورد نورپردازی و عکاسی مهم است. و فیلم هایی تهیه می کنند که به خوانندگان خود نشان می دهد چگونه ظاهر خود را ایجاد کنند. این کار بسیار زیادی است ، اما توسط افراد علاقه مند به صنعت زیبایی انجام می شود.

 علاوه بر وبلاگ نویسی ، وبلاگ نویسان زیبایی باید رسانه های اجتماعی خود را به روز نگه دارند. آنها عکسهای جذاب را به حسابهای اینستاگرام و فیس بوک خود می فرستند. آنها مرتبا توییت می کنند و اغلب کانال های YouTube را اجرا می کنند. ساخت محتوای شگفت انگیز اگر آن را به اشتراک نگذارید ، چه فایده ای دارد؟

همچنین ، وبلاگ نویسان زیبایی با دیگر هنرمندان جامعه خود همکاری می کنند. ایجاد روابط با دیگر عاشقان زیبایی بسیار مهم است. آنها اغلب محتوا را به صورت وبلاگ نویسی مهمان رد و بدل می کنند ، رویدادها را با هم برگزار می کنند و از فروشگاه ها و سالن های محلی بازدید می کنند تا در وب سایت های خود نمایش دهند.

درآمد بلاگر ارایشی صدف بیوتی

درآمد بلاگر ارایشی صدف بیوتی در چه حدود است؟

نمی توان گفت که این کار یک حرفه ی بسیار راحت برای درآمد زایی است. به هیچ عنوان این چنین نیست. زیرا اگر شخصی تمایل داشته باشد در این زمینه به موفقیت برسد باید زحمات زیادی را متحمل شود. و بعد از تلاش و پشتکار فراوان به راحتی به درآمد بالایی خواهد رسید.

همان گونه که مشاهده می کنید افرادی نظیر صدف ترابی و صدف بیوتی در این زمینه بسیار موفق بوده اند و به درآمدهای بالایی رسیده اند. درآمد این افراد بیشتر از طریق دلار می باشد.

صدف ترابی چگونه وارد این حرفه شد؟

خانم صدف ترابی در ابتدا در حرفه ی مدلینگ وشوی لباس فعالیت گسترده داشته است. به طور کلی می توان گفت افردی که تبدیل به یک بلاگر معروف می شوند قبلا یک مدلینگ در عصه ی لباس و یا لوازم آرایشی بوده اند. خانم صدف ترابی هم بعد از اینکه در صنعت مد و زیبایی تجربه کسب می کند وارد این حرفه می شود و موفقیت های زیادی را نیز کسب می کند. هر چند که او اکنون در ایران زندگی نمی کند و در کشور فرانسه همراه با همسرش ساکن است. صدف نیز به دلیل این که در این عرصه بسیار استمرار داشت و تجربه های زیادی را کسب کرده بود توانست فالوورهای زیادی را جذب کند.

مصاحبه خواندنی با صدف ترابی

پیج اصلی صدف ترابی همان shellbeauty1 است. البته ایشان با شخصی به نام کسری عباسی نیز ازدواج کرده است. این دو به تازگی با یک دیگر ازدواج کرده اند و به دلیل بیماری کرونا نتوانستند مراسم مفصلی بگیرند. صدف و کسری هردو دارای پیج اینستا هستند. کسری عباسی بیشتر از همسرش عکس های دونفره شان را به اشتراک گذاشته است.

صدف ترابی قبل از این که یک میکاپ آرتیست باشد به عنوان مدل برای معرفی مانتو و شال فعالیت می کرده است. برخی از عکسهای مدلینگ وی در اینستاگرام وجود دارد. او از همین طریق توانسته است با دنیای آرایشی، زیبایی و صفحات مجازی آشنایی پیدا کند. این بلاگر معروف یک خواهر به نام دل آسا دارد که از خودش کوچکتر است.

دوست پسر صدف ترابی

دوست پسر صدف ترابی چه کسی است؟

صدف ترابی دوست پسر ندارد. در واقع او متاهل است و با شخصی به نام کسری عباسی ازدواج کرده است. در حقیقت این دو به مدت 5 سال با یک دیگر دوست بوده اند و این آشنایی به ازدواج ختم شده است. این دو نفر در سال 98 جشن نامزدی گرفتند و در تابستان سال 99 با یکدیگر ازدواج کردند. صدف و کسری هر دو ملیت ایرانی دارند اما در پاریس ساکن هستند. وی در سن 20 سالگی با همسرش آشنا شد و در سن 25 سالگی با وی ازدواج کرد.

فعالیت کسری عباسی چیست؟

همسر خانم صدف ترابی شخصی به نام کسری عباسی است. او بیشتر در زمینه ی مهاجرت فعالیت دارد. اما در کنار همشرش نیز به فعالیت تبلیغ برندهای آرایشی نیز مشغول است و درآمد خوبی نیز کسب کرده است. او در پیجش بیشتر از صدف عکس های دو نفره شان را به اشتراک گذاشته است. کسری نیز مانند صدف در پیجش محصولات آرایشی و مراقبتی را معرفی می کند. نام پیج او kasraabbasi است.

سوالات متداول

صدف ترابی چند سال دارد؟

این مدل محبوب ایرانی هم اکنون 26 سال سن دارد.

صدف ترابی در کجا ساکن است؟

sadaf در شهر پاریس در کشور فرانسه ساکن است.

همسر صدف ترابی چه نام دارد؟

همسر او کسری عباسی نام دارد.

نام پیج صدف ترابی چیست؟

نام پیج وی shellbeauty1 نام دارد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *