بهترین آهنگ های رپ جهان از نظر شوندگان این سبک کدام ترک ها می باشند؟

در این مقاله می خواهیم فارغ از معرفی بهترین رپر جهان راجع به بهترین آهنگ های رپ جهان بحث کنیم. در بین سبک های موسیقایی سبکی که این سال ها به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته و روز به روز به مخاطبان آن افزوده می شود؛ سبک رپ می باشد. سبک رپ یک سبک اعتراضی بود که شروع آن با سیاه پوستان منطقه ی فقیر نشین برانکس بود و در گذشت زمان میان تمام اهالی آمریکا و بعد ها جهان جا افتاد و امروزه در همه کشور ها رپ یکی از سبک های پرطرفدار به حساب می آید. بهترین آهنگ های رپ جهان معمولا پربازدید ترین آهنگ های سال می شوند و مردم توجه خاصی به این سبک دارند. حال به برسی بهترین های این سبک در جهان و ایران می پردازیم‌.

بهترین آهنگ های رپ فارسی

10 مورد از بهترین آهنگ های رپ جهان

ترک still همکاری فوق العاده ی داکتر دره و اسنوپ داگ

این آهنگ یکی از به یاد ماندنی ترین آهنگ های تاریخ رپ به شمار می آید که همکاری فوق العاده ی داکتر دره و اسنوپ داگ است. در این ترک تکست توسط جی زی نوشته شده است و همین هم به بالا بردن کیفیت کار کمک کرده است. بیت این کار شاهکاری به وسیله ی پیانو است که مهم ترین دلیل بالا بودن دانلود این کار بیت فوق العاده ای است که این کار دارد و مشهور ترین بیت در زمینه ی رپ می باشد. این کار بسیار هیت شد و ویوی بسیار بالایی را به خود اختصاص داد.

ترک rap god از امینم

ترک رپ گاد از امینم یکی از محبوب تریت و پربازدید ترین ترک های رپ دنیا می باشد که جایزه های بسیاری را نیز برنده شده است و همچینین موزیک ویدئوی این کار در یوتیوب از مرز یک میلیارد استریم گذشت و در این زمینه نیز رکوردی به ثبت رساند. این ترک بسیار فست است و در قسمتی از آن امینم دست به ثبت رکورد فست ترین ترین رپ را می زند و این مسئله همه ی اهالی رپ و مخاطبان را به شگفتی وا می دارد و موجب می شود بسیار این آهنگ مورد توجه قرار بگیرد و یکی از پر ویو ترین ترک های رپ به شمار بیاید.

ترک گودزیلا از eminem

ترک گودزیلا ترک دیگری از امینم می باشد. این کار که در یکی از آلبوم های اخیر او بوده است که آلبوم نیز بدون اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی منتشر شد و باعث شوکه شدن مخاطب رپ و به خصوص طرفداران خود امینم شد. در این ترک امینم رکورد قبلی خودش را در آهنگ رپ گاد می شکند و به طور دیوانه واری فست رپ می کند که حتی حیرت بسیاری از رپر های مطرح آمریکایی را نیز به دنبال دارد. سرعت بالای امینم در این ترک موجب شد چالشی به راه بیفتد که افراد سعی کنند قسمت فست این ترک را اجرا کنند این چالش بسیار میان مخاطبان محبوب شد و پا از این هم فرا تر گذاشت و عده ای از رپر های آمریکایی نیز به این چالش پیوستند و تلاش کردند تا این قسمت از آهنگ را اجرا کنند.

ترک Love The Way You Lie امینم و ریانا

این ترک کار مشترکی میان امینم و ریانا بود. از آن جایی که هر دوی این دو نفر در عرصه ی موسقی بسیار موفق و پرطرفدار هستند؛ همکاری این دو خواست بسیاری از هواداران هر دو نفر بود. این اتفاق بالاخره در سال 2010 افتاد و بسیار مورد استقبال طرفداران هر دو نفر و همچنین سایر موسقی دوستان قرار گرفت. این ترک به قدری با استقبال زیاد و بی سابقه ای رو به رو شد که بیشترین پلی در سال 2010 در اسپاتیفای متعلق به این ترک شد. این همکاری موفق یکی از ماندگار ترین آهنگ های رپ و محبوب ترین ها به شمار می آید.

ترک god’s plan دریک

این ترک مربوط به دریک می باشد. او یک رپر مین استریم پر طرفدار است. این آهنگ با بازتاب بسیار خوبی در فضای مجازی و میان مخاطبان رو به رو شد. دابسمش ها و کلیپ های زیادی با این آهنگ در سراسر جهان ساخته شد و در نهایت این آهنگ برنده ی جایزه ترک سال شد.

ترک Bodak yellow کاردی بی

صاحب این اثر رپر موفق زن کاردی بی می باشد. او یکی از بااستعداد ترین رپر های زن آمریکایی است. که با این آهنگ توانست خود را در جدول پر بازدیدد ترین آهنگ های رپ سال به جایگاه دومین رپر زن بعد از لارین هیل برساند. این اتفاق در سال 1998 افتاد و این آهنگ با استقبال زیادی از طرف مخاطبان رپ رو به رو شد.

ترک i like it

این ترک هم از کاردی بی بود که به همراه بد بانی و جی بالوین خوانده است. یکی از پر ویو ترین آهنگ های این خواننده به شمار می آید و یکی از بزرگ ترین رکورد های خود را با این آهنگ به ثبت رساند. این آهنگ کاردی بی را به اولین رپر زنی تبدیل کرد که در جدول آهنگ های چندگانه حضور داشت.

ترک Majesty

این ترک در آلبوم ملکه از نیکی میناژ بود. این ترک همکاری بزرگی بین نیکی میناژ و امینم صورت گرفت. نیکی میناژ که عده ی بسیاری او را بهترین رپر زن می دانند همکاری با خدای رپ را در این آهنگ تجربه کرد. این همکاری خواست تعداد زیادی از هواداران بود و همین موضوع باعث شد تا بسیار مورد توجه رسانه ها و مخاطبان قرار بگیرد.

ترک only

این ترک همکاری بین دو رپر محبوب مین استریم بوده است. نیکی میناژ و دریک تحت آلبوم ملکه ی نیکی میناژ این ترک را رکورد کردند و به دلیل زیاد بودن هوادار های هر دوی آن ها این ترک ویو بالایی را به دست آورد و از ترک های موفق سال محسوب شد.

ترک Umbrella

ترک چتر از ریانا و جی زی یکی از پرفروش ترین و درآمد زا ترین ترک ها در زمان پخش خود بود. این ترک در جدول بسیاری از کشور ها در رتبه ی اول ایستاد و در برخی دیگر هم جز آهنگ های تاپ و مطرح بود. دلیل موفقیت این اهنگ همکاری بزرگ جی زی در این آهنگ با ریانا خواننده ی مطرحی بود که باعث شد این ترک به بمب رسانه ای تبدیل شود.

بهترین آهنگ های رپ خارجی 2018

بهترین آهنگ های رپ خارجی 2018 چه ترک هایی بوده اند؟

در سال 2018 رپر ها فعالیت زیادی داشتند و در جدول پر استریم ترین ها و پر فروش ترین ها جایگاه های اول مربوط به آهنگ های سبک رپ بود و این نشان دهنده ی این می باشد که رپ در این سال ها مر طرفدار ترین سبک موسقیایی به خصوص در کشور های آمریکایی و انگلیسی زبان ها بوده است. در این سال ترک Girls Like You از کاردی بی و مارون یکی از بهترین ترک های سال بود که بازدید زیادی را کسب کرد و توانست از موفق ترین ترک های این سال شود. ترک بعدی که بسیار در این سال موفق بود و رکورد های زیادی را جا به جا کرد ترک in my feelings از دریک است.

حتما همه ی شما قسمتی از این ترک را شنیده اید. این ترک تبدیل به چالشی در فضای مجازی شده بود که افراد زیادی در اینستاگرام و دیگر فضاهای مجازی این چالش را اجرا کردند و باعث شدند این آهنگ بیش از پیش مطرح شود. یکی دیگر از آهنگ های موفق سال 2018 آهنگ i like it از کاردی بی بود که به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. آهنگ دیگر شاهکار از دریک می باشد god’s plan می باشد که از آهنگ های برتر این سال شد‌.

آهنگ های دریک همیشه با استقبال خوبی مواجه می شود و اکثر این آهنگ ها دابسمش ها و چالش های زیادی با آن همراه می شود و به بیشتر دیده شدن و محبوب تر شدن آن کمک می کند. در این سال آهنگ هایی نیز از ایکس ایکس ایکس تنسیون رپر جوان آمریکایی نیز منتشر شد که بازدید بالایی داشت و توانست آمار خوبی را در این سال از خود به ثبت برساند.

بهترین آهنگ های رپ فارسی چیست؟

رپ تقریبا از سال های 77 الی 78 در ایران هم جان گرفت. در سال های پیش از این نیز رپ در ایران رواج داشت و عده ای در پارک ها و خیابان ها دور هم جمع می شدند و آهنگ های رپ خارجی را گوش می کردند و یا همان ها را باز خوانی می کردند. اما تقریبا در همان سال هایی که گفته شد بود که ایده ی به وجود آمدن رپ فارسی و خواندن آن به زبان فارسی به وجود آمد.

از آن جایی که در آن سال فرهنگ کشور ما سنتی تر بود؛ افرادی که گرایش به سمت رپ داشتند و پوشش های منتسب به هیپ هاپ داشتند در جامعه جایگاه خوبی نداشتند. حتی بسیار از آن ها به خاطر پوشش خاص خود دستگیر می شدند و توسط مامورین باز خواست می شدند. اما با این وجود علاقه مندان به عرصه ی رپ و هیپ هاپ دست از کار خود نکشیدند و طرد شدن از جامعه و حرف حدیث های ایجاد شده در پشت سرشان را به جان می خریدند و کار بزرگی را انجام دادند که توانست موسقی ایران را که پیش از این محدود به سبک سنتی و پاپ بود را متحول کنند و نوع نوینی از موسقی را در کشور بنیان گذاری کنند.

از آنجایی که در آن سال ها اینترنت آنچنانی نبود و هنوز فضای مجازی و اینترنت سر شکل امروزی نگرفته بود؛ افراد مختلف رپ دوست در مناطق مختلف تهران کار خود را آغاز کرده بودند اما هیچ کدوم قیافه ی هم را نمی شناختند و فقط شاید اسمی از هم شنیده بودند. اولین افرادی که رپ کردن به زبان فارسی را آغاز کردند شایان و یاشار بودند و افراد دیگری در مناطق مختلف مانند ای ام زیپر، بدنام، نو وان(هیچکس امروزی)، تری پاک(پیشروی امروزی) و یاس شروع به خواندن رپ به زبان فارسی کردند و روز به روز رپ فارسی را رونق بخشیدند که امروز رپ به این جایگاه میان مردم رسیده است. انتخاب بهترین آهنگ های رپ فارسی کار سختی است زیرا آهنگ های با کیفیت زیادی در این سال ها منتشر شده اما اگر بخواهیم بین این همه آن هایی که بیشتر مورد توجه بود و خاطر ساز شده و همچنین از نظر تکنیک کار با کیفیتی بوده است را ذکر کنیم.

ترک یه روز خوب میاد از هیچکس یکی از کارهایی است که تمام رپ دوستان شنیده اند و بسیار محبوب و پر بازدید شد و مضنون این آهنگ این بود که پس از گذشت از مشکالات بسیار بالاخره به جایی خواهیم رسید که موانع را مشت سر گذاشته و پلیدی ها از بین خواهند رفت و ارزش های انسانی به روی کار خواهند آمد.

ترک بد شدم از یاس آهنگ دیگری است که بین مخاطبان رپ فارس بسیار محبوب است و در این آهنگ با فلوی روان و آرامی راجب اجتماع و تاثیر آن بر شخصیت خود یاس و دیگران صحبت می کند که بسیار آهنگ تاثیر گذاری است. ترک رپ گیم از رضا پیشرو یکی دیگر از آهنگ های بسیار محبوب در رپ فارس است. این اهنگ در سبک گنگ یکی از بهترین کارهایی است که تا کنون منتشر شده و شنونده ها را به وجد می آورد‌. فلوی تند پیشرو باعث می شود شنونده با شنیدن این آهنگ هیجان زده شود.

آهنگ سرکوب از یاس یکی از پربازدید ترین آهنگ های رپ فارسی است. در این آهنگ یاس بعد سال ها که آهنگی از او منتشر نشده بود ترک یازده دقیقه ای سرکوب را منتشر می کند که در آن راجب دلیل کم کاری و مشکلات اجتماع صحبت می کند و در ادامه پاسخ منتقدانش را کوبنده می دهد و در پایان نیز راجب اجتماع و سنت های نهادینه شده در آن سخن می گوید.

بهترین آهنگ های رپ خارجی سال 2019

بهترین آهنگ های رپ خارجی سال 2019 متعلق به چه کسانی بوده است؟

در سال 2019 ترک های رپ بسیاری منتشر شد و در این سال سبک ها و ژانر های موسقی رپ تنوع بیشتری را تجربه کرد. یکی از مهم ترین اتفاقات رونق گرفتن ترپ بود و عده ای بسیاری به این سبک علاقه مند شدند و آن را دنبال کردند. از مهم ترین ترک های رلیز شده در این سال می توان به آهنگ جی کول به نامه middle child اشاره کرد که در این سال از پر بازدید های یوتیوب شد.

از دیگر آهنگ های موفق رپ در سال 2019 باید به ترک sicko mode از ترویس اسکات اشاره کنیم. این رپر در این سال توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و هوادارانش به طرز چشم گیری افزایش یافت. life is good دیگر ترک موفق سال 2019 بود که توسط فیوچر رلیز شد. این ترک نیز بسیار پلی بالایی داشت و در اسپاتیفای در جایگاه خوبی قرار گرفت.

بهترین آهنگ های رپ خارجی سال 2020 از دید مردم چه کار هایی بوده اند؟

سال 2020 از نظر موسیقایی سال فوق العاده ای بود و شاهکار های بسیار زیادی در این سال منتشر شد. ترک های منتشر شده در این سال بسیار زیاد بود و در این بین شوک بزرگی با پخش بدون اطلاع قبلی آلبوم امینم هم به رپ دوستان وارد شد. یکی از موفق ترین اثر های این سال آهنگ My Oh My از Camila Cabello که بسیار در بین رپ دوستان محبوب شد و پلی آن بالاتر از حد انتظار رفت. یکی دیگر از ترک های پربازدید این سال آهنگ The Box از Roddy Ricch بود که توانست در بیلبورد های برنامه های پخش موزیک قرار بگیرد و استریم بالایی را از آن خود کند.

یکی دیگر از ترک هایی که احتمالا شما هم آن را شنیده اید و بسیار زیاد در فضای مجازی به آن پرداخته شد و ویدئو های زیادی با این آهنگ تهیه شد آهنگ Roxanne از Arizona Zervas بود که توانست در مارکت جایگاه خوبی را به دست آورد و جزء آهنگ های داغ سال 2020 به شمار می رفت. مهم ترین اتفاقی که در سال 2020 افتاد پخش آلبوم امینم بدون هیچ اطلاع و اخبار قبلی بود. آلبوم Music To Be Murdered By از امینم بدون هیچ اطلاع قبلی و به یک باره رلیز شد و همه ی هوادارانش را شگفت زده کرد. این آلبوم فروش بی نظیر و استقبال بی سابقه ای را به دنبال داشت. این آلبوم با 279 هزار واحد فروش رتبه ی یک بیلبورد را از آن خود کرد.

این آلبوم بسیار شنیدنی است و هر یک از ترک های آن جزء بهترین ترک های سال 2020 به شمار می رود و تقریبا تمامی اهالی رپ موافق این موضوع هستند که بهترین اتفاق سال 2020 همین آلبوم فوق العاده از امینم بود. ترک گودزیلا از این آلبوم سر صدای زیادی به پا کرد چون در آن امینم دست به شکستن رکورد فست خوانی که در دست خودش بود زد و بار دیگر به همه ثابت کرد که لایق لقب خدای رپ است و هر کار دیوانه واری در رپ برای او آسان و قابل انجام است.

بهترین آهنگ های رپ فارسی

بهترین آهنگ های رپ خارجی سال 2021

این چند روزی که از سال 2021 گذشته است خبر های داغ بسیاری راجب رپ به وجود آمده و این چنین که پیدا است سال خوبی برای علاقه مندان به رپ و طرفداران این سبک خواهد بود. از جمله اتفاقاتی که قرار است در این سال بیفتد همکاری تکناین بهترین رپر آندرگرند با دو رپر قدرتمند کشورمان یعنی رضا پیشرو و یاس است. این طور که از صحبت های این دو پیدا است قرار است این آهنگ گام بزرگی در راستای اتحاد و باز شدن راه همکاری های بین المللی بین رپر های ایرانی و آمریکایی باشد.

بهترین آهنگ های رپ ایران

بهترین آهنگ های رپ ایران کدام ترک ها هستند؟

یه روز خوب میاد از سروش هیچکس

این آهنگ از سروش هیچکس است و در آن اشاره به این دارد که زمانی خواهد رسید که دیگر خبری از جنگ اختلاف نخواهد بود و همه ی انسان ها در کمال آرامش در کنار هم زندگی و برای آبادانی دنیا تلاش خواهند کرد. این ترک از تاثیر گذار ترین کار های رپ فارسی است.

اختلاف

ترک اختلاف از هیچکس از معروف ترین ترک های رپ فارسی می باشد که در آن اشاره به اختلاف طبقاتی و معضلاتی که این اختلاف ها در جامعه به وجود آمده سخن به میان آمده است.

آهنگ لمس بهرام

آهنگ لمس بهرام از ماندگار ترین آهنگ های رپ فارسی می باشد. این آهنگ از آلبوم اشتباه خوب است و در آن نقدی به اجتماع و باور های اشتباهی که در آن بسیار متداول است و مردم آن ها را پذیرفته اند می شود.

ساز از آلبوم اشتباه خوب بهرام

ساز آهنگ دیگری از آلبوم اشتباه خوب بهرام است. این آهنگ بسیار خاطره انگیز می باشد و در این آهنگ بهرام به اختلاف دیدگاه خود نسبت به دیگران و شرح اجتماع و جو حاکم بر آن می پردازد.

بد شدم از یاس

این آهنگ از یاس بسیار محبوب است و حتی بسیاری از کسانی که با رپ آشنایی ندارند نیز این آهنگ را شنیده اند و با آن خاطره دارند. این آهنگ راجب تاثیرات منفی جامعه بر روی خود یاس و دیگران صحبت می کند.

آهنگ سرکوب از یاس

آهنگ سرکوب از یاس یکی از پر ویو ترین آهنگ های رپ فارسی است. این آهنگ راجب این موضوع است که عدم شرایط مالی و آموزه های بد خانواده ها باعث دور شدن افراد و کودکان از رویاهای خود در گذشت زمان است. همچنین در این آهنگ پاسخ منتقدین خود را داده است.

دیونه 2 رضا پیشرو

این آهنگ از رضا پیشرو بسیار در رپ فارسی ماندگار شده است. در این آهنگ پیشرو از سختی های زندگی خود و تاثیر که بر روی روان او گذاشته و اینکه حتی سختی ها موجب این بودند که گاهی او مانند دیوانه ها شود است.

کلافگی رضا پیشرو

این کار از ماندگار ترین ترک های رپ فارسی است که رضا پیشرو منتشر کرده است. در این آهنگ که سبک فست و گنگ دارد پیشرو روحیات جنگجویانه و شخصیت خود را برای مخاطبانش با فلوی فوق العاده ای باز گو می کند.

یه مشت سرباز

این آهنگ از هیچکس بسیار در ذهن مخاطبان رپ فارسی ماندگار است. در این آهنگ او راجب علاقه ی خود به میهن و اینکه با وجود مشکلات قصد خروج از وطن خود را ندارد سخن می گوید.

اینجا ایرانه

این آهنگ از بهرام یکی از تاثیر گذار ترین آهنگ های رپ فارسی و جریان ساز ترین ترک های رپ فارس است. در این آهنگ بهرام اوضاع آشفته ی ایران را شرح می دهد که باعث درست شدن دردسر های زیاد برای او نیز می شود.

بهترین آهنگ های رپ فارسی تاریخ

بهترین آهنگ های رپ فارسی تاریخ شامل کدام آهنگ ها می شود؟

بهترین آهنگ ها تاریخ رپ فارس شامل موارد زیر است.

  • اختلاف از هیچکس
  • لمس از بهرام
  • ما باهمیم از پیشرو و بهرام
  • دیونه 2 از پیشرو
  • یه مشت سرباز از هیچکس
  • اینجا ایرانه از بهرام
  • مجنون شهر از سورنا
  • جعبه جادویی از فدایی
  • سرکوب از یاس
  • قبرستون هیپ هاپ از پیشرو مدیر سایت شرط بندی 23 بت
  • مرگ از سورنا
  • نمی دونم ار فدایی
  • آهن از بامداد
  • سنگین از حصین مدیر سایت شرط بندی سنگین بت و صادق
  • بعد از من از سورنا
بهترین آهنگ های رپ فارسی تاریخ

دانلود بهترین آهنگ های رپ تاریخ جهان

دانلود بهترین آهنگ های رپ جهان کار بسیار ساده ای است و بهترین آهنگ های رپ خارجی جهان را شما می توانید به راحتی با نگاه کردن لیست داغ ها و برترین های قسمت هیپ هاپ اسپاتیفای و یا سایر پلتفرم ها پیدا کنید. خیل ها به دنبال یافتن بهترین آهنگ های رپ خارجی تاریخ هستند و باید بدانند که برای پیدا کردن بهترین آهنگ های رپ تاریخ جهان کافی است به بالا ترین استریم های ترک های رپ و لیست پر استریم ترین و پر فروش ترین ترک های رپ مراجعه کنند و می توانند به راحتی بسیاری از بهترین ترک های جهان را پیدا کنند.

سوالات متداول

اولین رپ کن های ایرانی چه کسانی بودند؟

شایان و یاشار اولین رپ کن های فارسی بودند.

در چه سال هایی رپ فارس شروع شد؟

حدود سال های 77 و 78 شروع شد.

فست ترین ترک در بین بهترین آهنگ های رپ جهان چه نام دارد؟

گودزیلا از امینم

پر فروش ترین آلبوم رپ 2020 از چه کسی است و چند مورد از بهترین آهنگ های رپ جهان در این آلبوم قرار دارد؟

امینم پر فروش ترین آلبوم سال 2020 را دارد که 4 تا از این ترک ها در لیست بهترین آهنگ های رپ جهان حضور دارند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *