لیست گنگ ترین رپر های جهان در سال 2021 به همراه بیوگرافی

گنگ ترین رپر های جهان را می توان در هر جای دنیا پیدا کرد. امروزه، شاخه رپ در خوانندگی بسیار در حال رواج یافتن می باشد و ما هر روز شاهد رشد و ظهور خوانندگان رپ در سراسر دنیا هستیم. رپر های گنگ از جمله رپر هایی هستند که مورد توجه افراد زیادی در سراسر دنیا قرار دارند. برای درک این موضوع کافیست نگاهی به موفق ترین رپرهای ایران و جهان بندازید. حال در این مقاله با چند تن از رپرهای گنگ در هر نقطه دنیا آشنا خواهیم شد.

معنی کلمه گنگ

معنی کلمه گنگ چیست؟

گنگستا رپ یا گنگ رپ، در واقع زیرشاخه سبک هیپ هاپ می باشد که در آن هرچیزی که برخلاف قوانین و عرف جامعه باشد را فریاد می زند. سبک گنگ رپ بیشتر در امریکا رواج دارد و در آن جا نیز طرفداران زیادی دارد. این سبک از آهنگ بسیار خشن و به دور از ادا و اصول های هیپ هاپ می باشد.

رپ گنگ به دنبال خشونت و ترویج آزار و اذیت، استفاده از مواد مخدر و دیگر بی اخلاقی ها در جامعه می باشد. تقریبا تمام انرژی های منفی در این سبک آهنگ جمع شده و به دلیل متن زننده این نوع اهنگ تقریبا تمام پدر و مادر ها فرزندان خود را از گوش دادن به چنین آهنگ هایی منع می کنند. این نوع آهن ها اصولا مجوز برای پخش نمی گیرند و زیر زمینی و حتی بدون سانسور در گفته ها و کلام خواننده پخش می شود.

گنگ ترین رپرها در جهان چه کسانی هستند ؟

خوانندگان اهل رپ در سبک گنگ اصولا بیشترشان آمریکایی هستند و یا آفریقایی و سیاه پوستان ساکن در آمریکا می باشند. به بررسی چند مورد از این افراد می پردازیم:

آر بی ایکس

اریک دوئین کالینز، خواننده رپ آمریکایی اهل کالیفرنیا می باشد. اسم او متشکل از مخفف جمله حقیقت متولد شده ناشناخته می باشد. او هم چنین عضو چند لیبل معروف است و چند آلبوم نیز منتشر کرده است.

آیس تی در صدر گنگ ترین رپر های جهان قرار دارد؟

آیس تی نیز مردی با ظاهری خشن و قیافه یک رپر واقعی از ایالت متحده آمریکا می باشد.

بی جی

بی جی نیز از دیگر خوانندگان رپ امریکایی می باشد که به جز حرفه رپ در بازیگری فعالیت می کند و طرفداران دو جانبه دارد.

پوشا تی

ترنس لوور تورنتون، از دیگر خوانندگان رپ و سیاه پوست آمریکایی می باشد که متن اهنگ هارا خود می نویسد و خود نیز کارهایش را ضبط می کند و در نهایت به مرحله اجرا می رساند.

تریک ددی جزو گنگ ترین رپر های جهان

تریک ددی یک موسیقی دان بزرگ و هنرمند از ایالات متحده آمریکا می باشد. او سابقه زیادی در خوانندگی دارد و هیچگاه فعالیتش را کنار نگذاشته و همیشه مشغول کار بوده است.

تو چینز

تو چینز علاوه بر خوانندگی ورشکار نیز بوده است. او با مونیکا قبلا هم مدرسه ای بوده است. وی در ایالت جورجیا ساکن می باشد. او از سیاه پوستان آمریکایی است و چند باری به دلیل همراه داشتن ماری جوانا دستگیر شده است.

تی آی

کلیفورد جوزف هریس جونیور، با نام مستعار تی ای از دیگر گنگ خان های آمریکایی و سیاه پوست می باشد و هم در حرفه بازیگری و هم در خوانندگی مشغول به فعالیت می باشد.

گنگ ترین رپرها در جهان

چیف کیف

کیت فارل کُزارت، با نام هنری چیف کیف، نویسنده متن موسیقی یا همان ترانه سرا، رپر و ضبط کننده موسیقی می باشد. او یک بار اهنگی منتشر کرد که ریمیکس شد و بازخورد های مثبت فراوانی داشت و به همین علت او معروف شد. البته او هم مانند دیگر سلبریتی ها اتهاماتی در پرونده خود دارد ولی با وکیل خود توانسته تا حد زیادی رفع اتهام شود.

دکتر دره جزو معروف ترین و گنگ ترین رپر های جهان

آندره رومله یانگ، معروف به دکتر دره، از بهتذین های رپ می باشد. او اهنگ سازی بی نظیر در شغل خودش است. هم چنین یک استعداد یاب برتر می باشد و رپر های معروف زیادی را تا کنون به جهان خوانندگی رپ معرفی کرده است. اوکه در یک گروه هنری کار می کرد بعد ها با فروپاشی آن گروه به طور خیلی ماخواسته و یک قانون نانوشته تصمیم گرفتند آهنگ هایی برخلاف یکدیگر منتشر کنند. وی هم اکنون پنجاه و پنج سال سن دارد.

یو گوتی

موزیسین و موسیقیدان و خواننده اهل رپ از ایالات متحده آمریکا است و یک سیاه پوست اصیل می باشد. یوگوتی نزدیک به بیست سال است که در حرفه خوانندگی و سبک رپ گنگ مشغول به فعالیت است.

گیم

جیسون ترل تیلور، خواننده رپ آمریکایی می باشد که علاوه بر خوانندگی به هنرپیگشی در سینما نیز مشغول است. گیم می گوید به دلیل اینکه در نوجوانی همیشه به دنبال باشگاه های ورزشی و ورزش کردن بوده است این لقب را برای خود انتخاب کرده است. او متاهل و دارای فرزند و همسر می باشد.

چرا آهنگ های گنگ ترین رپر ها مورد توجه مردم است؟

چرا آهنگ های گنگ ترین رپر ها مورد توجه مردم است؟

آهنگ رپ گنگ در دنیا بسیار مورد توجه قشر خاصی از مردم ان هم نو جوانان و جوانان و تعداد انگشت شماری از بزرگسالان قرار گرفته است. این نوع سبک اهنگ که بیشتر به دلیل اینکه آزادی به انجام هر نوع کاری را به انسان می دهد برای همین به یک سبک معروف و پر طرفدار تبدیل شده است. آهنگ های زیادی خوانده پخش شده و حتی کنسرت های زیادی برگزار شده است که افراد زیادی برای شنیدن این نوع اهنگ سر و دست می شکنند. در این حیطه می توان به چند نوع اهنگ اشاره کرد که مربوط به خوانندگان مختلف رپ گنگ و اکثر در امریکا و ایالت متحده می باشد. این اهنگ ها که همه در بست بهترین آهنگ های رپ هم حضور دارند عبارت اند از:

1.The Next Episode

2.Let Me Ride

3.Bang Bang

4.Lil’ Ghetto Boy

5.The Message

6.Keep Their Heads Ringin’

7.Deep Cover

8.Deez Nuuuts

9.California Love

10.Been There Done That

عکس های گنگ ترین رپر های جهان را می توان در کجا مشاهده کرد؟

عکس های گنگ ترین رپر ها عموما از یک نکات مشترک برخوردار هستند. این نوع عکس از این نوع خوانندگان سبک رپ تقریبا شباهت های خاص خودشان را دارند در نگاه اول نژاد مشترکشان که سیاه پوست و آفریقایی تبار و تنها ساکن آمریکا می باشند. این رپر ها عموما موهایی با بافت معروف آفریقایی می باشند و دارای خالکوبی های فراوان هستند.

لب های درشت و عینک های آفتابی که در اجرا به چشم می زنند نیز از دیگر مشخصه های این نوع خوانندگان سبک رپ می باشد. هم چنین فیلم های این رپر ها را اگر دیده باشید متوجه خواهید شد که ان ها در خوانندگی انرژی زیادی را مصرف می کنند و به دلیل اینکه صدای خود را ارتعاش می دهند از حنجره خوبی هم برخوردار هستند و نقطه مشترک این خوانندگان در فیلم هایشان وجود ادم های زیادی هست که برای گوش دادن به این خوانندگان دور یکدیگر جمع شده اند.

گنگ ترین رپر ها در ایران

گنگ ترین رپر ها در ایران چه کسانی شناخته شده اند؟

در ایران نیز ما دارای سبک های مختلفی از موسیقی می باشیم که خب بعضی از انان به دلیل یکی نبودن با عرفیات جامعه غیر مجاز بوده و خوانندگان به صورت زیر زمینی این اهنگ ها را خوانده و منتشر می کنند.

برای مثال سبک گنگ رپ در ایران علی رغم غیر مجاز بودنش طرفداران زیادی دارد و در ایران نیز خوانندگان این نوع سبک طرفداران زیادی دارند.تا حدی که خیلی از افراد پس از شنیدن این نوع اهنگ و اکثر هم جوانان به دلیل اینکه بتوانند ازادی بیان در نوع خاص داشته باشند به سمت این سبک موسیقی می روند و خب در عمل موفق به جذب هوادار و طرفدار می شوند. به بررسی چند نمونه از این خوانندگان می پردازیم.

سروش هیچکس

سروش هیچکس در واقع نام هنری سروش لشکری می باشد. هیچکس پدیده ای در رپ ایرانی بوده است و به همین دلیل و به دلیل تاثیرات فراوان در رپ فارسی از او به عنوان پدر رپ فارسی ایران یاد می شود. هیچکس هم چنین بنیان گذار خوانندگی زیر زمینی نیز می باشد.

بهرام نورایی

بهرام نورایی، که نام هنری او بهرام می باشد از خوانندگان رپ و هیپ هاپ ایرانی است. وی اکنون ساکن سوئد می باشد. او از سوی مجله ای در آمریکا جزو پنجاه چهره تاثیر گذار خاور میانه معرفی شده است. او ابتدا سیاسی می خواند اما بعد از ان به خواندن رپ هایی با جملات مفهومی روی آورد.

رضا پیشرو

رضا پیشرو نیز نام هنری محمد رضا ناصری آزاد می باشد. وی آهنگساز، ترانه سرای موسیقی هایش و هم چنین تهیه کننده رپ می باشد. او در سبک رپ تا کنون چندین البوم رسمی و غیر رسمی منتشر کرده است.

علی سورنا یکی از گنگ ترین رپر های جهان

علی خدامی، نام اصلی علی سورنا می باشد. او فعالیتش را از همان ابتدای سن جوانی و به صورت زیر زمینی آغاز کرد. علی سورنا بیشتر سبک رپ او اندوهگین و حول محور زندگی شخصی اش می باشد. هم چنین تحصیل کرده در رشته برق صنعتی نیز است. اهنگ های رپ وی طرفداران زیادی دارد.

فدایی

اشکان فدایی، خواننده رپ ایرانی و یک استعداد کشف شده می باشد. او فارسی می خواند اما اکنون در فرانسه سکونت دارد.

قاف

علی رضا قاسمی ملقب به قاف، از دیگر رپر های معروف ایرانی است ک به وسیله آهنگ های زیبایش مورد توجه هیچکس قرار گرفت و با او همکاری اش را شروع کرد و استقبال بی نظیری از وی شد.

اوج

علی ناصری آزاد که نام اصای اوج می باشد از دیگر رپر های ایرانی است که از قرار معلوم برادر ناتنی رضا پیشرو می باشد. او نیز ساکن تهران است و اهنگ های زیادی تا کنون منتشر کرده است.

حصین یکی از رپر های موفق ایرانی و جزو گنگ ترین رپر های جهان است؟

حسین رحمتی نام واقعی حصین می باشد. حصین در سال های تحصیلش برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفت و در ان جا با کسانی آشنا شد و گروه رپ تشکیل دادند. حصین علاوه بر موسیقی و ترک، موزیک ویدیو نیز از خود منتشر کرده است. او هم اکنون مدیر سایت سنگین بت می باشد.

صادق

صادق واحدی، آقای ارامش ایران، رپر معروف دیگری است که البوم وی از طریق حصین و با کمک او منتشر شد. به دلیل گفته های مفهومی و حرف دل بودن کلامش به اقای ارامش معروف می باشد.

صادق

زد بازی

زد بازی گروهی متشکل از خوانندگان فارسی رپ است که در لندن، تهران و پاریس فعالیت می کنند. این گروه یه خواننده به نام سامان ویلسون، مهراد هیدن و سهراب مراد خواه دارد. این گروه پیشگام در سبک گانگستا رپ فارسی ایران است.

گنگ ترین رپر ها در ترکیه چه افرادی هستند؟

هیچ کجای دنیا از سبک گنگ رپ خالی نمانده است و در همه نقاط جهان هستند افرادی که به این نوع سبک از خوانندگی علاقه دارند و چه بسا افرادی که با این نوع اهنگ ارامش می گیرند. ترکیه نیز خالی از این نوع خواننده ها نمی باشد و خوانندگان لایقی در سبک رپ گنگ دارد برای مثال افراد زیر از بهترینان ترکیه می باشند. البته به اینکه ترکیه کشوری مسلمان می باشد اما این نوع سبک خوانندگی در ترکیه ازاد است و همانند ایران خوانندگان زیر زمینی کار نمی کنند.

Gazapizm

آنیل آجار معروف به Gazapizm، خواننده ترکی می باشد. او زاده ترکیه است و در بسیاری از شهر ها کنسرت اجرا کرده است. آنیل آجار یک آلبوم نیز از خود منتشر کرده است.

Ceza

جزا، از بهترین خوانندگان رپ ترکی می باشد که سال های زیادی را در این حرفه فعالیت می کندو او تقریبا از سلبریتی های ترکیه می باشد و طرفداران زیادی را در این سبک به همراه خود دارد.

Eypio در بین گنگ ترین رپر های جهان

Eypio در بین گنگ ترین رپر های جهان

ایپیو نام هنری عبد الرحیم آکسا می باشد. وی خواننده رپ ترکیه و آهنگساز و ترانه سرای ترکی می باشد. او نیز سال های متمادی زیادی در این حرفه مشغول به کار است و موفق به تاسیس یک استودیو برای خود شده است. آکسا در استودیوی خود اطلاعات زیادی را در مورد خوانندگان به عموم ارائه می کند.

Sagopa Kajmer

یونس اوزیاووز، نام واقعی ساگوپا کاژمر می باشد. او زاده ترکیه نیست و در سامسون متولد شضده است. یونس دبستان و دبیرستان خودرا در همان جا گذراند و بعد برای ادامه تحصیل و دانشگاه ترکیه را انتخاب و در آنجا مشغول تحصیل شد. یونس ترانه سرا آهنگ ساز و دی جی نیز می باشد. هم چنین او آلبومی با نام خود یهنی کاژمر منتشر کرده است.

Ben Fero

فرو نیز از دیگر رپر های ترکیه می باشد که همانند شمار قلیلی از افراد ترکیه زاده این کشور نیست. بلکه در کشور آلمان متولد شده است. او در هشت سالگی با شنیدن آهنگی رپ به این حرفه علاقه مند و از همان زمان وارد این صنعت شد. سپس مدیر یک شرکت خصوصی موسیقی شد و تک اهنگ های خودرا منتشر کرد. فرو نامی اشنا و شناخته شد در صنعت رپ ترکیه می باشد.

گنگ ترین رپر های مسلمان

گنگ ترین رپر های مسلمان چگونه به این عرصه وارد شدند؟

اسلام دینی می باشد که همه نژاد ها را با تمام ملیت ها و در هر دوره از زندگی شان که باشند با آغوش باز پذیرا می باشد. تا کنون بسیار شنیده ایم که افرادی از سراسر جهان از تمام ادیان مختلف به دین اسلام گرویده اند که البته هنرمندان نیز جزو این دسته از مسلمانان می باشند. هم اکنون ما در اینجا شاهد خوانندگانی هستیم که دست از شهرت و محبوبیت کشیده و به دنبال چیزی فراتر از این رفته اند.

خوانندگان رپ که به اسلام روی اورده و حتی نام خود را تغییر داده اند. اما گاهی اوقات بوده اند خوانندگانی که نه تنها در سبک رپ و نه تنها خواننده بلکه بازیگران و بقیه هنرمندان غیر مسلمان پس از اینکه صراحتا اعلام کرده اند که مسلمان هستند هم چنین به کار خود و حرفه خود چه در بازیگری و چه در خوانندگی مشغول به کار می باشند. نمونه ان افراد زین ملک خواننده بریتانیایی که با صراحت تمام مسلمان بودن خودرا اعلام کرد اما هم چنان به خوانندگی مشغول است. در بهترین رپر های جهان مورد زیادی را می توان مثل زین معرفی کرد که مسلمان شده اند. برخی از آن ها را در ادامه بیشتر خواهید شناخت.

دوایت گرانت

دوایت گرانت، رپر مشهور آمریکایی به یک باره سکوتی طولانی کرد. او که بعد از چندین سال که کار خوانندگی را کنار گذاشته بود و اعلام کرد که مسلمان شده است و دیگر خوانندگی نمی کند زیرا مطمئن است که موسیقی حرام است.

جرج گرین

جرج گرین از دیر خوانندگان رپ آمریکایی می باشد که به تازگی وارد دین اسلام شده است. او انقدر با شاخ و برگ اسلام اشنایی پیدا کرده است که تصمیم به به جا اوردن حج گرفت و به سفر حج رفت. هم چنین او بعد از این حرکت نام خود را تغییر و به ابراهیم مزین کرد.

ملانی جورجیادیز

ملانی جرجیا دیز ملقب به دیامز، خواننده زن رپ فرانسوی می باشد. او علی رغم اینکه شهرت و ثروت بسیاری داشت اما گویا به دنبال چیز دیگری بود که هرچه می دوید به آن دست نمی یافت. ملانی از خوانندگانی است که مسلمان شده و به گفته خودش قبل از روی اوردن به اسلام بسیار اندوهگین بوده است و نمی توانسته شاد باشد. اما بعد از مسلمان شدن شادی را به دست آورده است که همیشه دنبال ان بوده است.

رپر های گنگ خوان زن در جهان چه نام دارند؟

در تمام دنیا زنان نیز در هر حرفه ای که فعالیت داشته اند، گاه بیشتر از مردان، طرفداران خود را دارا بوده اند. حتی بوده است که زن های گنگ خوان رپ از گنگ ترین رپر های مرد نیز طرفدار و هواداران بیشتری داشته اند. در اینجا با چند زن گنگ خوان آشنا می شویم.

رپر های گنگ خوان زن

اسنودا پروداکت

کلودیا الکساندرا فلیسیانو، نام واقعی خواننده آمریکایی اسنودا پروداکت می باشد. اسنودا در سن خوزه کالیفرنیا به دنیا امده است. او در کالج تحصیلاتش را ادامه داد تا یک مدد کار اجتماعی شود اما خیلی زود تحصیل را رها کرد تا وارد موسیقی شود. کلودیا طرفداران زیادی را در یوتیوب دارد.

اشنیکو

اشتون نیکول کِیسی نام واقعی اشنیکو خواننده آمریکایی می باشد. اشنیکو با انتشار یک ویدیو از خود و وایرال شدن این ویدیو در تیک تاک به شهرت رسید و گواهینامه طلایی دریافت کرد.

ام سی روتر

کریستین نیکول ریچی نام واقعی ام سی روتر می باشد. ام سی روتر نیز از دیگر خوانندگان رپ آمریکایی است. او نیز در بین رپ خوان ها شهرت زیادی دارد.

امبر لیو

امبر جوزفین لیو نیز نام واقعی امبر لیو است. لیو یک خواننده امریکایی تایوانی می باشد که هم اکنون در کره جنوبی فعالیت دارد. او یک البوم نیز از خود منتشر کرده است و به غیر از فعالیت انفرادی فعالیت گروهی نیز دارد.

دا برت

دابرت با نام خودش به فعالیت می پردازد و فعالیت هنری ندارد. دابرت علاوه بر خوانندگی بازیگر نیز می باشد که با بازی در یک سریال بسیار زیبا درخشید و به شهرت دو چندانی رسید.

کندی بوروس

کندی بوروس خواننده سیاه پوست امریکایی می باشد. او فعالیت های فراوانی دارد از جمله آهنگسازی و ترانه سرایی! هم چنین کندی به حرفه بازیگری نیز مشغول می باشد. کندی بوروس به دلیل استعداد فراوانش در مسابقه ای در حوزه خوانندگی شرکت کرد و به مقام نفر اول این مسابقه دست یافت.

دوین از گنگ ترین رپر های جهان

دوین استار تایلس نام واقعی دو می باشد. دوین در یبک های زیادی از موسیقی به فعالیت هنری پرداخته است.

ریمای ما

رمینیس مکی، معروف به ریمای ما، خواننده بازیگر و شاعر آمریکایی، شاعر دورگه آمریکایی و سیاه پوست می باشد که در بین مردم آمریکا به شدت معروف می باشد.

سیتی گرلز

سیتی گرلز یک گروه هنری هیپ هاپ در آمریکا می باشد که هواداران زیادی دارد. سیتی گرلز به رهبری دو زن جوان به نام یانگ میامی و جی تی اداره می شود.

فلیسیا پریسون

فلیسیا پریسون از جمله دیگر زنان معروف آمریکایی می باشد که علاوه بر خوانندگی در سبک هیپ هاپ به بازیگری نیز مشغول است. هم چنین او یک کار مشترک با خواننده های دیگر به نام اسنوپ داگ دارد که باعث جذابیت بیشتر کار هر دو این خوانندگان شده است.

سوالات متداول گنگ ترین رپر های جهان

گنگ چه سبکی از خوانندگی است؟

گنگستا رپ یا گنگ خوانی نوعی سبک در خوانندگی می باشد که زیر شاخه هیپ هاپ است و در آن مسائل اجتماعی و سیاسی به طور آزادانه بیان می شود و گاهی ترویج به بی اخلاقی و ناهنجاری های فرهنگی دارد.

اکثر گنگ خوان ها در چه کشوری می باشند؟

گنگ خوان ها در همه نقاط جهان می باشند اما تجمع ان ها بیشتر در کشور آمریکا و در ایالت های این کشور است.

پدر رپ فارسی در ایران کدام خواننده است؟

سروش لشکری ملقب به هیکس به دلیل با فهم بودن و یا به قول جوانان حرف دل بودن آهنگ هایش به پدر رپ فارسی ایران معروف می باشد و استعداد های رپ فراوانی را تا کنون به این سبک موسیقی معرفی کره است.

آیا رپر مسلمان نیز داریم؟

اکثر خوانندگان رپ مسلمان بعد از روی اوردن به اسلام خوانندگی را کنار گذاشته و به کار دیگری مشغول هستند اما هستند خوانندگانی که در کنار مسلمان بودن هم چنان به کار خود مشغول می باشند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *