مبین رعیتی کیست؟ بیوگرافی و بررسی روابط این شاخ مجازی

در این مقاله می‌خواهیم شما را با زندگی مبین رعیتی آشنا کنیم. مبین رعیتی یکی از شاخ های اینستاگرام زاده تهران است و مادر او خانه‌دار و شغل پدرش آزاد است. مبین دختر تامبوی است که آمپول های تغییر هورمونی تزریق کرده است. وی دارای ۷ خواهر است که نام یکی از خواهرانش سارینا است. او اکثر دابسمش هایش را به همراه خواهرش سارینا در اینستا گرم ثبت می کند. او از طریق ساخت کلیپ های کوتاه و فیلم در اینستاگرام کسب درآمد می‌کند. در اینستاگرام و فضای مجازی طرفداران بسیاری دارد. وی جزء چهره های سرشناس اینستا محسوب می شود.

بیوگرافی مبین رعیتی

بیوگرافی مبین رعیتی چگونه است؟

مبین رعیتی کیست؟ مبین رعیتی با نام مستعار مبینا متولد ۲۹ خرداد ۱۳۷۹ است. او دارای ۲۰ سال سن می باشد. در تهران به دنیا آمده است و ساکن شهر تهران می باشد. جنسیت او دختر تامبوی است. در رشته حسابداری تحصیل کرده است. رنگ مورد علاقه او مشکی و طوسی است. غذای مورد علاقه اش فست فود است و میوه مورد علاقه اش خیار می باشد.

کشور مورد علاقه او فرانسه و آلمان است. عکاسی و فیلمبرداری هم در حد حرفه‌ای می داند. حیوان مورد علاقه اش سگ می باشد. ‌ او یکی از چهره های شناخته شده اینستاگرام است. وی از طریق ساخت کلیپ و تبلیغات در اینستاگرام کسب درآمد می‌کند.

جنسیت مبین رعیتی چیست؟

در حال حاضر او با نام مستعار مبینا رعیتی یک دختر تامبوی است. تامبوی چیست؟ به افرادی گفته می‌شود که دوست دارند ظاهرشان مانند پسر ها باشد، موهایشان را کوتاه کنند و مانند آنها لباس بپوشند، خلق و خوی آن ها نیز مانند پسرها باشد و مانند پسرها رفتار کنند. حتی از لحاظ ظاهری و فیزیکی مانند پسرها باشند. مبین یک لزبین است و او علاقه خاصی در رابطه بر قرار کردن با هم جنس های خود دارد و به همجنس هایش ابراز علاقه و عاشقی می کند.

در حال حاضر از مبین رعیتی و رلش اطلاعتی در دسترس نیست. ولی دوست بسیار صمیمی اش شکیباغلامی با نام مستعار شکیب است. مبین رعیتی اینستا را راهی برای کسب درآمد پیدا کرده است.

مبین رعیتی اینستا

مبین رعیتی اینستا دارد؟

پیج او در اینستاگرام حضور فعال دارد. اینستاگرام مبین رعیتی باعث شهرت و دیده شدن او شده است. او در پیج اینستاگرامش دابسمش های بسیار زیادی منتشر کرده است. دابسمش های مبین رعیتی بسیار مورد علاقه فالوورهای او است. این ویدیو هایی که او منتشر می کند بازدید های بسیار بالایی دارد و کلیپ های او هزار بازدید را رد می کند و به چند میلیون بازدید می رسد.

مبین رعیتی و خواهرش

وی دارای ۷ خواهر است و او در رابطه‌اش با خواهرش سارینا بسیار صمیمی است. سارینا دو سال از خودش بزرگتر است که غذای مورد علاقه خواهرش زرشک پلو است. سارینا در رشته موسیقی تحصیل می کند. او‌ انیمیشن ساز و دوبلر بسیار حرفه ای است.

خواهر مبین رعیتی یعنی سارینا به مدیریت پیج برادرش کمک می کند. مبین مستعار به مبینا به همراه خواهرش سارینا کلیپ ها و فیلم های کوتاه بسیاری ساخته است که باعث شده است، فالوور های اینستاگرام و درآمدش از اینستاگرام بسیار زیاد شود.

مبین رعیتی و خواهرش

مبین رعیتی و نازنین

او یک دوست دختر بسیار صمیمی دارد که با او رابطه عاشقانه دارد. وی در کلیپ های احساسی اش با نازنین هم بازی است و نقش مقابل او را نازنین بازی می‌کند. نازنین مانند مبین یک لز بین نیست و دختری طبیعی است.

اما او نسبت به مبین رعیتی علاقه بسیار زیادی دارد. آن ها مدت بسیار زیادی است با یکدیگر دوست هستند و علاقه خاصی به هم دارند. در یکی از کلیپ های عاشقانه و احساسی نازنین نقش دخترک کفش دوزکی را بازی می کند. این کلیپ بسیار طرفدار داشت. عکس مبین رعیتی و دوستانش در پیچ اینستاگرامش به این آدرس mobin.a.fan می باشد.

لایو مبین رعیتی

لایو مبین رعیتی چگونه بود؟

وی اکثر لایو هایش را به صورت دو نفره بین خود و دوستانش می گذارد. به عنوان مثال یکی از لایو هایش که به مدت ۸ دقیقه طول کشید و موضوع لایو آن سرکار گذاشتن نازنین توسط شکیب غلامی بوده است. وی طی تماس تلفنی با نازنین با او شوخی های بسیاری کرد که مبین او را ترک‌ کرده است و برای همیشه نازنین را از زندگی اش کنار گذاشته است.

ولی نازنین می خندید و می گفت: من به مبین‌ اعتماد دارم. موضوع اکثر لایو هایش فان، شادی، خنده و سرگرمی است و تعداد بالایی در لایو مبین شرکت می کنند. او اکثر اوقات دوستانش را به لایو دعوت می کند.

دابسمش های مبین رعیتی حول چه موضوعاتی بود؟

دابسمش های بسیار زیادی از دوستان مبین ، طاها ، شکیب غلامی، وجود دارد که می توان با مراجعه به پیج اینستاگرام هایشان آن ها را دید. کلیپ های مبین رعیتی و لایوهای مبین رعیتی به همراه نازنین در فضای مجازی وجود دارد که متعلق به دوران نوجوانی او است. مردم با خود می گویند که مبین رعیتی دختر یا پسر بودنش مشخص نیست.

انتشار دابسمش های فان در شبکه های اجتماعی مختلف

او در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم حضور فعالی دارد. از جمله این شبکه‌ها می‌توان به تلگرام، یوتیوب، آپارات و… اشاره کرد. همچنین تلگرام شکیب غلامی از دوستان صمیمی او اعضای زیادی دارد که دابسمش های خود را در آن می گذارند و فعالیت بسیار زیادی دارند. برای دیدن عکس های مبین رعیتی و شماره مبین رعیتی به اینستاگرام یا سایت آپارات مراجعه کنید. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا مبین رعیتی دختر است؟ و یا با خود بگویید که آیا مبین رعیتی جنسیت خود را تغییر داده است!!!!

مبین رعیتی و شکیب غلامی

مبین رعیتی و شکیب غلامی

شکیبا غلامی دوست صمیمی مبین رعیتی است. اما با ورود به دنیای اینستاگرام نام شکیب را برای خود انتخاب کرد. دوستان دیگری هم به نام مبینا، طاها بهمنی یا تارا دارد. جنسیت شکیبا دختر است و شکیبا همجنس گرا و لزبین است و به عنوان لزبین در اینستاگرام فعالیت دارد.

شکیب متولد ۱۳۷۹ است و دارای ۲۰ سال سن است که ساکن شهر کرج است اما اصالتاً اهل همدان هستند. او یک خواهر کوچکتر از خودش به نام آیسان حدودا ۶ یا ۵ سال دارد. شکیب به همراه خواهرش کلیپ های ویدیویی بسیاری درست کرده است که در پیچ اینستاگرامش قابل مشاهده است.

زندگی خصوصی شکیب

یک برادر بزرگتر از خودش به نام سامی دارد اما از برادرش اطلاعاتی نداریم. در رشته ورزشی تکواندو کار می کند. در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده است. تعداد فالور های اینستاگرام شکیب ۶۱۷k است. شکیب غلامی گرایش خاصی به جنس موافق این دختران دارد و می گویند که او با دوست صمیمی خود فریال رل زده است.

او با نام مستعار مبینا در پیج اینستاگرام خود و همراه شکیب غلامی و طاها بهمنی با نام مستعار تارا کلیپ های جذاب بسیاری ساخته اند. به آدرس شکیب غلامی ghshkib نگاهی بیندازید. دابسمش مبین رعیتی در مورد دوستش را می توانید در سایت ها ببینید. برای دیدن آن کلیپ ها می توانید به سایت آپارات نیز مراجعه کنید زیرا او آپارات را نیز به محتویات خود اضافه کرده است.

درآمد مبین رعیتی

درآمد مبین رعیتی چقدر است؟

وی از فضای اینستاگرام خود درآمد بسیار خوبی را کسب می کند. او توانسته است از راه تبلیغاتی که در این پیج انجام می دهد ماهیانه مبلغ بسیار زیادی را به عنوان درآمد برای خود و دوستان صمیمی اش کسب کند. همین موضوع باعث شده است که روز به روز بیشتر از قبل انگیزه داشته باشد، که تعداد فالوورهای خود را بیشتر کند تا تبلیغات خود را زیاد کند تا بتواند درآمد بیشتری کسب کند.

او راه های دیگری را نیز در سر دارد تا از طریق آن ها درآمد خود را افزایش دهد. اگر شما هم می خواهید بدانید که چگونه اینفلوئنسر شویم و درآمد خود را از تبلیغات بیشتر کنیم می‌توانید، از لینکی که در دسترس شما است استفاده کنید.

سوالات متداول

بهمن رعیتی کیست؟

بهمن رعیتی با نام مستعار مبینا در ۲۹ خرداد ۱۳۷۹ در شهر تهران متولد شده است. او خود را یک لزبین می داند.

دختر تامبوی چیست؟

به دخترانی می گویند که رفتارهای پسرانه انجام می‌دهند. لباس های پسرانه می پوشند و سعی می کنند ظاهر خود را پسرانه نشان دهند.

اینستاگرام بهمن رعیتی در چه وضعیتی قرار دارد؟

بهمن رعیتی در اینستاگرام چند پیج دارد که خودش آن ها را اداره می کند. پیج او جزو پیج های فعال اینستاگرام است.

دوستان صمیمیی بهمن رعیتی چه کسانی هستند؟

بهمن رعیتی دوستان زیادی دارد. اما دوستان صمیمیش طاها بهمنی با نام مستعار تارا، شکیبا غلامی با نام مستعار شکیب غلامی هستند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *