پیش بینی روی وردربرمن به همراه فرم و بررسی تاریخچه تیم

در این مقاله قصد داریم راجب تیم وردربرمن که یکی از تیم های لیگ بوندسلیگای المان است با شما صحبت کنیم. این تیم تا به حال فراز و نشیب های زیادی را تحمل کرده است و جزو تیم هایی است که در چند سال اخیر افت و خیز زیادی را داشته است که در ادامه ی مقاله به شرح راجب این تیم با شما صحبت می کنیم.

باشگاه فوتبال وردربرمن

باشگاه فوتبال وردربرمن   

باشگاه وردر برمن (به آلمانی: Sportverein Werder Bremen) باشگاه ورزشی آلمانی است که در شهر وردربرمن قرار دارد. وردربرمن فوتبال خوبی داشت و توانسته بود در لیگ بوندس لیگا افتخارات خوبی نیز کسب کند تا جایی که ۴ دوره قهرمانی این لیگ را به نام خود زده بود. 

تاریخچه تیم وردربرمن چیست؟

تاسیس این باشگاه به تاریخ ۴ فوریه ۱۸۹۹ بر می گردد. این باشگاه جزو قدیمی ترین باشگاه های آلمان است که حدود ۱۲۰ سال قدمت دارد و با نام کامل اس فا وردر برمن در دنیای ورزش شناخته می شود و به ساکنین رودخانه ی سبز و سفید ها شهرت دارد.

این تیم بازی هایش را در ورزشگاه وزراشتادیون انجام می دهد که گنجایشی حدود ۴۲ هزار نفر دارد و مدیریت آن را مارکو بوده بر عهده دارد. مربی تیم وردربرمن فلورین کوفت بوده که جایگاه این تیم را در لیگ بوندسلیگا قرار داده است. نماد باشگاه فوتبال وردربرمن یک w کشیده و منحنی به رنگ سبز است.

موفقیت های باشگاه وردربرمن چه تعداد بوده است؟

این تیم جزو تیم های خوب المان به حساب می آید که تا به حال موفقیت های زیادی را برای خود کسب کرده است که از جمله این موفقیت ها ۴ قهرمانی و ۷ نائب قهرمانی در بوندسلیگا ۱ است. تیم وردربرمن در تاریخ ۱۹۶۴–۶۵, ۱۹۸۷–۸۸, ۱۹۹۲–۹۳, ۲۰۰۳–۰۴ عنوان قهرمانی و در تاریخ ۱۹۶۷–۶۸, ۱۹۸۲–۸۳, ۱۹۸۴–۸۵, ۱۹۸۵–۸۶, ۱۹۹۴–۹۵, ۲۰۰۵–۰۶, ۲۰۰۷–۰۸ هم عنوان نائب قهرمانی لیگ بوندس لیگا ۱ را از ان خود کرده است و همچنین در بوندس لیگای ۲ هم این تیم توانسته افتخار افرین باشد و در سال ۱۹۸۰–۸۱ کسب مقام کند.

 جام حذفی یکی از جام هایی است که برای این تیم بسیار خوب بوده و توانسته در آن ۶ دوره قهرمانی و ۴ دوره نائب قهرمانی کسب کند که قهرمانی های این تیم در سال های ۱۹۶۰–۶۱, ۱۹۹۰–۹۱, ۱۹۹۳–۹۴, ۱۹۹۸–۹۹, ۲۰۰۳–۰۴, ۲۰۰۸–۰۹ بوده است.

تیم وردربرمن همچنین در لیگ کوپال و سوپر جام فوتبال آلمان هم مقام قهرمانی و هم نائب قهرمانی را در کارنامه بازی هایش دارد از افتخارات این تیم در اروپا هم می توان به قهرمانی وردربرمن در جام برندگان اروپا اشاره کرد که در سال ۱۹۹۱_۹۲ توانست قهرمانی این جام را از ان خود کند و در سال  ۲۰۰۸–۰۹ هم قهرمانی لیگ اروپا را کسب کند. این تیم تا به حال در سوپر جام اروپا و جام اینترتوتو نیز مقام اورده است.

5 بازیکن برتر وردربرمن

آنالیز نتایج فوتبال وردربرمن

در تحلیل و انالیز بازی های تیم وردربرمن می توان گفت که این تیم در بازی های این فصل در بوندسلیگا اصلا شرایط خوبی را برای خود به وجود نیاورده است و با ۲۵ امتیاز در جایگاه ۱۷ جدول بوندسلیگا قرار دارد.

تیم وردربرمن از ۲۸ بازی که انجام داده است فقط ۶ برد و ۷ تساوی را از آن خود کرده است و ۱۵ بازی را با نتیجه ی باخت واگذار کرده است درباره ی گل های این تیم هم می توان گفت که تا به حال تقریبا ۳۰ گل زده دارد که در برابر آن تعداد گل خورده او را می توان ۵۹ گل دانست.

5 بازیکن برتر وردربرمن چه افرادی هستند؟

بازیکنان وردربرمن از جمله بازیکنان خوب لیگ هستند که در ادامه قصد داریم چند تن از آن ها را برای شما نام ببریم.

نیکلاس فولکروگ

این بازیکن که ملیتی آلمانی دارد در ۹ فوریه ۱۹۹۳ متولد شده است و در حال حاضر ۲۷ سال سن دارد و با قدی حدود ۱.۸۸ متر در پست مهاجم برای این تیم بازی می کند.

یویا اوزاکا

این بازیکن یک بازیکن ژاپنی است که حدود ۳۰ سال سن دارد و با ۱.۸۲ متر قد در پست مهاجم برای این تیم بازی می کند.

عمر توپراک

این بازیکن هم اصلیتی آلمانی دارد و در ۲۱ ژوئیه ۱۹۸۹ در رافنسبورگ متولد شده است او با ۱.۸۶ متر قد در پست دفاع برای این تیم بازی می کند.

فلیکس آگو

این بازیکن در ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۹ در اسنابروک آلمان متولد شده است و در حال حاضر ۲۱ سال سن و ۱.۸۱ متر قد دارد و در پست دفاع برای تیم وردربرمن بازی می کند.

مکسیمیلیان اگشتاین

از دیگر بازیکنان خوب این تیم می توان مکسیمیلیان اگشتاین را نام برد که در حال حاضر ۲۴ سال سن دارد و در پست هافبک برای این تیم بازی می کند.

مربی وردربرمن کیست؟

مربی فعلی تیم وردربرمن فلورین کوفت است که بعد از الکساندر نوری عنوان مربی گری این تیم را پذیرفت. او در ۵ اکتبر ۱۹۸۲ متولد شده است و در حال حاضر ۳۸ سال سن دارد. این مربی اهل زیگن کشور المان است و از سال ۲۰۱۷ عنوان مربی گری این تیم را به خود اختصاص داده است.

گران قیمت ترین خرید این تیم متعلق به چه کسی بود؟

در حال حاضر صحبت هایی در این تیم برای خرید مهدی طارمی بازیکن ایرانی است که اگر این قرارداد صورت بگیرد او گران ترین بازیکن این تیم به حساب می اید که مبلغ بالای قرارداد او این تیم را برای بستن قرارداد دو دل کرده است و بعد از ان بهترین بازیکن باشگاه فوتبال وردربرمن داوی کلاسن است با مبلغ قرارداد ۱۴ میلیون یورو که گران ترین خرید این تیم به حساب می آید.

تیم وردربرمن در لیگ بوندسلیگا

ساکنین رودخانه ی سبز و سفید ها لقب اصلی این تیم است؟

همان طور که در قبل اشاره کردیم این تیم رنگ لباسشان سبز و سفید است و از ان جا که شهر برمن در المان در کنار رودخانه است به این تیم می گویند ساکنین رودخانه ی سبز و سفید ها که این لقب برای این تیم دیگر شناخته شده است.

تیم وردربرمن در لیگ بوندسلیگا چه عملکردی داشت؟ 

این تیم در سال های قبل در لیگ بوندسلیگا در جایگاه های مختلفی حضور داشته است. وردربرمن در سال قبل در رتبه ی ۱۶ و در سال ۲۰۱۸ در رتبه ی ۸ و همچنین در سال ۲۰۱۷ هم در رتبه ی ۱۱ قرار گرفته بود. تیم وردربرمن در لیگ امسال موقیت خوبی نداشته است و در ۷ بازی قبلی خود در ۶ بازی نتوانست گل بزند و ۱۱ بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته است. این تیم در بازی های مرحله ی حذفی بوندسلیگا در هر دو بازی وردربرمن هایدنهایم نتیجه تساوی را کسب کرد.

عملکرد وردربرمن در جام حذفی آلمان چگونه بود؟

اما عملکرد این تیم در جام حذفی کمی بهتر از جام های دیگر است و این تیم در این جام توانسته در بازی های دور اول و دوم برد خوبی را کسب کند و در انتظار بازی دور سوم به سر ببرد و در کل قهرمانی های این تیم در جام حذفی نیز بیشتر است.

بررسی دقیق از دربی شمال آلمان

به رقابت های بین دو تیم هامبورگ و وردربرمن دربی شمال آلمان می گویند که از ۱۳ مارس ۱۹۲۷ آغاز شد که اولین رقابت بین این دو تیم در این دربی با نتیجه ی ۴ بر ۱ به نفع تیم هامبورگ خاتمه یافت.

این دو تیم حدود ۱۱۶ کیلومتر با هم فاصله دارند و رقابت های این دربی از جذابیت خاصی بین هواداران آن ها برخوردار است. این دربی تا به حال ۱۰۵ رقابت را در لیگ بوندسلیگا داشته است.

آمار کلی دربی شمال آلمان

این دو تیم از ۱۰۵ بازی که در بوندسلیگا انجام داده اند ۳۷ بازی با برد تیم وردربرمن همراه بوده است و ۳۴ بازی را هم با نتیجه ی تساوی به پایان رساندند و حدودا ۳۴ بازی را هم تیم وردربرمن به تیم هامبورگ واگذار کرد. این دو تیم در سال ۲۰۰۹ به اوج رقابت هایشان رسیدند که در ان سال دربی شمال المان بسیار جذاب و دیدنی بود. این دو تیم در ان سال در مدت ۱۸ روز چهار بار به مصاف هم رفتند که علت این امر مشاجره این دو تیم با هم بود.

درصد برد تیم وردربرمن توی دربی شمال آلمان چقدر است؟

با توجه به بازی های تیم وردربرمن و تیم هامبورگ در دربی شمال آلمان درصد برد تیم وردربرمن در این دربی بالاتر از تیم مقابلش یعنی هامبورگ است.

برد تیم در دربی شمال آلمان

تیم هامبورگ با برتری در مقابل گالاتاسرای ترکیه و تیم وردربرمن با نتیجه تساوی در مقابل تیم سنت اتین  هر دو توانسته اند راهی مرحله ی یک هشتم نهایی شوند ولی در بازی پیش رو احتمال پیروزی تیم وردربرمن بیشتر از تیم هامبودگ است.

عملکرد وردربرمن در لیگ قهرمانان اروپا

برای اینکه عملکرد تیم وردربرمن در لیگ قهرمانان اروپا را بررسی کرد باید بازی های این تیم را در این لیگ بررسی کرد این تیم در کل در لیگ قهرمانان اروپا حضوری فعال ندارد و فقط در سال ۱۹۹۱_۹۲ و ۲۰۰۸_۰۹ قهرمانی این جام را کسب کرد.

پیش بینی روی وردربرمن به همراه فرم های تضمینی

بر اساس آمار چقدر می توان روی برد این تیم حساب باز کرد؟

با توجه به امار بازی ها و رقابت های این تیم این طور می توان تحلیل کرد که تیم وردربرمن در این دوره از رقابت ها نتوانسته موفقیت های سابق را کسب کند و در سال های اخیر روند خوبی نداشته است.

آشنایی با سبک کلی بازی این تیم در مسابقات

سبک بازی وردربرمن در بازی های امسال شبیه سال های قبل است و چند سالی است که با این سبک بازی کرده است و نتوانسته موفقیتی را کسب کند. بازی های تیم وردربرمن ویکی پدیا به صورت انلاین پخش می شود و بازدید های زیادی دارد.

پیش بینی روی وردربرمن به همراه فرم های تضمینی

حالا با آشنایی کامل نسبت به این تیم می توانید با اقتدار بیشتری برای پیش بینی روی وردربرمن دست به کار شوید. در این مورد ما یک سایت پیش بینی فوتبال معتبر را در دسترس قرار داده ایم و در کنار آن با استفاده از فرم پیش بینی فوتبال آماده این هستید که سود های میلیوینی را زقم بزنید.

بایرن مونیخ و وردربرمن

بازی های وردربرمن بایرن مونیخ در لیگ امسال با نتیجه ی یک بر یک به پایان رسید و هنوز یک بازی دیگر بین ان ها وجود دارد که هنوز برگزار نشده است. بازی های بایرن مونیخ وردربرمن از جذابیت بسیاری برخوردار است و این به دلیل قهرمانی تیم بایرن است.

سوالات متداول

تیم وردربرمن در چه سالی تاسیس شد؟

زمان تاسیس این تیم به تاریخ ۴ فوریه ۱۸۹۹ بر می گردد.

از بازیکنان تیم وردربرمن کدام اند؟

از این بازیکنان می توان به نیکلاس فولکروگ، یویا اوزاکا، عمر توپراک، فلیکس آگو و مکسیمیلیان اگشتاین اشاره کرد.

مربی حال حاضر وردربرمن کیست؟

مربی فعلی تیم وردربرمن فلورین کوفت است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *