بیوگرافی شیرین محبت به همراه عکس های این مدل قبل از عمل

در این پست قصد داریم به بیوگرافی شیرین محبت یا همان shirin mohabat بپردازیم.

بیوگرافی شیرین محبت

بیوگرافی شیرین محبت

شیرین محبت متولد سال 1373 تهران می باشد و در حال حاضر مجرد است. او پس از پایان دوران راهنمایی و هنرستان در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته گرافیک پذیرفته شد و با مدرک لیسانس گرافیک فارغ التحصیل گردید. پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود برای مدتی در ایران باقی ماند اما پس از مدتی برای ادامه فعالیت های هنری خود در زمینه گرافیک به کشور ترکیه مهاجرت کرد او به ایروبیک و شنا هم علاقه زیادی دارد. قد shirin mohabat به طور تقریبی ۱۶۸ سانتی متر است.

شیرین محبت اینستا دارد؟

شیرین محبت مدلینگ مشهوری است که در اینستاگرام فعالیت می کند، او در حال حاضر 150 هزار نفر فالوور دارد و 115 پست به اشتراک گذاشته است، او هم به عنوان مدل آرایشی و هم به عنوان مدلینگ لباس فعالیت می کند. او ابتدا از فیسبوک شروع کرد و به چهره ای معروف تبدیل شد. در سن 18 سالگی عکس های خود را در اینستاگرام منتشر کرد که باعث شد بسیار معروف شود و دنبال کنندگانش روز به روز بیشتر شوند. سپس پیج ایسنتاگرام را راه انداخت و هم اکنون فالوئرهای میلیونی دارد.

در واقع او را می توان به عنوان یکی از زیباترین سلبریتی های جهان دانست چرا که چهره جذاب او توانسته باعث پیشرفت چشم گیر او در این عرصه بشود.

شیرین محبت قبل از عمل چگونه بود؟

پیش از بررسی عملی بودن یا نبودن باید بدانید که یک مدل علاوه بر این که باید اندام خوبی داشته باشد باید از زیبایی طبیعی برخوردار باشد. به غیر از این ها باید بتواند درست راه برود یا در اصطلاح کت واک انجام دهد، بتواند ژست بگیرد. منحصر به فرد عمل کند. این موارد است که هر فرد باید در خود داشته باشد و بعد در مورد مدل شدن فکر کند. اما فقط دستمزد ها و درآمد مدلینگ هم برای جوان ها جذاب نیست.

او می گوید هیچ عملی انجام نداده است و تمامی زیبایی های او طبیعی است. او برخلاف سایر مدل های ایرانی مغرور نیست و همواره در پست های اینستاگرامش اشاره می کند که زیبایی او لطف خداست و معتقد هست که همه انسان ها زیبا هستند.

شیرین محبت قبل از عمل

شیرین محبت بدون آرایش چه شکلی است؟

او از اینکه چطور انقد با آرایش فرق می کند پاسخ دادکه من با یک آرایشگر خیلی مطرح آشنا شدم و او به من پیشنهاد داد تا مدل آلبومش باشم. بعد از آن کار، من بیشتر شناخته شدم و از طریق او به مزون ها و آرایشگاه های دیگر معرفی شدم. یادم هست بعد از آن کار یک باره با هجوم پیشنهاد های مختلف مواجه شدم. از آنجا بود که من واقعا به صورت حرفه ای مشغول به کار شدم.

عکس های شیرین محبت جدید

تمامی عکس های این مدل از اینستای شخصی اش منتشر می شود ولی باید بدانید که این عکس های دارای ویژگی هایی می باشند. برای عکس و یا به روی صحنه گذاشتن باید قوانینی را رعایت کنند. ما این قوانین را برایتان به اشتراک خواهیم گذاشت:

  •  از یک ماه قبل از نمایش، 6 روز در هفته ورزش باید بکند. ورزش ها شامل ورزش های کششی و هوازی است
  • اراده قوی باید داشته باشند
  • با اعتماد به نفس کافی باید راه بروند
  • اصول راه رفتن را باید آموزش ببینند
  • نباید خودشان را دست کم بگیرند
عکس های شیرین محبت جدید

چگونگی روی آوردن به عرصه مدلینگ

مدل های ایرانی معمولا به طور زیر زمینی کار می کنند. چهره استخوانی و جذابی دارد با نگاهی نافذ. علاوه بر زیبایی صورت و اندام، دارای وقار و متانت خاصی است. اما نکته ای که نظرها را به خود جلب می کند بلندی قد اوست. شیرین محبت می گوید با کمک دوستانش وارد حرفه مدلینگ شده اما در ادامه هیچ کس به او کمک نکرد. فقط اراده و انرژی خودش بوده که باعث پیشرفتش شده. کار مدلینگ یک کار به شدت رقابتی است و اگر بخواهی درجا بزنی نفر دیگر جای تو را می گیرد.

او در اینستاگرام نوجوانی عکس هایی از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که مورد توجه بسیاری از افراد در فضای مجازی قرار گرفت و توانست فالوور های میلیونی از راه مدلینگ به دست آورد.

شیرین محبت هنر خاصی ندارد، تحصیلات آن چنانی هم ندارد. او در ابتدا حضور کم رنگی در دنیای مد داشت و به عنوان مدل پوشاک و میکاپ آرتیست فعالیت می کرد و زمانی که برای مدلینگ شرکت کرد بسیار اضطراب داشت و او را به دلیل زیبایی هایش قبول کردند.

او به محض مدلینگ شدن او ویدیوهای زیادی منتشر کرد و به سرعت دیده شد، شمار دنبال کننده های او به طرز عجیبی بالا رفت.

ادعای زیباترین دختر ایرانی بودن او درست است؟

خیر همچین ادعایی بسیار اشتباه است زیرا او با چند عمل به این طور قیافه در آمده است و همچین ادعایی کاملا اشتباه است.

هر چند که شیرین محبت می گوید: من سعی می‌کنم کمی فعالیت بدنی داشته باشم تا انرژی ام تخلیه شود. من از استرسی که قبل از اجرا می‌گیرم، لذت می‌برم زیرا به من ثابت می‌کند که هنوز هم به خیلی از چیزها اهمیت می دهم. دراین شرایط، تنفس آرام و عمیق به کمکم می ‌آید.

لایو شیرین محبت

لایو شیرین محبت و تبلیغات اینستاگرامی

هیچ کسب و کاری جز فعالیت در فضای مجازی و صفحات اینستاگرام ندارد و اکنون با استفاده فالووری که دارد تبلیغات میلیونی می گیرد و این گونه درآمد زایی می کند. هزینه تبلیغات در پیج اینستاگرام شیرین محبت چند میلیون تومان است که اکثرا سایت های شرط بندی مشتری دائمی او هستند در بسیاری از استوری ها و لایو هایی که می گذارد این سایت ها را تبلیغ می کند. او در لایوش به شاخه کار خود که مدلینگ است هم اشاره کرد که ما در ادامه بخش به توضیح آن خواهیم پرداخت.

او در لایوش به سوال اینکه مد چیست پاسخ کامل و دقیقی داد که: احتمالا به اندازه کافی مشخص است که کسی که می‌خواهد وارد حرفه‌ مدلینگ شود، باید ظاهری آراسته داشته باشد. این آراستگی در شکل و رنگ موها، سلامت پوست و لباس پوشیدن و هر چیز دیگری که در نگاه اول در ظاهر فرد جلب توجه می‌کند، باید وجود داشته باشد. مدل شدن در ایران و در هر جای جهان برای کسی که این فاکتورها را داشته باشد، مسیر راحت ‌تری دارد و باعث می‌شود که عکاسان و صاحبان برند به این افراد جذب شوند.

فراموش نکنید که برای مدل شدن در ایران باید تمام فاکتورهای لازم برای یک مدل ایرانی-اسلامی را رعایت کنید. در غیر این صورت بی‌تردید مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرید. علاوه بر این فرهنگ ایرانی نیز چنین فردی را به راحتی قبول نمی‌کند. باید عاقلانه تصمیم بگیرید، همه چیز را با منطق بسنجید و با فکر جلو بروید.

او سپس به سوالی که مدل شویم ولی به چه قیمتی؟ پاسخی حیرت انگیز داد: مدل شدن در ایران و در هر جای دیگری در صورتی که درست کار کند و درست پایه‌گذاری شده باشد، شغلی پر درآمد و صنعتی پول ساز است؛ حواستان را جمع کنید که این جمله شما را فریب ندهد.

درست کار کردن و درست پایه‌گذاری کردن این حرفه مشخص می‌کند که چقدر درآمد داشته باشد یا اصلا درآمد داشته باشد یا دردسر، مدلینگ در تمام جهان یکی از پرطرفدار ترین و پر جاذبه ‌ترین شغل ‌های دنیاست. بر خلاف ایران، صنعت مدلینگ در اروپا و آمریکا کاملا عادی و رسمی است؛ نمی‌گوییم در ایران این صنعت را نمی‌شناسند، اما به دلیل وجود انواع مختلفی از محدودیت‌ها در ایران، مدل شدن در ایران همیشه با اما و اگر هایی رو به رو بوده و هست.

او یک توضیح کلی درباره مدلینگ داد که گفت: هر آژانس مدلینگی که به صورت حرفه ‌ای فعالیت داشته باشد، حتما درباره شرایط بدنی و جسمی، تمرینات و آموزش‌های لازم برای پز گیری و در نهایت تبدیل شدن به یه مدل خوب، اشاره می‌کند. به همه‌ی این‌ها باید شرایط فرهنگی و اجتماعی ایران را نیز اضافه کنید. برای مدل شدن در ایران باید همه قوانین را رعایت کنید و باز هم در بالا ترین نقطه جذابیت باشید تا در مسیر موفقیت گام برداشته باشید. یک مدل هم می‌تواند شخصا در این مسیر فعالیت کند و گام بردارد و هم می‌تواند از یک کارگزار مدلینگ کمک بگیرد. بدیهی است که در حالت دوم نه تنها سطح کاری مدل افزایش می‌یابد، بلکه شانس پیشنهاد کاری او رشد می‌کند و زمینه آشنایی با برند های مطرح فراهم می‌شود.

و در آخر لایو را اینطور به پایان رساند: در آخر دوباره گوشزد می‌کنم که این صنعت در ایران با موانعی رو به رو است که راه را برای سود جویان باز کرده است. اگر دوست دارید مدل شوید و به صنعت مدلینگ علاقه دارید، حتما از یک فرد با تجربه و مطمئن در این راه مشورت بگیرید.

خانواده این مدل ایرانی

خانواده این مدل ایرانی چه افرادی هستند؟

او در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شد و پدرش در زمان کودکی از دنیا رفت و در دوران نوجوانی به خارج از کشور مهاجرت کرد. شیرین محبت در یک خانواده مرفه در شمال تهران زندگی کرده و از لحاظ مالی زندگی آن ها در وضع خوبی بوده البته در دوران کودکی و نوجوانی مادر او به عنوان یک پشتیبان حامی و همراه او بوده است.

سوالات متداول

رشته تحصیلی او چیست؟

او در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته گرافیک پذیرفته شد.

خانواده او مخالف مدلینگ شدن او نبودند؟

شیرین می گوید: اصلا راضی نمی شدند و من واقعا برای این کار مبارزه کردم هنوز هم خیلی راضی نیستند.

آیا درآمد مدلینگ بودن بالا است؟

در حال حاضر یک مدل حرفه ای از روزی یک میلیون تا سه میلیون تومان برای عکاسی درآمد دارد که برای شوهای زنده هم متفاوت است. البته این مبلغی که می گوییم برای مدل های حرفه ای است.

آیا او دوست پسر دارد؟

برای پاسخ به این سوال او در هیچ مصاحبه ای به این سوال اشاره نکرده است و نمی توان پاسخ درستی داد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *