جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی از نظر مردم چه کسانی هستند؟

از نظر شما جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟ کسانی که چشمان زیبایی دارند؟ و یا کسانی که خوشتیپ هستند؟ این بار می خواهیم بد از بررسی جذاب ترین سلبریتی ایرانی به لیستی در همین مورد برای بازیگران بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

زیبایی برخی افراد همیشه چشم ها را به خود خیره می کند. زیبایی سلیقه ای است و نظر افراد در مورد آن متفاوت است. هر کس ملاک خاصی را به عنوان زیبایی و جذابیت در نظر می گیرد. اما زیبایی از نظر بسیاری از افراد در داشتن چشمانی زیبا و نافذ است. برخی افراد با داشتن چشمانی با رنگ های خاص جزو جذاب ترین افراد شناخته می شوند. ملاک های دیگری هم برای زیبایی وجود دارد. برای مثال داشتن لبخند زیبا می تواند باعث زیبایی شود. همچنین برخی از افراد خوشتیپ بودن را ملاک جذابیت می دانند. همان طور که گفته شد ملاک های زیبایی از نظر افراد مختلف متفاوت است.

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

انتخاب جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی کار پیچیده ای است. چرا که از نظر طرفداران، هر یک از این افراد جذاب و محبوب هستند. در این لیست اسامی ده نفر از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی آورده شده است. برخی از افراد موجود در این لیست با گذر زمان به جذابیت چهره شان افزوده شده است.

بهرام رادان

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است. اصالت پدر او به اصفهان بر می گردد. در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شده است. بازیگری خود را در سال 1378 شروع کرد. اولین فیلم او شور عشق اثر نادر مقدس است. در فیلم گاو خونی با درخشش خود موفق شد تندیس حافظ را به دست آورد.

بهرام رادان علاوه بر بازیگری، به خوانندگی نیز پرداخته است. اولین آلبوم موسیقی او روی دیگر نام دارد و در سال 1391 منتشر شده است. بهرام رادان به دلیل چشمان زیبایی که دارد در لیست جذاب ترین بازیگران ایرانی قرار گرفته است. فرم صورت او کاملا بی نقص است و مدل موهای او به صورتش می آیند.

دلیل دیگری که باعث جذابیت بهرام رادان شده است استایل و طرز لباس پوشیدن او است. او به لباس های رسمی علاقه دارد و مشکی را رنگ مورد علاقه خود می داند.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار زاده 1 فروردین سال 1356 در شهر تهران است. دو برادر و یک خواهر دارد. او علاوه بر بازیگری در رشته های دیگری مانند خوانندگی، نوازندگی و مدلینگ هم فعالیت می کند. در رشته مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شده است. بازیگری خود را از سال 1379 آغاز کرده است. اولین فیلم او، فیلم سام و نرگس اثر ایرج قادری بود. خوانندگی خود را از سال 1392 آغاز کرد. تاکنون آهنگ های زیادی از خود منتشر کرده است.

علاوه بر این، گلزار به عنوان مجری هم به فعالیت پرداخته است. اولین برنامه او “برنده باش” بود که حاشیه های زیادی را به دنبال داشت. محمدرضا گلزار جزو جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی است. حتی بعضی افراد او را جذاب ترین مرد ایرانی می دانند. این انتخاب علل مختلفی دارد. اولین گزینه می تواند چشمان زیبا و خاص محمدرضا باشد.

ترکیب صورت و مدل موهای او کاملا بی نقص است و نمی توان از او ایرادی گرفت. علاوه بر این، محمدرضا گلزار بسیار خوش استایل و خوشتیپ است. او اکثر استایل ها را امتحان می کند و نکته جالب اینجا است که همه آن ها به او می آیند. او همچنین ورزشکار خوبی است. در اکثر رشته های ورزشی فعالیت می کند و همین دلیلی برای خوش استایلی و جذاب بودن او شده است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی زاده 14 بهمن سال 1352 در تهران است. دارای دو فرزند به نام های محمد امین و امیر علی است. دارای دو خواهر و یک برادر است. در رشته روانشناسی دانشگاه تهران تحصیل می کرد و پس از دو سال آن را رها کرد. اولین تجربه بازیگری او در سال 1379 در سریال پس از باران بود.

شهاب حسینی علاوه بر بازیگری، به فعالیت در زمینه خوانندگی، گویندگی و اجرا هم می پردازد. از افتخارات او می توان به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره کن برای فیلم فروشنده اشاره کرد. افتخارات و جوایز این بازیگر هم در داخل ایران و هم در خارج بسیار زیاد است.

شهاب حسینی جزو جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی محسوب می شود. اکثر افراد علت آن را خنده جذاب او می دانند اما زیبایی چهره او نیز قابل انکار نیست. صدا و حرف زدن او نشان از جذابیت او می دهد. او در سریال شهرزاد در نقش قباد نقش آفرینی کرد. قباد در بین بینندگان طرفداران زیادی پیدا کرد و علت آن بازی عالی شهاب حسینی بود.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر متولد 22 شهریور سال 1351 در تهران است. در رشته نقاشی فارغ التحصیل شده است. اولین فعالیت بازیگری او در سال 1372 با بازی در فیلم پری بود. معروفیت او با بازی در سریال های در پناه تو و در قلب من همراه شد.

بی شک پارسا پیروزفر یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی است. جذابیت او کاملا مشهود است و قابل انکار نیست. پارسا پیروزفر از بازیگرانی است که با افزایش سن به جذابیت او افزوده شده است. اگر چهره او را مورد بررسی قرار دهید متوجه تناسب در اجزای صورت او می شوید. چشمان رنگی او این زیبایی را دو چندان کرده است.

پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد 19 مرداد سال 1353 در تهران است. دارای یک فرزند به نام نفس است. فارغ التحصیل رشته مهندسی معدن است. اولین فعالیت بازیگری او در سال 1373 در فیلم اعتراف ساخته مجید زیم خواه بود. شهرت او با بازی در سریال گمگشته همراه شد.
پژمان بازغی علاوه بر بازیگری به مجری گری هم پرداخته است.

معروف ترین برنامه او “مسابقه کودک شو” است. به جرات می توان پژمان بازغی را جزو جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی دانست. یکی از علل جذابیت پژمان بازغی ورزشکار بودن او است. او تیپ و استایل جذابی دارد. جزو خوشتیپ ترین بازیگران است. چشمان رنگی و زیبای او هم به این جذابیت افزوده اند.

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی متولد 30 خرداد سال 1361 در فریدونکنار است. فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی است. شهرت خود را مدیون بازی در سریال یوسف پیامبر است. او در این سریال در نقش حضرت یوسف ایفای نقش کرد.

بسیاری از افراد مصطفی زمانی را به خاطر رنگ چشمانش جزو جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی قرار می دهند. اما مصطفی زمانی با بازی در سریال یوسف پیامبر نشان داد که با چشمان مشکی هم جذابیت زیادی دارد. او برای ایفای این نقش مجبور بود از لنز مشکی استفاده کند.

امین حیایی

امین حیایی

امین حیایی متولد 19 خرداد سال 1349 در تهران است. یک پسر به نام دارا دارد. اولین فعالیت بازیگری او در سال 1378 در فیلم سیب سرخ حوا بود. او جزو محبوب ترین بازیگران ایرانی است.

امین حیایی مانند بسیاری از بازیگران دیگر، علاوه بر بازیگری به خوانندگی هم پرداخته است. اولین آلبوم خود را در سال 1380 اجرا کرد. علاوه بر این ها، او داور برنامه استعداد یابی “عصر جدید” نیز می باشد.

امین حیایی در بین جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی قرار می گیرد. او جزو بازیگرانی است که با افزایش سن جذابیت بیشتری پیدا کرده اند. با مشاهده تیپ و استایل او متوجه این جذابیت خواهید شد. او ترجیح می دهد همه نوع لباسی را امتحان کند. در مراسم ها از استایل های رسمی استفاده می کند و در بقیه مواقع از استایل اسپرت. انتخاب لباس او همیشه درست است و باعث جذابیت و خوشتیپی او می شود.

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در 1 خرداد سال 1374 در تهران متولد شد. فارغ التحصیل رشته معماری است. اولین بازی خود را در هفت سالگی در سریال در چشم باد انجام داد. وی در سریال یوسف پیامبر در نقش بنیامین به ایفای نقش پرداخت. ارسلان قاسمی جوان ترین بازیگر در لیست جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی است. دلیل جذابیت او را رنگ و حالت چشمان او دانسته اند.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متولد 10 تیر سال 1359 در اصفهان است. بازیگری خود را در سال 1379 در فیلم سینمایی آبی آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری به خوانندگی و کارگردانی هم پرداخته است.
مهدی پاکدل هم جزو جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی قرار می گیرد.

او نیز روز به روز با افزایش سن جذابیت بیشتری پیدا می کند. موها و ریش جو گندمی او در جذابیت او بی تاثیر نیست. از نظر تیپ و استایل نیز همیشه رسمی و زیبا است. او جزو افرادی است که هر لباسی می پوشد به زیبایی به تنش می نشیند.

محمدرضا فروتن در میان جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی

محمدرضا فروتن متولد 7 دی سال 1347 در تهران است. فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی است. او نیز در کنار بازیگری به خوانندگی پرداخته است. اخیرا حاشیه هایی برای او ایجاد شده است که آن ها را تکذیب کرده است.

او را به خاطر چشمانش در بین جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی قرار می دهند. رنگ چشم های او خیلی زیبا و خاص است و نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی با فالور بالا در اینستاگرام

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی که در قسمت قبل از آن ها نام بردیم تعداد فالورهای متفاوتی دارند. محمدرضا گلزار با 9.8 میلیون فالور، امین حیایی با 6.9 میلیون فالور، بهرام رادان با 6 میلیون فالور و شهاب حسینی با 5.4 میلیون فالور در صدر این لیست قرار دارند.

در رده بعدی مهدی پاکدل با 2.4 میلیون فالور، پژمان بازغی با 1.6 میلیون فالور، ارسلان قاسمی با 827 هزار فالور، محمدرضا فروتن با 371 هزار و پارسا پیروزفر با 314 هزار فالور قرار دارند. همچنین مصطفی زمانی صفحه رسمی در اینستاگرام ندارد. علاوه بر این لیست، بازیگران جذاب دیگری نیز وجود دارند که فالور بالایی دارند.

سام درخشانی

سام درخشانی نیز جزو جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی حساب می شود. وی با 2.9 میلیون فالور جزو محبوب ترین بازیگران در اینستاگرام محسوب می شود. سام متولد 31 تیر 1356 در تهران است. یک دختر و یک پسر دارد.

اولین تجربه بازیگری او در سال 1378 در سریال شب زدگان بود. دلیل جذابیت او به رنگ چشمان او بر می گردد. خنده های دوست داشتنی او نیز در این مورد بی تاثیر نیست.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ نیز جزو بازیگران محبوب و جذاب سینمای ایران است. تعداد فالورهای اینستاگرام او 2.9 میلیون فالور است. علت جذابیت او ترکیب بی نقص صورت او است.

او همچنین ورزشکار است و بسیار خوشتیپ و خوش استایل می باشد. پوریا پورسرخ متولد 4 تیر 1356 در تهران است. دکتری رشته فیزیولوژی گیاهی دارد. قبل از بازیگری به خبرنگاری مشغول بود.

مهران مدیری در میان جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی

بی شک مهران مدیری هم یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی است. او نیز با افزایش سن جذابیت بیشتری پیدا کرده است. تعداد فالورهای او در اینستاگرام 1.6 میلیون است.
مهران مدیری متولد 18 فروردین سال 1346 در تهران است. علاوه بر بازیگری در کارگردانی، خوانندگی و مجری گری هم فعالیت دارد. معروف ترین برنامه ای که در آن به مجری گری پرداخته است “دورهمی” می باشد.

درآمد جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی به ازای هر فیلمی که بازی می کنند دستمزد متفاوتی دریافت می کنند. رقم هایی که در این باره گفته شده است کاملا دقیق و درست نیستند. ادعا شده است که محمدرضا گلزار برای هر قسمت از برنامه برنده باش 45 میلیون تومان دریافت کرده است. دستمزد محمدرضا گلزار برای هر فیلم 800 میلیون تومان تخمین زده شده است.

درآمد بهرام رادان به ازای هر فیلم حدود 400 میلیون تومان است. البته بهرام رادان در چند سال اخیر بسیار کم کار شده است. گفته شده است که شهاب حسینی برای بازی در سریال شهرزاد، ماهی 120 میلیون تومان دریافت کرده است. البته این مقدار کاملا دقیق نیست و ممکن است کذب باشد. درآمد امین حیایی برای بازی در تبلیغات سس بیژن حدود 600 تا 700 میلیون تومان بوده است.

پژمان بازغی حدود 200 تا 500 میلیون تومان دستمزد می گیرد. پارسا پیروزفر برای حضور در سریال “در چشم باد” ماهانه 10 میلیون تومان دستمزد می گرفت. دستمزد مصطفی زمانی برای سریال یوسف پیامبر بسیار عجیب است. او در ماه های اول 500 هزار تومان و در انتها یک میلیون تومان دستمزد می گرفت.

دوست دختر های جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی

دوست دختر های جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی

بازیگران ایرانی همیشه درگیر حواشی هستند. این حواشی برای بازیگرانی که در این لیست اسمشان آمده است نیز وجود دارد. زندگی خصوصی و روابط عاشقانه بازیگر ها همیشه برای طرفداران آنان جذاب بوده است. در زیر به زندگی خصوصی برخی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی می پردازیم.

ارسلان قاسمی

در ابتدا شایعات زیادی پیرامون رابطه ارسلان قاسمی و ترلان پروانه شکل گرفت. اما هر دوی آن ها این خبر را رد کردند. ارسلان قاسمی اعلام کرد به دختر دیگری علاقمند است. چندی بعد وی عکسی همراه با یک دختر منتشر کرد و متنی عاشقانه برای او نوشت. او با این پست، از رابطه با دینا صالحی خبر داد. همه دینا صالحی را به عنوان دوست دختر ارسلان قاسمی می شناسند.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به دلیل محبوبیتی که دارد همیشه درگیر حاشیه است. در زمان پخش فیلم سلام بمبئی شایعات زیادی ایجاد شد. افراد زیادی خبر از ازدواج محمد رضا گلزار و دیا میرزا بازیگر هندی این فیلم دادند. محمدرضا گلزار این خبر را تکذیب کرد.

در زمان فیلم عاشقانه شایعاتی مبنی بر رابطه محمدرضا گلزار و ساره بیات پخش شد. هر دوی آنها پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند و قلب گذاشتند. پس از جنجالی شدن این خبر هر دو نفر پست ها را پاک کردند.

امین حیایی

اولین ازدواج امین حیایی در سال 1371 با مونا بانکی پور بود. حاصل این ازدواج پسری به نام دارا است. ازدواج این دو نفر به جایی نرسید و سرانجام از هم طلاق گرفتند. امین حیایی در سال 1379 با نیلوفر خوش خلق آشنا شد و ازدواج کرد. این دو هنوز با هم هستند و زندگی خوبی دارند.

مهدی پاکدل در میان جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی

مهدی پاکدل در سال 1389 با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد. این دو در سال 1395 از هم جدا شدند. ازدواج دوم مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور بود. این دو، به تازگی با هم ازدواج کرده اند. ازدواج آن ها کاملا ناگهانی بود و همه طرفداران را متعجب کرد.

پژمان بازغی

پژمان بازغی در سال 1384 با مستانه مهاجر ازدواج کرد. این دو صاحب یک فرزند به نام نفس هستند. مستانه مهاجر تدوین گر، کارگردان و تهیه کننده است.

تصاویر جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی را از کجا ببینیم؟

برای دیدن تصاویر جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی راه های مختلفی وجود دارد. آسان ترین راه سرچ نام آن ها در گوگل است. شما هم چنین می توانید از طریق صفحات مجازی، به عکس های آن ها دست پیدا کنید. یکی از این صفحات مجازی اینستاگرام است که جدیداً طرفداران زیادی پیدا کرده است. بازیگران اکثر اطلاعات مربوط به خود را در آن جا منتشر می کنند. شما می توانید بازیگر مورد علاقه خود را در اینستاگرام دنبال کنید و از اخبار او آگاه شوید‌.

سوالات متداول

آیا خبر تغییر جنسیت فروتن صحت دارد؟

این خبر صحت ندارد.

آشنایی شهاب حسینی و همسرش چگونه بود؟

شهاب حسینی از سربازی مرخصی گرفته بود و به دیدن دوستان دانشجوی خود رفت. در دانشگاه با همسرش ملاقات کرد و به او علاقمند شد. سپس این علاقه به ازدواج منتهی شد.

علت جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی چه بود؟

بهنوش طباطبایی علت جدایی خود را عدم تفاهم و بحث های مداوم اعلام کرد.

آیا امین حیایی پس از جدایی از همسرش حضانت فرزندش را گرفت؟

امین حیایی حضانت دارا را به مادرش داد ولی دارا اکنون با پدرش زندگی می کند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *