بیوگرافی بهرام نورایی از زبان خودش به همراه دانلود بهترین آهنگ های بهرام

در این‌ مقاله می خواهیم شما را با زندگی نامه یکی از مشهورترین رپرهای ایرانی یعنی بهرام نورایی آشنا کنیم. برای رسیدن به پاسخ سوالات خود لطفاً تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

بیوگرافی بهرام نورایی

بیوگرافی بهرام نورایی چیست؟

بهرام نورایی یکی از خواننده های رپ و هیپ پاپ معروف ایران و جهان می باشد و متولد ۱۳۶۷ می باشد. بهرام نورایی تحصیلات متوسطه خود را در شهر تهران گذرانده است و کارشناسی خود را در رشته مدیریت فرهنگی از دانشگاه سوربن اخذ کرده است و هم اکنون دانشجوی فوق لیسانس موسیقی و فیلم در یکی از دانشگاهای معتبر سوئد می باشد.

بهرام نورایی سال ۱۳۸۱ خواندن موزیک های رپ و هیپ پاپ را شروع کرد و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۶ با “آهنگ نامه ای به رئیس جمهور” آغاز کرد و در تابستان ۱۳۸۷ آلبوم خود را به نام بیست و چهار ساعت به بازار منتشر کرده است. موضوع اصلی آهنگ های بهرام نورایی در مورد سیاست می باشد. بهرام در موزیک ویدیو های خود از سازهایی مانند تار، سه‌تار، نی، فلوت و دف استفاده می‌کند.

آهنگ های بهرام نورایی کدام اند؟

بهرام نورایی خواننده رپ و هیپ پاپ آلبوم جنجالی به نام “گذار” را وارد بازار کرده است که این آلبوم دارای چهار آهنگ می باشد. در این مقاله می خواهیم به صورت مختصر در مورد موضوع آهنگهای آلبوم “گذار” توضیح دهیم.

آهنگ قهقرا

آهنگ قهقرا اولین آهنگ آلبوم گذار بهرام نورایی بوده است. در این آهنگ خود را یک فرد غریبه آشنا در یک شهر پر از امید معرفی کرده است، که در نهایت قصد کشتنش را دارند. منظور او در این آهنگ این می باشد با وجود این که بسیار متفاوت است ولی نمی‌تواند خود را از جامعه جدا کند و فردی متفاوت باشد و باید با تفاوت هایش در جامعه زندگی کند.

آهنگ اعتقاد

آهنگ اعتقاد موضوع آن در مورد اعتقادات افراد می باشد که هر شخصی بر روی اعتقاد خود پایبند است و اعتقادات هر شخص با شخص دیگر متفاوت است و اعتقادات بهرام نورایی با اعتقادات شخص دیگری متفاوت است و در این آهنگ اعتقادات را با رنگهای مختلف توصیف کرده است.

آهنگ عمق

موضوع آهنگ عمق مربوط به تاریکی و سیاهی جامعه می باشد. که در این آهنگ نیز رنگها در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفته اند و هدف خواننده از این آهنگ این است که سیاهی جامعه را به مخاطبانش نشان دهد و با تاریکی جامعه آشنا شوند.

آهنگ عدم

آهنگ عدم آخرین آهنگ آلبوم “گذار” می باشد و بهرام نورایی در چهار آهنگ این آلبوم خود را به نوعی قربانی جلوه کرده است تا به راحتی سیاهی و تاریکی جامعه را به مخاطبین خود نشان بدهد. بهرام نورایی برای این قطعه از آهنگ بسیار تلاش کرده است.

مهم ترین آلبوم بهرام نورایی کدام است؟

از مهم ترین آلبوم های بهرام نورایی می توانیم‌ به آلبوم “۲۴ ساعت” او که دارای ۹ تراک می باشد و در سال ۱۳۸۹ به بازار منتشر شده است اشاره کنیم. یکی از دلایل اینکه این آلبوم بسیار طرفدار پیدا کرده است این بوده است که وضعیت سیاسی و اجتماعی کنونی جامعه ایران را بیان کرده است.

یکی از ترانه‌ های این آلبوم درباره سیاست محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور آن دوره بوده است که این آهنگ او را به شهرت فراوانی رسانده است. از این ترک می توان به عنوان بهترین آهنگ رپ فارسی یاد کرد! بهرام نورایی “اشتباه خوب” سومین آلبوم او می باشد. بهرام نورایی ویکی پدیا بیوگرافی او را می توانید در سایت ویکی پدیا مطالعه کنید. مستند بهرام نورایی را در یوتیوب جستجو کنید. بهرام نورایی جدید موزیک هایش در توییتر منتشر کرده است.

آهنگ های بهرام نورایی

بهرام نورایی سکوت

آلبومی که بهرام نورایی در سال ۱۳۹۰ به بازار منتشر کرده است “سکوت” نام دارد. این آلبوم وی با آلبوم های دیگرش کمی تفاوت دارد در این آهنگ از موزیک های سنتی ایران استفاده کرده است و اشعار برجسته ترین شاعر ایرانی مانند احمد شاملو و فروغ فرخزاد را در آهنگ های آلبوم سرنوشت خود جایی داده است.

او در این قطعه کار جدیدی انجام داده است و قطعه خورشید خانم که موضوع آن مونولوگی یا اشاره به خورشید می باشد، که او برای اولین بار این اثر را به سبک رپ، هیپ‌ پاپ خوانده است او در آلبوم سرنوشت برای اولین بار آهنگ های سنتی را با رپ و هیپ پاپ تلفیق کرده است. بهرام نورایی آرزو دارد روزی در ایران بتواند آزادانه موزیک هایی خود را منتشر کند.

بهرام نورایی هم اکنون در کدام کشور ساکن است؟

بهرام نورایی به دلیل فعالیت های سیاسی و غیر قانونی خود و انتشار آهنگ های غیر مجوز و زیرزمینی در ایران انجام داده بود دچار مشکلاتی شده بود. بعد از انتشار آلبوم رسمی “سکوت” از کشور ایران به کشور ترکیه مهاجرت کرده و مدتی به فعالیت‌های هنری خود در کشور ترکیه ادامه داده بود و بعد از ۲ سال به کشور انگلستان مهاجرت کرد.

چندین ماه در این کشور زندگی کرد او کارهای اقامت خود را در کشور سوئد انجام داده و در حال حاضر در آن کشور زندگی می کند و در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور‌ سوئد به تحصیلات خود ادامه می دهد. بهرام نورایی در کشور سوئد طرفداران بسیار زیادی دارد و همچنین مردم سوئد نیز از ترانه های بهرام نورایی استقبال می کنند و او را مورد حمایت خود قرار داده اند.

آیا بهرام نورایی ازدواج کرده است؟

بهرام نورایی یکی از خواننده های پرطرفدار رپ و هیپ هاپ فارسی در کشور ایران و خارج از کشور می‌باشد. بهرام به دلیل این که در کشور سوئد زندگی می‌کند آزادی بیشتری نسبت به کشور ایران دارد و اعتقادی به ازدواج رسمی ندارد و دختران فراوان در دور و برش دارد.

به گفته بهرام نورایی زمانی که نیاز داشته باشم با این دختران ارتباط برقرار می کنم و نیاز به ازدواج ندارم از نظر او ازدواج سفید بهترین نوع ازدواج می باشد.

تاکنون به صورت رسمی نام دختری در شناسنامه او وارد نشده است او می گوید تا زمانی که می توانم به این سبک زندگی کنم چرا باید خود را زیر بار مسئولیت زن عقدی ببرم در حال حاضر اطلاعاتی درمورد همسر بهرام نورایی در شبکه های مجازی نیست او به عنوان مرد مجرد در عرصه موسیقی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

آخرین آلبوم بهرام نورایی چه می باشد؟

بهرام نورایی قبل از خارج شدن از ایران در ۲۹ خرداد سال ۱۳۹۴ آخرین آلبوم خود را به نام “اشتباه خوب” که دارای ۱۶ ترک می باشد به بازار منتشر کرده است. آهنگسازی این آلبوم بر عهده آقای مهدیار آقاجانی می‌ باشد که او در لیست بهترین آهنگسازی در ایران شناخته شده است.

همانطور که در قسمتی از این مقاله بازگو کرده ایم بهرام نورایی پس از منتشر کردن این آلبوم برای همیشه از ایران خارج شده است و تاکنون به ایران بازنگشته است. آلبوم اشتباه خوب مفهوم آهنگ هایش درباره فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی ایران بوده است که به خاطر انتشار این آلبوم چندین ماه روانه زندان شده بود و پس از آزادیش از ایران رفت.

بهرام نورایی سکوت

همکاری بهرام نورایی با دیگر خواننده ها چگونه بوده است؟

به دلیل اینکه بهرام‌ نورایی خواننده مشهور در جهان سبک موسیقی او روشی کاملاً متفاوت با دیگران دارد. بهرام نورایی خیلی تلاش می کند تا سبک او هم در رده خواننده های هم سبک خودش باشد و نمی تواند با دیگر خواننده ها همکاری بسیاری داشته باشد.

در آهنگ “ما باهمیم” با رضا پیشرو همکاری کرده است و می توانیم به همکاری دیگر او با عرفان در آهنگ “اینو بفهم اشاره” کنیم. تاکنون فقط با این دو خواننده همکاری کرده است و می گوید: نمی توانم با خواننده های دیگر کنار بیایم و با آنها همکاری کنم زیرا به گفته خودش سبک او بسیار متفاوت است و خواننده های دیگر نمی توانند این سبک را قبول کنند به این دلیل بهرام نورایی دوست بسیاری ندارد.

علت دستگیری بهرام نورایی چه بوده است؟

بهرام نورایی درپایان سال ۱۳۸۷ به علت فعالیت های غیرقانونی و بدون مجوز در موسیقی زیرزمینی و پخش کردن آهنگ های سیاسی مثل نامه ای به رئیس جمهور که موضوعش درباره احمدی نژاد رئیس جمهور آن زمان ایران بوده است او را دستگیر کردند و به مدت یک هفته در بند ۲۰۹ زندان اوین بازداشت شده بود با دادن تعهد کتبی و گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شده است.

همانطور که در قسمتی از این مقاله عنوان کرده ایم بهرام نورایی پس از آزادی اش از کشور ایران خارج شده است و در حال حاضر در سوئد زندگی می کند بهرام‌ نورایی دلیل مهاجرت خود را فشارهای امنیتی بسیار بالا توسط ماموران امنیتی بیان کرده است.

تک آهنگ های رسمی و آلبوم های رسمی بهرام نورایی چه می باشند؟

  • آلبوم رسمی ۲۴ ساعت
  • آلبوم رسمی سکوت
  • آلبوم رسمی اشتباه خوب
  • آلبوم رسمی گذار
  • تک آهنگ “پایه کار” به همراهی نیموش
  • تک آهنگ “اینو بفهم” به همراه عرفان
  • تک آهنگ “ما باهمیم” با همراهی رضا پیشرو
  • تک آهنگ گوشت

بهرام نورایی از چه سالی فعالیت هنری موسیقی خود را آغاز کرده است؟

بهرام نورایی زمانی که ۷ سال سن داشت توسط پدرش به کلاس‌ های موسیقی فرستاده شده بود و فعالیت رسمی خود را از سن ۱۴ سالگی با ترانه ها و موسیقی های کلاسیک آغاز کرده است. اون رفته رفته به این موضوع پی برد که سبک او رپ فارسی و هیپ هاپ می باشد و در سن ۱۸ سالگی سبک خود را مشخص کرد.

همانطور که در بخشی از این مقاله بازگو کرده ایم بهرام در سال ۱۳۸۶ با آهنگ “نامه ای به رئیس جمهور” به شهرت فراوانی دست یافته است و این آهنگ آغازی برای فعالیت‌ های او شد. اولین آهنگ آلبوم موفق به نام ۲۴ ساعت در سال ۱۳۸۷ منتشر شده است که به دلیل موضوعات سیاسی و اجتماعی بسیار طرفدار پیدا کرده است.

علت دستگیری بهرام نورایی

حساسیت غذایی بهرام نورایی چه می باشد؟

بهرام نورایی بسیار بد غذا می باشد و اکثر اطرافیان او این موضوع را می‌دانند. بهرام رژیم غذایی خاصی دارد او از گوشت مرغ و ماهی متنفر می باشد و به هیچ وجه نمی تواند بوی گوشت مرغ و ماهی را تحمل کند او گوشت گوسفند، خوک، گاو و بوقلمون مصرف می کند. او بیشتر سبزیجات و میوه مصرف می کند و عاشق برنج مخلوط مثل عدس پلو، لوبیا پلو، ماش پلو، باقالی پلو و… می باشد.

وی بیان کرده است غذاهایی که ایران دارد در هیچ جای دنیا نمی توانید ببینید. غذاهای سنتی ایران بسیار لذیذ و چرب می باشند در کشور سوئد غذاها اکثراً سبزیجات و به صورت آب پز سرو می شوند در صورتی که این سبک غذا خوردن برای سلامت فرد بسیار مفید می باشد.

استایل بهرام نورایی به چه سبک می باشد؟

بهرام نورایی در لباس پوشیدن سبک خاص خودش را دارد و او در استایل خود با توجه به علاقه بسیار زیادی که به کلاه و عینک دارد بیشتر از کلاه و عینک استفاده می‌کند و کلکسیونی از این دو را جمع آوری کرده است.

بهرام علاقه بسیار زیادی به اکسسوری مثل گردنبند و دستبند دارد و بیشتر زنجیر های بلند و پهنی در گردنش است او رنگ موهای خودش را با رنگ کفش هایش ست می کند بیشتر از رنگ های فانتزی استفاده می کند.

قبل از کنسرتش به طرفدارانش اعلام می‌کند که قرار است موهایش را به چه رنگی در آورد تا طرفداران او نیز اگر مایل بودند موهای خود را همان رنگی کنند و در کنسرت هایش حضور پیدا کنند.

این رپر بیشتر تیپ اسپرت می زند و با توجه به علاقه بسیار زیادی که به لباس های چهارخونه دارد از لباس های چهارخونه و لباس هایی که دارای طرح خاص می باشند استفاده می کند. همچنین در مکان های رسمی و مجالس کت و شلوار برند های معروف را بر تن می کند.

پیج اینستاگرام بهرام نورایی شامل چه مطالبی می باشد؟

این رپر فالوورهای بسیار زیادی دارد و تقریباً هر دو روز برای دنبال کننده هایش پست می گذارد، پست ها و استوری های او بیشتر درباره کارهایی که انجام داده است و قرار است انجام بدهد می باشد.

در استوری های خود مکان‌ های کنسرت هایش را به طرفدارانش اعلام می‌ کند تا کسانی که مایل هستند در کنسرت های او شرکت کنند.

همچنین بهرام نورایی روزی حداقل ۲۰ تا استوری می گذارد که بیشتر دارای جملات انگیزشی می باشد و از این طریق به هواداران خود انرژی مثبت می دهد تا انرژی مثبت طرفداران خودش را دریافت کند و این کار باعث قوت قلب او برای ادامه به فعالیت خوانندگیش می باشد. برا دنبال کردن اینستاگرام بهرام نورایی از این اینک کمک بگیرید.

حاشیه های بهرام نورایی

این رپر چه اخلاق های خاصی دارد؟

وی چندین اخلاق خاصی دارد که او را از دیگر افراد متمایز کرده است. بهرام نورایی به “خط کش” معروف است باید تمام وسیله‌ های منزلش بر روی یک خط راست قرار بگیرند و بر اساس اصول خاص خود و قرینه باشند مثلاً از هر چیزی دو عدد تهیه می کند.

چوب رختی لباس هایش باید در جهت راست کمد قرار بگیرند و اخلاق خاص دیگر او این می باشد که لباس هایش را همیشه با یک پودر شست و شو می شوید به گفته خود بهرام نورایی او دچار وسواس شدید تمیزی می‌باشد.

فوبیای بهرام نورایی چه چیزی می باشد؟

هر شخصی در زندگی خود به یک چیزی فوبیا دارد و دائم در ذهن خود آن موضوع را تداعی می‌کند که اگر این اتفاق برای من بیفتد چه کاری باید انجام دهم. این رپر هم جزء آن دسته از افرادی می باشد که فوبیا دارد او فوبیای ارتفاع، تاریکی و حبس شدن در فضای بسته را دارد.

اگر او را در آسانسوری قرار دهیم و در را بر روی او ببندیم آسانسور را در بین طبقات نگهداریم بی شک بهرام نورایی از ترس سکته می کند. این رپر خانه های ویلایی را ترجیح می‌دهد تا ساختمان های چندین طبقه که در ارتفاع قرار دارند.

حاشیه های بهرام نورایی چیست؟

زمانی که یک فرد معروف و مشهور می‌شود شایعاتی برای او درست می کنند. بهرام نورایی خواننده رپ فارسی جزء آن دسته از افراد قرار دارد که شایعات بسیاری برای او درست کرده‌اند و وی به دلیل کارهای سیاسی خود را در معرض این شایعات قرار داده است.

یکی از شایعاتی که اخیراً برای این خواننده عزیز و دوست داشتنی درست کرده‌اند این می باشد که او با دختر یکی از افراد سرشناس ایران ازدواج کرده است در صورتی که این خبر کاملا دروغ می باشد و این رپر این خبر را تکذیب کرده است و بیان کرده است من قصد ازدواج ندارم اگر هم روزی بخواهم ازدواج کنم در ایران ازدواج نخواهم کرد.

مصاحبه بهرام نورایی

مصاحبه بهرام نورایی چگونه می باشد؟

این رپر برخلاف بسیاری از خواننده هایی که علاقه به مصاحبه کردن ندارد او علاقه بسیار زیادی به مصاحبه دارد همیشه حاضر و آماده می باشد و او در مصاحبه هایش بیشتر از کارهایی که انجام داده است و منتشر کرده و قرار است منتشر کند صحبت می کند.

همچنین کسانی که با او همکاری می کنند و او را در زمینه خوانندگی حمایت می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کند آقای بهرام نورایی گاهی اوقات در مصاحبه‌ هایش برای قدردانی از کسانی که از او مصاحبه گرفتند برایشان آهنگ مورد علاقشان را می خواند.

این رپر در بعضی از مصاحبه‌ هایش از طرز ساخت موزیک ویدیو های خود نیز گفته است و او همیشه در مصاحبه هایش از پدر و مادرش که حامی او در زمینه خوانندگی بودند و باعث موفقیتش شده‌اند تشکر می کند و دست بوس پدرش می باشد.

بهرام نورایی با کدام یک از خواننده ها صمیمی می باشد؟

همانطور که در مطالب پیشین این مقاله ذکر کرده‌ایم بهرام نورایی دارای خلق و خوی خاصی می باشد و زیاد نمی تواند با دیگران ارتباط برقرار کند و احساس صمیمیت نمی‌کند. اما از آنجایی که او در بعضی از آهنگ هایش با رضا پیشرو همکاری کرده است کمی رابطه صمیمی دارد و با رضا پیشرو بیشتر راجب کارهایش صحبت می کند و نظرخواهی می کند.

ولی او در یکی از مصاحبه‌ هایش گفته است که صمیمی ترین و نزدیک ترین فرد زندگی من پدرم می باشد. پدرم همیشه سختی هایی که من در خوانندگی می کشم را می بیند و پای درد دل های من می نشیند و به من دل داری و امیدواری می دهد.

پدرم مرد بسیار صبوری می باشد و او می گوید که یکی از دلایل موفقیت من در زندگیم صبر و تلاش بوده است و به همین دلیل صبور بودن را به من گوشزد می‌کند تا به موفقیت‌ های بیشتری برسم.

بیوگرافی خانواده بهرام نورایی چه می باشد؟

بهرام‌ نورایی در خانواده ای مرفه چشم به جهان گشوده است. پدر او حسین نورایی اصالتاً ترک تبریز می باشد و دارای دکترای صنعت و معدن می باشد پدرش مالک کارخانه آلومینیوم اصفهان می باشد. اطلاعاتی از مادر بهرام نورایی موجود نمی باشد بهرام در مورد مادرش در رسانه ها صحبت نمی کند.

وی فرزند ارشد خانواده ای پنج نفره می باشد خواهر و برادرش برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده اند. پدر این رپر برای موفقیت بهرام بسیار تلاش کرده است و او را از زمان کودکی به کلاس های مختلف موسیقی فرستاده است هم اکنون پدر و مادر بهرام نورایی نزد فرزندشان در سوئد زندگی می کنند.

سرگرمی های بهرام‌ نورایی چه چیزهایی است؟

علاوه بر اینکه بهرام نورایی زندگی لاکچری دارد تفریحات لاکچری نیز دارد او در خانه به بازی های ps۵ و بیلیارد می پردازد. به سفرهای خارجه می‌رود و در آنجا به مراکز خرید برندهای معروف می رود.

این رپر عاشق سفر کردن می باشد و به اکثر کشورهای اروپایی سفر کرده است و به عنوان یادگاری از هر شهر و کشور نماد آن شهر و کشور را برای خود خریداری می کند.

بهرام نورایی عاشق حیوانات می باشد به این دلیل او به کشور آفریقا سفر کرده است تا از نزدیک با برخی از حیوانات آشنا شود و آنها را از نزدیک لمس کند. او زمانی که در خانه می باشد با دیدن کنسرت های مختلف خوانندگان خود را سرگرم می کند.

سوالات متداول

بهرام نورایی کیست؟

او یکی از خواننده های رپ و هیپ هاپ فارسی در خارج از کشور می باشد.

این رپر محبوب در کجا ساکن می باشد؟

او در حال حاضر در کشور سوئد زندگی می‌کند.

نام همسر بهرام نورایی چیست؟

این رپر مجرد می باشد و نام همسر او در جایی ثبت نشده است.

این رپر با کدام یک از خواننده ها همکاری می کند؟

با رضا پیشرو و عرفان همکاری کرده است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *