امیر زبده کیست؟ آدرس آژانس مدلینگ او در تهران 2

در این مقاله می خواهیم شما را با پدر مدلینگ ایران یعنی امیر زبده آشنا کنیم. این شخص با فعالیت خود در این عرصه این لقب را به خود اختصاص داده است. از با مدل های اینستاگرام آشنا باشید بدون شک او را تا حدودی می شناسید.

امیر زبده کیست

امیر زبده کیست؟

بیوگرافی امیر زبده به این گونه است که در ۲۵ آبان سال ۱۳۵۷ در تهران متولد شده است. برخلاف کار وی که مدلینگ است رشته تحصیلی او برق قدرت است. به خاطر علاقه نداشتن به این رشته حرفه خود را تغییر داد. او به ورزش هم علاقه زیادی نشان می دهد که در زندگی روزانه او نیز این تمرینات وجود دارد و از رژیم غذایی خاصی پیروی می کند. در کل او برای سلامتی خود اهمیت زیادی قائل است.

ویژگی ظاهری امیر زبده چشمان مشکی و موهای مشکی با صورت سفیدی است و وزنش ۸۰ است. او کار خود را از سن ۲۳ سالگی آغاز کرد و معروف ترین مدل مرد ایرانی است و با کشورهای زیاد همکاری داشته است. نخستین کار مدلینگ خود را در کشور آلمان آغاز کرد که به مدت دو سال به طول انجامید. امیر زبده اولین مانکن وطنی است که به عنوان پدر مدلینگ ایران شناخته شده است.

اینستاگرام امیر زبده شامل چه محتوایی می شود؟

امیر زبده در اینستاگرام فعالیت های زیادی انجام می دهد و در حال حاضر k104 فالوور دارد. او عکس های خود را به عنوان پست در پیج شخصی خود منتشر می‌کند.

از نمونه فعالیت هایی که امیر زبده در پیج اینستاگرامی خود انجام می‌دهد برگزاری مسابقات است که شامل کودکان خوش استایل و بانوان خوش پوش نیز می شود و کودکان خوش استایل را به عنوان برنده مسابقات خود در پیج اینستاگرام خود اعلام می‌کند.

امیر زبده با گذاشتن پست از کار های خود هواداران خود را از برنامه های آینده خود مطلع می کند. برای دیدن عکس های بیشتر از امیر زبده و فعالیت های او در پیج شخصی او به آیدی [email protected] مراجعه کنید.

فیلم ها و همکاری های امیر زبده چگونه است؟

امیر زبده علاوه بر کار مدلینگی انجام می داد علاقه زیادی هم به کار بازیگری دارد و از فعالیت او در عرصه بازیگری می توان متوجه این موضوع شویم. او تمام کارهای خود را به صورت حرفه ای انجام می دهد. اولین کار وی کاراکتر الویس پریسلی خواننده محبوب راک اندرول فیلم کوتاه با همین نام ایفای نقش کرده است.

او با تهیه کننده های زیادی از جمله: عبدالرضا منجزی، نصرت الله قاضی مقدم همکاری داشته است. او اولین بازیگری است که در جشنواره بین المللی شرکت کرده و در انواع فیلم های کوتاه و بلند همکاری کرده است.

عکس های امیر زبده مدلینگ

عکس های امیر زبده مدلینگ را کجا می توانیم مشاهده کنیم؟

با توجه به معروف بودن امیر زبده عکس های وی را می توان در پیج او مشاهده کرد. به علت این که وی یکی از مدل های قدیمی ایران است عکس های او را می‌توان در صفحات مختلفی از جمله فیسبوک، توییتر، گوگل، ویکی پدیا، اینستاگرام و یوتیوب مشاهده کرد.

وی با پوشیدن لباس های مارک و اکسسوری های زیبا و مختلف عکس های با کیفیت بالا می‌گیرد و به همین دلیل عده زیادی از مردم جذب صفحه اینستاگرام امیر زبده می شوند. برای دیدن عکس های امیر زبده مدلینگ جذاب و خوش استایل ایرانی به پیج اینستاگرامی او مراجعه کنید.

همسر امیر زبده‌ چه کسی است؟

امیر زبده یکی از معروف ترین مدل های ایرانی است که در گذشته یک بار ازدواج کرده ولی به دلایل شخصی از همسر خود جدا شده است و به علت حرف نزدن وی از همسر سابقش در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی از همسر ایشان در دسترس نیست و در هیچ کدام از سایت های خبری علت جدایی آنها ذکر نشده است.

او بعد از جدایی خود از همسرش تمامی عکس هایی که با او داشته را پاک کرده و هم اکنون عکسی از همسرش سابقش در صفحه شخصی او نیست. وی با این که از همسر خود جدا شده ولی باز هم برای او آرزوی سلامتی و خوشبختی کرده است.

سایت امیر زبده چیست؟

یکی از راه های کسب درآمد امیر زبده طراحی کردن سایتی به نام خودش است. علاوه بر فروش لباس های برند و مارک کار تبلیغاتی نیز در این سایت انجام می دهد و این سایت طراحی شده مورد استقبال طرفداران او قرار گرفته است. سایت امیر زبده یکی از معتبر ترین سایت های جهان است که افراد مشهور از این سایت خریداری می‌کنند.

این سایت بهترین راه درآمدزایی برای این دوران کروناست که تمامی مغازه ها بسته و مردم به صورت آنلاین خرید می کنند. او از این فرصت به خوبی استفاده کرده و توانسته لباس های برند و مارک خود را به تعداد خیلی زیادی به فروش برساند.

آژانس مدلینگی امیر زبده

در آژانس مدلینگی امیر زبده چه فعالیت هایی انجام می شود؟

امیر زبده با تلاش های فراوانی که در عرصه مد و مدلینگی داشته است توانست آژانس مدلینگی خود را تاسیس کند. فعالیت‌ هایی که در آژانس خود انجام می دهد تبعیضی بین هیچکس قائل نمی‌شود و حتی خانم ها و آقایان و کودکان نیز در آنجا می توانند فعالیت داشته باشند و حتی افرادی که در شهرستان زندگی می‌کنند می‌توانند در این آژانس فعالیت داشته باشند.

هدف این مدل در تاسیس این آژانس ایجاد اشتغال در صنعت مد است و در آژانس خود به کسانی که به این حرفه علاقه دارند آموزش می دهد. آدرس آژانس مدلینگ امیر زبده در ونک تهران می باشد.

کتاب مدلینگ امیر زبده راجب چه موضوعاتی می باشد؟

اولین کتابی که در عرصه مد و مدلینگی نوشته شده است مولف آن امیر زبده است. این کتاب شامل ۱۲۸ صفحه در چهار فصل می باشد و عناوین مختلفی مانند زیبا شناسی و آداب مدلینگی و آناتومی بدن دارد. او در کتاب خود از نکات روانشناسی نیز استفاده کرده است.

هدف از نوشتن این کتاب، کمک به کسانی است که علاقه به این حرفه دارند. او قصد داشت با تالیف این کتاب راه را برای کسانی که می‌خواهند این حرفه را ادامه دهند آسان تر کند. برای جلد این کتاب از عکس خود نیز استفاده کرده است. یکی دیگر از راه های کسب درآمد وی تالیف این کتاب می باشد.

حاشیه هایی که راجب امیر زبده گفته شده است چه می باشد؟

وقتی افراد در فضاهای مجازی مثل فیسبوک، اینستاگرام و گوگل به شهرت می رسند حواشی های مختلفی برای آنها ایجاد می شود گرچه امیر زبده خیلی تلاش می‌کند که از این حواشی به دور باشد ولی باز هم حواشی های مختلفی در مورد وی ایجاد شده است.

حاشیه ای که در مورد امیر زبده بیان شده بود به علت بیماری بوده است و از دنیای کار فاصله گرفته است. عکس های وی در صفحات مجازی نسبت به قبل کمتر دیده می‌شود. وی با نقص این خبر دروغ در ادامه بیان می کند که مشغول به کار است و در صحت و سلامتی کامل به سر می برد.

کتاب مدلینگ امیر زبده

موضوع تدریس این مدل چیست؟

امیر زبده در طی ۱۴ سالی که از کار مد و مدلینگی داشته است تجربه های خیلی زیادی را در این حرف کسب کرده است که این تجربه کمک زیادی به او در تدریس می کند.

آیتم هایی که او در آموزش های خود به شاگردانش آموزش می دهد نحوه ارائه شخصیت، چگونگی نداشتن استرس در جلوی لنز دوربین، چگونه کار کردن در حرفه مدلینگی و نگاه خوب است.

وی تمامی تجربیات خودش را که در کارهای مختلفی همچون: کار در سوئیس، ایتالیا و آلمان بدون هیچ منتی در اختیار شاگردان خود نیز قرار می دهد و برای رساندن آنها به هدف خویش از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

فعالیت های بین المللی امیر زبده چه چیزهایی می باشد؟

امیر زبده در حرفه خود یعنی‌ مدلینگی بسیار فعال است و با انواع کمپانی ها و شرکت ها فعالیت های بسیاری انجام داده است. او حتی در مسابقاتی که در سال ۲۰۱۲، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ برگزار شده بود داور شد. او علاقه زیادی داشت که در کشور ایتالیا فعالیت داشته باشد.

او با تلاش های فراوانی که در این عرصه انجام داد به هدف خود دست یافت. پس از فعالیت او با کشور ایتالیا پیشنهادهای زیادی از شرکت ها و کمپانی های معتبر دریافت کرد. او با همکاری و کار کردن در کشور های مختلف جزء شناخته شده ترین مدل های ایرانی معرفی شد. او حتی داور مسابقات جهانی در سال ۲۰۱۲ شد.

سوالات متداول

رشته تحصیلی این مدل چه بود و در چه حرفه ای فعالیت می کند؟

رشته او برق قدرت بود ولی به علت علاقه نداشتن به این رشته تحصیلی آن را کنار گذاشت و وارد حرفه مدلینگی شد.

هدف امیر زبده از تالیف کتاب خود چه بود؟

هدف او کمک به کسانی که علاقه زیادی به این حرفه دارند و می خواهند این راه را ادامه دهند، آسان تر می کند

هدف تاسیس آژانس توسط وی چه بوده است؟

هدف او از تاسیس این آژانس ایجاد اشتغال در صنعت مد است و به کسانی که به این حرفه علاقمند هستند آموزش می دهد.

این مدل متولد چه سالی است؟

وی متولد ۲۵ آبان سال ۱۳۵۷ است و در تهران متولد شده است و در حال حاضر در آنجا زندگی می کند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *