هزینه تبلیغات در اینستاگرام سلبریتی ها چقدر است؟

امروزه اینستاگرام یکی از پر کاربرد ترین شبکه های مجازی می باشد که توانسته است به افراد بسیاری برای توسعه درآمدی و رونق بخشیدن به کسب و کار ها کمک زیادی نماید. افراد زیادی هستند که برای شناخته شدن و شهرت بخشیدن به برند و کسب و کارشان، نیاز به تبلیغات برند خود دارند. تا زمانی که تبلیغات زیادی انجام ندهند، بازار فروش اینترنتی شان گرم نخواهد شد و نمی توانند فروش چشم گیر و قابل توجهی داشته باشند. به همین دلیل به بلاگر ها و سلبریتی های اینستاگرام، تبلیغاتی می دهند. در این مقاله قصد داریم پیرامون هزینه تبلیغات در اینستاگرام توضیحاتی ارائه نماییم و اطلاعاتی جامعی را در این زمینه عنوان کنیم.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

در این قسمت قصد داریم به این سوال که هزینه تبلیغات در اینستاگرام به چه صورت است؟ پاسخ دهیم. هر چه شهرت افراد و تعداد فالوور و ویو پیج و پست بالا تر رود، هزینه تبلیغات در اینستاگرام نیز بالا تر می رود. برای مثال، بلاگر های طنز اینستاگرام به دلیل این که بازدید استوری و پست بالایی دارند، هزینه تبلیغات بالایی دریافت می کنند. حتی درآمد این افراد نیز بسیار بالا است. می توان علت فعالیت زیاد و تعداد بالای استوری آن ها را، تبلیغات فراوانی دانست که انجام می دهند.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام توسط مدل ها

مدلینگ های اینستاگرام اکثرد توسط بانوان و کاربران خانم اینستاگرام دنبال می شوند و روزمرگی ها و فعالیت های مدلینگ مدل های اینستاگرام توسط آن ها دنبال می شود. به همین دلیل تبلیغات این سلبریتی ها با هزینه تبلیغاتی بیشتری به انجام می رسد. در ادامه برخی از مدلینگ های مشهور فعال در اینستاگرام را معرفی می کنیم.

مهلقا جابری

از زیبا ترین و بهترین مدل های ایرانی آمریکایی است که به محض مهاجرت از ایران در آمریکا ساکن شد. او به خاطر زیبایی و اندام خوبش فالور های بسیاری را سمت خود سوث داده و هزینه تبلیغات بسیار بالایی دارد. تبلیغات او در زمینه قرص ها و لوازم آرایشی و تقویتی و مراقبت پوستی می باشد. او مدلینگ پوشاک زنانه است. به خاطر شهرت و محبوبیتی که دارد، هزینه تبلیغات او بسیار هنگفت است و از میانگین هزینه تبلیغات در ایران بسیار بیشتر است.

الناز گلرخ

الناز گلرخ از دیگر مدل های فعال اینستاگرام می باشد که در زمینه بیوتی بلاگری فعالیت می کند. او نیز بابت تبلیغاتی که انجام می دهد هزینه های هنگفتی دریافت می کند که از میانگین هزینه های تبلیغات اینستاگرام ایران بالا تر می باشد.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام صدف بیوتی

از قدیمی ترین و شناخته شده ترین بیوتی بلاگر های ایرانی، صدف مسائلی می باشد. که با نام صدف بیوتی در اینستاگرام فعالیت می کند.  هزینه تبلیغات این سلبریتی نیز یک میلیون به بالا برای هر استوری و برای تبلیغات بیشتر نیز بالای ده میلیون عنوان شده است.

هزینه های تبلیغات در اینستاگرام توسط واینر ها

5 تا از نمونه هزینه های تبلیغات در اینستاگرام توسط واینر ها

واینر های اینستاگرام، نخستین افرادی بودند که در فضای مجازی شروع به فعالیت کردند و مخاطبان بسیاری را به خود اختصاص دادند. آن ها از همان آغاز شروع فعالیت این اپلیکیشن، در این برنامه صفحه خود را راه اندازی کردند و شروع به ساخت و ادیت کلیپ های طنز نمودند. در این قسمت قصد داریم چند تن از واینر های معروف را معرفی نماییم و هزینه تبلیغات اینستاگرام این افراد را حدودی نام ببریم.

هزینه تبلیغات محمد امین کریم پور

محمد امین کریم پور از جمله نخستین افرادی بود که در اینستاگرام به عنوان واینر شروع به فعالیت کرد. این سلبریتی هم اکنون تعداد بالایی فالوور دارد و از زمانی که به اینستاگرام وارد شد، توانست درآمد زایی نماید و هزینه های تبلیغاتش را از ۱۰۰ هزار تومان آغاز نمود. وی هم اکنون حدود ده ملیون تومان برای تبلیغ در هر استوری دریافت می نماید. البته او با ساخت پست و ابتکار به خرج دادن برای هر استوری، این هزینه را بیشتر و بیشتر می کند. این سلبریتی از جمله ثروتمند ترین واینر های اینستاگرام است و هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام نیز قابل توجه می باشد.

ماری اچ ام

ماری اچ ام نام گروهی متشکل از چند واینر فعال و موفق است که مدتی است در اینستاگرام فعالیت می کنند. تعداد فالوور آن ها دو میلیون نفر می باشد و به قدری نسبت به تبلیغات اینستاگرامشان حساسیت دارند که روز به روز به بازدید و ویو استوری و پستشان افزوده می شود. هزینه تبلیعات آن ها همان قدری بالا است که بازخورد تبلیغاتشان بالا می باشد. برای هر استوری حدود یک میلیون تومان دریافت می کنند و هر چه تبلیغات انجام شده شان ویو و بازدید بالایی داشته باشد، این هزینه بالا تر می رود.

پریسا پور مشکی

پریسا پور مشکی واینر نوجوان و فعال اینستاگرام است که نزدیک دو میلیون فالوور دارد. این سلبریتی با وجود سن کمش همچنان در حال فعالیت و پیشرفت است و روز به روز به تعداد فالوور های این واینر افزوده می شود. او برای تبلیغاتی که انجام می دهد نمایش نامه و سناریو تهیه می کند و به جذابیت تبلیغاتش می افزاید. او هم اکنون در رتبه های نخست هزینه تبلیغات اینستاگرام قرار دارد.

هومن ایران منش

هومن ایران منش از جمله واینر های مشهور و محبوب می باشد که هم اکنون حدود دو میلیون فالوور دارد و روزانه حدود ۵ تا ۶ تبلیغ انجام می دهد. هزینه تبلیغاتی که در استوری انجام می دهد بالای یک میلیون تومان می باشد.

هزینه تبلیغات علی صبوری

او از جمله واینر های ایرانی است که در ابتدا توسط صدا و سیمای ملی ایران شناخته شد. پس از این که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد، به سرعت محبوب شد‌. به طوری که هم اکنون بیش از ۲ میلیون فالوور را به خود اختصاص داده است. گفته می شود که هزینه تبلیغات او برای استوری و پست ها یک میلیون تومان می باشد.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام ایران

پیج با هزینه کم برای تبلیغات در اینستاگرام

برای داشتن پرداخت های کم و پرداخت هزینه های کم تبلیغات نیاز دارید به پیج هایی با فالوور کم تر ولی ویو بالای استوری مراجعه نمایید. در تبلیغات، تعداد فالوور ها چندان اهمیتی ندارد و آن چه مهم است، بازدید هر استوری است. با پایین آمدن تعداد ویو و بازدید استوری، هزینه های تبلیغات پایین می آید.

قیمت تبلیغات در اینستاگرام

بازدید های بالای ۵۰۰ هزارنفر، حدود ده میلیون تومان هزینه تبلیغ دارد و بازدید حدود یک میلیون نفر نیز بالای پنجاه میلیون هزینه تبلیغش می باشد. با تغییر شکل شیوه تبلیغ استوری به پست، هزینه های تبلیغ نیز متفاوت می شود و کمی بالا تر می رود.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام ایران

هزینه تبلیغات در اینستاگرام سلبریتی ها در ایران به نسبت دیگر کشور های خارجی کم تر می باشد. اگر چه اینستاگرام به نسبت دیگر کشور ها، در ایران با سرعت کم تری جایگاه خود را پیدا کرد و با تاخیر محبوبیت خود را میان مردم ایران کسب نمود، اما هم اکنون مانند دیگر کشور ها از جایگاه خوب و قابل توجهی برخوردار است و توانسته به بهتر شدن اوضاع درآمد مردم ایران کمک بسیار شایانی نماید.

در ایران هزینه های اینستاگرام روال و میانگین خاص و مناسبی دارد و در این قسمت توضیحی مختصر در این زمینه ارائه خواهیم نمود. گفته می شود صفحات بیوتی بلاگر ها هزینه های تبلیغات بالای دو میلیون تومان است. به خاطر این که اکثر مخاطبان این صفحات بانوان می باشند، تبلیغات پوشاک و بیوتی و میکاپ در این صفحات بسیار دیده می شود و هزینه های این تبلیغات نیز به طبع بالاتر می رود.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام

هزینه تبلیغات در اینستاگرام بلاگرها و کانال های تلگرام بنا به بازدید متفاوت خواهد بود. در کانال های تلگرامی متناسب با تعداد ویو ها، برای هر بازدید ۴۰ ریال پرداخت خواهد شد. گفته می شود تبلیغات اینستاگرامی میانگین هزینه بالا تر و بازخورد بهتری نسبت به تلگرام خواهد داشت. زیرا این اپلیکیشن فیلتر نیست و مخاطبان بیشتری نیز دارد و بازار کسب و کار در اینستاگرام داغ تر می شود.

هزینه تبلیغات رونالدو در اینستاگرام

هزینه تبلیغات رونالدو در اینستاگرام چقدر است؟

میانگین هزینه تبلیغات در اینستاگرام و هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام برای سلبریتی ها و هنرمندان بسیار بیشتر از بلاگر های عادی است. برای مثال، رونالدو برای هر تبلیغی که انجام می دهد مبلغ هنگفتی به دست می آورد و تبلیغات او بازخورد بسیار بهتری به نسبت دیگر سلبریتی ها دارد. او نزدیک به سیصد میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و طبیعی است که میزان درامد او بسیار زیاد باشد.

میانگین هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

بنا به این که چقدر بالا باشد، این پرداخت هزینه نیز بالا تر می رود. برای مثال درامد صدف بیوتی که تعداد ویو بسیار بالایی دارد، حدود ۳ تا ۴ میلیون برای هر تبلیغ می باشد. همان طور که گفتیم، هزینه تبلیغات بلاگرها در اینستاگرام متناسب با ویو، بالا تر می رود. میانگین هزینه ۱۰۰ هزار ویو، نزدیک به یک میلیون تومان و میانگین هزینه تبلیغ با ۲۰۰ هزار ویو و بازدید، یک و نیم میلیون تومان می باشد.

هزینه تبلیغات در استوری اینستاگرام

گفته می شود که بعضی از بلاگر ها به خاطر شلوغی دایرکتشان، هرینه تبلیغات را بسیار بالا می گویند. بعضی از بلاگر ها، به خاطر ابتکاراتی که در انجام تبلیغات انجام می دهند، به طبع هزینه تبلیغات را نیز بالا می گویند و مسلما بازخورد تبلیغات بسیار خوبی هم دارند و رضایت افراد از تبلیغات نیز بسیار خوب خواهد بود. تبلیغات با وجود هزینه بر بودن، بسیار کمک کننده است که افراد درآمد خود را بالا ببرند و برند خود را به تمام مخاطبان اینستاگرام معرفی نمایند.

سوالات متداول

چه تفاوتی در هزینه تبلیغات پست و استوری اینستاگرام وجود دارد؟

به خاطر قابلیت تگ کردن آدرس پیج در استوری و چک کردن استوری ها مزیت استوری بیشتر است و به خاطر ماندگاری بیشتر پست، مزیت آن بیشتر می باشد.

میانگین هزینه تبلیغات اینستاگرام چه میزان می باشد؟

گفته می شود حدود صد هزار بازدید بالای یک میلیون تومان هزینه تبلیغ می باشد و هر چه این بازدید بالا تر رود هزینه تبلیغ نیز به همان نسبت افزایش می یابد.

واینر های معروف اینستاگرام که هزینه تبلیغات بالایی داند کدام افراد می باشند؟

هومن ایران منش، محمد امین کریم پور، سرنا و پریسا پور مشکی از جمله واینر های معروف اینستاگرام می باشند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *