رکورد بیشترین لایک های اینستاگرام در عرصه ها مختلف

در این مقاله، می خواهیم پیرامونیکی از موارد موصوم به رکورد اینستاگرام صحبت نماییم. اینستاگرام از جمله شبکه های مجازی اجتماعی پر طرفدار است که طی چند سال اخیر به یک باره بسیار شلوغ و پر جمعیت شد و مردم سراسر جهان به آن روی آوردند. به همین منظور است که می خواهیم در این مقاله درباره موضوعی با مضمون بیشترین لایک های اینستاگرام توضیحاتی ارائه نماییم و سعی داریم اطلاعاتی جامع در پیرامون این موضوع در اختیارتان بگذاریم. تا انتهای مقاله همراهمان باشید تا آگاهی شما را در این زمینه بالا ببریم. امید است تسلط شما پیرامون اینستاگرام در این زمینه افزایش یابد.

20 نفر اول از نظر بیشترین لایک های اینستاگرام

20 نفر اول از نظر بیشترین لایک های اینستاگرام چه کسانی هستند؟

در این قسمت، ابتدا به معرفی ۲۰ نفر اول اینستاگرامر هایی که در اینستاگرام موفق به کسب عنوان کسب بیشترین لایک های اینستاگرام شده اند بپردازیم و بعد از آن، به شرح پست های آن ها مشغول شویم. پس تا انتهای این قسمت ما را همراهی نمایید.

بیلی آیلیش

حضور بیلی آیلیش بهترین رپر زن جهان در هوایی و سفر او به تعطیلات ۱۳ میلیون لایک به همراه واشت و مورد توجه قرار گرفت. این پست تنها به خاطر علاقه مخاطبان او به این هنرمند است زیرا هیچ گونه محتوای جالبی در پی خود نداشته است.

استورمی

کایلی جنر تا کنون روند رشد دخترش استورمی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. او یک ماهگی استورمی را در اینستاگرام منتشر کرد و در این پست محبت خود را به دختر جدیدش نشان داده است. ۱۳ میلیون لایک متعلق به این پست است.

فن پیج های بیلی

بیلی آیلیش دختر جوان و با استعداد خواننده همواره موفقیت های خود را در اینستاگرام جشن می گیرد و با مخاطبان و فالوور های خود به اشتراک می گذارد. او طی پستی ۵ جایزه دریافتی خود را به نمایش گذاشت و شادی خود را با طرفداران خود به اشتراک گذاشت که نزدیک به ۱۳ میلیون لایک به همراه داشت.

کوبی برایانت و بیشترین لایک های اینستاگرام

کوبی برایانت پیش از مرگش پستی را منتشر کرد. این پست پست ساپورتیو و حمایتی برای لمبران جیمز بود که برای احترام به این ورزشکار به اشتراک گذاشته شد. این پست ۱۳ میلیون لایک به همراه داشت و مورد حمایت و احترام فالوور های این سلبریتی قرار گرفت.

مرد عنکبوتی و مرد آهنی

هنگامی که مرد عنکبوتی با مرد آهنی دیدار مجدد داشت، این دیدار طی پستی توسط تام هلند به مخاطبان اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد. مرد آهنی رابرت داونی جونیور نیز در این عکس حضور دارد. ۱۳ میلیون لایک این پست نشان از استقبال طرفداران این دو بازگیر از دیدار آن ها دارد.

کایلی و بیشترین لایک های اینستاگرام

کایلی جنر باز هم رکورد لایک اینستاگرام را در دست گرفت. او هنگامی که برای برایان اسکات جشن تولیدی برگزار کرد، آن را در اینستاگرام طی پستی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. دوست پسر او برایان اسکات تیز در آن عکس حضور داشت. این پست ۱۳ میلیون لایک به همراه داشت.

بیبر ها

جاستین بیبر که به تازگی ازدواج کرده است، در پستی عاشقانه به همسرش هیلی بالدوین ابراز علاقه کرده است. او که در اینستاگرام همواره لایو و کامنت و بازدید بالایی داشته، در این پست نیز مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است. این پست توانست برای او رکورد لایک اینستاگرام را با ۱۳ میلیون لایک بر جای بگذارد. این پست از تغییرات روحی و اخلاقی این خواننده خبر می دهد.

اسنو برد

کایلی جنر همراه فرزند و همسرش به برف بازی رفته بودند و در ان از برف بازی و بودن فرزندش در محیط برفی فیلمی را منتشر کرده است. دخترش استورمی در این پست حضور داشته و نزدیک ۱۴ میلیون لایک همراه داشته است.

خانواده جنر و بیشترین لایک های اینستاگرام

جنر لای آهنی نام مستعار این پست است که توسط کایلی جنر منتشر شد و در آن کایلی جنر و دوست دخترش و پسرشان لباس ست آهنی پوشیده اند و بسیار مورد توجه کاربران و مخاطبان او واقع شد. این پست با نزدیک ۱۴ میلیون لایک در اینستاگرام همراه بود. با بالا بودن تعداد فالوور این سلبریتی، عجیب نیست که رکورد لایک اینستاگرام نیز در دست او باشد.

رونالدو

رونالدو تولد خود را در حضور دوست دختر و پسرش برگزار کرد و طی پستی تولد خود را تبریک گفت و این پست در حدود ۱۴ میلیون لایک به همراه داشت.

تراویس اسکات و بیشترین لایک های اینستاگرام

کایلی جنر و تراویس اسکات دو سلبریتی مشهور امریکایی اند که هنگامی که طی پستی خبر ابراز علاقه به هم را منتشر کردند، مدتی در راس بیش ترین لایک اینستاگرام قرار داشتند. ۱۵ میلیون لایک اینستاگرام برای این پست بود.

سلنا گومز

سلنا گومز هنگامی که عکس جدیدی را از رنگ جدید موهایش منتشر کرد، در کمتر از یک ساعت موج عظیمی از کاربران به لایک آن پرداختند. این رکورد مدتی در دست او بود تا این که بیلی ایلیش نیز رنگ جدید موهایش را طی پستی نشان داد و رکورد سلنا گومز را در مدت زمان کوتاهی شکست داد.

دواین جانسون

دواین جانسون بعد از آن که خبر عروسی خود را طی پستی منتشر کرد، صاحب رکورد بیشترین لایک های اینستاگرام شد. این پست نزدیک به ۱۵ میلیون لایک به همراه داشت. بعد از آن، فالوور های نیز بسیار بالا رفت و هم اکنون از جمله افرادی است که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد.

خانواده جنر و بیشترین لایک های اینستاگرام

گومز و دوست پسرش

پستی که طی آن سلنا گومز اعلام کرده بود که به ایتالیا رفته است نزدیک ۱۵ میلیون لایک به همراه داشت. سلنا گومز از پر فالوور ترین کاربران اینستاگرام است و بیشتر پست های او لایک بالایی دارد‌. این پست که در کنار رودخانه ایتالیا گرفته شد، از جمله پست هایی بود که مدتی رکورد بیشترین لایک را داشت.

لبران جیمز

لبران جیمز از جمله دوستان و نزدیکان کوبی برایانت بود که پس از آن که خبر کوبی برایانت را شنید، به این خبر واکنش نشان داد و یک پست منتشر کرد و با کوبی برایانت که هم بازی و دوست و هم حرفه او بود خداحافظی نمود. این پست نزدیک به ۱۶ میلیون لایک در پی خود داشت که مدتی به صورت رکورد باقی مانده بود.

ده درخت

پیج ده درخت با آیدی @tentree، به منظور حمایت و پشتیبانی از کاشتن درخت و ادامه این روند و تبدیل آن به یک کمپین، این پست را منتشر نمود و عکس یک درخت را به اشتراک گذاشت که ۱۵ میلیون لایک به همراه داشت و رکورد بیشترین لایک های اینستاگرام را از آن خود کرد. این پست بسیار با محتوا و جالب است که هنوز نیز شاهد بالا رفتن تعداد لایک آن می باشیم و امید است که بسیار عدد بالا تری را به دست آورد.

فرندز

فرندز از فیلم های بسیار محبوب آمریکایی است که با وجود گذر چندین سال از پخش و تولید آن، باز هم مورد علاقه مخاطبان آن قرار گرفته و طرفداران خود را دارد. جنیفر آنیستون در نقش ریچل فیلم فرندز، به محض ورود به اینستاگرام، پستی از خود و دوستانش در فرندز منتشر کرد که نزدیک به ۱۵ میلیون لایک و بازدید به همراه داشت. او هم اکنون ۳۶ میلیون فالوور دارد که در زمان انتشار پست، با گذر ۵ ساعت فالوور های او به یک میلیون رسید.

استورمی دختر کایلی جنر

کایلی جنر، سلبریتی مشهور، پستی را در اینستاگرام از دخترش منتشر کرد که انگشتش در دست دختر کوچکش می باشد. این پست نزدیک به ۱۹ میلیون لایک به همراه داشت. کایلی جنر همواره در لیست رکورد های اینستاگرام دیده می شود. این پست از سری پست های او نیز قابل توجه واقع شد و صاحب رکورد بیشتریت لایک های اینستاگرام شد. این پست کایلی جینر، سیصد و چهل و یک روز بعد از گذر زمان از آن، همچنان صاحب رکورد بود.

یک تخم مرغ و بیشترین لایک های اینستاگرام

در کمال تعجب و نا باوری باید بگوییم مقام بیشترین لایک های اینستاگرام در دست جناب تخم مرغی می باشد که @world_record_egg آن را منتشر کرد و نزدیک به ۵۵ میلیون لایک به همراه داشت. این پست با اختلاف بسیار زیاد رکورد لایک در اینستاگرام را از آن خود نمود و لایک این پست تبدیل به یک کمپین شد. افرادی که این پست را می دیدند شروع به انتشار آن نمودند و تبدیل به یک ماجرایی شد که افراد مشهور نیز به دیدن و شرکت در آن ترغیب شدند و به آن واکنش نشان دادند. ماجرای جناب تخم مرغ به قدری همه گیر شده بود که بازیگر مشهور، کایلی جنر نیز در کمپین حمایت از جناب تخم مرغ شرکت کرد و به آن واکنش نشان داد.

ایکس ایکس ایکس اتنتاسیون

۱۹ میلیون لایک برای این پست بسیار شگفت انگیز و قابل توجه بود! ایکس اتنتاسیون پیش از مرگش برای نخستین بار پستی را منتشر کرد و این پست، تبدیل به آخرین پست قبل از مرگ او شد. او بعد از مرگش نیز بسیار محبوب باقی ماند و پست او همچنان بازدید و لایک به همراه دارد و همچنان توجه ها بر روی آن است.

بیشترین لایک های اینستاگرام در بین مدل ها

بیشترین لایک های اینستاگرام در بین مدل ها

در این قسمت قصد داریم به معرفی مدل هایی که بیشترین لایک های اینستاگرام را از آن خود نموده اند بپردازیم. تا انتهای این قسمت همراهمان باشید تا اطلاعاتی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

مهلقا جابری

مهلقا جابری نیز مدل بسیار زیبای ایرانی است که به خاطر عمل های زیبایی که انجام داده همواره در مرکز حاشیه مدل های ایرلنی بوده است. این سلبریتی به خاطر زیبایی و اندامی که داشته است، صاحب رکورد بیشترین لایک های اینستاگرام بوده است.

الناز گلرخ

الناز گلرخ مدل های معروف ایرانی است که طی چند سال تجربه بالایی در این زمینه کسب کرد و به خاطر حواشی که تا کنون داشته است تعداد فالور او بالا رفته است. الناز گلرخ پست هایی که منتشر کرده صاحب بیشترین لایک های اینستاگرام در میان مدل های ایرانی بوده است.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت سلبریتی ایرانی است که در صنعت پر طرفدار مدلینگ فعالیت می کند. او از مدل های زیبا و پر طرفدار است که تعداد فالوور بسیار بالایی دارد‌. پست های او از لایک بالایی برخوردار است و مورد حمایت طرفداران این سلبریتی قرار گرفته است.

بیشترین لایک های اینستاگرام در لیست فوتبالیستا

ورزش و فوتبال از جمله زمینه های بسیار پر طرفدار اینستاگرام است که همواره بیشترین لایک های اینستاگرام را از آن خود نموده است. در این قسمت به معرفی چند بازیکن فوتبال و شرح فعالیت ان ها در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات و پسرشان دوران در اینستاگرام فعالیت بالایی دارند. همواره پست های این خانواده پر بازدید و پر لایک بوده و میان ایرانی ها محبوب واقع شده است.

رونالدو

رونالدو معروف ترین و با استعداد ترین فوتبالیست دنیا است که بالای دویست میلیون فالور دارد و رکورد بیشترین لایک های اینستاگرام را از آن خود نموده است. رونالدو و خانواده اش و فعالیت های ورزشی او در اینستاگرام دنبال می شوند. مدتی پیش لیونل مسی تولد خود را در کنار دوست دختر و پسرش جشن گرفت و این پست ۱۵ میلیون لایک همراه داشت که در نوع خود رکورد بی نظیری به حساب می آمد.

بیشترین لایک های اینستاگرام در بلاگر ها

مسی

لیونل مسی از فوتبالیست های مطرح جهان است که در اینستاگرام نیز بالای ۱۹۰ میلیون فالوور دارد. پست های او بالای ۶ میلیون لایک دارد و هنوز نتوانسته به تعداد رکورد و لایک دیگر سلبریتی ها و فوتبالیست ها برسد ولی در نوع خود رکورد قابل توجهی بوده است. او در حدود ۶۹۰ پست را به اشتراک گذاشته است و تنها ۲۳۴ نفر را فالو کرده است. او تا کنون رکورد لایک اینستاگرام را به دست نیاورده اما از پر لایک ترین پست ها را داشته است.

بیشترین لایک های اینستاگرام در بلاگر ها متعلق به کیست؟

در این قسمت قصد داریم به معرفی بلاگر های معروف ایرانی بپردازیم و توضیح مختصری در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

گلمنگلی

گلمنگلی نام پیج اینستاگرام دختری به نام عاطفه است که به خاطر شادابی و جذابیتی که در پست هایش دارد مورد توجه قرار گرفته و در میان بلاگرهای ایرانی تعداد بالایی از لایک و ویو را برخوردار بوده است. اینستاگرام این بلاگر ویو استوری بالایی نیز داشته است.

صدف بیوتی و بیشترین لایک های اینستاگرام

صدف بیوتی بیوتی بلاگر محبوب بانوان است که به خاطر بار محتوایی زیاد آن در زمینه آرایشی مورد حمایت و توجه قرار گرفته است. صدف بیوتی از پر بازدید ترین و پر لایک ترین بلاگر های خانم ایرانی است.

همه چیز درباره سی سی

همه چی درباره سی سی نام پیج بلاگر معروفی است که به خاطر ثروت زیاد و لاکچری بودن زندگی اش مورد توجه قرار گرفته است و بالای یک میلیون فالوور دارد. او به خاطر تفاوت در فرهنگ و مذهبی که با همسرش داشته شهرت بالایی کسب نموده و پست هایش دارای بیشترین لایک های اینستاگرام در میان بلاگر ها بوده است.

بیشترین لایک های اینستاگرام در بین رپر ها

بیشترین لایک های اینستاگرام در بین رپر ها

رپر های ایرانی مانند امیر تتلو و حسین تهی و ساسی مانکن تا کنون در لیست بیشترین لایک های اینستاگرام قرار گرفته اند. در این قسمت قصد داریم به معرفی این سلبریتی ها به طور خلاصه بپردازیم.

امیر تتلو

از حاشیه های زیاد این رپر نمی توانیم چشم پوشی نماییم. تمام تلاش چند سال اخیر امیر تتلو بر ان بود که بتواند رکورد کامنت و لایک اینستاگرام را به دست بگیرد و همواره در لیست بیشترین لایک های اینستاگرام دیده شده است. حواشی به وجود آمده در پیرامون او در این راستا به او کمک کرده است و هم اکنون نیز از محبوب ترین رپر های ایرانی می باشد.

حسین تهی

حسین تهی از محبوب ترین خوانندگان رپ است ‌که تعداد فالوور بسیار بالایی را داشته است. این سلبریتی از رپر های کم حاشیه و بسیار قدیمی و در عین حال محبوب اینستاگرام است که مست های او در لیست بیشترین لایک های اینستاگرام بوده است‌.

ساسی مانکن

ساسی مانکن در فعالیت های اخیر او ابتکارات زیادی انجام داده است. پست آخر او با بازیگر فیلم های پورن الکسیس تگزاس بوده و در آهنگ آخر خود نیز از این بازیگر دعوت به بازی نموده تست که بازدید های بسیار بالایی را به همراه داشته است.

آرمین تو ای اف ام

آرمین تو ای اف ام مدتی به خاطر کسب مجوز از تولید کار به صورت قبل فاصله گرفت ولی مدتی است که دوباره فعالیت حرفه خود را ادامه داده است و پست های اخیر او از جمله بیشترین لایک های اینستاگرام را در میان رپر ها داشته است.

بیشترین لایک های اینستاگرام در بین اکانت ها

بیشترین لایک های اینستاگرامی متعلق به سلبریتی های آمریکایی و اروپایی می باشد. رونالدو و سلنا گومز و کایلی جنر از جمله سلبریتی هایی اند که توانسته اند رکورد لایک اینستاگرام را در دست بگیرند. سلبریتی هایی که بالای ۱۰۰ میلیون فالوور دارند و تا کنون افتخارات زیادی کسب نموده اند.

بیلی آیلیش

بیلی آیلیش دختر با تجربه و خواننده محبوب است که همواره کنسرت های او مملو از جمعیت بوده و محبوبیت فراوانی داشته است. این سلبریتی با انتشار هر پست در حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیون لایک را از آن خود نموده است و توانسته از بالاترین رکورد های اینستاگرام برخوردار شود.

سلنا گومز

سلنا گومز و خواننده های معروف توسط تمامی مردم سراسر جهان مورد توجه قرار می گیرند. این سلبریتی ها در سراسر جهان محبوب اند و فالو شده اند. بنابراین طبیعی است که در پست هایی که منتشر می کنند و به اشتراک می گذارند، مورد توجه قرار گیرند و لایک های بالا و کامنت های بالایی کسب نمایند. سلنا گومز نیز در حدود ۱۵ میلیون لایک اینستاگرام را داشته است و صاحب رکورد بیشترین لایک های اینستاگرام شده است.

رونالدو و بیشترین لایک های اینستاگرام

رونالدو بالای ۲۳۰ میلیون فالوور دارد و همواره در اینستاگرام در حال بالا رفتن تعداد فالوور بوده است. این اینستاگرامر تا کنون از خود و موفقیت های به دست آمده اش و همچنین از فعالیت های ورزشی و خانواده اش پست و استوری هایی را منتشر کرده است و هم اکنون نیز در لیست رکورد دار های لایک و کامنت اینستاگرام قرار دارد.

کایلی جنر

کایلی جنر معروف ترین و پر رکورد دار ترین سلبریتی خارجی است که توانسته در هر پستی که منتشر می کند رکورد لایک اینستاگرام را از آن خود نماید. کایلی جنر و خانواده او همواره مورد حمایت و توجه فالوور هایش قرار گرفته اند و نام او بار ها در لیست پر رکورد دار ترین اینستاگرامر دیده شده است.

عکس های بیشترین لایک های اینستاگرام

عکس های بیشترین لایک های اینستاگرام

در این قسمت عکس هایی را که مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفته است را معرفی می نماییم. عکس های منتشر شده از کایلی جنر و عکس جناب تخم مرغ و درخت از پر بازدید ترین عکس های لایک شده در اینستاگرام می باشد.

استورمی

استورمی دختر کایلی جنر است که همواره مورد علاقه کاربران اینستاگرام بوده است. کایلی جنر طی انتشار پست های زیادی علاقه خود را به دخترش ابراز کرده و فالوور های او با لایک و کامنت پست های او را همواره حمایت کرده اند.

جناب تخم مرغ

برای حمایت از تخم مرغ عکسی از تخم مرغ در اینستاگرام قرار گرفت که در کمال ناباوری ۵۵ میلیون لایک به همراه داشت که در رتبه نخست بیشترین لایک های اینستاگرام قرار گرفت. این پست واکنش های زیادی را به همراه داشت و تمامی سلبریتی ها به آن واکنش نشان دادند.

ده تری

اکانت ده درخت اکانتی بود که در پی حمایت از کاشت درخت منتشر شد و آن قدر مورد حمایت قرار گرفت که به صورت یک کمپین حمایتی از کاشت درخت مورد توجه و حمایت کاربران اینستاگرام قرار گرفت و هم اکنون نیز در حال بالا رفتن تعداد لایک در اینستاگرام می باشد.

سوالات متداول در مورد بیشترین لایک های اینستاگرام

رکورد بیشترین لایک های اینستاگرام متعلق به کدام سلبریتی های خواننده می باشد؟

سلنا گومز و بیلی آیلیش و جاستین بیبر از جمله افرادی اند که صاحب رکورد بیشترین لایک های اینستاگرام شده اند و توانسته اند در اینستاگرام محبوب واقع شوند.

کایلی جنر طی چند پست صاحب رکورد بیشترین لایک های اینستاگرام شد؟

بیشتر پست های کایلی جنر به علت بالا بودن محبوبیت این سلبریتی مورد حمایت و توجه قرار گرفته است. بیشتر پست های او رکورد لایک اینستاگرام را داشته است و هم اکنون نیز در حال بالا رفتن رکورد و لایک می باشد.

کدام فوتبالیست ها در لیست بالا ترین و بیشترین لایک های اینستاگرام وجود دارند؟

کریستیانو رونالدو محبوب ترین فوتبالیست اینستاگرام است که نام او همواره در لیست پر لایک ترین و پر بازدید ترین سلبریتی ایرانی دیده شده است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *