حاملگی دنیا جهانبخت از مهراد جم + تاثیر بارداری دنیا جهانبخت در زندگی او

بالاخره دنیا جهانبخت و مهراد جم صاحب فرزند خواهند شد. در تاریخ 14 فروردین 1400 خبری مبنی بر حاملگی دنیا جهانبخت از مهراد جم در اینستاگرام وی منتشر شد. دنیا جهانبخت با به نمایش گذاشتن نتیجه آزمایش خود صحت این خبر را تایید کرد و از همین رو بزودی این دو صاحب فرزند خواهند شد. اما فارغ از این مسئله، بارداری دنیا جهانبخت را می توان یکی از جنجالی ترین اخبار سلبریتی ها در سال 2021 به حساب آورد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تمام حاشیه های این مسئله را برای شما روشن کنیم.

حاملگی دنیا جهانبخت از زبان مهراد جم

ماجرای حاملگی دنیا جهانبخت از مهراد جم چیست؟

ماجرای رابطه این دو سلبریتی از زمانی جدی شد که مهراد جم به ترکیه مهاجرت کرد. مهراد جم یکی از خواننده های موفق سال گذشته به حساب می آید که توانست آهنگ های محبوب بسیاری را به بازار موسیقی عرضه کند. او پس از مهاجرت از ایران و رفتن به ترکیه، مستقیما وارد رابطه با دنیا جهانبخت شد. دنیا یکی از شاخ های اینستاگرام در ترکیه می باشد که تقریبا تمام ایرانی ها او را می شناسند. او سایت شرط بندی هات بت را تبلیغ می کند و از همین رو کسب درآمد می کند. البته دنیا در اینستاگرام خود به تبلیغ دیگر پیج ها به خصوص پیج های فال نیز می پردازد.

از حدود اواخر سال 2020 دنیا خبری مبنی بر تصمیم او بر باردار شدن در اینستاگرام خود (پیج اینستاگرام دنیا جهانبخت) منتشر کرد و از علاقه خود مبنی بر صاحب فرزند شدن گفت. اما با توجه به سابقه دنیا مبنی بر حاشیه سازی، حاملگی دنیا از مهراد جم بیشتر شبیه حاشیه های مرسوم در اینستاگرام بود تا اینکه دنیا یک پیج اینستاگرامی برای بچه به دنیا نیامده خود زد و شروع به جذب فالوور برای آن کرد. از همین رو تصمیم خود را جدی تر از قبل اعلام کرد و هر روز نیز استوری ها و پست هایی در مورد فرزند آینده خود در رسانه های اجتماعی منتشر می کرد.

بارداری دنیا جهانبخت از مهراد جم

حاملگی دنیا جهانبخت از زبان مهراد جم

اما مهراد به عنوان دوست پسر و البته شریک زندگی دنیا نیز توضیحاتی در این باره آورده است. مهراد جم نیز در استوری هایی این خبر را تایید کرده و خوش حالی خود را از این مسئله ابراز کرده است. از همین رو مسئله بارداری دنیا جهانبخت را می توان به صورت کامل تایید کرد.

تاثیر بارداری دنیا جهانبخت از مهراد جم در زندگی آنها

بی شک فرزند رنگی تازه به زندگی این دو سلبریتی خواهد بخشید. با توجه به سن دنیا جهانبخت او کم کم داشت فرصت صاحب فرزند شدن را از دست می داد و از همین رو خود نیز تمام تلاشش را کرده تا از مهراد صاحب بچه شود. بی شک این بچه هنوز نیامده هزاران فالوور خواهد داشت. اما باید دید زندگی دنیا و مهراد پس از تولد فرزندشان به چه سمتی خواهد رفت. احتمال داده می شود این فرزند یکی از جنجالی ترین بچه های اینستاگرام شود. همچنین احتمالا دنیا و مهراد نیز همچون گذشته به فعالیت های مجازی خود ادامه دهند. البته مهراد در زمینه موسیقی فعالیت می کند ولی منبع اصلی درآمد دنیا جهانبخت فضای مجازی بوده و او قطعا از این فضا نخواهد گذشت.

پیج اینستاگرام بچه دنیا جهانبخت

پیش از بارداری دنیا جهانبخت از مهراد جم، او یک پیج اینستاگرام برای فرزند خود ساخته و در آن مطالب دلخواه خودش را به اشتراک می گذارد. این پیج تاکنون نزدیک به نیم میلیون دنبال کننده دارد. البته قطعا پس از تایید خبر بچه دار شدن دنیا جهانبخت و مهراد جم و البته پس از تولد فرزندشان، این پیج دنبال کننده بیشتری به خود خواهد گرفت.

آیا احتمال دارد حاملگی دنیا جهانبخت دروغ باشد؟

با توجه به آنچه پیش تر در فضای مجازی رخ داده، هیچ چیز غیر ممکن نیست. اما در مورد این مسئله می توان گفت احتمال اینکه دنیا جهانبخت دروغ گفته باشد بسیار کم است. او خود به شدت به دنبال این مسئله بوده و در صورتی که دروغ گفته باشد، قطعا یکی از بزرگ ترین دروغ های سال جدید در اینستاگرام سلبریتی ها را گفته است.

بارداری دنیا جهانبخت

حاملگی چه تاثیری در مدل بودن دنیا خواهد گذاشت؟

در ابتدا باید دید آیا دنیا اصلا مدل است؟! با اینکه دنیا یکی از معروف ترین و محبوب ترین شاخ های اینستاگرام می باشد، اما او را نمی توان مدل دانست. همانطور که تقریبا 99% دخترهای ایرانی را نمی توان مدل دانست. مدل بودن فضای حرفه ای دارد و نیازمند متدهای فراوانی بوده که آن را تبدیل به یک شغل حرفه ای می کند. اما اکثر دخترهای ایرانی خود را مدل می دانند و فکر می کنند با کاهش وزن و گرفتن چند عکس و انجام مقدار زیادی ادیت روی آن، می توانند مدل شوند. به چنین عزیزانی پیشنهاد می کنیم کمی جست و جو در صورت اصول اولیه مدل بودن انجام دهند.

نام بچه دنیا جهانبخت و مهراد جم چیست؟

پس از انتشار خبر حاملگی دنیا جهانبخت از مهراد جم در اینستاگرام، همه به دنبال این هستند که این دو چه اسمی برای فرزند خود انتخاب خواهند کرد؟! دنیا و مهراد هنوز به این مسئله واکنشی نشان نداده اند ولی احتمالا در آینده نزدیک شاهد انتخاب اسم فرزند آنها خواهیم بود. بی شک دنیا جهانبخت در روزهای آینده اخبار بیشتری در این مورد به اشتراک خواهد گذاشت و نام فرزند آنها نیز مشخص خواهد شد.

آیا مهراد جم مخالف بچه دار شدن بوده است؟

برخلاف دنیا که همواره به دنبال این مسئله بود، مهراد جم واکنش زیادی به این خواسته دنیا در اینستاگرام نشان نداده بود. او پاسخی در برابر استوری های دنیا نداشت و از همین رو فعالیتش را در اینستاگرام کم کرد و سعی خود را بر تهیه موزیک های جدید گذاشت. البته بی شک هیچ کسی از صاحب فرزند شدن بدش نمی آید ولی مهراد جم سن و سال کمی دارد و گفته می شود او در ابتدا با این مسئله مخالف بوده و تلاش دنیا باعث شده او برای بچه دار شدن اقدام کند.

آیا این دو ازدواج کرده اند؟

خیر، دنیا و مهراد فقط با یکدیگر زندگی می کنند و هنوز به صورت رسمی ازدواج نکرده اند. در صورتی که هرگونه خبری در این مورد منتشر شود، آن را با شما همراهان سایت به اشتراک خواهیم گذاشت. با ما در ادامه مقالات سایت همراه باشید.

سوالات متداول در این مورد

  1. حاملگی دنیا جهانبخت از مهراد جم قطعی است؟

    بله، دنیا اخبار منتشر شده در تاریخ 14 فروردین دنیا از مهراد جم باردار شده است.

  2. آیا مهراد جم با باردار شدن دنیا جهانبخت مخالف بوده است؟

    خیر، مهراد نیز از تمایل خود را به این مسئله ابراز کرده و گفته حامگلی دنیا جهانبخت تصمیم هر دو آنها بوده است.

  3. نام فرزند دنیا جهانبخت و مهراد جم چیست؟

    این دو هنوز اسمی برای بچه به دنیا نیامده خود انتخاب نکرده اند.

  4. بارداری دنیا جهانبخت چه تاثیری در زندگی او خواهد گذاشت؟

    بی شک مادر شدن طیف گسترده ای از وظایف را پیش رو دنیا قرار خواهد داد. باید دید او چگونه تصمیم دارد زندگی خود را پس از صاحب فرزند شدن ادامه دهد.

  5. بچه دنیا جهانبخت پسر است یا دختر؟

    هنوز جنسیت فرزند این دو مشخص نیست. معمولا جنسیت بچه ها از 4 ماهگی به بعد مشخص می شود.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *