غمگین ترین خواننده ایران کیست؟ دانلود آهنگ غمگین به همراه متن

غمگین ترین خواننده ایران کیست؟ آیا می دانید درآمد غمگین ترین خواننده ایران چقدر است؟ آیا غمگین ترین خواننده پاپ ایران را می شناسید؟ اگر هنوز برای سوالاتی از این دست، پاسخی نیافته اید. در این مطلب با ما همراه باشید تا همه این سوالات را یک به یک برای شما توضیح بدهیم. در ابتدا لیستی از غمگین ترین خواننده را ارائه خواهیم داد. در نهایت به درآمد این افراد و فعالیت کنونی آن ها می پردازیم.

غمگین ترین خواننده ایران چه کسی است

غمگین ترین خواننده ایران چه کسی است؟

غمگین ترین خواننده ایران چه کسی است؟ شاید برای شما این سوال بارها پیش آمده باشد. مخصوصا زمانی که بخواهید با یک ترانه غمگین و یا ملایم ارتباط برقرار کنید و اطلاعی از خواننده هایی که کار های غمگین انجام می دهند نداشته باشید. همین مسئله باعث شده است که ما در این مطلب به بررسی غمگین ترین خواننده ایران و همچنین عناوین دیگری چون معرفی غمگین ترین خواننده رپ ایران و غمگین ترین خواننده پاپ ایران، بپردازیم.

قطعا کاندید های بیشتری وجود دارند که می توانند به عنوان غمگین ترین ها شناخته شوند، ولی ما با بررسی های مختلف و با معیار های گوناگون، تصمیم گرفتیم تا مرتضی پاشایی را به عنوان غمگین ترین خواننده ایران معرفی کنیم. مرتضی پاشایی، زاده مرداد سال 1363 و درگذشته سال 1393 است. این خواننده محبوب، عموما بر سبک پاپ و ترانه های عمدتا غمگین تمرکز داشت که توانست طرفداران بسیاری را با خود به همراه داشته باشد.

او اولین آلبومش را با نام یکی هست در سال 1391 منتشر کرده بود که در آن زمان، بازخورد بسیار زیادی داشت. همچنین پس از آن، ترانه های بیشتری از او منتشر شد که محبوبیت این خواننده را دو چندان کرد. هرچند که عمر کوتاه کاری او با درگیر شدن وی با بیماری سرطان معده و درگذشتش در سال 1393، پایان یافت.

لیست غمگین ترین خواننده ایران

خوانندگان بسیار زیادی در ایران هستند که به عنوان خوانندگان غمگین و کارهایی در این سبک فعالیت می کنند. می دانیم که نام بردن تمامی این خوانندگان امری مشکل است و از طرفی هم ما در گذشته نیز خوانندگان غمگین ایرانی بسیاری داشتیم که در این زمینه ها فعالیت می کردند. به همین جهت هم ما در این بخش از مطلب قصد داریم تا شما را با اطلاعاتی در این زمینه ها آشنا کنیم.

فریدون فروغی غمگین ترین خواننده ایران

همه فریدون فروغی را به عنوان قدیمی ترین خواننده ایران در سبک هایی مانند کار های غمگین می شناسند. کارهای قدیمی فریدون فروغی از زمان گذشته تا به امروز، کاملا بر پایه ترانه های غمگینی از جمله ترانه های عاشقانه و دیگر موارد بوده است. فریدون فروغی در بهمن 1329 زاده شد. وی به عنوان یکی از خواننده های مطرح در زمان خود، به سرعت در آن زمان شناخته شد. بسیاری فکر می کردند که فریدون فروغی به دنبال تقلید از کار های داریوش و فرهاد است. اما پس از مدتی، سبک فریدون فروغی به شکلی انحصاری، برای وی شناخته شد. ایشان در سال 1381 چشم از جهان فروبست.

داریوش

داریوش هم از خوانندگان قدیمی است که توانسته بود در مدتی کوتاه در سبک کار های غمگین، به موفقیت برسد. داریوش هم در بهمن ماه سال 1329 به دنیا آمد و توانست از سنین کودکی در مدرسه برروی صحنه برود. چندی بعد در دبیرستان و درنهایت، در یک کار حرفه ای توانست برای اولین بار نام خود رابه عنوان یک خواننده حرفه ای مطرح کند. داریوش تا به امروز فعالیت های هنری بسیاری در زمینه موسیقی به انجام رسانده است. کار های وی، طرفداران زیادی نیز دارد.

لیست غمگین ترین خواننده ایران

فرهاد مهراد

فرهاد مهراد ملقب به فرهاد، از خوانندگان قدیمی سبک های ملایم و غمگین ایرانی است. اکثرا ما با کار بوی عیدی وی خاطرات زیادی داریم. وی در زمان خود توانست سبک راک ایرانی را مطرح کند. در این سبک به عنوان یکی از پیشگامان شناخته شود. فرهاد مهراد هرچند کار های غمگین بسیاری داشته است، اما کارهای مختلفی در سبک های نه چندان غمگین نیز داشته است. بهرحال، کار های فرهاد عموما غمگین است. درنهایت، فرهاد مهراد در شهریور ماه سال 1381، از دنیا رفت.

آرمین زارعی

آرمین زارعی از خوانندگان نوین سبک های دیس لاو و غمگین است که امروزه کار های زیادی در این زمینه به انجام رسانده است. ما آرمین زارعی را از سال ها پیش و از زمان همکاری اش با رضایا می شناسیم. پس از مدتی، آرمین زارعی با نام هنری آرمین 2AFm توانست به تنهایی کارهایی در سبک های دیس لاو منتشر کند. تا به امروز به غیر از چند کار، اکثرا ترانه های وی در سبک دیس لاو بوده. آرمین زارعی برای کارهایش سبک رپ را انتخاب کرده است و طرفداران زیادی در این عرصه دارد.

غمگین ترین خواننده زن ایرانی

غمگین ترین خواننده زن ایرانی که بود؟

شاید اگر نگاهی به کارنامه زنان خواننده در ایران اندازیم، ترانه های جور واجور بسیاری را پیدا کنیم که هرکدام به سبکی ساخته شده اند. معمولا در کارنامه اکثریت خواننده های زن ایران از گذشته تا به امروز، ترانه های غمگین و شاد باهم وجود داشته است. اما آنچه ما را بر آن داشت تا در این بخش، مریم حیدر زاده را به عنوان غمگین ترین خواننده زن ایرانی معرفی کنیم، دکلمه های دلنواز، عاشقانه و عموما غمگین وی است. مریم حیدر زاده که بینایی خود را در سنین کودکی از دست داده بود، در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد، به شهرت بسیاری رسید. عموما کارهای وی ترانه سرایی است و فعالیت موسیقی او بسیار کم است.

اما همان مقدار کم و دکلمه های نه چندان زیادش، باعث شد که در همان دوران به شهرت برسد و بسیاری از خوانندگان مطرح ایرانی، از اشعار او در کارهای خود استفاده کنند. مریم حیدر زاده در آبان 1356 زاده شد و همچنان در قید حیات است. آخرین مجموعه شعر او در سال 1399 منتشر شد. هرچند که وی به عنوان شاعر شناخته می شود، اما کارهای موسیقی اندک او، در زمره ترانه های غمگین و ملایم قرار می گیرد.

غمگین ترین خوانندگان پاپ ایران

غمگین ترین خوانندگان پاپ ایران چه کسانی بودند؟

ما هنرمندانی را در سبک های مختلف به عنوان کسانی که در زمینه کارهای غمگین و سبک های دیس لاو فعالیت می کردند، را به شما معرفی کردیم. اما خاصیت های سبک پاپ نیز باعث شده است که بتوانیم شاهد فعالیت های هنری خوانندگان زمینه کارهای غمگین، در سبک پاپ نیز باشیم. در ادامه لیستی از خوانندگان پاپ که با کارهای غمگین توانسته اند طرفداران زیادی داشته باشند را به شما معرفی می کنیم:

گرشا رضایی

گرشا رضایی در سال های اخیر به عنوان یکی از غمگین ترین خوانندگان سبک پاپ، توانسته است به طرفداران زیادی دست پیدا کند. شاید اکثر ما گرشا رضایی را به کار دریا بشناسیم. پس از آن تقریبا کار های گرشا رضایی با مخاطبان بسیار زیاد و استقبال بالایی مواجه شده است.

شهاب مظفری

از دیگر خوانندگان سبک کار های غمگین ایران، شهاب مظفری است. هرچند که شهاب مظفری، کار های شاد و ملایم زیادی دارد اما عمده کار های شهاب مظفری، به سبک های غمگین و ملایم خلاصه می شود. با همه این ها، کارهای شهاب مظفری در سبک غمگین، طرفداران بسیار زیادی دارد. بساری از شهاب مظفری به عنوان بهترین خواننده پاپ ایران هم یاد می کنند.

مرتضی اشرفی

مرتضی اشرفی از افراد شناخته شده در سبک پاپ است که کارهای عمده ای بصورت غمگین و ناراحت کننده دارد. مرتضی اشرفی را با کار های غمگینش می شناسیم. او توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. الان به عنوان یک خواننده مطرح در این سبک، به فعالیت بپردازد.

فریدون آسرایی

فریدون آسرایی از خوانندگان قدیمی تر سبک پاپ است که مخاطبان زیادی دارد. فریدون آسرایی پس از سال ها فعالیت در زمینه پاپ، ترانه های غمگین زیادی از خود به جا گذاشته است. بسیاری از آن ها برای طرفدارانش، خاطره ساز و نوستالژیک است. فریدون آسرایی همچنان به فعالیت خود در سبک پاپ و در زمینه کارهای غمگین ادامه می دهد.

شهاب مظفری

امین بانی

امین بانی را با ترانه های سوزناکش می شناسیم. امین بانی از خوانندگانی است که فعالیت هنری خود را با ترانه های مطرح و البته غمگینی شروع کرد. امروزه این ترانه ها همچنان با مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی همراه است. فعالیت امین بانی در سریال شهرزاد به عنوان یکی از خوانندگان این سریال نیز باعث شده است که مخاطبان و طرفداران بیشتری به خود جذب کند. امروزه کار های امین بانی نیز با مخاطبان زیادی همراه باشد. 

غمگین ترین خوانندگان رپ ایران چه کسانی هستند؟

خوانندگان غمگینی که در ایران فعالیت می کنند، عموما فعالیت خود را در سبک رپ آغاز کرده اند. تا به امروز این سبک به عنوان یکی از بهترین سبک ها برای ساخت ترانه های غمگین اجتماعی و عاشقانه و حتی سبک هایی مانند دیس لاو، شناخته شده است. کار های رپ ارتباط تنگاتنگی به نسل جوان دارد. از سوی دیگر هم به دلیل گرایش جوانان به کارهای غمگین، توانسته به خوبی جای خود را در این میان باز کند. امروزه اکثر فعالیت هایی که در سبک دیس لاو انجام می شود، با کمک موسیقی رپ است. به همین دلیل هم ما قصد داریم از خوانندگان کارهای غمگین رپ در ایران نام ببریم. در ادامه چند مورد از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

ایمان نو لاو

ایمان نو لاو کمی پیش از مهراب به ساخت ترانه های دیس لاو پرداخت. کارهای ایمان نو لاو با سبکی آمیخته با رپ، بسیار غمگین و سوزناک است. البته طرفداران خاص خود را دارد که به کارهای ایمان نو لاو توجه می کنند. ایمان نولاو توانست در فرصت کوتاهی، به سرعت درمیان طرفداران کار های دیس لاو جای خود را پیدا کند. امروزه به یکی از محبوب ترین ها در سبک دیس لاو و غمگین، تبدیل شده است.

علی بابا

علی بابا از استعداد های قدیمی در زمینه دیس لاو است. کمتر کسی است که از کارهای غمگین لذت ببرد و نام علی بابا و یا یکی از کارهای او را تا به حال نشنیده باشد. علی بابا را می شود گفت که از اولین کسانی بود که وارد سبک دیس لاو شد. همچنین از کسانی بود که استعداد های بیشتر را به این سبک دعوت کرد. همچنین باعث مطرح شدن افراد زیادی در این حیطه شد.

بهزاد پکس

بسیاری معتقدند که بهزاد پکس از اولین کسانی بود که سبک دیس لاو را در ایران مطرح کرد و ادامه داد. شاید بتوان گفت که میان وی و آرمین زارعی، رقابت زیادی وجود دارد. چرا که بسیاری بهزاد پکس را به عنوان اولین فردی می شناسند که در این زمینه فعالیت می کرد. بسیاری دیگر هم، بر این باورند که آرمین زارعی اولین فعالیت های خود را در سبک دیس لاو انجام داده است. با همه این ها، بهزاد پکس کمی پیش از علی بابا وارد این حرفه شد. امروزه از کسانی است که استعداد های زیادی به رپ غمگین و دیس لاو، معرفی کرده است.

غمگین ترین خوانندگان رپ ایران

نام غمگین ترین خوانندگان ایران چیست؟

ما خوانندگان بسیاری را در سبک های مختلف غمگین می شناسیم. چند مورد از این ها را به شما معرفی کردیم. خوانندگانی در سبک های رپ و پاپ و حتی سبک های جاز و راک نیز داریم. معمولا سبک رپ و پاپ بیشترین ترانه ها را در زمینه دیس لاو و غمگین دارد. در ادامه می خواهیم با یک جمع بندی کلی، خوانندگان کار های سبک دیس لاو و غمگین را به شما معرفی کنیم.

مجید خراطها

مجید خراطها بیشتر ترانه های پاپ خود را در این سبک با کارهای عاشقانه آغاز کرد. عموما حالتی غمگین داشته و طرفداران وی نیز تا به امروز، دنبال کننده فعالیت های وی بوده اند. کارهای مجید خراطها معمولا با استقبال بسیار زیادی رو به رو می شود. 

درآمد غمگین ترین خواننده ایران

درآمد غمگین ترین خواننده ایران چقدر است؟

مرتضی پاشایی که ما آن را به عنوان غمگین ترین خواننده ایران معرفی کردیم، در حال حاضر در قید حیات نیست. نمی توان عدد مشخصی از درآمد او در زمان فعالیت هنری اش بیان کرد. اما می شود گفت که با احتساب آهنگ سازی ها و ترانه سرایی های او و همچنین، محبوبیت بسیار بالایی که در میان جامعه هنری ایران داشته، یکی از پردرآمد ترین ها در این بین محسوب می شد.

معمولا کنسرت های مرتضی پاشایی با استقبال گسترده ای رو به رو می شد. همین دلیل نشان دهنده استقبال عمومی و البته، در آمد قابل توجه این خواننده از فعالیت های هنری اش است. با فوت مرتضی پاشایی، خانواده وی تصمیم به راه اندازی بنیادی خیریه برای کمک به بیماران سرطانی گرفته اند. می شود تصور کرد بخشی از فعالیت های مرتضی پاشایی و همچنین، بخشی از در آمد او در زمان حیاتش، به این بنیاد اختصاص یافته باشد.

آیا غمگین ترین خواننده ایران هنوز هم فعالیت دارد؟

همانطور که پیش تر گفتیم، مرتضی پاشایی به عنوان غمگین ترین خواننده ایران شناخته می شود. فعالیت های وی در زمینه کارهای غمگین توانسته است طرفداران زیادی برای این خواننده به همراه داشته باشد. مرتضی پاشایی را همه با ترانه های پاپ و غمگینش می شناسند. مرتضی پاشایی عمر هنری طولانی ای نداشت. اما توانست ترانه هایی را ساخته و یا تنظیم کند که در ذهن بسیاری از طرفدارانش جاودان است. همه ما ترانه هایی از مرتضی پاشایی شنیده ایم. این ترانه ها در ذهن ما ماندگار شده اند. معمولا کمتر کسی را می توان یافت که مرتضی پاشایی و کار هایش نشناسد.

اما با همه این ها، کارهای مرتضی پاشایی همچنان حتی پس از فوتش، برای طرفدارانش جدید و تازه است. همچنان بسیاری از افراد در لحظات سخت و ناراحت کننده زندگی، با این ترانه ها ارتباط برقرار می کنند. مرتضی پاشایی در 13 آبان ماه سال 1393 دار فانی را وداع گفت. امروزه متاسفانه این خواننده مطرح و محبوب را درمیان خود نداریم. هرچند که ترانه ها و هنر او، جاودان و همیشگی مانده است. این ترانه ها هرگز فراموش نخواهند شد. همچنین خواننده های سبک های غمگین دیگری مانند فریدون فروغی و… نیز بودند و در این عرصه فعالیت می کردند که متاسفانه امروزه در بین ما نیستند.

در این بخش از مطلب قصد داریم تا به برخی از سوالات متداول شما در این رابطه پاسخ بدهیم. قطعا ممکن است برای شما در طول مطالعه این مطالب، سوالات زیادی ایجاد شده باشد. پاسخ دادن به این سوالات می تواند ابهاماتی از شما برطرف کند و همچنین، در گیرایی بهتر مطلب نیز موثر باشد. همین مسئله باعث شده است که ما در این قسمت، ضمن پاسخ دادن به سوالاتی که مخاطبان مکررا از ما می پرسند، نکاتی را هم در دل این سوال و جواب ها به شما برسانیم.

سوالات متداول

آیا سبک رپ غمگین، تنها شامل دیس لاو می شود؟

معمولا سبک رپ غمگین را با ترانه های دیس لاو می شناسیم اما محدود به این ترانه ها نمی شود.

اولین شخصی که کار دیس لاو را در ایران ابداع کرد چه کسی بود؟

پاسخ های زیادی پیرامون این موضوع وجود دارد و شاید نتوان به دقت گفت که این سبک از کجا شروع شد اما کاندیداهای آن، آرمین زارعی و بهزاد پکس هستند.

تمام کار های مرتضی پاشایی، غمگین است؟

اکثر فعالیت های مرتضی پاشایی در زمینه پاپ غمگین بوده اما کارهای ملایم تری نیز داشته است.

داریوش هنوز هم مشغول به فعالیت هنری است؟

فعالیت های هنری داریوش امروزه محدود تر شده و ما ترانه های کمتری را از وی می شنویم. اما ایشان هرگز رسما از دنیای موسیقی خداحافظی نکرده اند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *