حاشیه سازی بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا به همراه ری اکشن دیگر سلبریتی ها

بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا این روز ها فضای مجازی را به خود درگیر کرده اند. به شکلی که در هر بخش از فضای مجازی که مشاهده می کنید، بحث ها و جنجال های دعوای این دو بازیگر دیده می شود. چرا که این بحث و جدل های پیش آمده میان ان ها، تمام فضای مجازی و رسانه را به خود مشعول کرده است. علت ان نیز این می باشد، که سلبریتی های بسیاری در دو جبهه مختلف در این بحث ها وارد شده اند. این جنجال ها و حاشیه های این دعوا به حدی جدی بوده است، که موضوع نسبتا ساده دعوا این دو فرد بسیار بزرگ و همه گیر شده است.

در این مقاله به صورت کامل به موضوع های پیش امده میان ان ها می پردازیم. این در حالی است، که در این مقاله به توضیح حواشی و اتفاق های موجود در میان سلبریتی ها به صورت دقیق پرداخته شده است. در نتیجه اگر تا به حال به این حواشی در فضای مجازی برخورده اید. اما از موضوع اصلی و بحث های درست میان سلبریتی ها بی خبر هستید و یا اطلاع کافی ندارید. توصیه می شود، که این مقاله را با دقت تمام دنبال کنید، تا یک بار برای همیشه این موضوع برای شما حل شده و خاتمه یابد.

حاشیه سازی بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا

حاشیه سازی بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا

در روز های گذشته موج عجیبی از حاشیه ها و جنجال های مجازی فضای اینستاگرام را به خود درگیر کرده بود. این حواشی به وجود امده و بحث های موجود، درباره دعوا بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا بود. این دو بازیگر زن ایرانی بعد از مهاجرت ریحانه از کشور بر سر موضوع ساده و بی اهمیتی دعوا کردند. این دعوا تمام سلبریتی های ایرانی و شاخ های مجازی خارج از ایران را به خود درگیر کرد. به شکلی که دعوای ساده میان این دو، بسیار بزرگ شده و درگیری های بسیاری را ایجاد کرد. هر یک از این دو بازیگر از سمت طرفدار های دیگری مورد حمله واقع شدند.

شروع این حاشیه ها و بحث های بی مورد، از نصیحت بهنوش بختیاری به ریحانه پارسا اغاز شد. این طور که مشخص شده است، بهنوش بختیاری در یک کامنت طولانی در زیر پست ریحانه پارسا، او را مورد توهین قرار داده است. به صورتی که ریحانه پارسا نیز ساکت ننشست و در جواب این توهین ها دست به تحقیر زد. البته لازم به ذکر است، که ریحانه پارسا تمام این کار ها را با رعایت ادب ظاهری انجام داد.

این موضوعات پیش آمده، بعد از کشف حجاب ریحانه پارسا بود. چرا که بسیاری از سلبریتی ها به این واقعه و رویداد بازخورد منفی نشان دادند. بسیاری ریحانه پارسا را به خاطر نقش او در سریال پدر مورد حمله قرار دادند. به صورتی که همه ریحانه را موظف می دانستند، که بخاطر نقشی که در آن سریال داشته است، خود را از بسیاری از جنجال ها و کار های نا پسند باید دور کند. اما ریحانه خود را دیوانه و سرکش دانست. او بیان کرد، که فعالیت در زیر سایه این گونه تصمیم ها و تعصبات برای او ممکن نیست.

پست بهنوش بختیاری برای ریحانه پارسا

بعد از ان که ریحانه پارسا در جواب کامنت بهنوش بختیاری استوری توهین آمیز گذاشت. بلافاصله بهنوش بختیاری در جواب حرف های او یک پست در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد. این جنجال ها به تازگی اغاز شده بود و بحث های بسیاری را به وجود اورده بود. ریحانه پارسا در استوری های متعدد خود، بهنوش بختیاری را تنها به دنبال پول دانست. در کنار نیز او را تنها به دنبال لایک و کامنت و طرفدار های بیش تر محکوم کرد. به صورتی که کامنت جنجالی او را نیز یک شواف دانسته و او را به بازی در نقش انسان درست کار متهم کرد.

همه این بحث ها و استوری های پر از خشم، باعث شد تا بهنوش بختیاری نیز به سرعت به این حرف های اتشین جواب بدهد. او نیز در چند استوری بیان کرد، که به دنبال پول و درامد بودن کار اشتباهی نیست. بلکه ان چه مهم و حیاتی می باشد، شیوه و روش کسب پول می باشد. استوری هایی که بهنوش بختیاری برای ریحانه پارسا منتشر کرد، سراسر توهین بود. چرا که او را هرزه خطاب کرده و روابط شخصی او را افشا کرد. این کار ها باعث شد تا این دعوا روز به روز شدت بگیرد.

استوری های بهنوش بختیاری درباره مسئله دعوای ” بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا ” تمامی نداشت. او به هر شکل و به هر گونه ای که بود، ریحانه پارسا را چه مستقیم و چه غیر مستقیم مورد حمله قرار می داد. به شکلی که در تمام استوری های خود از دو کلمه بی خانواده و هرزه برای این دختر جوان استفاده می کرد. همه این بحث ها به حدی بالا گرفت و جدی شد، که دیگر چیزی جز حرف های نا سزا و نا پسند میان این دو بازیگر رد و بدل نمی شد.

پست بهنوش بختیاری برای ریحانه پارسا

اینستاگرام بهنوش بختیاری چگونه است؟

در پیج اینستاگرام بهنوش بختیاری بخش های مختلفی موجود می باشد. این بازیگر زن ایرانی تا به حال فعالیت های بسیاری داشته است. به شکلی که یکی از اکتیو ترین زنان در زمینه فضای مجازی و اینستاگرام می باشد. در پیج او بازخورد های بسیاری به موضوعات مختلف می شود. همه این بازخورد ها به این خاطر است، که او خود را محق می داند، که درباره زندگی و افکار دیگران نظر بدهد. این زن میان سال ایرانی که سال های بسیاری است، که در این حوزه فعال می باشد، به تازگی در فضای مجازی بسیار پر کار شده است.

در قسمت زیر به بخش های مختلفی از پیج او که به مطالب متنوعی پرداخته می شود، خواهیم پرداخت. به شکلی که پیج این بازیگر زن ایرانی را به صورت کامل تر و دقیق تری مورد بررسی قرار می دهیم :

  • بازخورد به پست ها و استوری های همکارانش
  • بازخورد به رفتار های سلبریتی های جهان
  • بازخورد و نظر دهی راجب شاخ های مجازی ایرانی در خارج از کشور
  • نظر داذن راجب کارگردان های ایرانی
  • نظر دادن درباره مشکلات سیاسی کشور
  • بحث کردن درباره مشکلات اقتصادی و نقد آن
  • نقد شرایط کرونا در کشور و نشر توصیه های خود
  • حمایت از انجمن های خیریه
  • حمایت از ترنس جندر ها
  • حمایت از بیمار های اچ ای وی
  • تبلیغ پیج های مختلف
  • انتشار عکس های شخصی خود

واکنش ندا یاسی به این ماجرا چه بود؟

ندا یاسی که یکی از شاخ های مجازی ایرانی به حساب می اید. در جواب این بحث ها و اتفاقات رخ داده میان این دو سلبریتی ایرانی، از ریحانه پارسا دفاع کرد. ندا یاسی ادعا کرد که در ماجرای دعوای بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا، بهنوش بختیاری مقصر است. چرا که او شروع کننده این بحث ها بود. در کنار نیز زندگی شخصی هر کسی به خود او مربوط می باشد و کسی حق دخالت ندارد. در عین حال نیز ندا یاسی باز به طرفداری از ریحانه پارسا برخواست. به شکلی که تمام متن استوری های بهنوش بختیاری را که در حدود 8 استوری بود، کاملا بی ادبانه دانست.

ندا ریحانه را یک دختر ایرانی شجاع مانند خودش دانست. او گفت، که ریحانه نیز نمی توانسته است، که زیر بار زور برود و در نتیجه از شرایطی که در آن اذیت می شده است، فرار کرده است. این حرف ها و حمایت ها ابعاد مثبت و منفی را برای این ماجرا رقم زد. بسیاری از سلبریتی های ایرانی ریحانه را در حد ندا یاسی دانستند و هر دو را هرزه نامیدند. اما در کنار طرفدار های ندا یاسی نیز به حمایت از ریحانه برخواستند.

حاشیه سازی پویان مختاری در جواب بهنوش بختیاری

حاشیه سازی پویان مختاری در جواب بهنوش بختیاری

پویان مختاری نیز که از ابتدای مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه یکی از دوستان او به شمار می امد. درباره ماجرای دعوای بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا از ریحانه حمایت کرد. چرا که او را یک دختر جوان و تابو شکن دانست، که بزرگ ترین تصمیم زندگی خود را گرفته است. او گفت که در این روز ها که ریحانه بسته به شرایط پیش امده نیاز به حامی دارد، بسیاری از دوستان او نیز پشت او را خالی کرده اند. حال این سلبریتی بی ارزش نیز خود را در مقام توهین به او دیده است.

حرف ها و حمایت های پویان مختاری شرایط را کمی عوض کرد. از طرفی حامیان ریحانه پارسا رو به افزایش بودند و از طرف دیگر سلبریتی های ساکن کشور بسیار او را مورد معاخذه قرار دادند. ریحانه اما در جواب تمام این توهین ها کوتاه نیامد و تا جایی که می توانست از خود دفاع کرد. اما این توهین ها دیگر تماما فش و ناسزا شده بود و مخاطب را ازار می داد. البته در این میان بهنوش بختیاری نیز حامیان خود را داشت. یکی از حامی های اصلی او بازیگر سینما و تلویزیون ایران، نیوشا ضیغمی بود.

سوالات متداول

دو صفتی که بهنوش بختیاری به ریحانه پارسا نسبت داد چه بود؟

دو صفتی که بهنوش بختیاری به ریحانه پارسا نسبت داد، هرزه و بی خانواده بود.

ندا یاسی در این این ماجرا طرف کدام یک را گرفت؟

ندا یاسی در این ماجرا طرفدار و حامی ریحانه پارسا بود.

ندا یاسی به چه دلیل ریحانه وارسا را حمایت می کرد؟

ندا یاسی ریحانه پارسا را همانند خود یک دختر ایرانی تابو شکن دانست و به همین دلیل از او حمایت می کرد.

ریحانه پارسا در استوری خود بهنوش بختیاری را چگونه مورد حمله قرار داد؟

ریحانه پارسا در استوری ابتدایی خود، بهنوش بختیاری را تنها به دنبال پول و لایک دانست.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *