بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده به همراه بررسی حاشیه های بزی لی

در این پست می خواهیم تا به یکی از بهترین و سرشناس ترین رپرهای موسیقی زیرزمینی کشورمان یعنی بهزاد لیتو و یا همان بزی لی بپردازیم که مدت هاست به یکی از مهمترین اشخاص رپ فارسی تبدیل شده است و موزیک های بسیار زیادی را ساخت است که اغلب آنها توانسته تا برروی مخاطبانش تاثیر فراوانی داشته باشد اگر شما نیز می خواهید تا در ارتباط با بیوگرافی او بدانید با ما در ادامه همراه باشید. قبل از هر چیزی شاید جنجالی ترین خبری که از او آرتیست شنیده باشید راه اندازی سایت شرط بندی باشد که ما در مقاله ای جدا این سایت را یعنی پورتوبت را مورد بررسی قرار داده ایم.

بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده

بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده

همانطور که قطعاً شما نیز می دانید بهزاد لیتو از معروف ترین و مشهورترین رپر ها و خواننده های موسیقی ایران به شمار می رود که در سبک و حیطه موسیقی زیرزمینی فعالیت داشته و رپ میخواند که رپ او نیز به عنوان یکی از روان ترین و سلیس ترین و ساده ترین رپ های موجود در هیپ هاپ کشورمان می باشد که باعث شده تا مخاطبان او از رنج سنی کودک و نوجوان تا میانسال را شامل بشود.

کمتر کسی است که ایرانی باشد و علاقمندی به رپ و هیپ هاپ فارسی داشته باشد اما تاکنون اسم بهزاد لیتو را نشنیده باشد و یا آهنگ های اورا برای یکبار هم که شده گوش نداده باشد چرا که همانطور که گفتیم اشعار بهزاد لیتو به نوعی فراگیر و همه گیر بوده و می توانیم بگوییم که به هر سلیقه و هر تفکری در رپ و هیپ هاپ فارسی می خورد و این موضوع سبب شده است که تعداد هواداران و طرفداران او در کشورمان ایران به سرعت افزایش پیدا کند.

ما می توانیم تا از بهزاد لیتو به عنوان یکی از رپر های معروف شده و شهرت یافته در دهه نود هجری شمسی یاد کنیم چرا که او تقریباً از سال ۱۳۹۰ به بعد به شهرت قابل توجهی رسید و با این قدمت پایین توانسته است تا بهتر از چندین رپر قدیمی و قدمت بالای کشورمان عمل کرده و تعداد علاقه مندان و طرفدارانش بسیار بیشتر از عده ای از رپر های قدیمی کشورمان باشد.

بهزاد لیتو در واقع اسم هنری و لقب رپی بهزاد داور پناه یکی از خوانندگان موسیقی زیرزمینی در ایران می باشد که سالهاست در عرصه رپ و هیپ هاپ در کشور و بیشتر خارج از کشور ما ایران فعالیت داشته و توانسته تا میزان قابل توجهی در کارش پیشرفت کند و در رده نفرات برتر موسیقی هیپ هاپ ایران قرار بگیرد و همکاری های بسیار زیادی را با آن‌ ها داشته باشد.

بهزاد لیتو و یا همان بزی لی که لقب دوم او می باشد متولد سال ۱۳۷۰ هجری شمسی بوده و در تاریخ پنجم اسفندماه آن سال چشم به جهان گشوده است محل تولد بهزاد داورپناه و یا همون بهزاد لیتو در شهر اصفهان و در استان اصفهان ایران می باشد که به گفته خودش او اصالتی اصفهانی دارد چرا که پدر و مادرش نیز اصفهانی هستند.

بهزاد لیتو در واقع موسیقی را از زمان ۱۴ سالگی آغاز کرده است و در همان زمان که خیلی سن کمی داشت شروع به نوشتن شعر کرد که آرزو داشت روزی بتواند تا شعرهایش را در قالب کتاب چاپ کرده و به گوش مردم برساند اما رفته رفته هرچه بزرگتر شد با موسیقی آشنا تر شده و سبک رپ را پسندید و با توجه به علاقه بسیار زیادی که به موسیقی داشت تصمیم گرفت تا فقط شنونده در این زمینه نباشد و به تولید محتوا نیز بپردازد و خودش را در آینده یک نفر بسیار موفق تصور کند که خوشبختانه تا این لحظه این تصوراتش کاملاً به تحقق پیوسته است و اکنون از چهره‌های سرشناس و کاردرست ایران می باشد که فعالیت گسترده‌ ای با بزرگان سبک رپ و هیپ هاپ در موسیقی ایران داشته است.

بیوگرافی بهزاد لیتو و همسرش

همیشه صحبت هایی در ارتباط با ازدواج و زندگی مشترک افراد مشهور و سلبریتی وجود داشته و دارد و همه در پی این هستند که ببینند یک شخصیت معروف و مشهور مانند رپر ها یا خواننده ‌هایی مثل بهزاد لیتو با چه کسانی ازدواج کرده ‌اند و زندگی مشترکشان را با چه کسی ساخته اند که این موضوع در ارتباط با بهزاد لیتو نیز وجود دارد و با توجه به اطلاعاتی که تا کنون توسط خودش و یا آشنایان و نزدیکانش منتشر کردند او با اینکه ۲۷ سال سن دارد اما همچنان مجرد بوده و با کسی وارد زندگی زناشویی نشده است.

البته طبیعی است که بهزاد لیتو به خاطر محبوبیت در بین مردم و هوادارانش دارد با زن ها و دختر های بسیاری عکس گرفته و دیده می شود اما تاکنون هیچ یک از آنها را به عنوان همسرش به مخاطبان و دوستدارانش معرفی نکرده است و همچنین هیچ پستی نیز از صفحات رسمی او در سایت های مختلف در ارتباط با ازدواجش منتشر نشده و بنابراین او همچنان مجرد می باشد.

همچنین بهزاد لیتو در مصاحبه هایی که با برنامه های مختلف و شبکه های مختلف ماهواره ای داشته است در ارتباط با زندگی مشترکش صحبت خاصی نکرده و فقط در پاسخ به پرسش‌های مجری برنامه اعلام کرده بود که فعلا قصد ازدواج نداشته و می‌خواهد تا به موفقیت های بیشتری در زمینه رپ و هیپ هاپ فارسی دست پیدا کند و با خوانندگان بزرگ بین المللی دنیا همکاری‌ هایی را داشته باشد.

بيوگرافي بهزاد لیتو

بيوگرافي بهزاد لیتو از زبان خودش

در ارتباط با زندگینامه بهزاد لیتو باید بگویم که همان‌طور که جلوتر نیز توضیح دادیم او متولد کشور ایران و شهر اصفهان می باشد که سال های زیادی را در این کشور زندگی کرده است و بعد از علاقه مندی زیاد به موسیقی در سن ۱۴ سالگی همزمان با اینکه شروع به نوشتن اشعار و ورس های رپی کرده بود متوجه شد که پدر و مادرش قصد دارند تا برای ادامه زندگی به کشور امارات و شهر دبی مهاجرت کنند.

بهزاد لیتو که در ایران دوستان بسیار زیادی داشت با شنیدن این خبر اندکی شوکه شد و با صحبت هایی که با پدرش داشت متوجه شد که به علت مشکلات کاری پدرش مجبور است تا ایران را به مقصد دبی ترک نماید بنابراین آماده مهاجرت شده و از ایران رفت.

بهزاد لیتو در کشور امارات در شهر دبی به علت بالاتر بودن امکانات و شرایط رفاهی و ارزان تر بودن قیمت ها توانسته بود به کمک پدرش اوضاع بهتری را نسبت به ایران داشته باشد و به راحتی بتوانند تا به دنبال علاقه و میل قلبی است که همان خوانندگی و موزیک زیرزمینی بود برود.

پیشرفت بزی لی در رپ فارسی

یکی از نکات مهم در ارتباط با پیشرفت بهزاد لیتو در زمینه رپ و هیپ هاپ فارسی به گفته خودش پدر و مادر هستند چرا که آنها از همان سنین نوجوانی بهزاد و زمانی که مشاهده کردند که فرزندشان علاقه بسیار زیادی به موسیقی و رپر شدن دارد تصمیم گرفتند تا او را برای رسیدن به مقصدش کمک کند و تشویق ها و کمک های مالی خود توانستند تا کمک شایانی به بهزاد در صدد رسیدن به آرزوی همیشگی اش یعنی رپر شدن داشته باشند.

بهزاد لیتو نیز همیشه از پدر و مادرش به عنوان اصلی ترین عوامل موفقیت در زمینه رپ هیپ هاپ یاد می کند و همیشه عکس ها و تصاویر آن ها را به همراه خودش در صفحه های مختلفی که در فضای مجازی دارد منتشر کرده و از آن ها به نیکی یاد می کند. شما می توانید که تصاویر او به همراه پدر و مادرش را علاوه بر پیج شخصی اش در سایت اینستاگرام در سایت‌ هایی مانند یوتیوب نیز مشاهده نمایید.

دوست دختر بهزاد لیتو

دوست دختر بهزاد لیتو

صحبت های زیادی در ارتباط با روابط خصوصی بهزاد لیتو با دوست دخترش وجود داشته است که عکس‌ های زیادی نیز از او به همراه دختران مختلفی در سایت‌های مجازی و به خصوص اینستاگرام منتشر شده و دست به دست می شود که در ارتباط با آن ها می‌خواهیم در این قسمت توضیحات مختصری بدهیم.

یکی از موضوعاتی که در ارتباط با دوست دختر بهزاد لیتو گفته می‌شود این است که به علت همکاری های زیادی که او با سوگند در زمان مجردی اش داشت صحبت ها به این سمت می رفت که بهزاد لیتو و سوگند با یکدیگر رابطه دوستانه و عاشقانه دارند و در واقع دوست پسر و دوست دختر همدیگر می باشند اما با توجه به این که هیچ صحبتی از طرف این دو آرتیست بزرگ کشور ما در ارتباط رابطه با یکدیگر منتشر نشده است نتیجه میگیریم که آن صحبت‌ها در حد حرف بوده و واقعیت ندارد.

یکی دیگر از افرادی که مدت ها بود او را به دوستی و رابطه عاشقانه با بهزاد لیتو نسبت می‌ دادند، نسیم پاریزه یکی از خوانندگان و تنها خواننده زن گروه بزرگ زدبازی بود که بعد از، از هم پاشیدن گروه بیشتر با سیاوش سیجل و علیرضا جی جی کار می کرد و فعالیت های زیادی را نیز با بهزاد لیتو داشت که به همین علت عکس های زیادی از آن‌ ها در کنار یک منتشر شده بود.

یکی از آن عکس ها عکس دونفره بهزاد لیتو در کنار نسیم بود که این عکس در اثر یک شیطنت رسانه ای به عنوان اولین عکس از زمان شروع رابطه این دو آرتیست بزرگ اعلام شد و بسیار هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت اما هیچ صحبتی و صرف این دو آرتیست در ارتباط با این عکس نشد و خیلی واضح و مشخص شد که آن دو فقط با یکدیگر ارتباط کاری داشته و هیچ گونه رابطه عاشقانه دوست دختر و دوست پسری میان آن ها برقرار نمی باشد.

زندگی نامه بهزاد لیتو

بررسی دقیق تر زندگی نامه بهزاد لیتو

همانطور که جلوتر نیز توضیح دادیم بهزاد لیتو از۱۴ سالگی اش به همراه خانواده به شهر دبی در کشور امارات مهاجرت کرد و در آنجا که بسیاری از آرتیست ها و خواننده های پاپ و رپ ایران به این کشور مهاجرت می‌کنند توانست با استفاده از امکانات و پیدا کردن دوست های ایرانی در این کشور شروع به ساختن موسیقی نماید.

به گفته خود بهزاد لیتو، او در ابتدا شعرها و ورس هایی که می نوشت را برای دل خودش می نوشت و علاقه ای به انتشار آن ها و خواندن موسیقی نداشت اما بعدر ها او می خواست تا آن ها را بر روی یک بیت بخواند و منتشر کند و به همین دلیل مجبور بود تا با استفاده از بیت های دانلودی مربوط به خوانندگان داخلی و خارجی موزیک هایش را بسازد چرا که در آن زمان آهنگساز های حرفه ای به ندرت پیدا می شد و هر کسی تبحر لازم را برای ساخت بیت ها و آهنگسازی در زمینه رپ و هیپ هاپ با استفاده از نرم‌ افزارهای بیت سازی نداشت و به همین علت بازار آهنگ های دانلودی و کاور کردن کارهای مختلف به شدت داغ بود.

طبق گفته های بهزاد لیتو از کودکی به خوانندگی درعرصه هیپ هاپ علاقه مند بود و در واقع نوشتن شعر و انشا در مدرسه یکی از مهمترین علایق و کارهای او به حساب می‌آمد و همیشه در نوشتن انشا بهترین نمره را کسب می ‌کرد به همین علت علاقه خاصی به نوشتن داشت و کم کم این علاقه سبب شد تا بهزاد به سمت نوشتن شعر و بعد از آن نوشتن ورس های رپی علاقه مند شود و به جایی برسد که در حال حاضر قرار دارد.

بهزاد لیتو در کشور امارات در شهر دبی توانست تا با یکی از بزرگان رپ فارسی که خودش نیز از فن های او بود و بسیار موزیک هایش را دنبال می کرد ملاقاتی داشته باشد که این شخص کسی نبود جز عرفان پایدار و توانست تا با ملاقات با او خیلی سریع با او رابطه دوستانه برقرار کرده و به علت قوی بودن ورس هایش باعث شد تا عرفان پایدار نیز به شدت با او حال کرده و او را به گروهش یعنی گروه پایدار دعوت کند و اینگونه بود که بهزاد لیتو برای مدتی به عضویت گروه پایدار در آمد.

لیتو در گروه پایدار و همکاری های دیگر این رپر محبوب

بهزاد لیتو مدت نسبتاً کوتاهی را در عضویت با گروه پایدار باقی ماند و چندین کار جالب و شنیدنی را در آن زمان منتشر کرد که از مهمترین آن ها می توانیم به آهنگ تند میرم و توی مهر اشاره کنیم که از پر طرفدار ترین و پر مخاطب ترین آهنگ های ساخته شده در رفع فارسی بوده و لیتو با خواندن این آهنگ ها توانست خود را بیش از پیش در دل علاقمندان به رپ فارسی و به خصوص هواداران گروه پایدار جا کند.

حتی اگر به خاطر داشته باشید در آهنگ موزیکامون تهرانو آره که مال پایا بود و از ابتدا تا انتهای این آهنگ را پایا خوانده بود نیز بهزاد لیتو به عنوان یکی از اعضای گروه پایدار قسمتی از کارس کار را می گفت که در این آهنگ بزرگان رپ فارسی من جمله اعضای گروه پایدار، گروه تیک تاک، امیر دیوا و سامی بیگی که در آن زمان به عنوان آر اند بی خوان گروه پایدار به حساب می آمد، حضور داشتند.

بعد از مدت کوتاهی فعالیت در گروه پایدار و رسیدن به شهرت نسبی بهزاد لیتو تصمیم گرفت و گروه را ترک نماید و علت این جدایی را سخت بودن کار گروهی در گروه خوب پایدار اعلام کرده بود و به همین علت خیلی سریع از گروه جدا شد.

در ارتباط با صحبت هایی که برای دلیل جدایی بهزاد لیتو از گروه پایدار گفته شده بود و هواداران گروه و بهزاد لیتو می گفتند که او به علت مشکلات با عرفان پایدار و همین طور سینا تهم گروه را ترک کرده است بهزاد لیتو در مصاحبه ای اعلام کرد که تو رفاقت بسیار صمیمی با عرفان‌پایدار دارد و هر چند روز یک بار همدیگر را میبینند و تنها دلیل جدایی است گروه سخت بودن کار گروهی در موسیقی هیپ هاپ می باشد و می خواهد تا تنهایی کار کرده و نتایج بهتری به دست آورد.

همچنین او در ارتباط با مشکلاتش با سینا تهم خواننده دیگر گروه پایدار که از آهنگساز های بسیار حرفه‌ای و کار درست این گروه نیز به شمار می‌رود گفته بود که صحبت ها و اختلافاتی با او داشتم اما دلیل اصلی جدایی از گروه پایدار سینا تهم نمی باشد و من دلایل شخصی خودم را دارم.

بعد از جدایی از گروه پایدار بهزاد لیتو مدتی دوباره به فعالیت به صورت تنهایی کار کرد و سینگل ترک هایی را نیز منتشر کرد تا این که با سیاوش سیجل یکی از اعضای گروه بزرگ زدبازی آشنا شد و به علت تفاهم کاری که با یکدیگر داشتند تصمیم گرفتند تا در چند موزیک با هم همکاری داشته باشند و به وسیله سیجل لیتو توانست تابا علیرضا جی جی عضو دیگر گروه زدبازی آشنا شود.

بعد از آشنایی بهزاد لیتو با علیرضا جی جی اولین همکاری او با اعضای گروه زدبازی که یک ریمیکس بود و کار جالبی از آب درآمد و استارت همکاری های بعدی نیز بعد از این موزیک زده شد و بهزاد لیتو توانست تا کار های زیادی را به همراه سیجل و جی جی و نسیم پاریزه انجام دهد که بعد ها سپهر خلسه نیز با آشنایی با گروه زد بازی و همکاری با آن‌ ها، با بهزاد لیتو نیز همکاری های بسیاری را انجام داد.

آهنگ های بهزاد لیتو

آهنگ های بهزاد لیتو

در این بخش می خواهیم تا به آهنگ های قدیمی و جدید بهزاد لیتو که بسیاری از مخاطبان و طرفداران وی با آنها خاطره دارند، بپردازیم و مروری بر کارنامه کاری او داشته باشیم.

از جذاب ترین آهنگهای بهزاد لیتو که با همکاری اعضای گروه پایدار آنها را ساخته بود می‌توانیم به موزیک های توی مه، تند میرم، بیمر بنز اور بنتلی، شوگر من و ما که دیگه دادیم رفت تو رو اشاره کنیم که آهنگ آخر یعنی ما که دیگه دادیم رفت تورو همکاری بهزاد لیتو با سوگند می باشد که درسال انتشارش به عنوان پرمخاطب ترین آهنگ سایت رادیو جوان لقب گرفت و رکورد دار ۱۲ میلیون پلی را از آن خود کرد.

بهترین آهنگ بزی لی

از بهترین آهنگ هایی هم که بهزاد لیتو با گروه زدبازی و اعضای آن خوانده بود می توانیم به آهنگ های ناب فوق العاده، تهرانو زولا، بتکون و سیاه مث برف بود اشاره کنیم که به شدت مورد توجه هواداران او و گروه زد بازی قرار گرفته است.

همچنین بهزاد لیتو در آلبوم هایی از این دو گروه نیز همکاری داشته است که از مهم ترین آنها می شود به آلبوم زاخارنامه زدبازی و همینطور آلبوم های پیر شدیم ولی بزرگ نه ۱ و ۲ و آلبوم خدافظی از عرفان اشاره کنیم او همچنین در آلبوم 420 و یه ونتونی از وانتونز و آلبوم کلاژ از گروه تیک تاک حضور داشته است.

بهترین آهنگ بزی لی

آهنگ جدید بهزاد لیتو

از جدید ترین فعالیت ها و آهنگ هایی که بهزاد لیتو خوانده است می توانیم به موزیک تازه منتشر شده از او به نام دردسر اشاره کنیم که اولین ترک از آلبوم اتصالی خشایار اس آر می باشد و بسیار مورد توجه مخاطبانشان قرار گرفته است.

قبل از این موزیک آلبوم تخت گاز ازبهزادلیتو منتشر شده بود که در این آلبوم زیادی با او همکاری داشتند و آلبوم بسیار جالبی از آب در آمده بود این آلبوم به صورت EP بوده است که مخاطباتگن زیادی داشته است.

در ارتباط با موزیک جدید بهزاد لیتو که به زودی منتشر خواهد شد باید بگویم که این موزیک با نام شوک انتشار پیدا خواهد کرد و به گفته خود بهزاد لیتو یکی از بهترین موزیک های چند وقت اخیر خواهد بود و شما می توانید با این ترک رو از سایت رادیو جوان گوش کنید.

حاشیه های بهزاد لیتو

جدیدترین حاشیه ای که در ارتباط با بهزاد لیتو به وجود آمده است مشکل او با علیرضا جی جی بود که منجر به قطع همکاری ها و فعالیت های بین آنها شده و دیگر آن دو با یکدیگر کاری نخواهند داشت موضوع از آنجا آغاز می شود که بهزاد لیتو در یک موزیک با آرش خواننده معروف لس آنجلسی ایران فیت داده و آهنگ مری جین را با او خوانده است که آهنگسازی این کار برعهده خشایار اس آر بوده و چند وقت بعد از انتشار این آهنگ جی جی در یک استوری نوشته بعضی ها جوری آهنگ می دهند که دیگر نشود با آنها کار کرد و این موضوع را مستقیماً با لیتو منظورش بوده است که بعد از این حرکت جی جی، لیتو اهنگ دوست و دشمن را خواند و پایان رفاقتش با جی جی را اعلام نمود.

حاشیه های بهزاد لیتو


بهزاد لیتو کرونا دارد؟

بهزاد لیتو یکی از رپران معروف ایرانی مدتی قبل در یکی از کلیپ های خود مدعی شد که واکسن کرونا از نوع چینی را تزریق کرده است و از فردای آن روز علائمی مانند سردرد شدید و بدن درد عجیبی به سراغ او آمده است. هم چنین بعد از تزریق این واکسن تست کرونا داده و جوابش مثبت شده است و هم اکنون در قرنطینه به سر می ‌برد. او مدعی شده است از زمانی که واکسن کرونا را زده، کرونا گرفته است. این صحبت‌ های او درباره واکسن کرونا حواشی زیادی را به وجود آورده است.

بعد از صحبت ‌های لیتو برخی از افراد بیان کردند که او قبل از این که واکسن را تزریق کند مبتلا به ویروس کرونا شده است و حال کرونا گرفتن خود را تقصیر واکسن کرده است. در مقابل برخی از افراد دیگر بعد از صحبت های این رپر معروف در زدن واکسن کرونا تردید پیدا کرده اند.

این رپر هم اکنون ساکن کدام کشور می باشد؟

لیتو هم اکنون ساکن تورنتو کانادا می باشد. در مورد بیوگرافی این خواننده معروف باید بگوییم که او متولد سال 1370 در اصفهان می باشد . لیتو در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود که اصالت اصفهانی دارد و از این که در این شهر به دنیا آمده و اصفهانی است به خود افتخار می ‌کند. لیتو از نوجوانی و زمانی که فقط چهارده سال داشت شروع به نوشتن شعر کرد و آن ها را در یک قالب کتاب چاپ کرد. هر چه که بزرگتر می شد علاقه ‌اش به موسیقی و نوشتن شعر نیز بیشتر می شده است تا جایی که متوجه شده است که استعداد خوبی در موسیقی و خوانندگی دارد و به همین دلیل فعالیت خود را در سبک رپ و هیپ هاپ آغاز می کند.

زمانی که او در این عرصه فعالیت می کرد متوجه شد که پدر و مادرش به دلیل مشکلات کاری پدرش قصد مهاجرت به دبی را دارند. در ابتدا لیتو از این خبر شوکه شده است، چرا که فعالیت خود را در کنار برخی از دوستانش به تازگی شروع کرده بود. البته زمانی که به دبی مهاجرت کردند به دلیل امکانات رفاهی بیشتر و هم چنین قیمت های ارزان تر توانست فعالیت خود را به صورت حرفه ای تر در دبی ادامه دهد. او در کنار خوانندگی به اوضاع پدرش نیز کمک می ‌کرد.

بهزاد لیتو را باید جزء کدام نسل رپ بدانیم؟

لیتو از یک رپر نسل 2 به شمار می آید، البته با این که نسل جوان به شمار می ‌آید اما در زمینه موسیقی فعالیت های زیادی تا اکنون داشته است و آهنگ های او جزو برترین آهنگ های سال اخیر با توجه به نتایج نظرسنجی مردم و مخاطبان بوده است.

بهزاد لیتو کرونا

آیا بزی لی هم سایت شرط بندی دارد؟

اگر دقت کرده باشید امروزه خیلی از شاخ های مجازی و هم چنین برخی از رپران و خوانندگان معروف ایرانی سایت شرط بندی برای خود راه اندازی کرده اند که این موضوع شامل بهزاد‌ لیتو نیز می شود. در این باره باید بگوییم سایت رسمی بهزاد لیتو Portobet نام دارد که مدتی است این سایت را راه اندازی کرده است و از این طریق توانسته ثروت بسیار زیادی را به دست آورد.

برخی از منابع معتبر بیان کردند که از زمانی که لیتو سایت شرط بندی خود را راه اندازی کرده است ثروت کلانی به دست آورده و توانسته است با این ثروت زندگی لاکچری برای خود و خانواده‌ اش به وجود آورد. از آن جایی که لیتو طرفداران بسیار زیادی دارد و هم چنین در اینستاگرام نیز فالووران زیادی دارد، خیلی از کاربران به دلیل اعتماد به این خواننده در سایت او عضو شدند و در این سایت به بازی و شرط بندی با پول هایشان پرداخته اند.

حال سوال برخی از افراد این است که آیا این سایت شرط بندی این رپر معروف معتبر است یا خیر؟ در حالت کلی پلیس فتا بیان کرده است که تمام سایت های شرط بندی کلاهبرداری است و از این طریق افراد پول مردم را بالا می کشند و به ثروت خود می‌ افزایند. هم چنین پلیس به مردم هشدار داده است که به هیچ عنوان در این سایت ها، پول خود را شرط بندی نکنند، چرا که با ضرر های زیادی مواجه خواهند شد. باید افزود که مدت‌ ها قبل برخی از کاربران که در این سایت ‌ها مبالغ کلانی را شرط بندی کرده بودند تمام پول خود را از دست داده بودند و از آن جایی که این افراد خارج از ایران هستند، هیچ گونه اقدامی برای برگشت پولشان نتوانستند بکنند. البته امروزه مردم آگاهی بیشتری در مورد این سایت ها پیدا کرده اند و کمتر کسی در این سایت‌ ها پول ‌های خود را شرط بندی می کند.

کنسرت های بهزاد لیتو

این خواننده از آن جایی که در زمینه موسیقی فعالیت زیادی انجام می دهد و تا اکنون آهنگ های زیادی را نیز منتشر کرده است و طرفداران زیادی هم دارد در کشور های مختلفی تا به اکنون کنسرت برگزار کرده است که کنسرت های او با استقبال خوبی نیز مواجه شده اند. هم چنین باید افزود بعضی از کنسرت های بهزاد لیتو با همکاری برخی از خوانندگان معروف دیگر اجرا شده است. یا این که لیتو برخی از رپران دیگر را به کنسرت های خود دعوت کرده است تا هیجان بیشتری به کنسرت های خود بدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنسرت های آینده او می توانید پیج اینستاگرام بهزاد لیتو را دنبال کنید، چرا که او در پیج اینستاگرامش تمام اخبار جدید از فعالیتش را با طرفداران خود به اشتراک می گذارد. هم چنین برای مشاهده کنسرت های سال های گذشته لیتو، می ‌توانید به اینترنت و یوتیوب مراجعه کنید. چرا که قسمت هایی از کنسرت های او در شبکه ‌های مجازی و اینترنت برای علاقه‌ مندان منتشر شده است.

 بهزاد لیتو و آرش

فیت بهزاد لیتو و آرش

یکی از مهم ترین و بهترین همکاری هایی که تا به اکنون بهزاد لیتو داشته است، همکاریش با آرش بوده است. آرش از خوانندگان معروف و بین المللی است و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. زمانی که آهنگ مشترک از این دو خواننده به نام مری جین منتشر شد، در مدت زمان کمی توانست در شبکه های اجتماعی ترند شود. اگر تمایل به دانلود این آهنگ دارید، می توانید این آهنگ را به راحتی از اینترنت دانلود کنید، چرا که در اینترنت برخی از سایت ‌ها لینک دانلود آهنگ مری جین را در صفحه خود برای علاقه مندان و کاربران قرار داده ‌اند.

شناخت بیشتر با خوانواده این رپر

لیتو در مورد خانواده ‌اش تا به اکنون صحبت زیادی در دنیای مجازی و مصاحبه‌ های خود نکرده است. برخی از افراد بیان کرده اند که او تمایل دارد تا زندگی خصوصی اش را از حرفه اش جدا نگه دارد. تنها موردی که از خانواده او می دانیم این است که سال‌ های خیلی قبل به دلیل مشکلات کاری پدرش مجبور می شوند از ایران مهاجرت ‌کنند و ساکن دبی می شوند.

یکی از کنجکاوی های مردم در مورد زندگی بهزاد لیتو، دوست دخترش می باشد، چرا که همان طور که بیان کردیم او محافظه کارانه رفتار می ‌کند و از دوست دخترش تا به حال صحبتی نکرده است، طرفداران او کنجکاو شدند تا بدانند که دوست دختر او چه کسی است. از آن جایی که لیتو تا به اکنون با دختران زیادی عکس های مختلفی گرفته است و این عکس را در شبکه های مجازی منتشر شده است، مردم هر بار با دیدن یکی از این عکس ها تصور کرده اند که حتما شخص داخل عکس دوست دختر او می باشد.

هم چنین باید افزود از آن جایی که لیتو همکاری های زیادی با سوگند یکی از خوانندگان معروف ایرانی داشته است، شایعاتی زیادی بر این مبنا که این دو نفر با هم در رابطه هستند، به وجود آمد. اما بعد از مدتی این شایعات تکذیب شد و مشخص شد که این دو خواننده فقط با هم همکار هستند. بعد از آن شایعه دیگری به وجود آمده بود که لیتو با نسیم یکی دیگر از خوانندگان معروف ایرانی دوست شده است، حتی عکس های دو نفره ای از نسیم و لیتو در کنار هم در شبکه های مجازی منتشر شده بود. البته این دو آرتیست هیچ گونه صحبتی در مورد این شایعات نکردند و به همین دلیل این شایعات کم رنگ شد.

بهزاد در چه سالی ایران را ترک کرد؟

لیتو در زمان جوانی و هنگامی که تازه شروع به فعالیت در زمینه خوانندگی و موسیقی کرده بود به دلیل کار پدرش به همراه خانواده اش از ایران مهاجرت کردند و ساکن دبی شدند. البته باید افزود که سال هاست که بهزاد لیتو از دبی نیز مهاجرت کرده است و هم اکنون ساکن کانادا است.

هم چنین بهزاد لیتو در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود از این که از ایران مهاجرت کرده است بسیار خوشحال است. دلیل آن را هم این گونه بیان کرد که در کشور های خارجی پیشرفت و امکانات بیشتری برای خوانندگان وجود دارد. او هم چنین در ادامه افزود که اگر از کشور ایران مهاجرت نمی کرده است شاید تا به این اندازه در زمینه خوانندگی و موسیقی پیشرفت نمی کرده و به این شهرت و معروفیت نمی رسیده است.

سوالات متداول

  1. لیتو چند سال سن دارد؟!

    او متولد اسفند سال 1370 است و 29 سال سن دارد.

  2. سایت شرط بندی لیتو چیست؟!

    اسم سایت شرط بندی لیتو پورتوبت نام دارد که لینک آن در بیو پیج اینستاگرامش قرار داده شده است.

  3. ورزش مورد علاقه این رپر چیست؟

    فوتبال اصلی ترین و محبوب ترین ورزش مورد نظر این رپر است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *