ژینا کلانتری و همسرش شادمهر عقیلی چه سر نوشتی داشتند؟

ژینا کلانتری یکی از چهره هایی است که به واسطه ارتباط نزدیکش با سلبریتی ها به شهرت رسیده است. همانطور که زندگی سلبریتی ها همواره زیر ذره بین بوده است، رابطه های انان با افراد دیگر و همینطور اطرافیان این سلبریتی ها برای مردم بسیار اهمیت دارد و جالب توجه می باشد. شهرت شادمهر عقیلی، از بهترین خوانندگان سبک پاپ ایران بر روی زندگی خانواده و افراد نزدیک به او نیز تاثیر گذار بوده است.

ژینا کلانتری دوست دختر سابق و حاشیه ساز شادمهر عقیلی مدیر سایت بت مجیک است که پیش از ان که شادمهر ایران را ترک کند با او در رابطه بود و هم اکنون نیز بسیاری از افراد او را به یاد می اورند. آهنگ هایی که شادمهر برای ژینا خوانده همچنان در ذهن ها ماندگار است و بسیاری او را از طریق این اهنگ ها شناخته اند. در این مقاله قصد داریم این چهره را معرفی نماییم. تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید تا اطلاعات مفیدی را در اختیارتان بگذاریم.

ژینا کلانتری کیست؟

ژینا کلانتری کیست؟

طرفداران قدیمی شادمهر عقیلی اکثرا ژینا کلانتری را می شناسند و ماجراهای قدیمی او با شادمهر عقیلی را به یاد می اورند. با انکه هر دو دیگر زندگی خود را ادامه داده اند و فرزندان خود را دارند اما همچنان وقایع و اتفاقات گذشته به یاد می اورند. شادمهر عقیلی بعد از خیانت ژینا دیگر نتوانست به ایران بازگردد و برای همیشه از ایران رفته است.

البته بعد از آن نیز آهنگ هایی مانند خیالی نیست را برای اتفاقات اخیر خود با ژینا منتشر نمود و در آن از فراموشی ژینا می گفت. در زمان های قبل از جدایی این دو نیز اهنگی به نام ژینا گل من منتشر شد که بسیار سوال برای افراد به وجود آمد که گفته می شد “ژینا کیست؟ “و بعد از آن شادمهر رابطه اش را به طور علنی اعلام نمود و ژینا را معرفی نمود. ژینا چهره زیبایی داشت و ان زمان انقدر با هم صمیم بودند و با هم زوج خوبی به نظر می رسیدند که همه گمان می کردند حتما رابطه انها به سرانجامی خواهد رسید.

ژینا در صدا و سیما ملی به عنوان بازیگر فعالیت می کرد ولی به دلیل ان که نقش های فرعی را به عهده می گرفت کمتر کسی او را می شناخت و او را به عنوان بازیگر دیده بود. او بعد از ان که از شادمهر جدا شد و ازدواج کرد دیگر به حرفه بازیگری ادامه نداد و برای همیشه حرفه بازیگری را کنار گذاشت. ژینا کلانتری متولد سال ۱۳۵۷ است و حدود ۶ سال از شادمهر کوچک تر می باشد. او هم اکنون دو بار ازدواج کرده است و یک فرزند دارد و زندگی شاد و خوبی دارد. فرزندش اهورا مزدا ده سال سن دارد و به غیر از او فرزند دیگری ندارد. گفته می شود او یک بار طلاق گرفته است و بار دوم نیز با همسر سابق خود ازدواج کرده است.

ژینا کلانتری اینستاگرام دارد؟

ژینا کلانتر نیز مانند بسیاری از افراد دیگر در اینستاگرام فعالیت دارد و اکانت مخصوص و شخصی خود را راه اندازی نموده و بیشتر دو سال است که به طور جدی در اینستاگرام حضور دارد. در همان زمان شروع فعالیت او در اینستاگرام فن پیج هایی برای او ایجاد شدند و از همان موقع عکس ژیلا کلانتری در اینستاگرام بیش از پیش دیده شد. او پیجش را از زمانی که مجدد ازدواج کرد از حالت پابلیک به حالت پرایوت تغییر داد و تعداد فالوورش محدود ماند. او نزدیک ۱۶۰ هزار فالوور دارد و بیشتر از سه هزار پست را به اشتراک گذاشته است‌.

zhina.kalantari آدرس اینستاگرام ژینا کلانتری است که می توانید با مراجعه به ان اکانت رسمی او را مشاهده نمایید. او ۱۴۰ اکانت را فالو نموده است و می توانید با سرچ بیوگرافی ژینا کلانتری در گوگل عکس های مشترک گوگل و اینستاگرام این سلبریتی را مشاهده نمایید. عکس هایی نیز از ژینا و شادمهر در زمان دوستی شان در گوگل قابل دسترسی می باشد.

ژینا کلانتری در ماه عسل حضور داشت؟

ژینا کلانتری در ماه عسل حضور داشت؟

عکس ژینا کلانتری در برنامه ماه عسل و همینطور عکس های ژینا کلانتری و همسرش در برنامه ماه عسل نشان از حضور او و همسرش در برنامه ماه عسل دارد. در این برنامه که حدود ده سال پیش به طور زنده پخش شد به آهنگی که شادمهر برای ژینا حدود بیست سال پیش خوانده بود اشاره شد. فیلم این برنامه را می توانید در سایت اپارات مشاهده نمایید‌. البته فیلم کامل ان موجود نیست و تنها فیلم کوتاهی از آن برنامه وجود دارد.

ژینا و همسرش هنوز باهم زندگی می کنند؟

ژینا کلانتری در حدود دهه ۷۰ با شادمهر عقیلی در رابطه بسیار عاشقانه ای بود و شادمهر علاقه اش به او را چندین بار اعلام نمود و در فیلم و مصاحبه با ژینا کلانتری اپارات و همینطور از عکس های ژینا کلانتری در آن زمان می توانیم متوجه شویم که رابطه آنها عمیق و احساسی و عاشقانه بود و در صورتی که ژینا به شادمهر خیانت نمی کرد انگاه الان این دو با هم ازدواج کرده بودند و میان آنها جدایی نمی افتاد‌. شادمهر زمانی که ایران را ترک کرد به ژینا قول داد که در پی او به ایران باز می گردد و بار دیگر با هم به کانادا باز می گردند.

اما هنگامی که به ایران بازگشت خبر رابطه عاشفانه ژینا را با فردی دیگر شنید و بسیار ناراحت شد و برای همیشه ایران را ترک نمود. در همان موقع رابطه آنها برای همیشه به پایان رسید و بعد از آن نیز حواشی همچنان پیرامون ژینا کلانتری وجود داشت. او مدتی پیش از همسرش جدا شد و گفته می شود دوباره با همسر سابقش ازدواج کرده است و هیچ کدام از این حواشی هنوز تایید یا تکذیب نشده است. با مراجعه به پیج ژینا کلانتری می توانید عکس های خانوادگی او را مشاهده نمایید.

ژینا کلانتری بازیگر بوده است؟

ژینا کلانتری بازیگر بوده است؟

ژینا در دهه ۷۰ به عنوان بازیگر در صدا و سیما ملی به بازی می پرداخت و در نقش های فرعی ایفای نقش می نمود. بعد از مدتی حواشی پیرامون زندگی و رابطه اش با شادمهر منتشر شد که به خاطر ان حواشی از حرفه بازیگری خداحافظی نمود.

ژینا کلانتری چند سالشه؟

برای پاسخ به این سوال که “ژینا کلانتری متولد چه سالی است “می توانیم از روی اختلاف سنی شادمهر و ژینا بگوییم که ژینا با احتساب اینکه ۶ سال اختلاف سنی ژینا و شادمهر بوده است، او باید هم اکنون ۴۳ سال سن داشته باشد. او که مدتی بعد از خروج شادمهر از ایران ازدواج کرد، مدتی بعد صاحب یک فرزند پسر شد و هم اکنون پسرش ده سال سن دارد. او پس از مدتی از همسر خود جدا شد و بعد از انتشار این خبر عکس های شادمهر را برای بار دیگر در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود و اظهار دلتنگی نمود. او همچنین عمل های زیبایی بسیاری انجام داده است که در پست های او در اینستاگرام مشهود می باشد.

مرگ ژینا کلانتری واقعیت دارد؟

مرگ ژینا کلانتری واقعیت دارد؟

مدتی پیش شایعاتی مبنی بر خودکشی ژینا کلانتر به گوش می رسید که به خاطر نبود او در سینما و تلوزیون طرفداران او گمان کردند که او خودکشی کرده است و این خبر را بلافاصله منتشر کردند که ژینا در همان ابتدا این اخبار را تکذیب نمود. در ان زمان بیشترین سوالی که در گوگل جستجو می شد “ژینا کلانتری الان کجاست ” بود.

خیانت ژینا واقعیت دارد؟

ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی رابطه بسیار نزدیکی داشتند و به هم بسیار علاقه مند بودند. مدتی گذشت که رابطه انها رسما اعلام شده بود و انها قصد داشتند با هم ازدواج کنند. هنگامی که شادمهر برای کسب مجوز تلاش های خود را کرد و در اخر به درب بسته خورد، مجبور شد که به فکر مهاجرت بیفتد. او در انتها به ژینا گفته بود که برای کار های اقامتش به کانادا می رود و بعد از چند ماه به ایران باز می گردد تا بتوانند همراه با هم ایران را ترک کنند. او بعد از چند ماه به ایران بازگشت و سر قول خود ماند.

اما هنگامی که شادمهر به ایران بازگشت خبر دوستی ژینا با فردی دیگر را شنید و بسیار ناراحت شد و در همان زمان بود که آهنگ خیالی نیست را منتشر کرد و تصمیم گرفت از ایران خارج شود و برای همیشه به کانادا بازگردد. خبر های بسیاری وجود دارد که ژینا هنوز به شادمهر علاقه دارد و هنوز هم در کنسرت های شادمهر حضور پیدا می کند و ژینا کلانتری در کنسرت شادمهر دیده شده است. ولی هم اکنون مسیر زندگی این دو از هم به طور کامل جدا شده است.

سوالات متداول

ژینا کلانتری کیست و چه نسبتی با شادمهر عقیلی دارد؟

ژینا کلانتر دوست دختر سابق شادمهر عقیلی است که در ایران با او در رابطه بود و هنگامی که شادمهر عقیلی از ایران خارج شد رابطه انها به پایان رسید.

ژینا کلانتر ساکن کدام شهر می باشد؟

ژینا هم اکنون ساکن شهر تهران است.

چرا رابطه ژینا و شادمهر ادامه پیدا نکرد؟

ژینا و شادمهر رابطه با دوام و طولانی داشتند ولی نتوانستند با هم ازدواج کنند و به دلیل مهاجرت شادمهر انها مدتی از هم جدا شدند و بعد از ان هم ژینا ازدواج کرده بود.

ژینا کلانتر صاحب چند فرزند می باشد؟

ژینا کلانتر صاحب یک فرزند پسر ده ساله است که اهورا مزدا نام دارد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *