حواشی ساسی مانکن با راه دادن پورن استار ها به موزیک ویدئو های خود

ساسان حیدری یافته ملقب به ساسی مانکن، یک جوان ایرانی متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۷ از اهواز است، او ترانه سرا، خواننده و همچنین آهنگساز در سبک پاپ و رپ می‌باشد. او از سال ۲۰۱۲ به مالزی مهاجرت کرد و بعد به کالیفرنیا در آمریکا رفت و به فعالیت خود را در این زمینه ادامه داد.

همچنین باید بدانید که امروزه با تاثیر بالای او بر روی جوانان باید با قاطعیت او را به عنوان یکی از سلبریتی های اینستاگرام بشناسیم.

بیوگرافی ساسی مانکن چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟

بیوگرافی ساسی مانکن چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟

ساسان حیدری یافته که نام هنری او ساسی مانکن است و خواننده‌ موسیقی پاپ است. او ۳۳ سال سن دارد و در ایران با خانواده تا مقطع راهنمایی ساکن اهواز بودند، سپس بعد از آن به کرج نقل مکان کردند. او همچنین در رشته‌ کامپیتور در دانشگاه قزوین تحصیل کرده بود اما با پخش دوتا از آهنگ های خود که در آن ها موفقیت چشمگیری داشت و باعث شد دیده شود، درس را رها کرد و به دنیای موسیقی پا گذاشت.

در سال ۲۰۱۲ به کشور مالزی شهر کوالالامپور مهاجرت کرد و اکنون در ‌آمریکا در شهر کالیفرنیا اقامت می‌کند. او در میانه دهه هشتاد با کمک و همراهی یکی از دوستانش، حسین مخته به شهرت رسید. تا بعد از پخش آهنگ گوشواره به همکاری باهم ادامه دادند و سپس بعد از جدایی، ساسی مانکن اغلب آهنگ هایش را به تنهایی خواند.

آهنگ های ساسی مانکن شامل کدام آهنگ ها می‌شود؟

ساسی مانکن علاقه‌ وافری به خوانندگی دارد. به طوری که وی از کودکی، زمانی که در مقطع دبستان درس می‌خواند به طور مداوم دنبال این بود در جمع ها بخواند تا صدایش شنیده شود. به این ترتیب در سن ۱۶ سالگی اولین آهنگ خود را به نام داف بیرون داد و کار خود را در این حرفه آغاز کرد. او در ابتدا با پخش کلیپ های بدون مجوز و فعالیت های زیرزمینی بارها بازداشت شد اما این مسئله مانع این نشد که او خوانندگی را رها کند. همچنین یک بار هم در کیش به دلیل تجمع هواداران برای امضاء و عکس و بهم ریختن نظم عمومی موجود بازداشت شد، که طولانی ترین دوران بازداشتی او بود.

پارمیدا

ساسی مانکن این آهنگ را با همکاری علیشمس و حسین مخته ساخت. پارمیدا دختر عمه ساسان است. این آهنگ در زمانی که پخش شد، همراه با کلیپش مخاطبان بسیاری را جذب کرد. سبک آن ریتمیک و شاد و آمیخته به طنز است که در مجالس عروسی به اوج خودش رسید.

دکتر

دکتر

آهنگ دکتر در زمان ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ پخش شد. آهنگسازی و ترانه توسط خود ساسی و تنظیم و میکس مسترینگ توسط برادران منوچهری انجام شد. این آهنگ به دلیل قدردانی از کادر درمان در دوران کرونا بود، که بازخوردهای فراوانی داشت و طرفداران زیادی پیدا کرد.

جنتلمن

این آهنگ پرطرفدارترین و پرشنونده ترین آهنگ اوست که در سال ۱۳۹۷، اسفند ماه از طریق رادیو جوان پخش شد. ترانه و آهنگسازی این اثر با ساسی و تنظیم و میکس و مسترینگ آن با برادران منوچهری بود. سبک این موزیک شاد است و مانند دیگر آهنگ های او مناسب مجالس عروسی است.

تهران توکیو

تهران توکیو

تهران توکیو را ساسی مانکن است که در اسفند سال ۱۳۹۹ با تنظیم و میکس مسترینگ برادران منوچهری پخش شد. ساسی با آوردن الکسیس تگزاس، بازیگر پورن گرافی به کلیپ این آهنگ حواشی بسیاری را به جان خرید و جنجال بسیاری راه انداخت. تیزر موزیک ویدئو این آهنگ یکی از پربازدیدترین تیزرها در سایت رادیو جوان بوده است. شکایات بسیاری از او شد و تا مدت ها در رسانه های اجتمایی از آن بحث می‌شد.

نرو سمیه

این یکی دیگر از آهنگ های اخیر او بود که واکنش های زیادی را در پی داشت و به حواشی های قبل دامن زد. او با به تمسخر گرفتن بازیگری نوید محمدزاده در فیلم ابد و یک روز این موزیک را ساخت و با اوردن بازیگر پورن گرافی در تیزر آن، باز هم توجه های زیادی را به خود جلب کرد.

پیج اینستاگرام ساسی مانکن چه محتوایی دارد؟

پیج اینستاگرام ساسی مانکن چه محتوایی دارد؟

او اولین پست اینستاگرامی خود را در سال ۲۰۱۳ به اشتراگ گذاشته است. در آغاز فعالیتش عکس های خود را منتشر کرده‌ است. اما از زندگی شخصی او تقریبا هیچ گونه اطلاعاتی در دست نبود و عکسی در کنار همسرش ندارد. پست های او هرچه جلوتر می رود بیشتر در رابطه با حرفه و کار اوست که شامل موزیک ویدئوها می‌شود. وی از ابتدا با حواشی و کمک دوستانش پیشرفت کرد و دیده شد تا اینکه مسیر خود را جدا کرد و با آوردن دخترهای رقاص به تیزر آهنگ های خود، مخاطبان و فالوورهای بسیار دیگری جذب کرد.

اینستاگرام ساسی مانکن پنج میلیون فالوور دارد که برخلاف دیگر بلاگرها و خواننده ها درصد زیادی از آن واقعی است و فیک نیست. صفحه‌ یوتیوب او نیز هم فرق چندانی ندارد و در تمام شبکه های اجتمایی موفق شده توجه های بسیاری را به خود جلب کند. او همچنین با موزیک ویدئو اخیر در یوتیوب توانسته بیشترین بازدید را در بین دیگر موزیک ویدئوها به‌ دست بیاورد. شبکه های اجتمایی عامل بسیار مهم و تاثیرگذاری در دیده شدن او بودند که ساسی مانکن بیشترین استفاده و سود را از آن برد.

آهنگ ساسی مانکن به نام نرو سمیه چرا ساخته شد؟

ساسی مانکن با آوردن بازیگر فیلم های مستهجن به موزیک ویدئو خود، بیشترین واکنش ها را در مقاسیه با دیگر موزیک هایش به دنبال آورده است. الکسیس تگزاس، بازیگری لس آنجلسی است که ساسی او را برای بازی در تیزر آهنگ پر حاشیه و متفاوت خود انتخاب کرده است. ویدیو این موزیک در حال حاضر در شبکه‌های اجتمایی ۱۴ میلیون بازدید خورده که نشان می‌دهد یک خواننده جوان با متن و آهنگ‌های بی معنی و بدون مفهوم خاصی چطور توانسته به این موفقیت برسد.

او با این آهنگ رکورد زده است و محبوبیت بسیاری به دست آورده است. مخاطبان و طرفداران ساسی مانکن اغلب رده سنی پایینی دارند و او با ساخت و پخش این آهنگ طرفداران زیادی را در بین نوجوانان و کودکان به دست آورده است. اما طبق قوانین جهانی استفاده از بازیگر پورن گرافی کار بسیار اشتباه و ناپسندی است، زیرا می‌تواند آثار مخربی داشته باشد و تاثیر بدی در روح و روان این رده سنی بگذارد.

همسر ساسی مانکن چه کسی‌ است؟

همسر ساسی مانکن چه کسی‌ است؟

اخیرا زندگی خصوصی ساسی افشا شد و پست ها و عکس هایی توسط همسر سابق او که سایه نام دارد منتشر شد. طبق اطلاعات و اخباری که به دست رسیده ساسی مانکن برای اقامت در آمریکا با زنی به نام سایه ازدواج کرد و زمانی که هنوز کارهای اقامت او تکمیل نشده بود سایه فرزند او را باردار شد‌ که با مخالفت ساسان همراه بود.

اما سایه که خواستار نگه داشتن فرزندشان بود به مخالفت او اعتنایی نکرد. سرانجام ساسی که مایل به نگهداری آن بچه نبود، آن ها را ترک کرد و هیچ وقت هم سراغ پسرش که نام او را گذاشته بودند برسام نگرفت و خود را درگیر ساخت موزیک هایش کرد. به گفته سایه، او حتی سعی کرد در یکی از کنسرت ها حضور پیدا کند و فرزندش را به او نشان دهد اما موفق نشد و باز هم این خواننده جوان با او به مخالفت پرداخت.

آیا آهنگ پارمیدا ساسی مانکن قدیمی است؟

آیا آهنگ پارمیدا ساسی مانکن قدیمی است؟

آهنگ های ساسی مانکن دارای سبک طنز و شاد و ریتمیک است، این درمورد یکی از آهنگ های او که پارمیدا نام دارد هم صدق می‌کند. او این آهنگ را با همکاری حسین مخته و علیشمس ساخت. پارمیدا دخترعمه ساسان است که سن کمی دارد و کودک است.

این آهنگ مناسب مجالس عروسی است و شور و هیجان بسیاری به همراه می‌آورد، همچنین نیز جزو آهنگ های قدیمی اوست که هنوز طرفداران خاص خودش را دارد و محبوبیت خود را از دست نداده است. ساسان در اغاز کار خود آهنگ هایش را کمک حسین مخته می‌ساخت اما بعدها مسیرش را جدا کرد و به صورت انفرادی فعالیت خود را ادامه داد.

آهنگ جدید ساسی مانکن چه نام دارد؟

ساخت و پخش آهنگ جدید او با نام ( نرو سمیه ) حاشیه های زیادی را به دنبال آورده است. او با آوردن بازیگر پورن گرافی به موزیک ویدئو خود توجه های بسیاری را به خود جلب کرده است و از این طریق توانسته فالوورها و مخاطبانی بیش از قبل جذب کند. او یکی از سکانس های فیلم ابد و یک روز را برای این کار انتخاب کرده است و با هدف تمسخر آن دیالوگی را در متن آهنگ تکرار می‌کند که هیچ مفهومی را جز تبلیغ فحشا به مخاطب نمی‌رساند.

این موزیک به دلیل ترویج فرهنگ نادرست و غلط واکنش ها و شکایات زیادی را در پیش داشته‌ است. تحلیلگران شنیدن آهنگ های او را توسط کودکان و نوجوانان اقدامی بسیار خطرناک می‌دانند زیرا می‌گویند تمام آهنگ های او مستهجن و شامل فحش های رکیک است و مناسب این رده سنی نیست.

از کجا می‌توانیم آهنگ های ساسی مانکن را دانلود و گوش کنیم؟

از کجا می‌توانیم آهنگ های ساسی مانکن را دانلود و گوش کنیم؟

آهنگ های او از صفحه‌ رسمی‌اش و همچنین سایت های بدون فیلتر قابل گوش دادن است. آهنگ های زیادی را منتشر کرده است که به ترتیب زمان انتشار پیشرفت او در خوانندگی چشمگیر است اما همچنان متن آهنگ ها شامل الفاظ رکیک و خطرناک برای کودک و نوجوانان است.

از جمله آهنگ دکتر، با وجود این که این آهنگ برای قدردانی از کادر سلامت و پزشکان ساخته شده است هیچ گونه معنی و مفهومی ندارد و صرفا برای گرم کردن مجالس و مهمانی ها است. تمام موزیک ها و همچنین ویدئوهایش را می‌توانید با مراجعه به صفحات اجتمایی او دیدن کنید.

کلیپ جدید ساسی مانکن شامل چه محتوایی است؟

کلیپ جدید ساسی مانکن با حضور بازیگر پورن گرافی لس آنجلسی سروصداهای بسیار زیادی در فضای مجازی راه انداخته است. او با استفاده از فرهنگ غربی سعی کرد نفوذ و محبوبیت بیشتری در بین مردم پیدا کند که موفق هم بود. این موزیک ویدئو در مدت کوتاهی بیشترین بازدید را داشت که درصد بیشتری از آن در ایران نوجوانان تازه به بلوغ رسیده و کودکان بودند.

به گفته مقامات رسمی این ویدئو سعی بر ترویج کودک آزاری دارد و اثار بسیار مخربی می‌گذارد. همچنین این کلیپ و حاشیه های به دنبالش بسیاری از پدر مادرها را نگران کرده که نتیجه آن فیلتر شدن سایت های دانلود و حذف این ویدئو از صفحات مجازی بود.

سوالات متداول

ساسی مانکن چه کسی‌ است؟

ساسان حیدری یافته ملقب به ساسی مانکن یک خواننده ایرانی مقیم آمریکا است که ۳۳ سال سن دارد.

همسر ساسی مانکن چه کسی است؟

همسر سابق او نامش سایه بود که بعد به دنیا آمدن فرزندشان از هم جدا شدند. قصد وی از ازدواج گرفتن اقامت در آمریکا بود.

پیج اینستاگرامی او چقدر فالوور دارد؟

صفحه رسمی او در حال حاضر پنج میلیون فالوور دارد. بیشترین مخاطبانش را جوان های ایرانی تشکیل می‌دهند.

ساسی مانکن چگونه به محبوبیت رسید؟

او از شانزده سالگی آهنگ می‌ساخت و در ادامه با آهنگ های پارمیدا، دکتر، جلتمن و در آخر نرو سمیه به اوج محبوبیت خود رسید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *