درآمد بلاگرها در چه حدی است با معرفی بهترین بلاگر های ایرانی

یکی از موضوعات داغ این روزها در بین مردم، درآمد بلاگرها می باشد که چقدر درآمد دارند که می توانند یک زندگی خوب داشته باشند. در ادامه به بحث در مورد این موضوع می پردازیم. همچنین اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در مورد درآمد مدل های اینستاگرام هستید می توانید سری به مقاله مربوطه نیز بزنید.

درآمد بلاگرها از کجاست؟

درآمد بلاگرها از کجاست؟

بلاگرها در اولین قدمی که می‌ توانند برای کسب درآمد بردارند جذب فالوور و دنبال کننده می باشد. دومین قدم آنها تولید محتوای مفید و مورد نیاز کاربران است، یعنی تا چه حد می توانند نیاز کاربران را در صفحه خود برطرف کنند.

بعد از طی کردن مراحل درست آنها در مرحله بعدی می‌تواند کسب درآمد داشته باشند اما از چه جایی و از کجا؟ با توجه به تعداد فالوورها و محبوبیت و جذابیتی که برای دنبال کنندگان خود دارند می‌توانند با گرفتن تبلیغات و بستن قرارداد با بعضی برندها کسب درآمد داشته باشند. ویکی پیدیا بلاگر ها و درآمدشان را در سطح متفاوتی بررسی کرده که می توانید از اطلاعات این مقاله نیز استفاده نمایید.

درآمد بلاگر سفر از کجا تامین می شود؟

زمانی که یک شخص به عنوان توریست بلاگر معروف می‌شود و شهرت و محبوبیت بین مردم به دست می‌آورد وبلاگ او تبدیل به یک ابزار تبلیغاتی می‌شود و ارزش بسیار زیادی پیدا می‌کند و از همین طریق می‌تواند کسب درآمد کند.

مثلاً یک هتل برای تبلیغاتش از آن بلاگر دعوت می‌کند که چند روزی را در آن هتل اقامت داشته باشد و از امکانات آنجا استفاده کند و پولی نیز به او بدهد در عوض آن بلاگر هم تبلیغاتش را انجام دهد و تجربیات خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارد.

درآمد بلاگر غذاها از کجا تامین می شود؟

درآمد بلاگر غذاها از کجا تامین می شود؟

فودبلاگرها هم یکی دیگر از بلاگرهایی هستند که می توانند درآمد خیلی زیادی را از همین راه به دست بیاورند. فودبلاگرها بعد از اینکه مخاطبان خود را در صفحه اجتماعی شان به دست آوردند رستوران هایی که می‌خواهند تبلیغات کاری خود را انجام دهند با دعوت از این فودبلاگرها می خواهند که غذای آنها را تست کنند و بعد از تست به آنها مبلغی به عنوان دستمزد هم می دهند و از آنها می خواهند که تبلیغات رستوران آنها را در صفحه اجتماعی شان با فالورهایشان به اشتراک بگذارند.

درآمد بلاگرهای مد چگونه است؟

فشن بلاگر ها هم یک نوع از بلاگر هایی می باشند که در زمینه مد و فشن کار می‌کنند. آنها نیز بعد از به دست آوردن محبوبیت و جذابیت در بین دنبال کنندگان خود می توانند کسب درآمد کنند.

آنها در ابتدا به تبلیغات کفش و پوشاک برند های مختلف می‌پردازند و بعد از آن که بازدهی مناسبی تبلیغات آنها برای آن برندها داشت، می‌توانند قرارداد سالانه با برند ها ببندند و مبلغ قابل توجهی را به عنوان دستمزد دریافت کنند و درامد خوبی در طول سال یا ماه داشته باشند. مینا حیدری و مندی وکیلی برخی از افرادی هستند که در این دسته قرار دارند.

درآمد بلاگر یوتیوب چگونه است؟

یوتیوب همانطور که می دانیم یکی از شبکه های اجتماعی برای بارگذاری فیلم و عکس می باشد که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و افراد بسیار زیادی ساعت‌های خیلی طولانی و یا حتی نیمی از شبانه روز خود را به تماشای فیلم های یوتیوب می‌گذارند.

بنابراین بلاگری که در صفحه اجتماعی خود در یوتیوب فعالیت می کند می‌تواند با انجام تبلیغات برندهای مختلف در پست ها و یا استوری خود به صورت ساعتی یا ۲۴ ساعت درآمد داشته باشد و بتواند به عنوان شغل این کار را در نظر بگیرد.

درآمد بلاگرهای ایرانی به چه صورت است؟

درآمد بلاگرهای ایرانی به چه صورت است؟

همان طور که می دانیم در ایران سازمان یا ارگانی برای دادن تعرفه به بلاگرها وجود ندارد و همه ی بلاگرهای ایرانی بر حسب سلیقه و به صورت دل بخواهی مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می کنند که خیلی وقت ها عادلانه نیست.

درآمد بلاگرهای ایرانی بستگی به تعداد فالوور های آنها و بازدهی که می تواند برای آن برند داشته باشد متغیر می باشد بعضی از آنها حتی در ماه مبلغ بسیار ناچیزی هم نمی‌توانند درآمد داشته باشند، اما بعضی از آنها مبلغ درآمدشان به ۱۰۰ میلیون هم می رسد.

درآمد بلاگرهای خارجی چقدر می باشد؟

همانطور که می دانیم مبلغ درآمد هر بلاگری با توجه به تعداد فالوور و دنبال کننده های آنها و محبوبیت و جذابیتی که در بین مردم دارند متفاوت می‌باشد. بلاگرهای خارجی هم بسته به تعداد فالوورها و محبوبیتی که دارند دستمزد دریافت می کنند اما به طور مشخصی مبلغی را به عنوان درامدشان در طول ماه بیان نکرده اند اما همان طور که می بینید خیلی از بلاگر های خارجی توانسته اند که یک زندگی لاکچری با رفاه کامل را از همین طریق برای خود و خانواده هایشان روبه راه بکنند.

درآمد بلاگر ها بر چه اساسی می باشد؟

درامد بلاگر ها بر اساس محبوبیت و جذابیتی که در بین مردم دارند می باشد البته باید در نظر گرفت که چه مقدار تبلیغات ان ها برای آن برندی که تبلیغ می کنند می تواند بازدهی خوبی داشته باشد. اما اگر بخواهیم به طور اصولی به درامد بلاگر ها نگاه کنیم که بر چه اساسی می باشد می بینیم که هیچ اساس و پایه ای ندارد و هر بلاگری با میل و سلیقه و خواسته هایش تعرفه ای برای کار و تبلیغات خود در نظر گرفته است که خیلی از این تعرفه ها عادلانه نیست و مبلغ انها سر به فلک کشیده است.

بالاترین درآمد بلاگرها برای کیست؟

بالاترین درآمد بلاگرها برای بلاگرانی می باشد که دارای فالوور خیلی زیادی می باشند و همه فالوورهای آن ها واقعی هستند و می توانند تبلیغات خیلی زیادی را در طول ماه قبول کنند و درآمد خوبی داشته باشد.

اما بعد از بلاگرهایی که از مردم عادی می باشند بالاترین درآمد را بلاگر های بازیگر یا سلبریتی های معروفی که شغل بلاگری را بعد از شغل بازیگری برگزیده‌اند دارند. این بازیگر های بلاگر مبلغ بسیار هنگفتی را برای تبلیغات یک ساعته یا ۲۴ ساعت در استوری ها یا پست های خود دریافت می‌کنند.

نحوه درآمد بلاگرها به چه صورت است؟

نحوه درامد بلاگرها با توجه به آن زمینه ای که در آن بلاگری می‌کنند تامین می‌شود. یکی از بلاگرها در زمینه سفر و دیگری در زمینه آرایشی و بهداشتی و دیگری در زمینه طنز و هر کدام از آنها در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند می‌توانند کسب درآمد کنند.

اما کسب درآمد آنها به چه صورت است؟ به این صورت است که آنها با توجه به تعداد دنبال کننده ها و جذابیت و معروفیت و محبوبیت که در بین دنبال کنندگان خود دارند می توانند تبلیغات برندهای مختلف را به عهده بگیرد و از آن راه کسب درآمد کنند.

روزمرگی بلاگر

روزمرگی بلاگر

بلاگر روزمرگی بیشتر شامل بلاگرهای خانم می باشد. این بلاگرها اصولا از فعالیت های روزمره خود عکس و فیلم منتشر می کنند که شامل اشپزی، نظافت و کارهای مربوط به خانه داری می باشد.

این بلاگرها بر خلاف آنچه که فکر می کنید طرفداران زیادی دارند و بسیار محبوب می باشند. بلاگرهای روز مرگی هم درامد دارند و با انجام تبلیغات پیج های ظرف و لوازم بهداشتی و لباس برای خود درامدی کسب می کنند.

بلاگرهای روانشناسی

بلاگرهای روانشناسی هم همانند دیگر بلاگرها در صفحات اجتماعی خود در اینستاگرام فعالیت می کنند. این بلاگرها با توجه به مشکلاتی که دنبال کنندگانشان با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، مطالبی را در قالب پست و استوری در پیج شان منتشر می‌کنند تا فالوورهایی شان از آنها بهره بگیرند، این بلاگرها همانند سایر بلاگر ها می توانند برای خود درآمد داشته باشند که اکثر آنها درامدی ندارند.

کودک بلاگری

والدین دنیای بچگی را به کودکانشان باید برگردانند و کاش بیدار شوند و بفهمند که بچه‌ها وسیله‌ای برای رفع نیازهایشان نیستند. این موضوع باید هر چه سریعتر متوقف شود و در همه دنیا این سوء استفاده ها از کودکان جرایم سنگینی دارد حتی اگر که بگوییم بچه‌هایشان قرارداد کاری دارند و این برای آینده شان خوب است هم منطقی نیست، چون کودکان قدرت تشخیص ندارند. متاسفانه والدین ما تا زمانی که بدانند می‌توانند از کودکانشان پول در بیاورند از آنها پول در می‌آورند و به چشم وسیله پول ساز به انها نگاه می کنند.

کودک آزاری در دنیای بلاگری چگونه است؟

کودک آزاری در دنیای بلاگری چگونه است؟

نشانه های کودک آزاری همیشه یک چشم کبود و بدن زخمی نیست. کودک آزاری همیشه در چهره دختر ۵ ساله ای که بر سر چهارراه دست‌فروشی می‌کند نمود ندارد. کودک آزاری خیلی وقت ها جنبه روانی دارد.

مثلاً پدر و مادری که چون فرزند بامزه و خوش سر و زبانی دارند در فضای مجازی از او بیگاری می‌کشند تا آگهی بیشتری بگیرند و از راه بامزگی کودکانشان و بلاگر کردن آنها پول در بیاورند، دارند کودک خود را مورد آزار و اذیت روحی و روانی قرار می‌دهند پس بهتر است کودکان را تا زمانی که قدرت درک و تحلیل ندارند وارد فضای مجازی نکنیم.

نگاه کلی به درآمد بلاگرها

درامد بلاگر فشن در ماه به مبلغ قابل توجهی می‌رسد. درآمد بلاگر آنقدر نیست که بتوان به عنوان شغل به آن نگاه کرد. درآمد بلاگر از کجاست از تبلیغاتش. کسب درآمد بلاگرها آن‌قدرها هم راحت نیست. درآمد بلاگرها برای گذراندن زندگی خوب است. درآمد یک بلاگر چقدر است به میزانی که کار کند. درآمد ماهیانه بلاگر ممکن است به ۱۰۰ میلیون تومان در ماه هم برسد.

درآمد بلاگر کتاب

در این قسمت از مقاله پیش از آن که به تعریف و شیوه عمل بلاگر کتاب بپردازیم لازم است تا ابتدا تعریفی از فعالیت بلاگرها داشته باشیم.

در رابطه با تعریف فعالیت و هویت بلاگرها چنین امده است که وبلاگرها اشخاص فعال در مجازی هستند که برندهایی که با آن ها قرارداد دارند به معروف به مردم می پردازند. در رابطه با توانایی های یک بلاگر چنین امده است که باید فعالیت های منظم و دقیق در فضای مجازی داشته باشد و کیفیت یک مارک و برندی که می خواهد تبلیغش کند را افزایش بدهد. یک بلاگر می بایست با مخاطبانش و فالوورهایش ارتباط عمیق داشته باشد تا نیازهای آنها را بشناسد و بتواند محبوبیتش را بین آنها تداوم ببخشد. یک بلاگر وقتی وارد اینستاگرام می شود اول باید هدف خود را تعیین کند و منظم با همان هدف خود اقدام به تولید محتوا کند. تبلیغ یک برند معروف و اعتماد مردم می توانند یک بلاگر را معروف کند و یا وی را از برای همیشه مضحکه فضای مجازی کند. یک بلاگر در راستای هدف خود باید با مخاطبینش صادق باشد. تجربیات نشان می دهد که صرف تبلیغ بی روح پیشرفت و دستاوردی ایجاد نمی کند و ناپایدار است.

در پاسخ به این سوال که درامد بلاگر از کجاست؟ می بایست اینطور گفت که تا حد زیادی این مسئله به سبک فعالیت این افراد دارد. سبک فعالیت بلاگر ها کاملا متفاوت می باشد و تا حد زیادی به تخصص گرایی رسیده است. درآمد بلاگر کتاب همانطور که از نام ان پیداست بر اساس تولید محتوا بر اساس کتاب ها و مقالات روز میسر می شود. این سبک از بلاگری مستلزم داشتن اطلاعات دقیق در خصوص نگارش، ادبیات، فنون نویسندگی و مقاله نویسی می باشد. در ایران با توجه به پایین بودن سرانه کتاب خوانی تعداد فعالین این رسته را انگشت شمار رقم زده است. در ادامه به بررسی سایر بلاگرها می پردازیم.

یکی از متداول ترین انواع بلاگری، بلاگر سفر می باشد. همانطور که از عنوان ان پیداست، حیطه کاری این افراد مرتبط با سفر و توریسم می باشد. این حیطه ملزومات مخصوص به خودش را دارد که به آنها خواهیم پرداخت. پیش از هر چیز در این حرفه می طلبد که شما عکاس ماهری باشید و بتوانید بسیار سفر کنید تا بتوانید با عکاسی کردن و تبلیغ اماکنی که می روید و آپلود عکس آن مکان و ثبت لوکیشن در مجازی به عنوان “توریسم بلاگر” برای خود اسپانسر جذب کرده و درآمد زایی کنید‌. شایان ذکر است که در طی چند سال اخیر بلاگرهای سفر در ایران به علت تحریم های غربی و کاهش توریسم جهانی و همچنین افزایش میزان فقر میزان زیادی از درامدشان کاهش پیدا کرده است. نحوه درآمد بلاگر سفر از این قرار است که وی از راه معرفی اماکن مختلف تبلیغ جذب می نمایند و یا عده ای حرفه ای از این افراد از طریق تبلیغات برندهایی مانند لوازم ورزش و کفش مورد حمایت قرار می گیرند.

درآمد بلاگر کتاب

بلاگری در اینستا می تواند درآمد زا باشد؟

در پاسخ به این سوال عوامل کاملا متفاوتی موجود می باشد. مانند هر حرفه ای در رابطه با این حرفه نیز بایستی دانست که مستلزم اگاهی فراوان و داشتن تجربه تخصصی در یک زمینه خاص می باشد. علاوه بر ان دسته اگاهی ها می بایست بدانید که موفقیت در این حرفه به نوعی اکت و هنرپیشگی نیاز است. یک بلاگر می بایست از تکنیک های زبان بدن، هوش هیجانی، بازیگری و جذابیت های فردی تا حدی برخوردار باشد. اینستاگرام در سال های اخیر تبدیل به محیطی رقابتی شده و افرادی که تا چند سال پیش تنها با یک گوشی همراه به تولید محتوا می پرداختن اکنون درون استودیوهای خانگی و مجهز با تشکیلات زیادی به چشم می آیند. حال آنکه میزان درامدزایی از اینستاگرام می تواند به نسبت مخارجی که صرف آن می شود برای عده ای که دارای استعدادهای خاص و یا علم کافی باشند فعالیتی پربازده باشد و یا مثل هر حرفه ای، به یک پرتگاه برای افرادی که صرفا جهت کنجکاوی و بدون اطلاعات کافی به آن رجوع کرده اند تبدیل شود. اگر شما نیز یکی از علاقمندان به شروع این فعالیت هستید، لازم است که بدانید سایت هایی همچون دیوار، شیپور و … در سال اخیر تبدیل به معدنی از تجهیزات تصویربرداری این دسته از افراد شده و از نتیجه فروختن اجناس چند ماه کارکرد آن ها می بایست نتیجه گیری را آزاد اعلام نمود. همچنین شایاد ذکر است که یکی از دلایل فعالیت بلاگرهای ایرانی در شبکه اینستاگرام، تحریم های ایجاد شده توسط گوگل بر علیه کشور ایران می باشد و راه درآمدزایی از طریق سرویس Google ads بر ایران بسته شده است. این مسئله به آن معناست که یکی از بهترین راه های درآمدزایی فعالیت بلاگرها به روی ایرانیان بسته بوده و ناگذیر اینستاگرام را به امید گرفتن تبلیغات روی پیج خود انتخاب می کنند.

بالاترین درآمد ها در بین بلاگر ها متعلق به چه کسانی است؟

شاید برای شما نیز سوال شده باشد که درامد برخی از بلاگرها چقدر است. همانطور که گفته شد عمده درآمد بلاگر ها در جهان از تبلیغات، اسپانسرشیپ و برخی نیز از طریق استفاده از سرویس های Google Ads تامین می شود. هر چند این نحوه استاندارد ایجاد درآمد آنهاست و عده ای با ابتکارات منحصر بفرد خود و یا حتی از راه تبلیغ بیزینس شخصی خود به درامدهای خوبی رسیده اند. با این حال بطور متوسط درآمد ماهیانه بلاگر مبلغی بالغ بر ۵۰۰ دلار در ماه و روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ دلار می باشد. البته گرفتن این مبلغ های زیاد بستگی به تعداد فالوور ها و سطح کیفی آن بلاگر دارد و این رقم کاملا متفاون می تواند باشد.

عمده فعالیت بلاگرهای ایرانی پیرامون صنعت مدلینگ، فست فود، لایف استایل، موسیقی و نمایش های کمدی می باشد. حتی عده ای با کمترین امکانات و ابتکار و از راه واکنش روی محتوای سایرین و به تمسخر گرفتن آنها تولید محتوا کرده و برای خود منبع درآمدی از این طریق تشکیل داده اند. در ادامه پیش از آن که به بررسی چند نفر از پردرآمد ترین بلاگر های ایرانی بپردازیم، یکی از تعرفه های پخش شده در فضای مجازی از درآمد بلاگر ها در ایران که در اینستاگرام اشتغال دارند با شما به اشتراک می گذاریم.

  • پیج های ۵۰۰هزار تا ۱ میلیون فالوور، ۲ و نیم میلیون برای پست و ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومن برای هر استوری دریافت می کنند.
  • پیج های ۱ تا ۵ میلیون فالوور، ۶ میلیون در ازای هر پست و حدود ۳ و نیم میلیون در ازای هر استوری دریافت می کنند.
  • پیج های دارای مثبت ۵ میلیون فالوور نیز ۱۵ میلیون برای هر پست و ۷ میلیون تومان در ازای هر استوری دریافت می کنند.

حال با توجه به چنین اطلاعاتی می توان تا حد نزدیکی میزان درآمد برخی از بلاگر های مطرح ایرانی تشخیص دهیم.

محمد امین کریم پور

نفر اول لیست محمد امین کریم پور می باشد. پیج اینستاگرام این بلاگر مشهور اکنون با داشتن حدود ۵ میلیون کاربر در ابتدای لیست ما قرار می گیرد. نوع فعالیت و تخصص ایشان در دسته طنز و سرگرمی قرار دارد. محمد امین کریم پور یکی از قدیمی ‌های فعال در اینستاگرام است و بخاطر ویدیوهای طنزش مورد توجه قرار گرفت و تبدیل به یکی از واینر های معروف ایران شد.

عرفان علیرضایی

عرفان علیرضایی نفر دوم لیست درآمد بلاگر می باشد که با داشتن مثبت ۳ میلیون فالوور توانسته دستاوردهای خوبی بدست بیاورد و در فضای اینستاگرام حسابی خودی نشان بدهد.

milad_khahhh

میلاد نیز در پیج اینستای خود هم اکنون دارای ۳ میلیون فالوور است. وی در مسیر خود با عده زیادی همکاری داشته و در رابطه با سبک متن و کارگردانی وی چنین بیان شده است که سطج قابل قبولی دارد. همچنین در روند کاری اخیر میلاد به وضوح افزایش کیفیت کاری وی قابل ملاحظه می باشد.

محسن ایزی

محسن ایزی نیز با داشتن مثبت ۲ و نیم میلیون نفر فالوور نفر چهارم این لیست قرار می گیرد. محسن ایزی به کمک ابتکار عمل و کارگردانی منحصر بفرد خود توانسته است جزو ۵ نفر اصلی لیست واینر های ایرانی قرار بگیرد.

جواد خواجوی

جواد خواجوی نفر پنجم لیست ما با آیدی javadkhaajavi می باشد. نکته ویژه قابل ذکر در مورد جواد خواجوی سرعت رشدش با توجه به مدت زمان کمتر فعالیتش می باشد. وی از افراد موثری است که معنی واینر ایرانی را به اثبات همگان رسانیده است.

بالاترین درآمد ها در بین بلاگر ها

درآمد تولید محتوا کار ها در اینستاگرام به چه صورت است؟

تولید محتوا توسط افرادی انجام می شود که گاها دارای تخصص خاصی در یک زمینه و یا هنر اکت می باشند. این دسته از افراد معمولا یک گروه یا اصظلاحا بازار هدف خاص را در زمینه های خاص برای فعالی خود هدف قرار می دهند. تولید محتوا می تواند در هر یک از این موارد انجام شود: پست های وبلاگ، خبرنامه های ایمیل، سوشیال مدیا، بازاریابی های صوتی و تصویری، طراحی و دیزاین گرافیک و خیلی از موارد دیگر. در خصوص تولید محتوا در اینستاگرام فعالیت ها تا حد زیادی به شکل بصری می باشد و شامل تصاویر، متون و ویدئوها نیز می شود. از مشهور ترین افراد این حرفه در اینستاگرام عبارتند از:

نواب ابراهیمی

یکی دیگر از اینفلوئنسرهایی که توانسته شهرتی مثال زدنی رقم بزند نواب ابراهیمی است. عمده فعالیت های تولید محتوای وی به بررسی غذاهای ایرانی خلاصه می شود.

میلاد قاسمی

در رابطه با میلاد معروف یا همان میلاد قاسمی چنین امده است که وی در اینستاگرام با اشتراک گذاری کلیپ های طنز معروف شده است. وی به دلیل‌ تیکه کلام های جذاب و خاصی که دارد به شهرت رسیده است. میلاد متولد ۵ شهریورماه سال ۱۳۶۸ است و ساکن تهران است. او نیز رفته رفته با جذب فالوورهای زیاد، کیفیت کلیپ های خود را بالا برد و باعث مطرح شدن خود درایران شد و همچنین عنوان معروف ترین اینفلوئنسر ۲۰۲۱ آپارات را نیز به خود اختصاص داد.

درآمد بلاگر ورزشکار

این بلاگر ها نیز تخصصی عمل می کنند، برخی در عرصه کوهنوردی و برخی در عرصه هایی مانند بدن سازی می پردازند. یکی از متداول ترین عناوین این بلاگرها همان صعت فیتنس می باشد، زیرا شرکت های مکمل سازی زیادی این روزها این عده از افراد را حمایت می کنند. برای این دسته از بلاگرها حامیان مختلفی موجود می باشند که بسته به میزان بازدیدکنندگان و فالوورها می تواند گزینه های متفاوتی برای این دسته از بلاگر ها ایجاد کند.

درآمد بلاگر مبتدی

این روزها عده زیادی از مبتدیان این عرصه به علت کمبود خلاقیت به فعالیت های غیر تخصصی مشغول شده و عمده فعالیت های آن ها به نقد و بررسی فعالیت سایرین و فعالیت های عمومی دیگر خلاصه می شوند. مثل هر فعالیت هنری دیگری، اغاز این فعالیت با درآمد همراه نبوده و همین امر سبب می گردد تا عده زیادی در میانه راه از این حرفه صرف نظر کنند. بلاگرهای شبکه هایی مانند یوتیوب کاملا با مفهوم دیربازدهی چنین شبکه هایی اشنایی دارند، این در حالی است که در خصوص اینستا، درامد فعالین مبتدی آن به میزان فالوورهای حقیقی آن ها بستگی دارد و می تواند کمی بازدهی زودتری داشته باشد.

سوالات متداول

بلاگرهای سفر از کجا درامد دارند؟

از تبلیغاتی که برای هتل ها انجام می دهند.

بلاگر های سفر زن هستند یا مرد؟

جنسیت در بلاگری مهم نیست.

کدام بلاگرها بالاترین درامد را دارند؟

بلاگرهای سلبریتی توانسته اند بیشترین درامد را داشته باشند.

نام دیگر بلاگر غذا چه می باشد؟

فود بلاگر نام دیگر آن است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *