بیوگرافی الناز گلرخ به همراه بررسی زندگی حرفه ای الناز و حمید فدایی

الناز گلرخ مدل و میکاپ ارتیست تهرانی یکی از افرادی است که از مدتی پیش با پخش موزیک ویدیو ای جنجالی باعث شد به عنوان یکی از پر حاشیه ترین سلبریتی های اینستاگرام شناخته شود. او فعالیت خود را با تاسیس سالن زیبایی در حرفه آرایشگری در تهران آغاز کرد و در ادامه به مدلینگ و فشن روی آورد.

پس از مدتی با مشکلاتی روبه رو شد، اما پس از پشت سر گذاشتن آن همراه با همسرش، حمید فدایی که به عنوان جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی شناخته می شود به امارات مهاجرت کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم حاشیه های الناز گلرخ را مورد بررسی قرار دهیم.

بیو گرافی الناز گلرخ

الناز گلرخ یک مدل و میکاپ آرتیست معروف ایرانی است. او بیش از اینکه به معرفی استایل های مختلف بپردازد، به میکاپ و گریم صورت علاقه دارد. او در شبکه های اجتماعی به آموزش و نشان دادن مهارت خود در میکاپ می پردازد. الناز در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارد. با اینکه در بین مخاطبان او از همه سنین و قشر وجود دارد، اما اکثرا آن ها را دختران ایرانی تشکیل می دهد.

الناز گلرخ در ماه اسفند سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. خانواده گلرخ علاوه بر الناز دو دختر دیگر هم دارند. او پس از گذراندن دوران دبیرستان خود به دانشگاه رفت. الناز در رشته گرافیک دانشگاه علامه امینی تهران مدرک لیسانس خود را دریافت کرد. الناز گلرخ را تا حدی یک آرایشگر نمی حرفه ای میتوان دانست که در گریم صورت استعدادی دارد. او در سال ۲۰۱۷ در مسابقات میکاپ Cosmoplitan شرکت کرد و توانست عنوان بهترین آرتیست را کسب کند. او همچنین خود را یک مدل، میکاپ آرتیست و یک فرد تاثیر گذار بر زندگی طرفدارانش می داند.

الناز گلرخ همواره به دلیل شباهت چهره اش با آریانا گرانده، یکی از بزرگ ترین خواننده های معروف در سبک پاپ در تمام دنیا مورد توجه بسیار قرار گرفته است. اما شباهت چهره و اندام الناز با آریانا گرانده تنها عامل شهرت او نبود. بلکه او ۴ سال در پیج اینستاگرام خود حدود ۱۷۰۰ تصویر از فعالیت خود در زمینه مدلینگ و گریم صورت برای طرفداران خود به اشتراک گذاشت است. این تلاش و پشتکار الناز گلرخ باعث دیده شدن و به شهرتی نسبی رسیدن از سوی مردم شد. مهم ترین عامل شناخته شدن او خوانندگی در آهنگ Just Follow Me بود. الناز گلرخ حمید فدایی دو خواننده این آهنگ بودند. در ادامه یک عکس الناز گلرخ را با هم مشاهده می کنیم.

الناز گلرخ موزیک ویدیو Just Follow Me

اگر با الناز گلرخ آشنا باشید، احتمالا موزیک ویدئو او را هم مشاهده کرده اید. الناز گلرخ یکی از معروف ترین مدلی و میکاپ آرتیست های ایرانی می باشد. او سال ها فراوانی در اینستاگرام فعالیت می کرد و به واسطه آن به میزان مطلوبی به شهرت رسیده بود. اما طی یک اقدام جنجالی در یک موزیک ویدئو با همسر خود، حمید فدایی حضور یافت و به زبان انگلیسی به خوانندگی پرداخت. این موزیک ویدئو او و همسرش که Just Follow Me نام داشت به دلایلی مشخص، با بازدید های فراوانی همراه شد و جنجالی شد.

عاملی که این موزیک ویدئو را بسیار جنجالی کرد، خوانندگی افتضاح و گوش خراش آن دو در این آهنگ بود. علاوه بر خوانندگی نامناسب آن ها، عامل دیگری که بسیار مورد توجه گرفت، لهجه انگلیسی آن ها بود. آن ها با لهجه ای به شدت بد و نامناسب به خوانندگی می پردازند و آهنگی بسیار ضعیف را به وجود می آورند. این موزیک ویدئو به دلیل لهجه احمقانه آن و بسیار مورد توجه قرار گرفت و در ساعت های اول انتشار خود با بازدید های میلیونی رو به رو شد. در ادامه این موزیک ویدئو در شبکه های اجتماعی به سرعت انتشار یافت و خوانندگی آن دو توسط کاربران این شبکه ها مورد تمسخر قرار گرفت.

اما در آن سوی ماجرا، بازدید های میلیونی این موزیک ویدئو ثروت زیادی را برای این دو نفر به ثمر آورد و علاوه بر آن باعث به شهرت رسیدن آن ها شد. در بخش های بعدی بیشتر به موزیک ویدیو الناز گلرخ خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

حمید فدایی همسر الناز گلرخ

حمید فدایی همسر الناز گلرخ

حمید فدایی در ۳ خرداد سال ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد. تحصیلات دوران کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران دریافت کرد. او به عنوان همسر الناز گلرخ شناخته می شود. حمید ۳ سال از الناز کوچک تر است و یکی از افراد شناخته شده در شهر پاریس است. قد او ۱۸۳ و موه‌های او قهوه‌ای رنگ می باشد و این تناسب اندام و ته چهره ی اروپایی به فعالیت او در عرصه مدلینگ کمک بسیار کرده است. حمید فدایی در یک از مصاحبه های خود گفته بود برای رسید به جایگاه فعلی خود در فشن و مدلینگ در دوره های تخصصی زیادی شرکت کرده است و همواره مخالف عمل زیبایی بوده است. او سالانه هزاران دلار از حرفه خود یعنی مدلینگ درآمد دارد.

حمید دو برادر دارد و از سن ۱۵ سالگی با آن ها در کار خرید و فروش پوشاک بوده است. او همیشه به علاقه‌ مندان دنیای مدلینگ توصیه می کند که به دنبال بدنسازی نروند و در کنار دنبال کردن رویای خود با استنداردهای دنیا آشنا شوند. او در کنار مدلینگ در عکاسی هم سررشته دارد و همواره مدتی از وقت خود را به کتاب خواندن و ورزش اختصاص می دهد. حمید هم اکنون همراه با الناز گلرخ در دوبی ساکن است.

او فعالیت خود را در مدلینگ از سن ۲۰ سالگی آغاز کرد. در آن دوره به تحصیل در دانشگاه می پرداخت و در کنارش فوتبال هم بازی می کرد.او با تشویق برادرش اولین قدم خود را در این عرصه برداشت. او با پیدا کردن یک عکاس حرفه ای و آژانس مدلینگ در تهران فعالیت خود را به عنوان مدل آغاز کرد. حمید همواره فشن را هیجان انگیز می داند و هیچ چیز را هیجان انگیزتر از دیدن عکس هایش روی بیلبوردهای شهر نمی‌ داند.

زندگی حرفه ای الناز و حمید فدایی

الناز گلرخ از دوران کودکی به آرایش کردن علاقه داشت. اما از سن ۲۰ سالگی همزمان با دوران کارشناسی‌اش در دوره های حرفه ای و تخصصی آرایشگری شرکت کرد. او به دلیل چهره زیبا و خاص اش با بسیاری میکاپ آرتیست ها در ایران و اروپا همکاری داشت. اما در نهایت در پس از گذراندن این دوره های تخصصی در سال ۸۴ سالن زیبایی خود را در تهران تاسیس کرد. خیلی زود و به سرعت آوازه سالن زیبایی الناز در تهران پیچید و این باعث شد افراد شناخته شد و معروف به او روی آورند. در ادامه الناز گلرخ با ثابت مهارت خود در آرایشگری باعث شد سلبریتی های بسیاری مانند طناز طباطبایی، مهناز افشار و سحر دولتشاهی مشتریان ثابت او شوند. شیوه کار، اعتماد به نفس و مهارت او در میکاپ باعث شد خیلی زود به شهرت برسد. هم اکنون سالن زیبایی الناز در ایران توسط خواهرانش اداره می‌شود.

الناز در سال ۸۷ در سن ۲۳ سالگی از دانشگاه فارغ التحصیل شد و در کنار فعالیت خود در زمینه آرایشگری به دنیای مدلینگ و فشن وارد شد. او پس از مد کوتاهی به سرعت دیده شد و به شهرت رسید. او در ادامه آغاز فعالیت خود در زمینه مدلینگ با مشکلاتی جدی رو به رو شد. در اردیبهشت سال ۹۵ الناز گلرخ و همسرش ، حمید فدایی به همراه ۱۷۰ نفر از صاحبان و اداره کنندگان صفحات مدل و زیبایی در پروژه ای به نام عنکبوت دستگیر شدند. الناز و حمید پس از مدتی آزاد شدند و برای ادامه فعالیت خود به امارات مهاجرت کردند. در ادامه الناز و حمید فعالیت خود را در دوبی ادامه دادند. الناز گلرخ در سال ۲۰۱۷ توسط مجله ahlan magazine جزو ۱۰۰ شخصیت برتر و تاثیرگذار کشور امارات انتخاب شد. با رسیدن الناز به این جایگاه باعث بیشتر شدن شهرت او در منطقه شد.

آهنگ الناز گلرخ

الناز که از قبل با فعالیت در پیج اینستاگرامش شناخته می شد، از انتشار اولین آهنگ خود همراه با موزیک ویدیو اش خبر داده بود. او و حمید فدایی ضبط و انتشار این ویدیو را در زمان قرنطینه اجباری کرونا اعلام کرده بودند. پس از منتشر شدن آهنگ Just Follow Me در پیج اینستاگرام الناز گلرخ و حمید فدایی با حواشی بسیاری روبه رو شد. این آهنگ به دلیل لهجه بد انگلیسی این دو خواننده و تلفظ Think به صورت (تینک) مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در ادامه با این آهنگ به سرعت در یوتیوب پخش شد و ظرف چند روز به بازدید های میلیونی رسید. این موزیک ویدئو الناز گلرخ دست‌ مایه شوخی کاربران فضای مجازی از اینستاگرام تا تلگرام و توییتر شد. همچنین این اتفاق باعث شد نام الناز گلرخ در شبکه توییتر ترند شود.

الناز با استفاده از آهنگ Just Follow Me توانست به جایگاهی برسد که با استفاده از استعداد و توانایی های خود رسیدن به آن ممکن نبود. او با ایجاد این نوع حواشی توانست شهرت و معروفیت خود را گسترش دهد بطوری که امروز تمام ایران الناز را می شناسند. در ادامه الناز گلرخ در برنامه سینا ولی الله حضور یافت و با او مصاحبه ای کرد.

اینستاگرام و یوتیوب الناز گلرخ

الناز گلرخ به عنوان یکی از مدل های اینستاگرام و همچنین مشهورترین بلاگر ایرانی در پیج اینستاگرام خود نزدیک به ۳.۱ میلیون دنبال کننده دارد. الناز در چهار سال گذشته نزدیک به ۱۷۰۰ پست در پیج شخصی خود در حوضه مدل و میکاپ منتشر کرده که باعث جذب مخاطبانی برای محتوای خود شده است. او با منتشر کردن یک ویدیو کلیپ از خوانندگی خود همراه به حمید فدایی به زبان انگلیسی مورد توجه از سوی کاربران قرار گرفتند. قسمت ‌های کوتاه این موزیک ویدیو در اینستاگرام الناز گلرخ ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار بار و در صفحه اینستا حمید فدایی ۱ میلیون و ۴۰۰ بار دیده شده است.

اگر به پست های الناز نگاهی بیاندازید، می توان فهمید اکثر پست های در پیج او تبلیغاتی است و برای کسب درآمد است. او بیشتر از طریق اسپانسر هایی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی حمایت می شود. میانگین بازدید هر پست او در حدود ۸۰۰ هزار نفر و میانگین لایک های او ۲۰۰ هزار تا است، که تعداد بسیار بالایی می باشد.

یوتیوب الناز گلرخ

پشت پرده آهنگ الناز گلرخ چه بود؟

شاید برای شما هم مانند خیلی از افراد سوال شده باشد که دلیل انتشار این موزیک ویدئو توسط الناز گلرخ و دوست پسرش چه بوده است؟ جواب این سوال دقیقا همان طور که به نظر می رسد، می باشد. اگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت داشته باشید، می دانید که مدتی است ایجاد حواشی و جنجال به روشی رایج برای به شهرت رسید و کسب درآمد تبدیل شده است. این موزیک ویدئو الناز گلرخ هم در همین جهت می باشد و قصد او از ساخت همچنین آهنگ، جنجالی شدن آن بوده است.

الناز با ساخت این موزیک ویدئو جنجالی توانست نگاه های زیادی را به خود جلب کند و به شهرت خود بیفزاید. علاوه بر به شهرت رسید، او مدتی قصد داشت دنبال کنندگان خود را برای کسب درآمد بیشتر به یوتیوب انتقال دهد، اما موفق به این کار نشده بود. از همین رو این موزیک ویدئو به او کمک کرد که اکثر هواداران او به این پلتفرم منتقل شوند. شما از طریق سایت های موسیقی می توانید به دانلود اهنگ الناز گلرخ بپردازید و همچنین می توانید این موزیک ویدئو جنجالی را در یوتیوب او مشاهده کنید. البته این موزیک ویدئو الناز گلرخ اینستا او هم قرار دارد و با مراجعه به بخش igtv می توانید آن را تماشا کنید.

الناز گلرخ قبل از عمل

همان طور که تا به اینجا متوجه شدید الناز گلرخ به عنوان مدل و میکاپ آرتیست در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند. درسته که او تا به امروز فعالیت مستمر و واسطه ای در زمینه مدلینگ داشته است، اما چهره زیبا و همچنین اندام خوش فرم او در موفقیت های او بی تاثیر نبوده است. این دو عامل در الناز باعث شده است که به یکی از مشهور ترین مدل های ایران تبدیل شود. اما شاید برایتان سوال شده باشد که راز زیبایی او چیست؟

در جواب این سوال باید بگوییم که الناز گلرخ به صورت خدادادی از چهره مناسبی برخوردار می باشد، اما علاوه بر آن روش آرایش و میکاپ های منحصر به فرد او در زیباییش تاثیر فراوانی داشته است. در کنار این عوامل الناز گلرخ برای زیبایی بیشتر تا به امروز چندین عمل های زیبایی در نواحی مختلفی از بدنش انجام داده است. برخی از این عمل های او را در گونه و بینی او می توانیم مشاهده کنیم. متاسفانه هیچ تصاویری از چهره الناز گلرخ قبل از عملش موجود نمی باشد. از همین رو ما نمی توانیم به چهره قبل از عمل او بپردازیم.

الناز گلرخ بدون آرایش

تا به اینجا متوجه شدیم که الناز گلرخ تا به امروز به عمل های زیبایی فراوانی پرداخته است و چهره خود را تغییر داده است. علاوه بر آن برای زیبایی بیشتر با آرایش های منحصر به فرد خود در جلو دوربین ظاهر می شود. اما شاید شما علاقه داشته باشید که تصاویر بدون آرایش او را مشاهده کنید. اما بهترین راه برای پیدا کردن عکس های او چیست؟ در جواب این سوال باید بگوییم که برای مشاهده عکس های الناز چندین راه پیش روی شما قرار دارد. یکی از این راه ها استفاده از پیج اینستاگرام او می باشد. این به صورتی است که شما می توانید با مراجعه به پیج او در اینستا جدید ترین عکس های الناز را به کیفیت اصلی مشاهده کنید.

اما ما این روش را به شما پیشنهاد نمی کینم. زیرا در پیج اینستاگرام او عکس های محدود ترین نسبت به روش دوم وجود دارد. علاوه بر آن تقریبا می توان گفت هیچ عکس بی آرایشی در پیج او موجود نمی باشد و برای پیدا کردن عکس های بی آرایش الناز نیاز به روش دیگری دارید. از همین رو ما استفاده از موتور جستجوگر گوگل را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با مراجعه به گوگل و سرچ کردن نام الناز و رفتن به بخش تصاویر، عکس های فراوانی از او، با آرایش و یا بی آرایش را مشاهده کنید. پس اگر به دنبال بهترین روش برای دیدن عکس های الناز گلرخ هستید، ما استفاده گوگل را به شما پیشنهاد می کنیم.

الناز گلرخ بدون آرایش

دوره های میک آپ آرتیستی

همان طور که در بخش های قبلی گفته شد، الناز گلرخ علاوه بر فعالیت در عرصه فشن و مدلینگ به عنوان یک میکاپ آرتیست در اینستاگرام و یوتیوب نیز فعالیت می کند. فعالیت او در این شبکه های به صورتی می باشد که معمولا با چهره ای بدون آرایش حاضر می شود و به آرایش کردن می پردازد و سعی می کند تمام فرایند آرایش کردنش را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد.

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید، این تنها فعالیت او در زمینه میکاپ آرتیستی نمی باشد. بلکه او هر از گاهی دوره های آموزش میکاپ آرتیست در محل سکونتش یعنی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار می کند. این دوره ها معمولا با بازدید های خوبی همراه می شود و اگر شما در این شهر زندگی می کنید، با پرداخت هزینه ای می توانید در این دوره ها شرکت کنید.

هشتگ الناز گلرخ

شاید شما هم مانند خیلی از افراد علاقه داشته باشید، الناز گلرخ را در شبکه های مجازی دنبال کنید و علاوه بر آن اخبار او را هم پیگیری کنید. از همین رو ما به شما استفاده از هشتگ الناز گلرخ در شبکه های مجازی پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با مراجعه به هر شبکه ای که در آن فعالیت دارید این هشتگ را وارد کنید و اخبار و اتفاقات مربوطه به آن را دنبال کنید. همچنین شما هم می توانید مانند باقی کاربران فضای مجازی با استفاده از این هشتگ جدید ترین خبر های مربوط به الناز را منتشر و با بقیه به اشتراک بگذارید.

خواهران الناز گلرخ

شاید تا به امروز نمی دانستید، اما خانواده گلرخ، یک خانواده ۵ نفره می باشد. الناز علاوه بر خود دارای دو خواهر کوچک تر از خودش دارد. یکی از خواهران او که الهام نام دارد، همانند الناز در به عنوان یک مدل نیز شناخته می شود. الهام هم در زمینه مدلینگ و هم زمینه میکاپ آرتیستی فعالیت دارد و از شهرت مناسبی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برخوردار می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید الهام شباهت فراوانی به الناز دارد، به میزانی که شباهت آن ها خبر از ارتباطشان می دهد. علاوه بر این الهام سال ها که متاهل می باشد و با فردی به نام بابک نراقی ازدواج کرده است.

عکس الناز گلرخ در ایران

عکس الناز گلرخ در ایران

در بخش های قبلی به این پرداختیم که چگونه می توانیم عکس هایی از الناز گلرخ را پیدا و مشاهده کنیم. پس مانند همان روش می توانیم عکس های این مدل ایرانی را هنگامی که در ایران زندگی می کرده، مشاهده کنیم. اما همان طور که گفته شد، بهتر است برای مشاهده عکس های او از گوگل استفاده کنید، زیرا در پیج اینستاگرام او به ندرت عکس هایی مشاهده می شود که مربوط به دوره ای که در ایران زندگی می کرد، باشد.

پدر الناز این بیوتی بلاگر کیست؟

تا به اینجا با یکی از خواهر های الناز گلرخ آشنا شدیم و به صورت کلی زندگی او را مورد بررسی قرار دادیم. اما باید بگوییم که الناز جز یکی از خواهر ها خود الهام، هیچ اطلاعات دیگری در خصوص افراد خانواده اش منتشر نکرده و هویت پدر و مادر او همچنان نامعلوم می باشد. از همین رو ما نمی توانیم هیچ اطلاعاتی در ارتباط با پدر و مادر الناز در اختیار شما بگذاریم.

سوالات متداول

الناز گلرخ هم اکنون در کجا ساکن است ؟

او همراه با همسرش در دوبی زندگی می کند.

نام سالن زیبایی الناز گلرخ در تهران چیست ؟

سالن زیبایی او با نام ری را شناخته می شود.

قد الناز گلرخ چقدر است ؟

قد او در حدود ۱.۷۳ متر می باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *