آرمین زارعی یا همان آرمین 2afm رپری که مجوز گرفت

آرمین زارعی که با نام هنری و اختصاری آرمین تو ای اف ام مشهور شد فعالیت خود را به صورت مختصر و کم شروع کرد ولی در حال حاضر جزو موفق ترین رپرهای ایران و جهان است. ما قصد داریم در این مقاله درباره زندگی نامه او و آهنگ هایی که منتشر کرده است با شما صحبت کنیم. امیدواریم که تا انتها همراه ما باشید.

آرمین زارعی کیست؟

آرمین زارعی کیست؟

در این قسمت سعی داریم به بیوگرافی آرمین زارعی یکی از خواننده های رپ کشورمان بپردازیم. آرمین زارعی در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ در پایتخت ایران شهر تهران متولد شده است و در حال حاضر ۳۴ سال سن دارد. او در ۱۷ سالگی زمانی که در دبیرستان تحصیل می کرد وارد دنیای خوانندگی شد. او با ۴ نفر از دوستانش شروع به خوانندگی به سبک رپ کردند و فعالیت خود را در خانه آغاز کردند.

 این چهار نفر ( آرمین، علی، فرهاد و مهراد ) نام خود را به اختصار ارمین ۲afm گذاشتند و با این که ان ها بعدها از هم جدا شدند ولی آرمین این نام را برای خود حفظ کرد. آن ها کم کم با پیشرفتی که داشتند تصمیم گرفتند ادامه فعالیت خود را در استودیو از سر بگیرند. او بعد از گذشت مدتی با رضایا آشنا شد و با پیشنهادی که رضایا به او داد تصمیم گرفتند هر دو با هم یک آهنگ مشترک بخوانند و این گونه بود که آهنگی به نام نارگل منتشر شد و بعد از این آهنگ آرمین تو ای اف ام یا همان آرمین زارعی نامش بر سر زبان ها افتاد.

آرمین زارعی در سبک های پاپ و رپ خوانندگی می کند. او دوستان زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به حسین تهی اشاره کرد که او نیز مانند آرمین زارعی در سبک رپ خوانندگی می کند. این دو از دوران دبیرستان با هم، همکلاسی بودند و بعد از آن هم این دوستی را ادامه دادند. ان ها در دوران دانشگاه هم با همدیگر در دانشگاه آزاد در واحد دماوند درس می خواندند تا این که بعد از گذشت مدتی دانشگاه از فعالیت های آرمین زارعی مطلع شد و فهمید که او خواننده آهنگ های رپ زیرزمینی است و این موضوع باعث شد که از دانشگاه ازاد اخراج شود.

او تا مدت ها از بیرون دادن کار جدید واهمه داشت او حدودا تا سال ۱۳۸۸ فعالیت های خود را به صورت زیرزمینی انجام داد ولی بعد از جریان های سیاسی که در کشور اتفاق افتاد از ادامه فعالیت خود ترسید و بیشترین ترس او از دستگیری اش بود. بعد از مدتی امیر تتلو خواننده رپ ایرانی و مدیر سایت تتل بت که ایران را ترک کرده است صحبت های زیادی را با آرمین زارعی کرد و او را مجاب کرد که به فعالیت خود ادامه دهد. بعد از آن آرمین با شرکتی که در خارج از ایران بود قرارداد همکاری بست و از آن زمان به بعد آهنگ هایی را که منتشر می کرد با لوگوی این شرکت منتشر کرد.

تلاش های بسیار برای گرفتن مجوز

تلاش های بسیار برای گرفتن مجوز

 وی تلاش های بسیاری کرد تا بتواند از وزارت ارشاد ایران برای آهنگ هایش مجوز بگیرد او در سال ۱۳۹۸ توانست با همکاری با شرکت ترانه شرقی مجوز وزارت ارشاد را برای آهنگ های تلفیقی کسب کند. او برای اولین بار آهنگ خود را با نام “رفت” به صورت رسمی در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ منتشر کرد. آرمین زارعی در کنار خوانندگی به مدلینگ هم روی آورد و با توجه به شهرتی که داشت توانست در این راه موفق شود. او با برند های مختلفی از جمله عطر و پوشاک و نوشیدنی همکاری دارد.

 یکی دیگر از فعالیت هایی که آرمین زارعی انجام می دهد سرمایه گذاری در صنعت پوشاک است. او در مجتمع تجاری نارون یک فروشگاه بزرگ دارد و با توجه به این موارد که گفته شد درآمد آرمین زارعی در حد خوبی است. بعد از به شهرت رسیدن آرمین پیشنهادات بازیگری زیادی به او شد ولی او در مصاحبه ای اعلام کرد که با توجه به این که این نقش ها نقش اول است ولی باز نتوانسته خود را راضی کند که در این فیلم ها بازی کند زیرا این نقش ها را در حد خود نمی دانست و خود را از آن نقش ها خیلی دور می دید.

 آرمین در ادامه مصاحبه اش اعلام کرد که اصلا اهل فوتبال نیست ولی دوستان بازیکن زیادی دارد از جمله امیرحسین فشنگچی. او در ادامه بیان کرد که نه استقلالی است نه پرسپولیسی ولی بازی های دربی رئال و بارسلونا را بسیار دوست دارد. درباره همسر آرمین زارعی هم اطلاعاتی در دست نیست ولی بعضی بر این باورند که دوست دختر آرمین زارعی مدتی با او بوده است و بعد با هم ازدواج کرده اند ولی سند قطعی درباره این ادعا وجود ندارد.

آهنگ های آرمین زارعی

آرمین زارعی تا کنون آهنگ های بسیاری را خوانده است که بعضی از ان ها شهرت بسیاری در بین مردم و دوستداران آهنگ های رپ پیدا کرده است. از جمله آهنگ هایی که آرمین تو ای اف ام خوانده است می توان به اهنگ های صدامو داری، یه سالیه، یه چیزی بگو، بگو کجایی، دیوونه، نوستالژی، چی شد صدا قطع شد، مبارک باشه، چقدر خوبه و….  اشاره کرد که در ادامه به چند تا از آن ها اشاره می کنیم.

آرمین زارعی بگو کجایی

اهنگ ارمین زارعی بگو کجایی در ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ منتشر شد که شعر و ملودی این آهنگ از خود آرمین زارعی است و تنظیم کننده آن مسعود جهانی است. این اهنگ مورد توجه زیاد طرفداران ارمین قرار گرفت که در ادامه به چند خط از این آهنگ اشاره می کنیم.

بگو کجایی؟ گوشی معلومه؟! من بیست چاری؛ گوشی پهلومه!

اندر خمه یه تک زنگت! نمیدونی چه بغضی؛ تو این گلومه…

تا خوبیو تو ما دیدن؛ هرچی صفحه بود پشت ما چیدن!

آرمین زارعی نوستالژی

آرمین زارعی نوستالژی

آهنگ نوستالژی هم از این خواننده محبوب رپ است که این اهنگ در ۲۴ بهمن سال ۱۳۹۹ منتشر شد و تنظیم کننده این آهنگ هم مسعود جهانی بود. این آهنگ هم از جمله آهنگ های پرطرفدار این خواننده رپ ایرانی به حساب می آید که بعد از انتشار بازخورد بالایی داشت. در ادامه قسمتی از متن این آهنگ را برای شما آورده ایم.

سر صبح جلوی آینه سرگیجه فشار خون پایینه

تنها چیزی که ازت یادگاری دارم فقط همین چند تا عکس که داریمه

میزدی داد سر من تا شروع بشه بازم سر بحث

آرمین زارعی برو برنگرد

آهنگ برو برنگرد از آرمین زارعی در ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ منتشر شد این آهنگ توسط پویا فرامرزی تنظیم شده است و جزو اهنگ های پر طرفدار این خواننده رپ کشورمان است. در ادامه قسمتی از متن این آهنگ را برای شما آوردیم.

چه وسواسی داری روحیه حساسی داری

 ساعت چهار و نیم صبحه دوباره پا گوشی باز بیداری

بس کن دیگه خفم کردی اه پر شدش اون جا سیگار

آرمین زارعی رفت

اهنگ ارمین زارعی با نام رفت در ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ منتشر شد که شعر و موسیقی این آهنگ از آرمین زارعی و تنظیم کننده این آهنگ هم پویا فرامرزی است. این اهنگ هم جزو آهنگ های خوب این خواننده رپ ایرانی است که در ادامه کمی از متن این اهنگ برایتان آورده شده است.

راه میرم تو خیابونا نگام تو آسمون…

فکر اینم که چی کم گذاشتم؛ آخه مگه واسه اون؟

رفت و به همه گفتش؛ خیلی راحت از رازمون!

دانلود آهنگ آرمین زارعی

این خواننده رپ ایرانی آهنگ های مطرح بسیاری دارد که می توان آهنگ های او را در اینترنت دانلود کرد. علاوه بر آهنگ های او کلیپ آرمین زارعی هم در همه آهنگ هایش در اینترنت و پیج شخصی اش موجود است که می توان با مراجعه به آن جا این آهنگ ها را را دانلود کرد و یا مشاهده نمود.

عکس از رامین زارعی

عکس از رامین زارعی

برای دیدن عکس های آرمین زارعی می توان به پیج اینستاگرام او مراجعه کرد. البته با توجه به این موضوع که آرمین تو ای اف ام یک مدل مرد است و با برند های مختلفی همکاری کرده است عکس های زیادی از او در جاهای مختلف وجود دارد که می توان ان ها را هم مشاهده کرد.

اینستاگرام آرمین زارعی فعال است؟

پیج آرمین زارعی حدود هشت میلیون و دویست فالوور دارد او در پیج خود حدود ۶۰۰ پست با فالوور ینش به اشتراک گذاشته است. او در اکثر شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و فیس بوک حضور دارد.

سوالات متداول

آرمین زارعی متولد چه سالی است ؟

او در ۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران متولد شده است و در حال حاضر ۳۴ سال سن دارد.

از آهنگ های آرمین زارعی کدامند؟

او آهنگ های زیادی را تواندا است از جمله بگو کجایی، صدامو داری، یه سالیه، یه چیزی بگو، چی شد صدا قطع شد، دیوونه، نوستالژی،  مبارک باشه، چقدر خوبه و…. 

آرمین زارعی در چه سبک از موسیقی فعالیت می کند؟

او در سبک پاپ و رپ فعالیت می کند. او از ۱۷ سالگی پا در این راه گذاشت و نام آرمین تو ای اف ام را برای خود انتخاب کرد. البته در ابتدای کار او با سه تن از دوستانش یک گروه را تشکیل داده بود که این نام مخفف اسم این چهار نفر است.

فعالیت آرمین زارعی در اینستاگرام به چه صورت است؟

آرمین زارعی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و حدود ۸ میلیون و دویست فالوور دارد. او در پیج خود حدود ۶۰۰ پست به اشتراک گذاشته است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *