100 رپر برتر جهان 2021 که بازدید های میلیونی دارند چه کسانی هستند؟

رپ از گذشته جزو محبوب ترین سبک های موسیقی جهان به شمار می رود که هواداران بسیار زیادی دارد. در این بین رپر های زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها لقب های خاصی مانند پدر رپ، سلطان رپ و … دارند. در جای جای جهان رپر های شناخته شده و معروف زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها با آهنگ های خود طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. در این مقاله سعی داریم تا شما را با ۱۰۰ رپر برتر جهان آشنا کنیم. در این لیست ۱۰۰ نفره شما می توایند موفق ترین رپرهای ایران و جهان را بیشتر بشناسید.

لیست 100 رپر برتر جهان

لیست ۱۰۰ رپر برتر جهان

همان طور که گفته شد در تمام جهان رپر های پر طرفدار و معروف زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند. در بین ۱۰۰ رپر برتر جهان همواره رقابت ها و دشمنی های زیادی در بین خود رپر ها و طرفداران آن ها وجود دارد که هر کدام از آن ها معمولا خود را به عنوان بهترین رپر جهان معرفی می کند که در بین رپر ها این یک چیز عادی به شمار می رود. در این قسمت نام معروف ترین و بهترین رپر ها در بین ۱۰۰ رپر برتر جهان را به شما معرفی می کنیم. از بین برترین رپر های جهان بدون شک می توان به امینم معروف به سلطان رپ جهان، توپاک ملقب به پدر رپ جهان، بی آی جی، فیفتی سنت، جی زی، کانیه وست، جی کول، اسنوپ داگ، گان کلی، ویز خلیفا، آیس تی، دکتر دره، آیس کیوب، فیوچر، دی جی خالد، پیت بول، دریک، لمار، برکت، اندی مینو، نیکی میناژ، کویین لطیفه، بیانسه، کیلی ویلیامز، نان ویلبرن، ایزی ئی، آگوست دی، لیدی ساورین، مگان ترینر، میز برت، کشا، لیل ماما اشاره کرد. در این میان نام برخی از رپر های ایرانی نیز مانند سروش لشکری (هیچکس) ملقب به پدر رپ فارسی و یاس اشاره کرد.

بهترین ها در بین 100 رپر برتر جهان 2020 چه کسانی بودند؟

بهترین ها در بین ۱۰۰ رپر برتر جهان ۲۰۲۰ چه کسانی بودند؟

در بین ۱۰۰ رپر برتر جهان ۵ رپر نسبت به سایر رپر ها بسیار محبوب و معروف تری هستند و تقریبا تمام اهالی موسیقی در تمام دنیا این رپر ها را می شناسند. در این قسمت ۵ رپر در بین ۱۰۰ برتر جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

امینم

امینم ملقب به سلطان رپ جهان می باشد که یکی از معروف ترین و بزرگ ترین رپر های تاریخ به شمار می رود. امینم طرفداران بسیار زیادی در تمام جهان دارد. وی متولد سال ۱۹۷۲ میلادی می باشد که با کار های قوی ای که ساخته است تبدیل به سلطان رپ جهان شده است. امینم اولین خواننده و رپری به شمار می رود که توانسته جایزه اسکار بهترین ترانه را از آن خود کند. این رپر سرشناس آمریکایی تا کنون فعالیت های زیادی انجام داده است و اولین آلبوم خود را در سال ۱۹۹۹۶ منتشر کرد.

توپاک

توپاک یکی دیگر از سرشناس ترین و معروف ترین رپر های جهان می باشد که در سال ۱۹۷۱ میلادی متولد شد اما در سن ۲۵ سالگی از دنیا رفت. توپاک به پدر رپ جهان شهرت دارد و توانسته کار های به یاد ماندنی و جذاب زیادی از خود باقی بگذارد. آهنگ هایی که پس از مرگ توپاک منتشر شد از آهنگ های زمان حیات وی بیشتر بوده است و همواره توپاک هواداران خاص خود را داشته است.

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ یکی دیگر از شخصیت های معروف در عرصه رپ به شمار می رود که در سال ۱۹۷۲ در آمریکا متولد شده است. اسنوپ داگ در سن کودکی به دلیلی اعتیاد به مواد مخدر و فروش مواد مدتی در زندان بود اما پس از آزادی مسیر خود را عوض کرد و امروزه تبدیل به یکی از بهترین رپر های تاریخ شده است به طوری که در تمام دنیا او را می شناسند و توانسته طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند. اسنوپ داگ قبل از مرگ توپاک همکاری هایی با او داشته است و امروزه کسی جرات  رقابت با اسنوپ داگ را ندارد.

بی آی جی

بی آی جی نیز یکی دیگر از رپر های معروف جهان به شمار می رود که متاسفانه او نیز همانند توپاک در سن ۲۴ سالگی کشته شد. نوتوریس ملقب به بی آی جی از بزرگان رپ جهان به شمار می رود که توانسته آلبوم ها و اثر های به یاد ماندنی زیادی خلق کند که همیشه در ذهن طرفداران او باقی می ماند. بی آی جی در زمان حیات به شاه نیویورک نیز معروف بود.

کانیه وست

کانیه وست از دیگر رپر های سرشناس جهان می باشد که علاوه بر خوانندگی در زمینه کارگردانی، آهنگسازی و طراحی مد نیز فعالیت می کند. کانیه وست رپر ۳۷ ساله لس آنجلسی یکی از پرحاشیه ترین رپر ها به شمار می رود که در سال ۲۰۱۳ با انتشار آلبومی جواب بسیاری از منتقدانش را داد. کانیه وست نیز طرفداران بسیار زیادی مخصوصا در لس آنجلس دارد و اثر های قوی زیادی نیز از وی منتشر شده است.

جایزه هایی که 100 رپر برتر جهان در 2021 گرفته اند

جایزه هایی که ۱۰۰ رپر برتر جهان در ۲۰۲۱ گرفته اند

در سال ۲۰۲۱ تا کنون دریک توانسته جایزه موسیقی بیلبورد سال ۲۰۲۱ معروف به BBMA را دریافت کند. دریک ۳۴ ساله یک رپر کانادایی می باشد که در دهه اخیر تا کنون توانسته بیش از ۲۷ جایزه دریافت کند و به عنوان یکی از بهترین رپر های جهان شناخته شود.

سلطان رپ جهان در حال حاضر چه کسی است

سلطان رپ جهان در حال حاضر چه کسی است

امروزه زمانی که بحث سلطان رپ در میان باشد بدون شک نام امینم گفته می شود. امینم که یکی از بزرگ ترین رپر های تاریخ به شمار می رود با اثار قوی ای که تا کنون از خود بر جای گذاشته است توانسته لقب سلطان رپ جهان را از آن خود کند. امینم یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین رپر های جهان به شمار می رود که در سال ۱۹۷۲ میلادی متولد شده است. امینم اولین خواننده و رپری به شمار می رود که توانسته جایزه اسکار بهترین ترانه را کسب کند. امینم از سال ۲۰۰۰ تا کنون توانسته جوایز بسیار زیادی را کسب کند که مهم ترین آن ها: جایزه بهترین اجرای تک نفری، جایزه بهترین اجرای گروهی، جایزه بهترین آلبوم سال، جایزه بهترین موزیک سال، جایزه بهترین موزیک ویدیو می باشد که توانسته هر کدام از این مقام ها را چندین بار در مراسم جوایز گرمی کسب کند.

بیشترین فروش در بین 100 رپر برتر جهان به چه کسی رسیده است؟

بیشترین فروش در بین ۱۰۰ رپر برتر جهان به چه کسی رسیده است؟

بیشترین فروش در بین برترین رپر های جهان بدون شک مربوط به جی زی می باشد. جی زی توانسته تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون اثر از خودش به فروش برساند که یک رکورد بسیار مهم به شمار می رود. جی زی در کنار خوانندگی جزو یکی از بزرگ ترین تاجران آمریکا نیز به شمار می رود که یکی از بهترین رپر های تاریخ نیز به محسوب می شود. جی زی متولد ۴ دسامبر سال ۱۹۶۱ می باشد که در نیویورک متولد شده است. جی زی همچنین یکی از ثروتمند ترین رپر های جهان نیز به شمار می رود که در سال ۲۰۰۸ با بیانسه یکی دیگر از برترین رپر های جهان ازدواج کرد و امروزه دارای ۳ فرزند می باشد.

جذاب ترین رپر در بین ۱۰۰ رپر برتر جهان

امینم همان طور که گفته شد به سلطان رپ شهرت یافته است که همچنین به عنوان جذاب ترین رپر نیز شناخته می شود. امینم طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. نام کامل امینم مارشال بروس ماترز (Marshall Bruce Mathers) می باشد که با نام هنری امینم فعالیت می کند و تا کنون آلبوم ها و ترک های بسیار جذابی را منتشر کرده است.

سوالات متداول

  1. اصلیت ۱۰۰ رپر برتر جهان اکثرا مربوط به کجاست؟

    در میان ۱۰۰ رپر برتر جهان قطع به یقین اصلیت اکثر آن ها آمریکایی می باشد البته در این میان رپر های دیگری از دیگر کشور ها نیز وجود دارد و نام هیچکس نیز از ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ رپر برتر جهان دیده می شود.

  2. ثروتمند ترین رپر در میان ۱۰۰ رپر برتر جهان چه کسی است؟

    از کانیه وست می توان به عنوان ثروت مند ترین رپر در بین ۱۰۰ رپر برتر جهان نام برد به طوری که ثروت خالص وی تقریبا به ۲ میلیارد دلار آمریکا می رسد و پس از کانیه وست جی زی یکی دیگر از ثروتمند ترین رپر ها در میان ۱۰۰ رپر برتر جهان به شمار می رود.

  3. شناخته شده ترین زوج رپر در میان ۱۰۰ رپر برتر جهان چه کسانی هستند؟

    جی زی و بیانسه که هر دوی آن ها جزو ۱۰۰ رپر برتر جهان به شمار می رود بدون شک معروف ترین زوج رپر جهان به شمار می روند که در سال ۲۰۰۸ با یک دیگر ازدواج کردند و تا کنون صاحب ۳ فرزند شده اند.

  4. کدام رپر ایرانی در بین ۱۰۰ رپر برتر جهان وجود دارد؟

    در میان رپر های ایرانی سروش لشگری که با نام هنری هیچکس فعالیت می کند و معروف به سلطان رپ فارسی می باشد نام او اکنون در بین ۱۰۰ رپر برتر جهان به چشم می خورد. در سالیان گذشته نام بهرام نیز به عنوان یک ایرانی در لیست ۱۰۰ رپر برتر جهان وجود داشت که امروزه این جایگاه را از دست داده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *