دانلود آهنگ های رپ کیپاپ 2021 از بهترین رپر های کیپاپ

رپ کیپاپ، شاید شما تا به حال اسم این نوع موسیقی رپ را نشنیده باشید اما باید این موسیقی رپ یکی از معروف ترین سبک های موسیقی رپ می باشد که نه تنها در کشور کره جنوبی بلکه در تمامی جهان بسیار معروف می باشد خوانندگان این سبک در بین مردم جهان بسیار طرفدار دارد و آهنگ های آن ها جزو برترین آهنگ های بیلبورد آمریکا قرار گرفته است پس اگر شما نیز دوست دارید بدانید این سبک از موسیقی چه نوع سبک می‌باشد و بیشتر بهترین رپر های کره را بشناسید، در انتهای این مقاله همراه ما باشید.

رپ کیپاپ چیست؟

رپ کیپاپ چیست؟

رپ کیپاپ موسیقی اختصاصی کشور کره جنوبی می باشد این موسیقی یک نوع خاص از موسیقی می باشد که در آن معمولا خوانندگان به صورت گروهی فعالیت می‌کنند. این نوع موسیقی ریشه در سنت ها و فرهنگ کشور کره جنوبی دارد اما در چند سال اخیر حسابی بین طرفداران خود محبوب شده است و طرفداران این نوع موسیقی نه تنها از کشور خود به کره جنوبی بلکه از دیگر کشورهای جهان نیز طرفداران این سبک رپ هستند بعضی از خوانندگان  رپر کره جنوبی در سرعتی خواندن این موسیقی رکوردار نیز هستند اکثر خواننده های این سبک به صورت گروهی کار کرده است و پیشتازان این سبک از موسیقی می باشند بعضی از گروه های این سبک مانند گروه بی تی اس به قدری در کره جنوبی معروف هستند که از آن ها به عنوان یک جاذبه گردشگری کشور کره جنوبی یاد می شود این گروه در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد این گروه هر سال تور جهانی کنسرت برگزار می‌کند اما با شیوع کرونا آن ها کنسرت های آنلاین برگزار می‌کنند.

ملکه رپ کیپاپ کیست؟

درست است که اکثر خواننده های این سبک مرد هستند اما زنان نیز در چند سال اخیر توانسته اند در این سبک از موسیقی پیشرفت بسیار زیادی کنند زمانی که اسم ملکه رپ کیپاپ در میان باشد نام یک نفر قطعاً در ذهن تمامی مردم کره جنوبی مانده است، کوئین YG به این سبب به این رپر سبک کیپاپ ملکه گفته می‌شود چرا که این رپر زن از سال های بسیار قدیمی کار خود را به عنوان یک رپر  آغاز کرده است و الهام بخش دختران جوان تر بوده است که به این سبک علاقه داشتند تمامی آلبوم های او نقطه عطفی در موسیقی رپ کشور کره جنوبی بودند و به دلیل تاثیری که این ملکه بر موسیقی رپ گذاشته است از او به عنوان ملکه رپ کیپاپ یاد می‌کنند شما می توانید از طریق اینستاگرام او را دنبال کنید و یا تمامی آهنگ های او را از سایت های موسیقی دانلود کرده و گوش دهید.

5 خواننده برتر رپ کیپاپ

۵ خواننده برتر رپ کیپاپ

وقتی پای بهترین خوانندگان این سبک رپ به میان می‌آید قطعاً نام آشنا گروه بی تی اس در ذهن شما تداعی می‌شود اما باید بدانید که گروه های دیگری  نیز هستند که به همان اندازه درخشیدند و طرفداران جهانی دارند و در این قسمت با پنج گروه از خوانندگان آشنا می شویم.

گروه BTS

معروف ترین گروه رپ کیپاپ در کشور کره جنوبی و در جهان گروه بی تی اس می باشد. این گروه مدت زیادی نیست که فعالیت حرفه‌ای انجام می دهد اما در همان ابتدا به دلیل استعداد بی نظیر خوانندگان این گروه به آسانی توانست در بین طرفداران محبوب شود و آهنگ های او رتبه برتر را در بیلبورد آمریکا به دست آوردند بعضی از آهنگ های آنها برنده جایزه بهترین آهنگ سال شدند گروه بی تی اس در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

گروه Black pink

این گروه متشکل از چهار دختر جوان و با استعداد می باشد آن ها یکی از معروف ترین گروه های رپ کیپاپ  در کره جنوبی هستند که دختر هستند. این گروه در ایران بسیار طرفدار دارد این گروه آهنگ مشترکی با خواننده رپر معروف آمریکایی کاردی بی  اجرا کردند که این آهنگ در بین بهترین آهنگ های آمریکا قرار گرفته است شما می توانید آهنگ های این دختران جوان و با استعداد را دانلود کرده و گوش دهید.

گروه KARD

یکی از معدود گروه هایی بودند که تنها با انتشار یک آلبوم توانستند به سرعت محبوب شوند و طرفداران زیادی داشته باشند. مدت زمان طولانی از فعالیت حرفه ای آن ها نمی‌گذرد آنها در سال ۲۰۱۶ کار خود را آغاز کردند و با انتشار مینی آلبوم کار خود را آغاز کردند.

گروه EXO

این گروه یکی از پرطرفدارترین گروه های رپ کیپاپ در ایران هستند. اولین خواننده این گروه که تصمیم گرفت این گروه را تشکیل دهد سوهو بود. درسال ۲۰۰۶ این گروه تشکیل شد ولی مدت طولانی گذشت تا به شکل امروزی تبدیل شود. گروه EXO در کره جنوبی جوایز بسیار زیادی را برده است. موسیقی این گروه در نوع خود جالب است چرا تلفیقی از موسیقی ژاپن و کره جنوبی است.

گروه BIG BANG

گروه بیگ بنگ یکی از اولین و قدیمی ترین گروه های رپ کیپاپ بودند کار آنها الهام بخش بسیاری از خوانندگان جوان از جمله گروه بی تی اس قرار گرفت. به این گروه پادشاه رپ کیپاپ گفته می شود. جی دراگون (G-Dragon)، تی‌او‌پی (T.O.P)، تائه‌یانگ (Taeyang) و دائه‌سونگ (Daesung) از خوانندگان این گروه معروف هستند. طرفداران بسیاری زیادی از همه جهان دارند. برای دنبال کردن اخبار این گروه می‌توانید آنها را از اینستاگرام دنبال کنید.

سریع ترین رپ کیپاپ را چه کسانی خوانده اند؟

سریع ترین رپ کیپاپ را چه کسانی خوانده اند؟

همانطور که می‌دانید سرعتی خواندن در سبک موسیقی رپ یک نوع استعداد محسوب می شود اما یکی از خوانندگان گروه بی تی اس به نام شوگا در این این حرفه بسیار با استعداد می باشد به طوری که در میان خوانندگان سرعتی رتبه اول را کسب کرده است و استعداد او بی نظیر و باورنکردنی می باشد. چرا که او ۱۱۷ هجا را تنها در ۱۴ ثانیه می‌تواند به صورت رپ بخواند که در صورت عادی برای یک انسان این کار بسیار مشکل می باشد و اگر یک انسان عادی بخواهد این کلمات را  تنها در ۱۴ ثانیه به صورت رپ اجرا کند بعد از آن به کپسول اکسیژن نیاز خواهد داشت اما این کار برای او یکی از راحت ترین کارها می باشد. اما شوگا تنها در گروه بی تی اس به صورت سرعتی نمی خواند او در حالت عادی نیز صدای بسیار زیبایی دارد و یکی از با استعدادترین اعضای این گروه می باشد شما می توانید عکس های او را از طریق اینستاگرام دنبال کنید.

5 مورد از بهترین اهنگ های رپ کیپاپ

 5 مورد از بهترین اهنگ های رپ کیپاپ

تمامی آهنگ های گروه های رپ کیپاپ زیبا هستند و بیشتر آن ها کاندید دریافت جایزه بهترین آهنگ سال شدند اما در این قسمت ما به ۵ آهنگ برتر اشاره می کنیم.

آهنگ Heartbeat از BTS

عاشقانه ترین آهنگ های گروه BTS می باشد این آهنگ رپ کیپاپ بسیار بین طرفداران محبوب است اغلب آهنگ های این گروه شاد و پر انرژی هستند ولی این آهنگ با دیگر آهنگ های این گروه اندکی تفادت دارد. در آهنگ BTS از سختی های زیادی که در این راه تحمل کردند تا به اینجا برسند سخن می‌گویند. این آهنگ می‌تواند الهام بخش بسیاری از جوانان باشد.

آهنگ DNA از BTS

این آهنگ برای خود گروه BTS نیز خیلی خاص می‌باشد به دلیل اینکه این اولین آهنگی بود که آن ها به طور زنده در یکی از برنامه های تلویزیون آمریکا اجرا کردند. این آهنگ برای طرفداران نیز بسیار محبوب است. برای دانلود این آهنگ به سایت های موسیقی سر بزنید.

آهنگ Pretty Savage از بلک پینک

یکی از زیباترین آهنگ های این گروه دخترانه جوان و با استعداد می‌باشد که تا کنون کاندید دریافت جایزه نیز شدند. متن این آهنگ به زیبایی نوشته شده است و توسط این گروه اجرا شده است. در هنگامی که این آهنگ منتشر شد بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

آهنگ Gone از Rose  بلک پینک  

اکثر آهنگ هایی که گروه بلک پینک اجرا کردند به زبان انگلیسی هستند چرا که اینجوری مخاطبان بیشتری از جهان دارند. این آهنگ نیز بسیار رمانتیک و عاشقانه می‌باشد که توسط این گروه با استعداد اجرا شده است. برای دیدن متن آهنگ و همچنین دانلود آن به سایت های موسیقی سر بزنید. این گروه یک همکاری موفق با کاردی بی رپر آمریکایی داشتند.

اهنگ fire از BTS

این آهنگ رپ کیپاپ بسیار شاد و پر انرژی می‌باشد و اغلب خوانندگان این آهنگ را به صورت سرعتی اجرا کردند. همه فندوم های این آهنگ بسیار محبوب را به یاد دارند. این آهنگ رکورد ۶۰۰ میلیونی بار بازدید در یوتیوب را داشته است. این آهنگ  در مارکت موسیقی کره جنوبی و جهان بسیار معروف شد. آرمی ها یا همان طرفداران این گروه می‌گویند تمام آهنگ های پر انرژی گروه BTS یک طرف و این آهنگ بی نظیر در طرف دیگر. برای دانلود این آهنگ زیبا می‌توانید به سایت های موسیقی سر بزنید.

سوالات متداول

سوالات متداول

پرطرفدار ترین گروه رپ کیپاپ در ایران چه گروهی است؟

گروه با استعداد و جوان BTS یکی از محبوب ترین گروه ها هستند.

سریع ترین رپ کیپاپ را چه کسی خوانده است و این فرد در کدام گروه اجرا می کند؟

شوگا سریع ترین رپ کیپاپ را خوانده است و این رپر جزو گروه BTS است.

کدام گروه رپ کیپاپ با کاردی بی همکاری کرده است؟

گروه دخترانه و با استعداد بلک پینک با کاردی بی همکاری کرده است.

ملکه رپ کیپاپ کیست و چرا به او این لقب را دادند؟

کوئین YG ملکه رپ کیپاپ است و به دلیل تأثیر او بر موسیقی این لقب را دادند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *