بیوگرافی نگین عابد زاده و همسرش احمدرضا خادمیان

نگین عابد زاده یکی از سلبریتی های اینستاگرام است که طرفداران زیادی دارد. سبک زندگی و کافه داری او باعث بیشتر دیده شدن او شده است. نگین عابد زاده دختر یکی از بازیکنان محبوب کشورمان است. در ادامه این مقاله زندگی او را مورد بررسی قرار می دهیم.

بیوگرافی نگین عابد زاده

نگین عابد زاده یکی از چهره های شاخ اینستاگرام است که در ۱۲ دی ماه سال ۱۳۷۲ در تهران دیده به جهان گشود. او در رشته گرافیک مدرک لیسانس خود را اخذ نموده است و علاقه زیادی به رشته عکاسی دارد. به خاطر سبک زندگی و فعالیت اینستاگرامی خیلی زود چهره شده و حالا متاهل و کافه داری می کند.

بیوگرافی نگین عابد زاده

نگین عابد زاده و همسرش

داستان علاقه نگین و همسرش به سال های مدرسه این دو برمی گردد. نگین و همسرش در مسیر مدرسه با یک دیگر اشنا می شوند و عشق دوران نوجوانی را تجربه می کنند و بعد از ۸ سال، در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی یعنی در زمانی که نگین عابد زاده ۲۱ ساله است وارد زندگی متاهلی می شود و با دوست پسرش ازدواج می کند. نگین می گوید: در مراسم خواستگاری خانواده من ۵۰۰ سکه برای مهریه می گفتند و خانواده محمدرضا ۱۱۴ سکه که در نهایت روی ۳۱۳ سکه اتفاق نظر شد اما توی محضر، مامانم مهریه ام را بخشید !

احمدرضا خادمیان همسر قانونی خانم عابد زاده، متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران می باشد، احمد رضا درس خواندن را نصفه و نیمه رها کرد و برای مدت کوتاهی پدربزرگش و سپس مادرش کار می کرد. او پس از ازدواج با دوست دخترش یعنی، نگین عابد زاده،به همراه برادر خودش و برادر همسرش کافه رستوران پرشین را تاسیس کردند و بصورت سه نفر شریکی کار می کنند. این دو زوج جوان فعالیت خود را در اینستاگرام پس از ازدواج آغاز کردند و یک کافه دیگر بنام رئال را باز کردند که میزبان چهرهای مشهور ورزشی و تلویزیونی و اینترنتی هستند.

عکس عروسی نگین شاخ اینستاگرام

این دو نفر هم در اینستاگرام فعالیت دارد و این گونه تبلیغات زیادی برای کافه خود می کنند.

احمدرضا می گوید درآمدی در حدوود ۱.۵ تا ۳ میلیونی از کافه دارد و همسرش نگین در اینستاگرام خود به لطف فالورهایش درآمد ۱ – ۲ میلیون دارد، او می گوید در اکثر اوقات به صورت کالا به کالایی کار می کند. مثلا در مقابل تبلیغات در اینستاگرامش اگر لباس باشه، بجای پول لباس و … می گیرد. پس از ازدواج این دو عکس های زیادی از این دو در فضای مجازی منتشر شد و احمد رضا می گوید که هزینه لباس عروس از همین مبادله کالا با کالا صورت گرفته است.

عکس عروسی نگین شاخ اینستاگرام

نگین عابد زاده قبل از عمل

نگین عابد زاده از آن دسته از افرادی است که عمل بینی او سر و صدای زیادی در اینستاگرام و در بین هوادارانش به پا کرد. علت این قضیه این است که چهره نگین پس از عمل بسیار تغییر کرد و هم چنین تبلیغاتی که او برای پزشک جراح اش انجام داد در این موضوع تاثیر گذار بود. کلیپ و عکس های نگین به عنوان یک مدلینگ عمل بینی در پیج های مختلف اینستاگرام موجود می باشد.

نگین عابد زاده دختر کیست ؟

احمد رضا عابد زاده بازیکن اسبق تیم ملی کشور عزیزمان ایران با انتشار عکسی عروسی دخترش را تبریک گفت و وی در توضیح این عکس تنها نوشت:جشن عروسی دخترم. پس از انتشار این عکس تعداد زیادی از اصالت نگین عابد زاده آگاه شدند. پیش از این موضوع کمتر کسی می دانست که نگین دختر یکی از فوتبالیست های معروف ایران می باشد.

احمدرضا عابد زاده یکی از برترین و محبوب ترین شخصیت های ورزشی ایران هست که همه ی مردم برایش احترام قائلند، ولی عروسی دخترش را جشن گرفت. همزمان با سالروز تولد اسطوره فوتبال کشورمون ، مراسم جشن ازدواج دخترش نیز برگزار شد که این عکس های منتشر شده در صفحه شخصی وی می باشد. دختر احمدرضا عابد زاده ازدواج کرد و این دروازه بان اسطوره ای کشورمون تصویر هایی از مراسم ازدواج دخترش را منتشر کرد.

مصاحبه با نگین عابد زاده

چندی پیش مصاحبه ای با نگین عابد زاده و همسرش انجام شد و ویدئو های این مصاحبه در آپارات موجود می باشد.

ما تو سومین قسمت از برناممون،رفتیم کافه ی زوج محبوب اینستاگرام و یه گفت و گو خودمونی باهاشون انجام دادیم از خودشون و زندگی مشترکشون برامون تعریف کردن ما که خیلی به دلمون نشست،امیدواریم به دل شمام بشینه.

به شما توصیه می کنیم که این مصاحبه جذاب را حتما دنبال کنید. در این کلیپ نگین و احمد رضا از داستان های جذاب عاشقی خود می گویند و هم چنین از قصه کافه داری و معروف شدن خود را از دید خودشان برای شما می گویند. این مصاحبه بازدید خوبی در آپارات داشت.

نگین عابد زاده طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس

این زوج به شدت فوتبالی هستند و اکثر فوتبال های داخلی و خارجی را دنبال می کنند. احمدرضا یک استقلالی با غیرت و نگین طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس می باشد و همیشه با هم کری خوانی دارند. نگین عابد زاده اکنون تقریبا ۱.۳ میلیون فالور دارد و هرروز به تعداد دنبال کنندگان او اضافه می شود. نگین چند وقتی می شود که در فضای مجازی با انتشار عکس هایی خبر از بارداری خود می دهد. او اکنون باردار است و به زودی نفر سومی به جمع آن ها اضافه می شود. نگین پس از بارداری اش به عنوان مدلینگ بارداری نیز فعالیت می کند و هرروز عکس های جالبی را از خود و فرزند تو راهی اش منتشر می کند.

نگین عابدزاده و ملیکا تهامی

نگین عابد زاده و ملیکا تهامی

مدتی قبل بین دو شاخ مجازی یعنی نگین و ملیکا تهامی درگیری لفظی به وجود آمده بود که این درگیری حواشی زیادی را نیز در بر داشت و مانند یک بمب در شبکه های مجازی به ویژه اینستاگرام منتشر شد. خیلی از افراد بیان کردند که نگین و ملیکا از دوستان قدیمی و بسیار خوب یکدیگر بوده اند و این درگیری‌ ها بیشتر به خاطر جذب فالوور و بالا بردن بازدید پیجشان است و واقعی نیست. البته برخی از افراد دیگر به ویژه فن های نگین عابد زاده بیان کردند که ملیکا تهامی شخصیت خشنی دارد و با همه اینفلوئنسر ها و افراد معروف در اینستاگرام درگیر می شود و همیشه می خواهد که بر بقیه ریاست کند. با این حال دعوا و درگیری بین این دو شخصیت مجازی تا مدت ها ادامه داشت و این درگیری ها تا جای ادامه پیدا کرد که بین فن های این دو شاخ مجازی هم درگیری‌ به وجود آمده بود و آن ها نیز به تخریب یک دیگر پرداخته بودند. به هر حال علت دقیق درگیری و خصومت بین این دو نفر به طور دقیق مشخص نشد.

عکس جهیزیه نگین عابدزاده

همان طور که بیان کردیم نگین عابد زاده به دلیل انتشار کلیپش به شهرت و معروفیت بسیار زیادی رسید به همین دلیل او در مورد مسائل مربوط به ازدواج و جهاز اطلاعات زیادی را با مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد. هم چنین نگین عکس های بسیار زیاد و متفاوتی را از جهیزیه خود در صفحه اش منتشر کرده است تا سایر افرادی که قصد دارند جهیزیه تهیه کنند بتوانند از جهاز او ایده بگیرند. یکی از دلایلی که نگین عابد زاده بسیار محبوب شده است، خاکی بودنش است، چرا که او به صورت کامل و بدون سانسور از جزئیات زندگی اش و دغدغه هایی که دارد صحبت می‌ کند و آن ها را منتشر می‌ کند که اینفلوئنسر های کمی بدون سانسور کردن برخی از مطالب، این کار را انجام می دهند. از آن جایی که نگین با فالوورانش بسیار راحت است، توانسته ارتباط خوبی با آن ها داشته باشد و امروزه این ارتباط متقابل شده است، چرا که اکثرا فالوورانش نیز همین احساس راحتی را با او دارند و خیلی از آن ها بیان کردند که نگین یکی از بهترین اینفلوئنسر هایی است که دنبال می‌ کنند، چرا که بسیار خاکی و مهربان است.

نگین عابدزاده قبل از عمل بینی

کافه رئال نگین عابد زاده

بعد از مدتی که نگین توانست از طریق اینستاگرام به شهرت و ثروت بسیار زیادی برسد تصمیم گرفت تا به همراه همسرش کافه ای را راه اندازی کنند. مدیریت این کافه بر عهده همسر نگین است و امروزه توانسته به یکی از کافه های معروف تبدیل شود، چرا که به طور دائم و روتین نگین در استوری ها و پست‌ هایش این کافه را تبلیغ می‌ کند و از فالووراش می‌ خواهد تا لحظات خوشی را در این کافه سپری کنند. هم چنین نگین همیشه بیان می‌ کند که اگر فالووران و مخاطبانش تمایل دارند تا او را از نزدیک و حضوری ببینند، پیشنهاد می‌ کند تا به این کافه مراجعه کنند، چرا که در اکثر مواقع او در این کافه حضور دارد. خیلی از افرادی که به این کافه رفته اند بیان کرده اند که پرسنل و سرویس‌ دهی بسیار خوبی دارد، البته در مقابل افرادی هم بوده‌ اند که از این کافه ناراضی بودند و در مورد سرویس دهی اش مطالب خوبی را کامنت نکرده اند.

با این حال این کافی شاپ یک منبع درآمد بسیار خوب برای همسر نگین عابد زاده شده است و احمدرضا توانسته است از طریق این کافه به درآمد چشمگیری برسد. هم چنین جالب است که بدانید که نام این کافه شباهت زیادی به نام یکی از تیم های مشهور فوتبال به نام رئال مادرید دارد و این موضوع باعث شده است که افراد بیشتری جذب این کافه شوند، چرا که خیلی از مشتریان این کافه طرفدار تیم رئال هستند و به این گونه این کافه مشتریان ثابت خود را دارد و به یک کافه مشهور و محبوب تبدیل شده است. شهرت این کافه به قدری زیاد شده است که امروزه چهره های مشهور و سلبریتی های سینما، تلویزیون و ورزش نیز جزو مهمان این کافه شده‌ اند.

بارداری نگین عابدزاده

بارداری نگین عابد زاده

مدتی قبل خبر بارداری نگین عابد زاده مانند یک بمب در دنیای مجازی به ویژه اینستاگرام منتشر شد. نگین این خبر را شخصاً در پیجش با مخاطبان و طرفداران خود در میان گذاشت، او یک پست با محتوای خبر بارداری اش منتشر کرد. زمانی که فالوورانش متوجه شدند که نگین باردار است در کامنت ها به او تبریک گفتند. هم چنین علاوه بر فالووران، چهره های معروف و سایر بلاگر ها نیز در استوری های خود نگین را تگ کرده و بارداری اش را تبریک گفتند. جالب است که بدانید نگین از همان ابتدا که باردار شد، برای فرزندش نیز پیجی را راه اندازی کرد و ایدی پیج را در بیو خود قرار داد تا از همان ابتدا فالوورانش پیج فرزندش را نیز فالو کنند. هم چنین در اکثر استوری های خود پیج فرزندش را تگ می‌ کرد و از فالوورانش می خواست تا پیج فرزندش را نیز فالو کنند.

این کار نگین حواشی بسیار زیادی را به دنبال داشت و انتقادات زیادی به نگین عابد زاده شد، چرا که خیلی از افراد بیان کرده بودند که نگین نباید از فرزندش استفاده ابزاری کنند. با این حال نگین به این انتقادات اهمیتی نداد و به طور روتین پیج فرزندش را نیز تبلیغ می کرد تا سایر افراد این پیج را هم فالو کنند. جالب است که بدانید امروزه پیج پسر نگین حتی از خیلی از بلاگر های دیگر فالوور بیشتری دارد. نگین در این پیج نیز فعالیت گسترده ای انجام می دهد و در مورد پسرش و تجربیاتش در نگهداری از او مطالب زیادی را با مخاطبان در میان می گذارد.

حاشیه های این مدل اینستاگرامی

یکی از کار هایی که اکثر چهره های معروف اینستاگرام برای جذب فالوور و افزایش بازدید پیجشان انجام می دهند، درست کردن حاشیه است که این موضوع شامل نگین عابد زاده نیز می‌ باشد. نگین زمانی که افراد زیادی در طول روز او را فالو می کنند و بازدید پیجش بالا است به حاشیه درست کردن نمی پردازد، اما زمانی که احساس خطر کند و بداند که فالوورانش در حال ریزش هستند و یا به آن گونه که می‌ خواهد او را فالو نمی‌ کنند شروع به حاشیه درست کردن می‌ کند. از حاشیه‌ های زیادی که معمولا نگین درست می کند می توان به درگیری های ساختگی اش با سایر اینفلوئنسر ها اشاره کرد، او با این کار فالووران خود را حفظ می کند.

هم چنین یکی از حاشیه هایی که نگین مدتی قبل برای خود درست کرده بود، دعوای ساختگی اش با همسرش احمدرضا عابد زاده بوده است. این دعوای ساختگی باعث شد که افراد زیادی کنجکاو شوند که موضوع از چه قرار است و به این گونه او را فالو کردند. البته بعد از مدتی که نگین دوباره بر سر زبان‌ ها افتاد و فالوورانش افزایش یافتند، خبر آشتی اش را با فالوورانش در میان گذاشت.

سوالات متداول

  1. پدر نگین عابد زاده کیست؟

    پدر او احدرضا عابد زاده بازیکن اسبق تیم ملی است.

  2. خانم عابد زاده در کجا زندگی می کند؟

    او ساکن تهران است و در تهران نیز متولد شده است.

  3. نگین متولد چه سالی است؟

    نگین عابد زاده یکی از چهره های شاخ اینستاگرام است که در ۱۲ دی ماه سال ۱۳۷۲ در تهران دیده به جهان گشود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *