حواشی سامان ویلسون رپر گروه زدبازی به همراه بررسی شغل پدر او

در این مقاله می خواهیم با زندگی سامان ویلسون یکی از اعضای اصلی گروه زدبازی آشنا شویم و بدانیم که او کیست و چه جور زندگی دارد. در متون بعدی با برخی از مسائل زندگی این شخص آشنا می شویم، شما می توانید با صبر و شکیبایی خود ما را همراهی کنید تا مطالب بروزی را در اختیارتان بگذاریم. در این مقاله هم، به زندگی نامه یکی دیگر از خواننده های رپ فارسی می پردازیم تا اطلاعات بیشتری از دنیای رپ و خوانندگان آن داشته باشیم.

سامان ویلسون کیست؟

سامان ویلسون کیست؟

شاید نام سامان ویلسون چند باری به گوشتان خورده باشد اما برای دریافت مطالب بیشتر توضیحاتی در مورد این شخص خواهیم داد. نام اصلی و شناسنامه ای این خواننده سامان رضاپور است. وی در تاریخ ۲۷ آذر سال ۱۳۶۴ به دنیا آمده است. همان طور که می دانید خواننده ها برای معروفیت هر چه سریع تر در میان مردم لقبی برای خود انتخاب می کنند که در حال حاضر نام وی سامان ویلسون می باشد که اکثراً با این نام وی را می شناسند. ویلسون یکی از خوانندگان رپ ماهر در گروه زد بازی است که این گروه یکی از گروه های رپ فارسی فعال در دهه هشتاد با همکاری مهراد هیدن در پایتخت انگلیس راه اندازی شد. سامان ویلسون که تازه کارش رونق گرفته بود بنا بر دلایلی که در زندگی شخصی‌اش داشت، گروه زدبازی را که تشکیل داده بودند ترک کرد و برای مدتی از موسیقی دور شد. اما مدت طولانی نگذشت که در سال ۱۳۸۶ همه را غافلگیر کرد و آهنگی به نام تابستون کوتاهه خواند که به عنوان اجرای ورس پایانی آن از گروهشان خداحافظی کرد و باز هم رفت. بیوگرافی سامان ویلسون را در بخش های بعدی به شکلی دقیق تر برایتان گسترده می کنیم و توضیح می دهیم. زندگی نامه سامان ویلسون شامل اطلاعاتی کلی از موقعیت زندگی وی و همچنین مسائل شخصی اش می باشد. این خواننده خوش صدا علاقه ای جالب به فیلم های جنگی و تفنگ دارد. رنگ آبی که تسکین دهنده روح و روان است از رنگ های مورد علاقه وی می باشد.

اینستاگرام سامان ویلسون شامل چیست؟

بسیاری از هنرمندان مانند خوانندگان هستند که در اینستاگرام فعالیتی فوق العاده مهم دارند که حتی اگر روزی فعالیت نداشته باشند و یا پست جدیدی از خود، فعالیت هایشان و یا چیز های دیگر نگذارند طبق معمول شایعه پراکنی می کنند و حواشی های جدید درست می کنند. اما ویلسون اینستا برایش جنجال های بسیاری به وجود آورد برای این که اطمینان حاصل کنید به سایت های معتبر بروید و دنبال کننده این گونه اخبار نیز باشید. برای دنبال کردم اینستاگرام سامان ویلسون هم می توانید از این لینک کمک بگیرید.

کلاب هاوس سامان ویلسون

تاکنون در مورد کلاب هاوس بسیار شنیده اید و یا ممکن است تبلیغات متعددی را توسط هنرمندانی مانند سامان ویلسون دیده باشید. تا جایی که مطلع هستید در واقع کلاب هاوس برنامه ای کاربردی است که به جای چند برنامه می شود از آن استفاده کرد. وی تاکنون بسیار در مورد این موضوع صحبت کرده است و توضیحات کامل را داده است که این برنامه چه فایده هایی دارد. همچنین می توانید مانند قبل بلکه بیشتر هم دارای فالوور شوید. تقریباً هر خواننده ای که مشهور می شود به نوبه خود برای کلاب هاوسش تبلیغ می کند.

یوتیوب سامان ویلسون چگونه است؟

یوتیوب سامان ویلسون چگونه است؟

همان طور که می دانید یوتیوب نیز کانال های زیادی دارد که توسط طرفداران خوانندگان مخصوصا ‌خوانندگان رپ ایجاد می شوند. از سامان ویلسون کلیپ و ویدیو های بسیاری در یوتیوب به پخش رسیده که می توانید تنها با نوشتن نام وی در بخش جست و جو تمام فیلم هایی که به این خواننده پر انرژی مرتبط است را تماشا کنید.

آهنگ های سامان ویلسون چه ترک هایی هستند؟

سامان ویلسون با تلاش هایی که برای خوانندگی کرد، جزو خوانندگان پرتلاش و پرکار محسوب می شود، همچنین آهنگ های بسیاری در طول فعالیتش خوانده و به پخش رسانده است. وی با کوشش هایی که در اوایل کارش تا الآن داشته موفق به کسب درآمد خوبی شده است.

سامان ویلسون عروس

سامان ویلسون و مهراد هیدن با همکاری یکدیگر آهنگی زیبا به نام عروس خوانده اند و منتشر کردند که دیگر اعضای گروه در خواندن این آهنگ همکاری نداشتند و این آهنگ به نام آن دو ثبت شده است.

آهنگ صد تا یه غاز

سامان ویلسون آهنگی به نام صد تا یه غاز خوانده است که در آن مانند بسیاری از آهنگ های دیگری که خوانده دیس می‌کند که البته در این آهنگ به طور دقیق مشخص نیست که چه کسانی را دیس می کند و خطابش با کیست. ناگفته نماند که پایه این آهنگ مربوط به حرف های تحقیر آمیز و توهین آمیز می باشد.

آهنگ اصل کار

آهنگ اصل کار با همیاری سامان ویلسون و سهراب ام جی خوانده شده است البته یک دختر هم که در این موزیک همکاری دارد از بهترین خواننده های مشهور می باشد. سامان ویلسون در این آهنگ در مورد زندگی اش می گوید که در آن بسیار سختی کشیده است. وی در این آهنگ به ایران اشاره می‌کند که یعنی علاقه شدید و بی پایانی به آن دارد و همچنین از رفتن خود از ایران هم می گوید.

آهنگ خورشید

سامان ویلسون برخی از آهنگ های خود را به صورت انفرادی و یا گروهی می خواند که این آهنگ جدیدش را به همراه مهراد هیدن خوانده و منتشر کرده اند. این آهنگ در ۲۰۲۱_۲۰۲۲ به پخش رسید.

آهنگ دیس آجیلی

آهنگ دیس آجیلی یکی دیگر از زیبا ترین کارهای سامان ویلسون و بهزاد لیتو است که این آهنگ را در سال ۱۳۸۱ خوانده اند. وی با یاری هم گروهی اش این آهنگ را در اوایل فعالیتش خواند و منتشر کرد.

آلبوم های سامان ویلسون چه نام دارند؟

آلبوم های سامان ویلسون چه نام دارند؟

برخی از خوانندگان هم به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی آلبوم زده اند که در جملات بعدی نام چند آلبوم سامان ویلسون و اعضای گروهش را بازگو می کنیم. نام گروه وی و همکارانش زدبازی می باشد.

آلبوم بزرگ

آلبوم بزرگ نام یکی دیگر از آلبوم های سامان ویلسون و مهراد هیدن ( مهرا‌د مستوفی ) است. این آلبوم توسط خوانندگان گفته شد در سال ۱۳۹۳ انتشار یافت. آلبوم بزرگ ( جلد دوم ) آهنگ های فوق العاده زیبایی دارد.

آلبوم زاخارنامه

این آلبوم ساخت گروه زدبازی می‌باشد که کار سامان ویلسون و هم گروهی های وی بود که در ساخت آن همکاری داشتند. از جمله کسانی که در گروه زدبازی هستند می توان نسیم، مهراد هیدن، علی رضا جی جی و سهراب ام جی را نام برد. این آلبوم در ۱۶ خرداد ماه سال ۱۳۹۱ منتشر شد که به نظر می آید آخرین آلبوم سامان ویلسون می باشد. این آلبوم توانست بیشترین آمار شنوندگان را به خود اختصاص دهد.

سامان ویلسون و پیشرو چه حواشی با هم دارند؟

سامان ویلسون و پیشرو چه حواشی با هم دارند؟

سامان ویلسون مانند خواننده های دیگر از حواشی زیادی برخوردار است یکی از این حواشی ها مربوط به خواننده رپ فارسی یعنی رضا پیشرو می شود. بحث ها و جنجال هایی بین آن ها وجود داشت، در سال ۸۳ تا ۸۵ بود که بحث و دعوا هایی به میان آن ها آمد که در اثر منفی و دیس بک دیده شد. حرف هایی که در این آهنگ گفته شد کلمات نا مناسبی و رکیکی بودند. شایان آسفالت و رضا پیشرو آهنگی به نام Sugar Daddy منتشر کردند که دیس ترکی به سهراب ام جی و ه‍م سامان ویلسون، روزی که این آهنگ را منتشر کردند روز تولد سامان ویلسون بود که به قول شایان آسفالت خواننده محبوب رپ فارسی این آهنگ کادوی تولد سامان ویلسون بود که همه آن تدارک را دیده بودیم. آن ها تولد ویلسون را تبریک گفتند و بعد گفتند اینم از کادوش، البته این صحبت های دو پهلو بی پاسخ نماند و سامان در دیس های جدیدش جبران کرد. سامان ویلسون جدید ترین خبر ها را از خود در فضای مجازی و برنامه های مختلفی می گذارد. افراد زیادی هستند که دنبال کننده تک به تک خبر های این خواننده پر حواشی هستند. ویلسون سنش به ۳۶ سال پیش بر می گردد ‌که در تاریخ ۲۷ آذر ماه سال۱۳۶۴ به دنیا آمد. قد سامان ویلسون ۱۷۷ سانتی متر است که قامتی بلند و هیکلی متوسط و با جذبه دارد. آهنگی از سامان ویلسون و مهراد هیدن عروس نام دارد که از بهترین آهنگ های آن ها است و طرفداران زیادی نیز دارد. همچنین از دیگر حواشی های وی می توانیم به روابطی که برایش داستان درست کردند اشاره کنیم که خیلی‌ زیاد درباره این مسئله درگیر شد و بحث های زیادی درباره آن کرد یعنی در فضای مجازی بسیار صحبت از این بود که چرا سال ها از گروه زدبازی دور بود.

ماجرای سامان ویلسون ریچ کیدز چیست؟

ریچ کیدز به قول خودشان از بچه پولدار های تهران هستند که هر بار با چیز های جدیدی که خریداری می کنند عکس می گیرند که ما دارای بهترین ماشین، خانه، برند گران ترین ساعت هستیم و چیز های دیگر. و اما بحث هایی که آن ها با سامان ویلسون داشتند در فضای مجازی حرف از این شده بود که ویلسون از حرف ها و حرکاتی که ریچ کیدز داشتند خوشش نمی آمد و تقریبا مدتی بود که با هم جنجال هایی داشتند برای این که اطلاعات بیشتری به دست بیاورید به سایت های معتبر بروید و از واقعیت ماجرا هایی که بین آن ها پیش آمده است مطلع شوید. آهنگ سامان ویلسون از بهترین آهنگ هایی است می توانید همیشه نهایت لذت را از آن ها ببرید. برای این که آهنگ های زیبا و جدید گوش کنید از آلبوم بزرگ ترانه دلخواه خود را دانلود کنید. دانلود آهنگ جدید سامان ویلسون به نام پاشو و دردسر که از جدید ترین اثر های وی و مهراد هیدن می باشد که در سایت های گوناگونی قابل دسترس هستند.

دیس پیشرو به سامان ویلسون چگونه است؟

پس از آن که رضا پیشرو سامان را دیس کردند ویلسون نیز ترک دیس بک را ساخت و گروه وی که زدبازی نام دارد، کل کل را برای پاسخ به دیس رضا پیشرو منتشر کردند تا همه از آن با خبر شوند. رضا در سال ۸۵ بود که کاری جالب و به یاد ماندنی انجام داد. وی باز هم شروع به ساخت دیس کرد. رضا پیشرو با همکاری فلاکت و دیاکو پاسخ به سامان ویلسون ترک اثر منفی را منتشر کردند. این دیس که در آن دوره پخش گردید برخی نظرشان این بود که کار پیشرو و دوستانش نسبت به کلمات نا شایستی که در این آهنگ وجود دارد قوی ترین دیس تاریخ تا الان بوده است. دانلود آهنگ جدید سامان ویلسون دردت چیه از سایت های موزیک معتبر گوگل کار را برای شما آسان تر کرده است. این آهنگ با همکاری مهراد هیدن خوانده شده است که از آلبوم « بزرگ » سامان ویلسون می باشد. آهنگ عروس سامان ویلسون در سال جاری منتشر شد. تاریخ انتشار آن ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ بود. بعد از این که ویلسون به دنیای خوانندگی برگشت آهنگ های بسیار زیاد و زیبایی خواند که همه طرفداران خود را به وجد آورد که آهنگ عروس یکی از جدید ترین آهنگ های وی می باشد. ننال سامان ویلسون نیز آهنگی پر مخاطب است که شنوندگان آن نیز بسیار زیاد هستند. این آهنگ غیر از سامان ویلسون خوانندگان دیگری هم به نام های آرتا، سهراب ام جی و کوروش نیز دارد. با دانلود آهنگ دیس رضا پیشرو به سامان ویلسون می‌توانید متن آهنگ را بخوانید. همچنین ببینید که رضا پیشرو چه دیسی برای ویلسون خوانده است.

دعوای سامان ویلسون با شهرام کاشانی برای چی بود؟

دعوای سامان ویلسون با شهرام کاشانی برای چی بود؟

ممکن است در برنامه های مختلف دعوا یا بحث کوچکی بین شخصیت های مشهور اتفاق بیافتد این بار در کلاب هاوس دعوایی رخ داد که صحبتش همه جا را پر کرد. شاید تا الان نام شهرام کاشانی که ملقب به شهرام کی است را شنیده باشید وی زاده ایتالیا ( رم ) است، البته اصالت ایرانی ( اردبیلی ) دارد. شهرام کی خواننده پاپ فارسی است و همچنین نظیر بسیاری از خواننده های دیگر در کلاب هاوس فعالیت دارد. یک بار که وی در حالت مستی کامل بوده در کلاب هاوس نیز حضور داشته که بسیار فحاشی کرده و حرف های رکیکی گفته بود که باعث شد خشم سامان بر انگیخته شود و با هم دعوا کنند.

حمله این رپر به گزارشگر من و تو برای چی بود؟

به طور دقیق دلیل حمله ویلسون به گزارشگر من و تو مشخص نیست اما خبر هایی منتشر شده است که صحبت از دعوای بین آن ها می باشد، برخی افراد می گویند گزارشگر این برنامه به خوانندگی ویلسون تهمت زده است که باعث شده به وی حمله شود.

مصاحبه سامان ویلسون در چه موردی بوده است؟

سامان ویلسون بعد از اینکه در اوایل فعالیتش آهنگ هایی از خود منتشر کرد با پخش یک موزیک از خوانندگی و دنیای موسیقی خداحافظی کرد و دیگر هیچ خبری از وی نشد و همچنین برای دیگران بسیار سوال می شد که در حال حاضر کجا است و چرا فعالیت ندارد. این سوال ها چند سالی ذهن طرفداران گروه زدبازی و یا طرفداران خود او را مشغول کرده بود. پس از اینکه وی دوباره به دنیای موسیقی برگشت و فعالیتش را بهتر از قبل آغاز کرد بسیار در کارش موفق شد. ویلسون در مصاحبه‌ هایی که در چند ماه اخیر با دوستان خود و دیگر افراد داشته است بسیار به این سوالات که تاکنون کجا بوده و یا چرا برای مدتی خوانندگی را کنار گذاشت پاسخ داده است. وی می‌گوید شرایط روحی خوبی نداشتم و نمی توانستم روابط خود با اطرافیانم را حفظ کنم برای همین به سرم زد که برای چند وقت خواندن موسیقی را فراموش کنم، این کار باعث شد حالم بهتر شود. او در مصاحبه هایش در مورد گذشته ای که داشته است و زندگی که در حال حاضر دارد صحبت کرده و البته در مورد آلبوم ها و آهنگ هایی که تاکنون داشته است هم توضیحاتی مانند تاریخ انتشار آهنگ، خوانندگی با همکار هایش و… داده است.

دستگیری سامان ویلسون دلیلش چه بود؟

دستگیری سامان ویلسون دلیلش چه بود؟

مدتی پیش به دلیل دعوا و جنجال های که بین سامان ویلسون و اشخاص مشهور مختلفی رخ داد و همچنین به خاطر آلات موسیقی و ترانه های غیر مجاز وی را دستگیر کردند و بعد از گذشت مدت کوتاهی آزادش کردند البته برای این که شایعه پراکنی های زیادی درباره اش نشود در چند مصاحبه کوتاهی که داشت، گفت سوء تفاهمی بین من و یکی از ه‍مکارانم پیش آمد که برای اثبات واقعیت من را دستگیر کردند اما مشکلمان را در تایم کوتاهی حل کردیم و برای این که مجبور نشود به سوال های دیگری پاسخ دهد دیگر به مصاحبه اش ادامه نداد و مسئله را بیشتر از آن باز نکرد. در بخش های قبلی مقاله به سن سامان ویلسون پرداختیم که وی در تاریخ ۲۷ آذر ماه سال ۱۳۶۴ شمسی در تهران به دنیا آمده است که در حاضر در کشور فرانسه زندگی می کند و در عرصه خوانندگی فعالیت بسیار خوبی دارد و همیشه به بهترین نحو ممکن دیده می شود.

پدر سامان ویلسون کیست؟

تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد جزییات زندگی خانوادگی سامان ویلسون به دست نیاورده ایم که در اختیارتان قرار دهیم. خیلی وقت ها وی عکس هایی از خود و پدرش در فضای مجازی پخش کرده است اما توضیحات خاصی در مورد آن نداده است. شاید تا الآن نگفته باشیم اما این خواننده مشهور و با جذبه تنها فرزند خانواده است و هیچ خواهر و برادری ندارد. دوران کودکی و خردسالی خود را فقط در کنار پدر و مادرش گذرانده است.

شغل پدر سامان ویلسون چیست؟

یکی از دلایل موفقیت‌ های سامان ویلسون می‌تواند کمک‌ ها و حمایت‌ های پدرش باشد و یا وضعیت مالی و شغل خوبی که دارد. تاکنون بسیار برای خیلی‌ها سوال شده است که شغل پدر وی چیست اما تاکنون گزارشی قطعی در مورد شغل پدر ویلسون منتشر نشده است همچنین خودش هم توضیحی نداده است. اما در بسیاری از صحبت‌ ها و مصاحبه‌ هایی که تاکنون داشته است به زحمت هایی که پدرش برای وی کشیده است اشاره کرده و از او متشکر بوده است.

سامان ویلسون و دوست دخترش رابطه انها چگونه است؟

سامان ویلسون و دوست دخترش رابطه انها چگونه است؟

شایعات زیادی گاها درباره دوست دختر و یا رابطه های دیگر خواننده ها و یا هنرمندان مشهور پخش می شود که ممکن است باعث ایجاد دردسر شود و البته باید برای اطمینان بیشتر خبر ها را از جا های معتبر شنیده باشیم تا بتوانیم پی ببریم که آیا حرف های گفته شده درست است یا خیر. تاکنون بسیار در مورد رابطه های سامان ویلی شنیده ایم که می گویند با دختر های زیادی دوست است و با آن ها ارتباط دارد، اما در مصاحبه های متعددی که تاکنون داشته است به این موضوع اشاره نداشته است فقط در حد چند بار درباره این موضوع صحبت کرد، چون دیگر زمان آن رسیده بود که شایعات و حرف های بیهوده خاتمه داده شود. وی تاکید کرد و گفت من در حال حاضر با کسی رابطه ندارم و دوست دختر هم ندارم و اگر خبر هایی در مورد من می شنوید که می گویند وی با دختر ها دوست است و این حرف ها، تمام این صحبت ها شایعاتی هستند که توسط برخی از بد خواهان من منتشر شده اند و به گوش شما رسیده است. و همچنین گفت اگر با کسی وارد رابطه شوم حتما از آن عکس هایی در پیج اینستاگرامم و یا در دیگر برنامه ها منتشر می کنم تا همه شما از این قضیه با خبر شوید.

سوالات متداول

  1. سامان ویلسون در چه تاریخی به دنیا آمد و نام شناسنامه ای اش چیست و در حال حاضر در کدام کشور اقامت می‌ کند؟

    این خواننده رپ موفق در تاریخ ۲۷ آذر سال ۱۳۶۴ به دنیا آمد که برای معروفیت بیشتر نام خود را از سامان رضا پور به سامان ویلسون تغییر داد که در حال حاضر در کشور فرانسه زندگی می کند.

  2. آلبوم های این رپر چه نام دارند؟

    آلبوم های وی تاکنون به نام های بزرگ، تونل و زاخارنامه ثبت شده اند که دارای بهترین آهنگ های او هستند.

  3. نام گروهی که خواننده رپ فارسی ماهرانه در آن فعالیت دارد و نام اعضای گروه چیست؟

    نام گروهی که ویلسون در آن و در کنار دوستان خود خوانندگی می کند گروه زدبازی است که اعضای آن عبارتند از: نسیم، مهراد هیدن، سهراب جی ام، علی رضا جی جی و سیجل.

  4. قامت این خواننده خوش صدا چگونه است و قد وی چند سانتی متر است؟

    وی دارای قامتی متوسط است و در میان خوانندگان رپ جزو خوش تیپ ها هم محسوب می شود که قدش ۱۷۷ سانتی متر می باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *