زندگینامه مائده محمدی و همسرش در سریال مانکن

مائده محمدی بازیگر و مدل ایرانی است که بسیار جذاب و زیبا بوده و به عنوان زیباترین مدلینگ ایرانی داخل کشور در حال فعالیت می باشد. او برای برند های مختفی تبلیغات کرده و بسیار معروف شده است. در ادامه با او به عنوان یکی از سلبریتی های اینستاگرام بیشتر آشنا خواهیم شد.

مائدی محمدی قبل از عمل

مائدی محمدی قبل از عمل

تقریبا تمامی افراد اینستاگرامی به سراغ عمل های زیبایی می روند تا مخاطب بیشتری جذب کنند و چهره ی به روز تر و باب میل طرفداران داشته باشند. اگر عکس های قبل بعضی از افراد اینستاگرامی و معروف را مشاهده کنید متوجه تغییرات اساسی در چهره آن ها که بر اثر عمل های جراحی زیبایی بوده است می شوید. مائده محمدی یکی از مدل های اینستاگرام است که عمل جراحی انجام داده است اما عکس هایی از قبل از عمل جراحی زیبایی اش در دسترس نمی باشد.

او عمل جراحی زیبایی را در ناحیه ی بینی انجام داده است و از آن جا که امروزه تمام بینی های عمل شده شبیه به هم هستند و تشخیص آن ها کار راحتی است می توان پی برد که مائده محمدی هم این عمل را انجام داده است. اما همان طور که گفتیم عکسی از قبل که هنوز عمل نکرده بود در فضای مجازی منتشر نکرده است.

مائده محمدی و همسرش

افراد کمی نام مائده محمدی را به گوش شنیده اند و برایشان سوال می باشد که مائده محمدی کیست ؟ اما از طرفی بسیاری از افراد شاهد دختری زیبا و جذاب هستند که در تبلیغات تلویزیونی بازی می کند و در بسیاری از این تبلیغات حاضر شده است و کم تر کسی نام این بازیگر جوان تیزر های تبلیغاتی را می داند و نام مائده محمدی را تا به حال نشنیده اند.

این روز ها افراد زیادی به سراغ مدلینگ و تبلیغات می روند و در صورت داشتن توانایی در این زمینه بسیار موفق خواهند بود. البته داشتن اندام متناسب و چهره ی زیبا یکی از شرط های مهم موفقیت در این زمینه است. با داشتن اندام زیبا و چهره ی زیبا می توان در این زمینه کار های زیادی انجام داد و حتی در اینستاگرام نیز می توان فالور های زیادی به دست آورد و از راه همان اینستاگرام تبلیغات کرده و درآمد کسب کرد. یکی از مدل های زیبا و جذاب ایرانی که در داخل کشور فعالیت دارد مائده محمدی می باشد.

 مائده محمدی بازیگر مدلینگ فعال ایرانی می باشد که در سال ۱۳۷۲ در تهران متولد شده است. او در زمینه ی مدلینگ و بازیگری فعالیت دارد و به عنوان زیباترین مدل فعال در داخل کشور شناخته می شود.

مائده محمدی در زمینه ی مدلینگ بسیار موفق حاضر شده است و در زمینه های زیادی فعالیت می کند او در زمینه ی مدلینگ لوازم آرایش و پوشاک بانوان فعالیت دارد و از آن جا که چهره و اندام زیبایی دارد در این زمینه بسیار موفق بوده است و پیشنهاد های زیادی دریافت کرده است.

یکی دیگر از زمینه های فعالیت مائده محمدی تبلیغات برای شرکت معتبر و بزرگ ال جی می باشد که از طرف آن شرکت به مائده محمدی پیشنهاد بازی در تبلیغ محصولاتشان داده شد و او در این تبلیغات بازی کرده است و همسر مائده محمدی در برخی از این تبلیغات با او هم بازی شده است.

مائده محمدی و همسرش

زندگی خصوصی این مدل

مائده محمدی چند سالی می شود با همسرش ازدواج کرده است و همسرش نیز در کار مدلینگ فعالیت دارد و هر دو همکار می باشند و در این زمینه بسیار به هم کمک می کنند. در تمامی عکس های مائده محمدی در کنار همسرش بسیار عاشقانه به تصویر کشیده شده است و ظاهرا آن ها رابطه ی خوب و صمیمی با هم دارند. هر چند که اینستاگرام فضایی را ایجاد کرده است که از دور و از روی ظاهر عکس ها و فیلم ها می توان راحت قضاوت کرد و آن روی دیگر زندگی افراد را ندید اما در تمامی عکس ها این دو بسیار آرام و مهران به نظر می رسند.

بنابراین به طور خلاصه در مورد بیوگرافی مائده محمدی باید گفت که این مدل جذاب و زیبای ایرانی به نام مائده محمدی در زمینه ی مدلینگ فعالیت دارد و متولد سال ۱۳۷۲ در تهران می باشد و از سال ۱۳۹۷ تا کنون مشغول فعالیت در زمینه ی مدلینگ و کار های تبلیغاتی می باشد و با سامان نایبی که یک مدلینگ و بازیگر تیزر های تبلیغاتی است ازدواج کرده است و تنها فیلمی که مائده محمدی بازی کرده است فیلم مانکن می باشد. وی چهره ی دلنشین و بسیار زیبایی دارد و  عمل زیبایی زیادی انجام نداده است و باید گفت چشمان رنگی اش مال خود او می باشد و مائده محمدی بدون لنز نیز دارای چشمان رنگی و زیبایی می باشد.

مائده محمدی در سریال مانکن

اخیرا سریال جذاب و زیبایی از شبکه ی خانگی پخش می شد و در روز های شنبه به دست مردم می رسید. این سریال به کارگردانی حسین سهیلی زاده ساخته شده بود. مانکن نام این سریال نمایش خانگی است که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد. در این سریال بازیگران بزرگی مانند نازنین بیاتی، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، حسین پاکدل، رضا توکلی، محمد رضا فروتن، الهام پاوه نژاد، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، نفیسه روشن، فرزاد فرزین و … بازی می کردند که او هم در یکی دو سکانس این فیلم بازی کرده است.

در این فیلم رضا توکلی نقش مرد ثروتمندی را بازی می کرد که کار های خلاف نیز انجام می داد و دختر جوانی را به وسیله ی سفته و به زور وادار به ازدواج با خود کرده بود که نقش آن دختر را او بازی کرده بود. آن سکانس ها آن قدر کوتاه بودند که کمتر کسی چهره ی آن دختر جذاب و زیبا را به یاد خواهد داشت اما باید دانست که بازیگر آن نقش همان مدل جذاب و زیبای ایرانی یعنی مائده محمدی بوده است.

با این که این سکانس ها در برابر کل سکانس های سریال مانکن ساخته حسین سهیلی زاده بسیار کوتاه بود اما نشان داد که مائده محمدی در بازیگری هم نیز موفق خواهد بود و علاوه بر چهره ی زیبا در بازیگری نیز توانا بوده و از پس آن خوب برخواهد آمد. به جزء نقش پری ماه در سریال مانکن مائده محمدی بازی دیگری نداشته است و بیشتر در کار های تبلیغاتی و مدلینگ فعالیت دارد.

مائده محمد و سامان نایبی

مائده محمدی و سامان نایبی

سامان نایبی یکی از مدلینگ های جذاب ایرانی است که در تبلیغات زیادی بازی کرده است و به واسطه ی همین کارش با مائده محمدی آشنا شده و آشنایی آن ها منجر به ازدواج شده است.

مائده محمدی و همسرش سامان نایبی با یک دیگر در محل کارشان آشنا شدند و با یک دیگر ازدواج کردند و هم اکنون نیز هر دو به فعالیت های مدلینگ و تبلیغات خود مشغول هستند. آن ها زندگی آرام و عاشقانه ای دارند و در کار ها به هم بسیار کمک می کنند و در صفحه ی اینستاگرام خود عکس های زیادی با هم می گذارند و به واسطه ی صفحه ی فعال و جذاب و بدون حاشیه ای که دارند توانسته اند فاور های زیادی جمع کنند و افراد زیادی آن ها را دنبال می کنند و برای شان کامنت گذاشته و نظرات خود را به آن ها می گویند. وی و همسرش سامان نایبی در چندین تبلیغ با هم هم بازی شده اند و تبلیغات شرکت بزرگ و معتبر ال جی را با هم بازی کرده اند.

فیلم هایی که مائده بازی کرده است

بسیاری از افرادی که چهره و اندام زیبا دارند می توانند به راحتی وارد عرصه ی بازیگری بشوند و در فیلم های مختلفی نقش آفرینی کنند. بسیاری از شما باید سریال مانکن را دیده باشید که شنبه ها از شبکه خانگی پخش می شد و افراد زیادی این سریال را دنبال می کردند و منتظر بودند که بدانند در نهایت این سریال چگونه تمام می شود و مخاطبان زیادی را جذب کرده بود.

در این سریال بازیگران بزرگی همچون نازنین بیاتی، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، حسین پاکدل، رضا توکلی، محمد رضا فروتن، الهام پاوه نژاد، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، نفیسه روشن، فرزاد فرزین بازی می کردند که در کنار نقش های آن ها نقش کوچکی به نام پری ماه وجود داشت که همسر یک خلافکار بود که به زور تن به این ازدواج داده بود. مائده محمدی کسی بود که این نقش را بازی می کرد و این تجربه ی بازیگری اولین و آخرین تجربه ی بازیگری او حساب می شود و در فیلم دیگری بازی نکرده است و تمام نقش های او کوتاه و در تبلیغات تلویزیونی و … بوده است.

مائده محمدی در چه شاخه ای به صورت حرفه ای فعالیت دارد؟

احتمالا در تبلیغات تلوزیونی چهره زیبا مائده محمدی به چشمتان خورده است. مائده یکی از شناخته شده ترین مدل های ایرانی می باشد که در صدا و سیما فعالیت می کند. اما او علاوه بر حضور در تبلیغات تلوزیونی، به عنوان یک بازیگر تازه کار نیز شناخته می شود. این اتفاق باعث شده که او در یک سریال شبکه خانگی هم حضور داشته که در بخش های بعدی بیشتر به آن می پردازیم.

شاید برایتان جلب باشد که بدانید، مائده به عنوان یک ورزشکار و مربی بدنسازی هم نیز شناخته می شود و در این زمینه هم به صورت حرفه ای فعالیت دارد. اما این ها تنها برخی مهارت های مائده می باشد که آن ها را به صورت حرفه ای دنبال می کند. در بخش های بعدی بیشتر به فعالیت حرفه ای او در تلوزیون و سریال های شبکه خانگی می پردازیم، پس با ما همراه باشید و به صورت کامل با او آشنا شوید.

مائده محمدی در تلویزیون

مائده محمدی در تلویزیون

همان طور که تا به اینجا متوجه شدید، مائده محمدی یکی از جوان ترین و شناخته شده ترین مدل ها ایرانی می باشد. او که یک مدلی هنری می باشد تا به امروز به تنهایی و یا همراه با همسرش در چندین تبلیغ تلوزیونی حضور داشته و نقش گشوده است. یکی از عواملی که باعث شده برای این شغل مناسب باشد، چهره زیبا، قد و وزن مائده محمدی بود. همان طور که در بخش قبلی هم گفته شد، او به عنوان یک ورزشکار حرفه ای هم نیز فعالیت می کند و این عامل باعث شده که از اندام مناسبی برخوردار باشد.

بازی برجسته و حرفه ای او در تبلیغات تلوزیونی باعث شد که پس از مدتی به دنیای بازیگری هم راه پیدا کند. البته باید اضافه کنیم که چهره و اندام خوش فرم او هم در این اتفاق بی تاثیر نبود. در نهایت این اتفاق ها باعث شدند که مائده محمدی برای اولین بار در سریال شبکه خانگی ای به نام «مانکن» که بسیار محبوب و پر طرفدار هم واقع شد، حضور پیدا کند. شما می توانید با مشاهده این سریال، بازی زیبا این هنرمند را مشاهده و از آن لذت ببرید. در قسمت های بعدی، به بخش هایی از زندگی مائده محمدی نگاهی خواهیم داشت، پس آن ها را از دست ندهید.

اینستاگرام مائده محمدی

مائده محمدی همانند اکثر سلبریتی های کوچک و بزرگ در اینستاگرام فعالیت هایی دارد، اما شاید برای شما سوال شده باشد که فعالیت او در این شبکه اجتماعی در چه زمینه های می باشد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که مائده در این شبکه اجتماعی به فعالیت گسترده ای نمی پردازد و نسبتا می توان گفت که فعالیت کمی دارد. اما در همان فعالیت های محدود، او هم همانند بسیاری از افراد معروف در زمینه های گوناگونی فعالیت دارد. اصلی ترین فعالیت او که در قالب پست هم می باشد، به انتشار عکس هایش بازمی گردد. این فعالیت او به صورتی است که می توانیم بگوییم، تقریبا همه پست های او را عکس هایش تشکیل می دهند.

پیج مائده محمدی، علاوه بر پست دارای چندین هایلایت هم می باشد. یکی از هایلایت های او نشان دهنده چندین سلفی از او می باشد. او در یک هایلایت دیگر به جملاتی را با دنبال کنندگان منتشر می کند و یا هر از گاهی با آن ها به صحبت کردن می پردازد. در میان صحبت های او جملاتی انگیزشی و در وصف حیوانات و حمایت از آن ها هم دیده می شود. همچنین او در هایلایتی دیگر به فعالیت های ورزشی خود پرداخته و در چندین استوری آن ها را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است.

پیج مائده محمدی اینستا دارای بیش از ۵۷۸ هزار دنبال کننده می باشد، این میزان جمعیت آن باعث شده که او به فکر ایجاد امنیتی مناسب برای آن باشد. از همین رو او امنیت پیج خود را به فردی به نام شاهرخ کیاوش واگذار کرده است. شاهرخ کیاوش یکی از متخصصین امنیت برای اینستاگرام می باشد و شما می توانید آیدی پیج او را از پیج مائده پیدا کنید.

مائده محمدی بدون لنز

مائده محمدی بدون لنز

حتما با چهره زیبا مائده محمدی، مدل و بازیگر ایرانی آشنا هستید و او را تا به امروز مشاهده کرده اید. اما باید اضافه کنیم که تنها چهره او نبود که او را منحصر به فرد کرد، بلکه او از اندام ورزیده و خوش فرمی هم برخوردار می باشد. این دو عامل باعث شده اند که او در زمینه مدلینگ، بسیار پر قدرت حاضر شود و به موفقیت های فراوانی برسد. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید، بر اساس شواهد، مائده تا به امروز چندین عمل جراحی داشته است.

متاسفانه هیچ عکسی از قبل عمل او موجود نمی باشد، اما به نظر می رسد که نقاظی از صورت او مانند گونه هایش مورد عمل جراحی قرار گرفته است. همچنین باید اضافه کنیم که به نظر می رسد که چشمان مائده لنز می باشد و رنگ اصلی او رنگ متفاوتی با رنگ چشمان فعلی او می باشد. اما همان طور که گفته شد، متاسفانه هیچ عکس از چهره قبل عمل و بدون لنز او موجود نیست.

عکس عروسی مائده محمدی

تا به اینجا به صورت کامل با مائده محمدی آشنا شدیم و زندگی او را مورد بررسی قرار دادیم. اگر با مائده آشنا باشید، می دانید که با یک مدل ایرانی ازدواج کرده است. اما در ارتباط با عروسی آن ها بسیاری از افراد علاقه دارند عکس هایی از آن را مشاهده کنند. اما بهترین راه مشاهده این عکس های چیست؟ در جواب این سوال باید بگوییم که برای مشاهده عکس های مائده چندین راه پیش رو دارید. یکی از این روش ها استفاده از پیج اینستاگرام او می باشد. همان طور که گفته شد، حجم عظیمی از پست های مائده عکس هایی از او می باشد و شما می توانید با مراجعه به پیج او، عکس هایی از او را مشاهده کنید.

اما ما این روش را به شما پیشنهاد نمی کنیم، زیرا به دلیل فعالیت محدود مائده تنها، عکس های کمی در پیج او وجود دارد و همچنین هیچ عکسی از عروسی او هم در میان آن تصاویر وجود ندارد. به همین دلیل ما استفاده از موتور جستجوگر گوگل را به شما پیشنهاد می کنم. شما می توانید تنها با سرچ کردن نام او در گوگل و مراجعه به قسمت تصاویر، عکس های متعددی از او را مشاهده کنید. پس اگر به دنبال عکس های مائده محمدی هستید، بهترین راه برای مشاهده عکس های او استفاده از گوگل می باشد.

حاملگی مائده محمدی

همان طور که گفته شد مائده محمدی چنیدن سال پیش ازدواج کرده است و مجرد نیست. او سال ها پیش با فردی به نام «سامان نایبی» که یکی از فعالین در زمینه مدلینگ و فشن در ایرانی می باشد، ازدواج کرده است و تا به امروز زندگی خوبی را در کنار یکدیگر دارند. شاید برای شما هم مانند خیلی از افراد سوال شده باشد که آیا مائده محمدی و همسرش تا به امروز بچه دار شده اند؟ در جواب این سوال باید بگوییم که بر اساس شواهد، مائده تا به امروز هیچگاه حامله نشده است و آن ها دارای هیچ بچه ای نمی باشند.

حاملگی مائده محمدی

مائده محمدی و تبلیغ برای LG

در بخش های قبلی گفته شد که مائده در چندین تبلیغ تلوزیونی حضور داشته وهمچنین مدتی است که به دنیای بازیگری پا گذاشته است. همان طور که گفته شد چهره، وزن و قد مائده محمدی در حضور او در تلوزیون بی تاثیر نبوده است، اما شاید برایتان سوال شده باشد که او در چه تبلیغ های تلوزیونی ای حضور داشته است؟ معروف ترین تبلیغ تلوزیونی که او در آن حضور داشت، تبلیغی برای کمپانی معروف جهانی ال جی بود. او به واسطه این تبلیغ بسیار دیده شد و مورد توجه قرار گرفت.

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید، مائده در این تیزر تبلیغاتی با مردی به بازی و تبلیغ محصولات ال جی می پردازد و این مرد هم همسر واقعی او یعنی سامان نایبی می باشد. شما می توانید این تبلیغ را در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و آپارات مشاهده کنید.

حاشیه های مائده محمدی

تا به اینجا با مائده محمدی آشنا شدیم و زندگی حرفه و شخضی او را مورد بررسی قرار داریم. همان طور که متوجه شدیم، او تا به امروز به عنوان یکی مدل و بازیگر ایرانی فعالیت داشته است و به نظر می رسد که در آینده بیشتر در زمینه بازیگری فعالیت داشته باشید. با وجود این که او تقریبا به عنوان یک سلبریتی شناخته می شود، تا به امروز برخلاف بسیاری از سلبریتی های در هیچ حواشی ای حضور نداشته است. به نظر می رسد که مائده جزو دسته افراد است که از حواشی به دور است و علاقه برای حضور در آن ها ندارد. اما این تنها یک فرضیه می باشد و در آینده صحت آن مشخص خواهد شد.

سوالات متداول

  1. مائده محمدی کیست ؟

    به طور خلاصه در مورد وی باید گفت که این مدل جذاب و زیبای ایرانی به نام مائده محمدی در زمینه ی مدلینگ فعالیت دارد و متولد سال ۱۳۷۲ در تهران می باشد و از سال ۱۳۹۷ تا کنون مشغول فعالیت در زمینه ی مدلینگ و کار های تبلیغاتی می باشد و با سامان نایبی که یک مدلینگ و بازیگر تیزر های تبلیغاتی است ازدواج کرده است و تنها فیلمی که مائده محمدی بازی کرده است فیلم مانکن می باشد.

  2. مائده محمدی مدلینگ و بازیگر در چه فیلمی بازی کرده است ؟

    در سریال خانگی مانکن

  3. همسر مائده محمدی کیست ؟

    سامان نایبی همسر مائده محمدی می باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *