بهترین رپر های ترکیه در سال 2021 که برای سریال های ترکی می خوانند

اگر شما هم بهترین رپر های ترکیه را بسیار دوست دارید و اهل موسیقی رپ نیز هستید پس حتما دوست دارید بهترین رپرهای ترکیه حاضر در لیست ۱۰۰ رپر برتر جهان را بشناسید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بهترین رپر های ترکی که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه بودند و فعالیت آنها شهرت جهانی دارد و رپر های ترکیه که در چند سال اخیر بسیار پیشرفت کردند را به شما معرفی کنیم و همچنین بهترین آهنگ های آنها را بررسی کنیم و آنها را از نظر درآمد اولویت بندی کنیم.

لیست بهترین رپر های ترکیه شامل چه کسانی می شود؟

لیست بهترین رپر های ترکیه شامل چه کسانی می شود؟

ترکیه نیز رپر های بسیاری معروفی دارد که در چند سال اخیر بسیار پیشرفت کردند و مورد توجه قرار گرفته اند آن ها همچنین توانستند در جهان نیز معروف شوند و در کل سبک موسیقی رپ در ترکیه آن‌چنان بین مردم محبوب نیست و مردم ترکیه سبک موسیقی پاپ را بیشتر ترجیح می‌دهند. اما رپر های زیادی که در این قسمت به ۱۰ نفر اشاره می‌کنیم در بین دیگر رپر ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

Kursun در صدر لیست بهترین رپر های ترکیه

این رپر معروف به خاطر سبک خاص خود در موسیقی رپ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این خواننده بسیار بین مردم ترکیه معروف است، می‌توانید آهنگ های او را از سایت های موسیقی دانلود کنید.

رپر Ceza

یکی دیگر از رپر های معروف ترکیه ceza می‌باشد این خواننده در سال ۲۰۱۱ فعالیت حرفه ای خود را با انتشار یک تک آهنگ شروع کرد. اما از سال ۲۰۱۳ به طور گسترده و جهانی شناخته شد.

رپر Allame

یکی دیگر از رپر های ترکیه که تاکنون توانسته است در جشنواره های موسیقی بین المللی شرکت کند و جوایز داخلی و خارجی زیادی برده است. این رپر بین جوانان محبوبیت زیادی دارد از سال ۲۰۱۰ این خواننده فعالیت خود را آغاز کرد.

رپر Tankurt manas

این رپر فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۲ با انتشار یک آلبوم آغاز کرده است. در همان ابتدای کار خود به سرعت در بین طرفداران محبوب شد. این خواننده در ابتدا تصمیم داشته است که یک گروه دو نفره تشکیل دهد اما بعدها پشیمان شده و به صورت انفرادی کار را دنبال کرده است.

رپر معروف norm ender

این رپر بیشتر به علت شعر های سیاسی و اجتماعی که دارد معروف است اشعار و سبک او معمولا بسیار جنجالی است و چون مشکلات جوانان را مطرح می‌کند بین جوانان بسیار محبوب است. می‌توانید آهنگ های زیبای این خواننده را در سایت های موسیقی دانلود کنید همچنین او را از طریق اینستاگرام دنبال کنید تا در جریان تمام آهنگ های جدید و حواشی او باشید.

رپر معروف cool savas

اگر شما هم اهل موسیقی رپ باشید نام او را در دنیای رپ شنیده اید او یکی از قدیمی ترین رپر ها در این عرصه می‌باشد و در واقع الهام بخش بسیاری از رپرهای دیگر بوده است برای شنیدن صدای او می‌توانید آهنگ ها را از سایت موسیقی دانلود کنید.

mero از بهترین رپر های ترکیه

این رپر فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ شروع کرد و با صدای خوب خود به راحتی توانست مخاطبان را جذب خود کند. عکس های زیادی از او در گوگل و اینستاگرام می‌توانید مشاهده کنید. همچنین آهنگ های او را نیز از سایت های موسیقی دانلود کنید. بسیاری او را منفورترین رپر می دانند!

معروف Gazapizm

یکی دیگر از خوش صدا ترین و خوش چهره ترین رپر های ترکیه است که شعر و آهنگ های او سبک خواصی دارند همچنین کاندید جوایز بسیاری شده است. متن آهنگ های این رپر در عین شاد و با انرژی بودن بسیار دلنشین است.

رپر معروف Sagopa Kajmer

اولین آهنگ خود را در سال ۱۹۹۸ منتشر کرده است و تاکنون فعالیت خود را ادامه داده است. متن آهنگ های او معمولا بسیار زیبا و احساسی هستند و در ترکیه و خاورمیانه طرفداران زیادی دارد. برای شنیدن آهنگ‌های او می توانید به سایت های موسیقی سر بزنید.

رپر معروف eypio

این رپر یکی از رپر های کشور ترکیه می باشد که طرفداران رپ بسیار او را دوست دارند او فعالیت خود را مدت زیادی نیست که شروع کرده است و بین جوانان نیز بسیار محبوب است در همین مدت فعالیت کم توانسته است اهنگ های بسیار زیبا منتشر کند که همین باعث شده طرفداران او از قبل بیشتر شود و همچنین در جهان نیز طرفدارانی پیدا کند. او معمولاً کنسرت های جهانی برگزار می‌کند.

اینستاگرام بهترین رپر های ترکیه چه محتوایی دارد؟

اینستاگرام بهترین رپر های ترکیه چه محتوایی دارد؟

امروزه اینستاگرام به یکی از بهترین مکان ها برای ارتباط با مخاطب تبدیل شده است خواننده ها در این صفحه مجازی می توانند به راحتی اخبار انتشار موزیک های خود را با مخاطبانشان به اشتراک بگذارند همچنین می‌توانند تاریخ و روز برگزاری کنسرت ها را نیز از طریق اینستاگرام به مخاطبان اعلام کنند. همچنین آنها موزیک ویدیو خود را نیز در اینستاگرام بار گذاری می کنند همچنین مردم نیز می‌توانند با آنها در ارتباط باشند.

چگونگی دنبال کردن بهترین رپر های ترکیه در اینستاگرام

برای پیدا کردن اینستاگرام رپر های معروف ترکیه نام آنها را در صفحات گوگل سرچ کنید تا به راحتی بتوان اینستاگرام آنها را پیدا کنید و جزو دنبال کنندگان آنها باشید و هر روز در جریان اخبار و اتفاقات و حواشی قرار بگیرید.

عکس های بهترین رپر های ترکیه

همچنین می‌توانید عکس‌های آنها را نیز از اینستاگرام مشاهده کنید و رپر های ترکیه فن پیج های زیادی نیز دارند که مورد اخبار و حواشی داغ را در صفحه خود به اشتراک می‌گذارند.

فروش آلبوم های بهترین رپر های ترکیه چگونه بود؟

قسمت بالاتر توضیح دادیم که موسیقی رپ در ترکیه گسترش پیدا نکرده است اما نسبت به چند سال اخیر خوانندگان بسیار پیشرفت کردند و توانستند طرفداران جهانی نیز پیدا کنند مردم ترکیه بیشتر سبک پاپ و هیپ هاپ را می‌پسندند برای همین خوانندگان رپر ترکیه آنچنان که باید کارشان گسترش پیدا نکرده است.

درآمد بهترین رپر های ترکیه

اما باز هم در میان رپر های ترکی افراد ثروتمند بسیار زیادی هستند آنها از طریق فروش و تک آلبوم های خود به همچنین آلبوم های خود می توانند فروش بالایی به دست آورند و در آمد زیادی دارند و همچنین آنها از طریق تعداد دنبال کنندگان زیاد در اینستاگرام نیز تبلیغات انجام می دهند یکی از طرح های کسب درآمد می باشد و برگزاری کنسرت ها نیز یکی دیگر از اصلی ترین منبع درآمد برای خوانندگان می باشد آنها کنسرت های حضوری و با شروع کرونا کنسرت های آنلاین برگزار می‌کنند.

برای بررسی دقیق تر از درآمد رپرها می توانید از این لینک کمک بگیرید.

بهترین آهنگ های رپ از بهترین رپر های ترکیه

بهترین آهنگ های رپ از بهترین رپر های ترکیه

تمامی آهنگ های ترکیه در بین طرفداران جایگاه ویژه ای دارد. بعضی از آهنگ ها شهرت جهانی پیدا کردند و طرفداران جهانی دارند اما در این قسمت ۵ اهنگ برتر از رپرهای ترکیه را بررسی می‌کنیم که معمولاً طرفداران بیشتری دارد.

موزیک ترکی استانبولی Aç Kalbini

این موزیک در سال ۲۰۱۳ منتشر شده همان روزهای ابتدای انتشار توانست بین طرفداران محبوب و مشهور شود متن آهنگ به زیبایی نوشته شده است و توسط رپر ترکیه به خوبی اجرا شده است.

آهنگ ترکیه ای رپ Alaturka Faslı

این یکی از پر درآمدترین آهنگ ها برای خواننده بود زیرا در زمان انتشار به قدری محبوب شد که به سرعت توانست تمامی رکوردها را بشکند این آهنگ در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است برای شنیدن آن می توانید به سایت های موسیقی سر بزنید.

آهنگ رپ ترکیه ای anneme

معمولا آهنگ های رپ کمتری وجود دارد که حالت عاشقانه و احساسی داشته باشند بلکه بیشتر آنها حالت اعتراضی دارد اما این آهنگ یکی از آرام ترین و عاشقانه ترین آهنگ های رپ ترکیه می‌باشد که به همین دلیل بین طرفداران بسیار محبوب است.

اهنگ رپ استانبولی Acı Biber

این آهنگ در بین جوانان بسیار معروف می باشد چرا که خواننده مشکلات جوانان را مطرح می‌کند و در لیست ۵ آهنگ برتر قرار می‌گیرد این آهنگ در سال ۲۰۰۳ منتشر شده است برای دانلود این آهنگ می‌توانید به سایت های موسیقی سر بزنید.

آهنگ رپ ترکیه ای Dev Adam Şarkısı۱۲

آهنگ در زمانی که منتشر شد توانست مثل بمب خبرساز شود چرا که متن بسیار زیبایی داشت و این آهنگ در حدود سه سال پیش منتشر شده است و تاکنون در لیست محبوب ترین آهنگ های رپ قرار گرفته است.

درآمد بهترین رپر های ترکیه به چه صورت است؟

بهترین رپر های ترکیه از نظر تیپ و قیافه چه کسانی می باشند؟

رپر های ترکیه از نظر تیپ و قیافه بسیار خوش چهره و خوش صدا هستند به طوری که به راحتی در میان طرفداران محبوب هستند در این قسمت به سه نفر خوش چهره ترین و خوش صدا ترین رپرهای اهل کشور ترکیه اشاره می کنیم.

رپر معروف Kool Savas

این رپر در بین طرفداران خود حسابی محبوب می باشد همچنین چهره مردمی دارد و بسیار خوش صدا و خوش چهره نیز می باشد. اگر می‌خواهید عکس های او را ببینید می‌توانید اینستاگرام را دنبال کنید و یا اینکه به صفحات گوگل سری بزنید.

رپر Gazapizm

این رپر جوان و اهل کشور ترکیه در همان ابتدای کار خود به دلیل خوش صدا بودن به راحتی توانست در میان طرفداران خود محبوب شود اگر عکس های او را مشاهده کنید اینستاگرام او را دنبال کنید در اینستاگرام خود هر روز عکس هایی از زندگی خود با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

رپر ترکیه caza

یکی از جوان ترین و خوشتیپ ترین رپر های ترکیه می باشد که در بین طرفداران خود نیز بسیار محبوب است و معمولاً در موزیک ویدیو های خود بسیار خوش می درخشد شما می توانید از طریق اینستاگرام عکس های او را مشاهده کنید.

سوالات متداول

عکس های رپر های ترکیه را کجا می‌توان دید؟

عکس های آنها را می‌توانید در صفحات اینستاگرام و یا گوگل پیدا کنید.

اصلی ترین منبع درآمد رپرهای ترکیه چیست؟

برگزاری کنسرت ها و همچنین فروش آهنگ ها و آلبوم ها یکی از اصلی ترین راه های درآمد می باشد.

اینستاگرام رپ های ترکیه را چگونه می‌توان پیدا کرد؟

با سرچ نام آنها می توانید آنها را در اینستاگرام پیدا کنید همچنین می‌توانید فن پیج های آنها را نیز دنبال کنید.

مردم ترکیه بیشتر چه سبک موسیقی را می پسندند؟

آنها موسیقی پاپ و هیپ هاپ را بیشتر می پسندند و موسیقی ترکیه در این زمینه نیز پیشرفت زیادی کرده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *