اطلاعات بیشتر در مورد لقب رپر های ایرانی از زبان خودشان

امروز می خواهیم در مورد لقب رپر های ایرانی با شما صحبت کنیم و توضیحاتی در مورد این لقب ها به شما بدهیم اگر مایل هستید که لقب مشهورترین رپرهای ایرانی را بدانید و با آن ها آشنا شوید همراه ما باشید و تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

لقب رپر های ایرانی چیست؟

لقب رپر های ایرانی چیست؟

امروزه هر خواننده و هر رپر ایرانی لقب های مخصوص به خودش را دارد و هر یک از آنان را با یک نام می شناسند و صدا می زنند. رپرهای معروف ایرانی نیز لقب هایی دارند که شامل تتلو، سیجل، قاف، بیداد، تهی، کرکس، جی جی و…. می باشد. در این مقاله می‌خواهیم این موضوع را برای شما توضیح دهیم که کدام یک از خواننده های محبوب ایرانی و یا رپر های ایرانی لقب های مخصوص خودشان را دارند و مردم آنان را با این لقب ها می شناسند و دیگر نام اصلی خواننده مورد نظرشان را یادشان رفته است پس همراه ما باشید تا رپرهای ایرانی را بیشتر بشناسید و چند مورد از لقب های رپر ها را برای شما بازگو کنیم. لیست لقب رپر های ایرانی یکی از موضوعاتی است که طرفداران زیادی نیز دارد.

تهی

تهی

تهی نیز یکی از معروف ترین خواننده های ایرانی است که در سبک رپ کار می‌کند و طرفداران بسیار زیادی دارد نام اصلی او سید حسین موسوی می باشد که تهی لقب او است و در سال ۱۳۶۴ به دنیا آمده است و در حال حاضر ۳۶ سال سن دارد او در سبک پاپ و هیپ هاپ نیز فعالیت می کند. این رپر معروف ایرانی فعالیتش را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده است و در ابتدای فعالیت اش به طور زیر زمینی کار می کرد و سپس توانست استودیویی برای خودش در تهران تهیه کند و در آن جا فعالیت کند. در حال حاضر تهی اکنون در لس آنجلس زندگی می کند و چندین سال است که از ایران رفته است از همکاری های او و فیت های او می توانیم به همکاری اش با تتلو، مصطفی خواننده ترکی، سامی بیگی، آرش و غیره اشاره کنیم.

فلاکت

لقب فلاکت به شاهین فلاکت اختصاص دارد که همه او را با این لقب می شناسند او متولد سال ۱۳۶۹ است که در تهران متولد شده است و در سبک رپ فعالیت می کند و یکی از بهترین خوانندگان و ترانه سراهای ایرانی است که از سال ۱۳۸۲ تاکنون در حال فعالیت است و آهنگ های خوبی را توانسته به اشتراک بگذارد. از آهنگ های او می توانیم به چشمم ندید و گلناز دیگه رفته اشاره کنیم که محتوایی بسیار احساسی و زیبا دارند.

قاف

قاف نیز یکی از رپرهای ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و توانسته این لقب را به خودش بگیرد او با کسانی مانند مهدیار آقاجانی همکاری کرده است از آهنگ های او می توانیم به زیر و بم زیرزمین، خوش گذشت، بسه مفتبری، خفه و فحش اشاره کنیم.

۲ای اف ام

آرمین ۲afm که با نام اصلی آرمین زارعی یکی از بهترین رپر های ایرانی است که در سبک پاپ نیز فعالیت می کند او در سال ۱۳۶۵ در ماه اردیبهشت به دنیا آمده است و طرفداران بسیار زیادی دارد او برای چند سال از حرفه اش فاصله گرفت و کار نمی کرد اما در سال ۱۳۹۸ با بازگشتش و با تک آهنگی به نام رفت دوباره وارد این عرصه شد از آهنگ های او می توانیم به چی شد صدات قطع شد، رفت، چته، یه سالیه، نیستی، آروم یواش، بارون، صدامو داری، شبا کجایی، خوش به حالت، بگو برا چی، بزار پلی شه موزیکم، ایران، بارون و غیره اشاره کنیم.

حسین ابلیس

نام اصلی او حسین رحمتی می‌باشد که متولد سال ۱۳۶۷ است و نام هنری اش حسین ابلیس می باشد. این رپر معروف یکی از بهترین ترانه سراها و خوانندگان رپ فارسی می باشد که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد و از سال ۱۳۷۸ فعالیتش را آغاز کرده است و تاکنون توانسته است محبوبیتش را میان مردم افزایش دهد از آهنگ های او می توانیم به حسرت، آیینه، تو مستی، سنگین، آسمون، دلخوشی، باد و بارون، شهر من، خیابون، شطرنج و غیره اشاره کنیم.

یاس

یاسر بختیاری که همه او را با نام هنری یاس می ‌شناسند که یکی از خوانندگان و رپر های ایرانی در سبک رپ فارسی است و طرفداران بسیار زیادی دارد محتوای آهنگ های یاس همیشه در رابطه با مشکلات جامعه و وضعیت های بیکاری، طلاق و اعتیاد و هم چنین فقر در رابطه با زندگی مردم است. این رپر مشهور در سال ۱۳۶۱ به دنیا آمده است و فعالیتش را از سال ۱۳۸۰ تاکنون آغاز کرده و هم چنین کنسرت های خوبی نیز برگزار می کند او توانست در کشورهایی همچون آمریکا و دبی کنسرت داشته باشد و تمام طرفداران ایرانی اش برای دیدن او به آنجا بروند. از آهنگ های او می توانیم به سفارشی، سرکوب، بارکد، من می جنگم، از ‌چی ‌بگم، سرباز وطن، به خاطر من، نیستی، هویت من، زنده باد ایران، مسافر و غیره اشاره کنیم.

استپس

استپس نیز یکی از رپرهای مشهور است که نام اصلی او حسام عزتی می باشد که توانسته است طرفداران زیادی را داشته باشد و هم چنین یکی از کسانی است که آلبوم های غیر مجاز ضبط کرده است و مدتی نمی توانست فعالیتی داشته باشد او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده است و تاکنون در حال فعالیت می باشد و قصد دارد که آهنگ های خوبی را به بازار بدهد.

کدام یک از لقب رپر های ایرانی عوض شده است؟

کدام یک از لقب رپر های ایرانی عوض شده است؟

امروزه رپرهای ایرانی در جستجو این موضوع هستند که لقب های به یاد ماندنی داشته باشند. در این میان برخی از رپر های ایرانی لقب هایشان را عوض کرده‌اند و مایل بودند که با لقب های جدید طرفدارانشان را بیشتر از قبل کنند تا بتوانند آنان را جذب خودشان کنند. از خواننده هایی که لقب هایشان تاکنون عوض نشده است آرمین ۲afm و یاس، تهی و تتلو می باشد که جزو پایه ثابت های لقب هایشان هستند. اما در این میان برخی از خوانندگان مانند رضا پیشرو در ابتدا لقب های دیگری داشته است و به مرور زمان این لقب ها تغییر پیدا کرده است. اولین لقبی که او برای خودش گذاشت کرکس بود و پس از مدتی لقب کرکس را عوض کرد و تصمیم گرفت که رضا تریپاک او را صدا کنند اما این لقب آنچنان دوام نداشت و پس از گذشت مدتی لقب او به رضا پیشرو تغییر کرد. از دیگر کسانی که لقب هایشان تغییر کرده قاف می باشد که قبلاً او را علی جی صدا می زدند اما اخیرا همه او را با نام قاف می زنند. یکی از خوانندگان زن رپ نیز لقب هایی داشته است که در حال حاضر لقبش را تغییر داده است. این رپر ایرانی دوست دختر سابق پیشرو می باشد که در حال حاضر همه او را با نام بهار می شناسند.

دلیل انتخاب القاب رپر های ایرانی چیست؟

امروزه اکثر رپر های ایرانی و خوانندگان مشهور برای خودشان لقب هایی را انتخاب می کنند تا تمام مردم دنیا آن ها را با انتخاب این لقب ها بشناسند و همین لقب ها باعث شود که آنان طرفداران بیشتری را جذب خودشان کنند. در واقع این یکی از دلایلی که آن ها برای خودشان لقب انتخاب می ‌کنند معروفیت. در واقع آن ها می خواهند که از طریق این راه به معروفیت زیادی برسند و طرفدارانشان برای آن ها فن پیج هایی با توجه به لقب هایی که دارند بسازند اما در این میان خیلی از خوانندگان لقب های خودشان را چندین بار عوض کرده‌اند و طی مدت زمان های طولانی لقب های با معنی تر گذاشته اند اما برخی نیز این لقب ها را تغییر نداده اند از لقب های خوانندگان رپ می توانیم به قاف، بیداد یاس، تتلو، آرمین ۲afm، ‏جی جی و غیره اشاره کنیم.

مقایسه لقب رپر های ایرانی با رپر های برتر جهان

مقایسه لقب رپر های ایرانی با رپر های برتر جهان

اکثر خوانندگان ایرانی و هم چنین رپر های ایرانی لقب های به خصوصی برای خودشان دارند اما در این میان خوانندگان خارجی نیز برای خودشان لقب هایی دارند. هیچگاه طرفداران رپرها این خوانندگان را با هم مقایسه نمی کنند و سعی دارند که طرفدار یک رپر باشند. از لقب رپرهای آمریکایی و ایرانی می توانیم به اسنوپ داگ، پیت بول، بیداد، یاس، قاف و غیره اشاره کنیم همانطور که خوانندگان خارجی فعالیت‌های بیشماری دارند خوانندگان ایرانی نیز با توجه به طرفدارانی که دارند و انتظاری که از آنان می روند فعالیت می کنند و هر روز آهنگ های جدید تری به بازار می دهند.

سولات متداول

  1. لقب رپر های ایرانی چیه؟

    از لقب های رپر های ایرانی می توانیم به قاف، هیچکس، یاس، بیداد، سهراب ام جی، جی جی، تتلو، تهی و… می باشد.

  2. چرا رپر های ایرانی برای خودشان لقب انتخاب می کنند؟

    در واقع آن ها برای اینکه بتوانند به معروفیت بیشتری برسند این کار را انجام می دهند تا طرفداران بیشتری داشته باشند.

  3. بهترین رپر های ایرانی چه کسانی هستند؟

    از بهترین خوانندگان در عرصه رپ می توان به هیچکس، تتلو، سوگند، قاف، بیداد، سهراب ام جی، علی جزایری، یاس، تهی و… اشاره کرد.

  4. محتوای اهنگ های خوانندگان رپ در مورد چه چیزهایی است؟

    اکثر آن ها در مورد مشکلات اجتماع و فقر و بی پولی صحبت می کنند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *