بهرام نورایی کیست؟ بیوگرافی بهرام اعتبار رپ فارسی

بهرام نورایی یکی از برترین خوانندگان رپ فارسی قدیمی است او شهرت فراوانی دارد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. نورایی داستان زندگی پیچیده ای دارد. این هنرمند خلاق و پرشور تجربه های زیادی را در زمینه تلفیق موسیقی سنتی با هیپ هاپ دارد. اگر علاقمند هستید تا با زندگی این هنرمند بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

بیوگرافی بهرام خواننده رپ فارسی

بیوگرافی بهرام خواننده رپ فارسی

بهرام رپر کیست؟ این یکی از متداول ترین سوال هایی است که وقتی برای اولین بار موزیک های او را گوش می دهید به ذهن شما می رسد. زندگی نورایی که یکی از رپرهای زیرزمینی ایران می باشد سرشار از وقایع و اتفاقات تلخ چه در داخل ایران و چه در خارج ایران است. شهرت نورایی از موزیک نامه ای به رئیس جمهور شروع شد. او در سال ۱۳۸۶ نامه‌ای به رئیس جمهور وقت ایران محمود احمدی نژاد نوشت و آن را به صورت موزیک منتشر کرد در این نامه به صورت صریح رئیس جمهور را مورد انتقاد قرار می دهد. پس از انتشار این موزیک اتفاقات ناگواری برای نورایی رخ داد حتی او را به جرم انتشار این موزیک به زندان انداختند و روزهای سختی را در زندان اوین سپری کرد. اولین آلبومی که نورایی از خود منتشر کرد آلبوم ۲۴ ساعت بود این آلبوم شامل ۹ قطعه موزیک می شود و در سال ۱۳۷۸ منتشر شده است آلبوم او به دلیل محتوای سیاسی و اجتماعی فوق العاده قوی و ترانه هایی مانند اینجا ایرانه به سرعت محبوب شد آلبوم بهرام آنقدر حرفه ای بود که مجله رولینگ استون در رابطه با آلبوم بهرام فکت های بسیاری را منتشر کرد و به این آلبوم بهرام لقب تفسیر قدرتمندی از ایران امروز را داد. در سال ۱۳۹۰ بهرام دومین آلبوم خود را منتشر نمود این آلبوم سکوت نام دارد و یکی از شاهکارهای موسیقی ایران است

نورایی در این آلبوم خلاقیت های فراوانی را انجام داده است از جمله خلاقیت های او می توان به تلفیق موسیقی سنتی ایرانی با هیپ هاپ امریکایی اشاره کرد. یکی دیگر از خلاقیت های بهرام در این آلبوم استفاده از پیشینه فرهنگی هنری غنی ایران است او در اشعار این آلبوم از شعرهای شاملو و فروغ فرخزاد نیز استفاده نموده است. یکی از موزیک های انتزاعی این آلبوم خورشید خانم نام دارد این موزیک جنجالی در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید. قطعه خورشید خانوم مونولوگی استعاری با خورشید بود که به فضای هیپ هاپ ایران شور فراوانی بخشید. سومین آلبوم رسمی بهرام اشتباه خوب نام دارد این آلبوم همکاری مشترک بهرام و مهدیار آقاجانی است این آلبوم نخستین آلبوم داستان پردازی شده ایرانی است و وقایع را به صورت معکوس تفسیر می نماید استفاده از وقایع معکوس قدرت خاصی به موزیک او داده است. این آلبوم برای اولین بار و به صورت رسمی در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و در جدول آلبوم های برتر جهانی رسانه بیلبورد توانست رتبه های ۴ و ۶ را کسب نماید. نکته قابل تأمل در این رابطه طراحی ستاره ملک زاده برای هر موزیک به صورت جداگانه است طراحی ارائه تفسیری بصری از هر موزیک را به صورت اختصاصی انجام داده است. چهارمین آلبوم بهرام با همکاری گروه پیله ساخته شده است این آلبوم در فروردین ۱۳۹۹ منتشر شد این آلبوم کوتاه طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نموده است. او با هنرمندان معروفی مثل مهدیار آقاجانی، رضا پیشرو، عرفان و احسان آتور همکاری نموده است.

اینستاگرام بهرام به چه صورت است؟

اینستاگرام بهرام به چه صورت است؟

بهرام اینستا دارد ولی مدتی است که فعالیت زیادی در آن انجام نمی‌دهد دلیل آن این است که نورایی تصمیم گرفته در حاشیه کمتر زندگی کند تا فعالیت های هنری اش خدشه‌ دار نشود اما همچنان اینستاگرام اول بعضی از طرفدارانی است که عاشقانه او را می پرستند او در زمینه موسیقی رپ یک شاهکار هنری است.

کلاب هاوس بهرام وجود دارد؟

یکی از بهترین خبرها برای طرفداران نورایی این است که نورایی وارد کلاب هاوس شده است البته تاکنون روم هایی را برگزار نکرده است و همچنان طرفدارانش در انتظار این هستند که او فعالیتی را در کلاب هاوس آغاز کند.

بهرام نورایی یوتیوب فعالی دارد؟

بهرام نورایی مانند سایر خوانندگان یوتیوب فعالی دارد او از این راه آلبوم های خود را منتشر می کند و کسب درآمد انجام می دهد. بازدید های صفحه یوتیوب او میلیونی است زیرا بهرام طرفداران زیادی چه در داخل ایران و چه خارج از ایران دارد.

آهنگ های بهرام رپر کدام موزیک او برتر است؟

آهنگ های بهرام رپر کدام موزیک او برتر است؟

بهرام نورایی اهنگ های فراوانی دارد. عمده موزیک های به خاطر خلاقیت هنری بالای او از طرفداران بسیاری برخوردار‌ هستند. بهرام نورایی آهنگ جدید از خود منتشر کرده است طرفداران و مدت زیادی در انتظار این موزیک بودند این موزیک را می توانید در تمامی سایت های معتبر پیدا کنید. اهنگ بهرام نورایی از آن جنبه که دارای ذوق هنری است دلنشین می‌باشد و از آن جنبه که دارای کلماتی با بار سیاسی است مدلی اعتراض گونه دارند. آهنگ جدید بهرام نورایی به زودی منتشر می شود. آلبوم جدید بهرام نورایی در فروردین ماه ۱۳۹۹ وارد بازار جهانی موزیک شده است. دانلود اهنگ جدید بهرام نورایی هم اکنون در سایت رادیو جوان ممکن است.

اشتباه خوب

اشتباه خوب نام یکی از موزیک های برتر بهرام نورایی است این موزیک با زیر مجموعه اجتماعی ساخته شده است.

بشنو

این موزیک با ژانر سیاسی یکی از پرطرفدارترین موزیک های بهرام می باشد.

سکوت

سکوت نام یکی دیگر از موزیک های بهرام نورایی است که در آن با استفاده از داستان پردازی توانسته است ارائه تفسیری قوی را به مخاطب القا نماید.

اینجا ایرانه

این موزیک جنجالی بهرام باعث به زندان افتادن او شده است این موضوع یکی از ترانه های آلبوم های او است و در رابطه با اجتماع و سیاست سخن می گوید.

بهرام نورایی لمس

موزیک لمس بهرام نورایی و طرفداران بسیاری را در میان جوانان و نوجوانان دارد او با این موزیک انگیزه بالایی به مردم ایران داده است.

بهرام نورایی گذار

گذار نام سومین آلبوم بهرام نورایی است که در فروردین ماه ۱۳۹۹ منتشر شده است.

ماجرای خودکشی بهرام نورایی چیست؟

ماجرای خودکشی بهرام نورایی چیست؟

بهرام نورایی تاکنون خودکشی نکرده است و ماجرای خودکشی او کاملاً شایعه می باشد هیترهای او قصد دارند تا با پخش شایعاتی نظیر به زندان افتادن بهرام خودکشی بهرام و… درصد محبوبیت او را پایین بیاورند. دانلود آهنگ جدید بهرام نورایی هیروشیما پیشنهاد ما به شما است.

مصاحبه بهرام نورایی در کدام سایت قابل مشاهده است؟

بهرام نورایی مصاحبه ای را با یکی از خبرنگاران ایرانی انجام داده است و در آن مصاحبه بیوگرافی اش را از زبان خودش توصیف کرده است این مصاحبه در تمامی سایت های معتبر موجود است. آلبوم بهرام نورایی که در سال ۱۳۹۹ منتشر شد طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است و در این رابطه مصاحبه های فراوانی انجام شده است.

این رپر در چه گروهی فعالیت دارد؟

بهرام در گروه های مختلف از جمله گروه پیله فعالیت‌های هنری انجام داده است. بهرام کجاست؟ این سوالی است که در طی این سال ها طرفداران بهرام مدام از خود می پرسند بهرام نورایی هم اکنون در کشور سوئد زندگی می‌کند. توییتر بهرام نورایی در سال‌های گذشته قبل از دستگیری او فعال تر بوده است و امروزه بهرام ترجیح می‌دهد بی‌حاشیه به راه خود ادامه دهد. بهرام نورایی پس از دستگیری اتفاقات روی داده در زندان اوین ترجیح داد دیگر در ایران نماند در سال ۱۳۹۰ به سوئد مهاجرت کرده همانجا زندگی می کند.

مستند بهرام نورایی واقعیت دارد؟

مستند بهرام نورایی واقعیت دارد؟

پیج بهرام نورایی لبریز از طرفداران او است و روز به روز به تعداد طرفدارانش اضافه می شود. در سال ۲۰۱۱ مستندی از زندگی بهرام نورایی با عنوان زندگی یک رپر ایرانی در زیرزمین در جشنواره سانفرانسیسکو به نمایش درآمد و حیرت مخاطبان زیادی را در پی داشت. شهرت بهرام یک شهرت جهانی است و طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد.

برادر بهرام نورایی چه کسی است؟

علیرام نورایی بازیگر تئاتر و سینمای خوب کشورمان متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است بسیاری از افراد به خاطر شباهت چهره، شباهت فامیل و حتی شباهت اسم علیرام نورایی را برادر بهرام‌نورایی می‌دانند علیرام نورایی با فیلم لحظه گرگ و میش به شهرت رسیده است. البته بسیاری می گویند که این یک تشابه اسمی است و خواهر و برادر بهرام در خارج از ایران مشغول تحصیل هستند.

حاشیه های این رپر چیست؟

این بسیار طبیعی است که هنگامی که انسان به شهرت می‌رسد حاشیه‌های فراوانی برای او ساخته می شود بهرام نورایی بیش از همه مورد حاشیه قرار می‌گیرد زیرا او فعالیت‌های سیاسی فراوانی را انجام می دهد. یکی از عجیب ترین شایعه هایی که برای بهرام ساخته اند شایعه ازدواج او با دختر یکی از سران کشور است بهرام بارها این شایعه تکذیب کرده است و گفته قصد ازدواج ندارد و اگر روزی بخواهد ازدواج کند آن ازدواج را در ایران انجام نمی‌دهد. بهرام نورایی یکی از بی حاشیه ترین خوانندگان رپ فارسی است. پس از دستگیری و به زندان افتادن تصمیم گرفته بود تا دیگر دچار حاشیه و جنجال نشود زیرا حاشیه و جنجال فعالیت هنری‌اش را خدشه دار می کند.

ماجرای زندان رفتن بهرام چه بود؟

ماجرای زندان رفتن بهرام چه بود؟

بهرام نورایی در سال ۱۳۸۷ به دلیل فعالیت های غیرمجاز در موسیقی و خواندن موزیک های نامه‌ای به رئیس جمهور و یا موزیک اینجا ایران است در بند ۲۰۹ زندان اوین زندانی شد بهرام به مدت یک هفته در زندان ماند و شرایط سختی را تجربه کرد پس از یک هفته با وثیقه آزاد شد. بهرام در سال ۱۳۹۰ دومین آلبوم رسمی خودش را منتشر کرد این آلبوم سکوت نام داشت پس از منتشر کردن آلبوم سکوت از ایران خارج شد دلیل خروج او افزایش فشارهای دولت پس از دستگیری اش بود بهرام از سال ۱۳۹۰ تا به امروز در کشور سوئد زندگی می‌کند.

دوست دختر بهرام کیست؟

بهرام نورایی دوست دختر ندارد و عکس اتاق اکنون در کنار هیچ بانویی منتشر نشده است او زندگی خود را به صورت مستقل بیشتر دوست دارد. اکثر خوانندگان رپ اینگونه هستند. بهرام به شدت به زندگی خصوصی و حریم شخصی اهمیت می‌دهد و شاید این یکی از دلایل آن است. البته شایعاتی وجود دارد که می گویند بهرام نورایی دوست دختران زیادی دارد و به ازدواج اعتقادی ندارد و دوست دارد با دختران وارد رابطه و ازدواج سفید شود.

تحصیلات بهرام نورایی چیست؟

بهرام نورایی متولد سال ۱۳۶۷ در تهران است او تحصیلات متوسطه خود را در شهر تهران سپری می‌کند پس از آن برای تحصیلات عالیه به دانشگاه سوربن می رود بهرام رضایی در رشته مدیریت فرهنگی کارشناسی را می گذراند و پس از مهاجرت خود به سوئد در رشته فیلم و موسیقی در یکی از برترین دانشگاه های سوئد مشغول به تحصیل می شود.

بهرام‌ نورایی فعالیت خود را چگونه آغاز کرد؟

بهرام‌ نورایی فعالیت خود را چگونه آغاز کرد؟

برنامه نور های فعالیت خود را در سال ۱۳۸۱ آغاز می کند. سپس با انتشار موزیک نامه‌ای به رئیس‌جمهور در سال ۱۳۸۶ به شهرت می‌رسد و اولین آلبوم خود را در سال ۱۳۸۷ در تابستان منتشر می نماید او در موزیک های خود از سازهای تار، سه‌تار، دوتار، فلوت و دف استفاده می نماید.

بهرام نورایی اخلاق خاصی دارد که مختص به او باشد؟

بهرام نورایی اخلاق های خاص زیادی دارد که او را از دیگران متمایز می کند از جمله اخلاق های خاص می توان به منظم بودن و قرینه پرستی و اشاره نمود او آن قدر بر نظم اهمیت می‌دهد که به خط کش معروف است و انقدر قرینه بودن هر چیز برای او مهم است که موقع تهیه کردن یک چیز از آن دو تا می خرد. نورایی وسواس شدید تمیزی دارد چوب لباسی های او همیشه باید در جهت راست و کمال قرار بگیرند و به فاصله یکسان در کنار یکدیگر باشند از دیگر اخلاق های او می توان به این موارد اشاره کرد که او همه لباس هایش را با یک پودر لباسشویی مخصوص شستشو میکند.

بهرام نورایی فوبیای خواصی دارد؟

تمامی افراد در زندگی خود فوبیاهای خاص خود را دارند که بسیاری از اوقات هنگامی که تنها هستند آن ها را در ذهن خود تداعی می کنند نورایی نیز مانند سایر انسان‌ها فوبیای مخصوص خود را دارد نورایی ارتفاع تاریکی و ترس از فضای بسته است. و به همین علت است که این خانه های ویلایی را به خانه‌های آپارتمانی خصوصاً برج‌های مرتفع ترجیح می دهد. نورایی به شدت با آسانسور مشکل دارد به طوری که اگر مجبور نباشد هرگز سوار آسانسور نمی شود.

اخلاق بهرام نورایی در مصاحبه چگونه است؟

اخلاق بهرام نورایی در مصاحبه چگونه است؟

بسیاری از خوانندگان رپ تمایل و علاقه ای به مصاحبه کردن ندارند اما نورایی اینگونه نیست او همیشه برای مصاحبه کردن آماده است و در مصاحبه هایش بیشتر در رابطه با کارهایی که تاکنون منتشر کرده است جزئیات آن ها و کارهایی که قرار است در آینده منتشر کند سخن می‌گوید. نورایی اخلاق های خوب ویژه‌ای نیز دارد از این اخلاق ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که او در تمام مصاحبه هایش از همکاران خود تشکر و قدردانی می‌کند کسانی که در زمینه خوانندگی یاری اش می دهند را گرامی می داند همچنین برای مصاحبه کننده آهنگ مورد علاقه اش را می خواند. نورایی همیشه در پایان مصاحبه هایش از پدر و مادرش قدردانی می کند و خود را دست بوس آنها می‌داند او می گوید اگر حمایت پدر و مادرم نبود من اکنون اینجا نبودم. نورایی آنقدر مردمی است که در مصاحبه هایش در رابطه با شرایط ساخت موزیک ویدیو های خود توضیح می دهد.

بهرام نورایی با کدام یک از خواننده ها دوست صمیمی است؟

نورایی در عین با اخلاق بودن به خاطر اخلاق های خاص خود و همچنین وسواس فکری زیاد نمی تواند با سایر افراد در ارتباط باشد اما از میان خوانندگان صمیمی ترین دوست او رضا پیشرو است. بهرام با رضا پیشرو آهنگ های فراوانی را خوانده است و با او صمیمی تر از بقیه خواننده ها است نورایی در رابطه با موزیک هایش از رضا پیشرو نظرخواهی می کند احترام زیادی برای او قائل است.

البته به گفته خود نورایی نزدیک ترین فرد زندگیش پدر او است پدر او کسی است که سختی‌هایی که او در راه خوانندگی می‌کشد را می بیند پای درد دل هایش می نشیند و بسیار پسرش را دوست دارد. برنامه برای بارها گفته است که پدرش مرد و صبوری است یکی از دلایل موفقیت های او در زندگی آموزه های پدرش در رابطه با صبر و تلاش بوده است او می گوید پدر من همیشه به من صبر و تلاش را گوشزد می کند تا موفقیت های بیشتری را کسب کنم.

بیوگرافی خانواده بهرام به چه شکل است؟

برنامه نوراییی در خانواده مرفه به دنیا آمده است آنها اصالتاً ترک تبریز هستند پدر و حسین نوری دکترای صنعت و معدن دارد و مالک کارخانه آلومینیوم اصفهان است او در رابطه با مادر خود در هیچ سخن نمی گوید و بیوگرافی از او موجود نیست دلیل آن است که نورایی تمایل ندارد که مادرش را رسانه‌ای کند. خانواده حسین نورایی پنج نفر هستند و نورایی فرزند ارشد آنها است خواهران و برادران او برای تحصیل به خارج از ایران مهاجرت کردند. پدر او زحمت‌های فراوانی کشید تا او خواننده موفق شود بهرام را از کودکی در کلاس های موسیقی متنوع ثبت نام کرده است پدر و مادر او هم اکنون با خود او در سوئد زندگی می کنند.

بهرام نورایی چه سرگرمی هایی دارد؟

بهرام نورایی چه سرگرمی هایی دارد؟

نورایی زندگی بسیار لاکچری دارد و در خانه بیلیارد و پی اس فایو بازی می کند بسیار به سفرهای خارجی می‌رود. او در سفرهای خارجی خود به بازار می رود و لباسهای برند می خرد. او عاشق سفر کردن است و خیلی از کشورهای اروپایی را دیده است. از دیگر تفریحات نورایی این است که از هر شهر یا کشور نماد آن کشور را برای خود خریداری می کند. بهرام‌نورایی علاقه فراوانی به حیوانات دارد و برای دیدن آنها به آفریقا سفر کرده است او دوست دارد از نزدیک با حیوانات آشنا شود و آنها را لمس کند. نورایی هنگامی که در خانه است کنسرت خوانندگان مختلف را تماشا می کند و از این راه تجربه های فراوانی را کسب می کند.

بهرام نورایی حساسیت غذایی خاصی دارد؟

نورایی به دلیل وسواس فکری خود بسیار بد غذا می باشد این موضوعی است که تمامی اطرافیان او می‌دانند نورایی رژیم غذایی مخصوص به خود را دارد و از گوشت مرغ و گوشت ماهی نفرت دارد او آنقدر از گوشت مرغ و ماهی بدش می آید که به هیچ عنوان نمی تواند بوی این گوشت ها را تحمل کند. معمولاً گوشت گوسفند، گوشت خوک، گوشت گاو و بوقلمون مصرف می کند اما همچنان علاقه او بیشتر به سبزیجات و میوه ها هست علاقه فراوانی به مخلوط برنج با حبوبات است مثلاً عدس پلو، لوبیا پلو، ماش پلو، باقالی پلو را خیلی دوست دارد نورایی عاشق برنج است. نورایی در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرده است که غذای ایرانی را در هیچ کجای جهان می توانید ببینید غذاهای ایرانی خصوصاً غذاهای سنتی ایران بسیار چرب و لذیذ هستند اما برای سلامتی مضر می باشند غذاهای سوئدی معمولاً سبزیجات آب پز هستند که بسیار برای سلامتی مفید است.

لباس پوشیدن بهرام‌ نورایی چگونه است؟

نورایی مانند سایر خوانندگان رپ استایل مخصوص خود را دارد او علاقه زیادی به کلاه و عینک دارد و یک کلکسیون بزرگ از کلاه و عینک را جمع‌آوری کرده است. نورایی علاقه زیادی به اکسسوری نیز دارد اکسسوری های مورد علاقه او گردن و دستبند هستند بیشتر زنجیرهای بلند و پهنی در گردنش می‌اندازد نورایی از رنگ های مورد علاقه خصوصاً رنگ های فانتزی در استایل هایش استفاده می کند. او بسیار با طرفدارانش احساس راحتی می کند و حتی قبل از کنسرت با آن ها سخن می گوید نورایی علاقه فراوانی به لباس های چهارخانه و طراحی های خاص دارد او بیشتر تیپ اسپرت بر تن می کند. نورایی طرفدارانش را خیلی دوست دارد و در بعضی از موارد به سلیقه آن ها لباس می پوشد. اوعلاقه زیادی به طراحی های شخصی و لباس های برند دارد و علت این علاقه این است که او همیشه دوست دارد خاص و خلاقانه باشد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. بهرام واقعا در زندان است؟

    او در کشور سوئد زندگی می کند و در زندان نیست.

  2. نام شناسنامه‌ای بهرام نورایی چیست؟

    نام شناسنامه‌ای او بهرام نورایی است و نام هنری او بهرام است.

  3. بهرام در کدام بند زندان اوین زندانی بوده است؟

    او در بند ۲۰۹ زندان اوین زندانی بوده است.

  4. مدت زندان بهرام چند وقت بوده است؟

    او به مدت یک هفته در زندان اوین بوده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *