ملیکا تهامی اینستاگرامر معروف از چه کسی بچه دار شده است؟

ملیکا تهامی، از دیگر سلبریتی های فضای مجازی و مدل های اینستاگرام می باشد که او نیز در زندگی خود به دلیل انجام کار های مختلف سرو صدای زیادی را به پا کرده است. ملیکا تهامی، از بلاگر های پر طرفدار اینستاگرامی می باشد که به دلیل ارتباطش با خواننده ایرانی حاشیه های زیادی را به دنبال خود داشته است. در ادامه به بررسی دقیق زندگی این سلبریتی پرداخته و دلیل محبوبیت او در بین کاربران مجازی را کشف خواهیم کرد.

بیوگرافی ملیکا تهامی

بیوگرافی ملیکا تهامی

ابتدا اولین سوالی که در مورد چهره های اینستاگرامی به ذهن می رسد این است که او چه کسی می باشد؟ در مورد ملیکا تهامی نیز این پرسش وجود دارد که ملیکا تهامی کیست؟ باید گفت که او از اینستاگرامر های معروف می باشد که متولد شش دی هزار و سیصد و هفتاد و پنج است. این دختر جوان علاقه زیادی به رشته های هنری و در مجموع هنر دارد به همین علت در دانشگاه رشته طراحی لباس را خوانده است و لیسانس این رشته را دارد.

او در حال حاضر علاوه بر مدل بودن به کافی شاپ گردانی و نویسندگی و هم چنین حرفه عکاسی مشغول می باشد. شروع شهرت او از ان جا بود که وی به عنوان مدل ارایشی یکی از میکاپ ارتیست های اینستاگرام به نام الناز گلرخ در مجازی دیده شد و از ان جا به بعد استارت شهرتش زده شد.

او در دوران دبیرستانش به رشته گرافیک گرایش پیدا کرد و از ان زمان به عکاسی علاقه مند شد و بعد از مدل شدن برای میکاپ، به سمت ارایش رفت و اکنون نیز خودش یک میکاپ ارتیست می باشد.

او با اینکه علاقه زیادی به خواندن کتاب ندارد اما یک کتاب نوشت و منتشر کرد که این می تواند گویای هنر و استعداد تهامی در نویسندگی باشد. او به دلیل علاقه اش به نوشت نیز یک شعر دو بیتی از کاظم بهمنی بر روی دست خودش تتو کرده است.

بیشتر علت مشهور شدن تهامی ماجرای عشق و عاشقی وی می باشد که البته این گونه ماجراها نیز در میان همه سلبریتی های مجازی امری طبیعی است و این افراد به واسطه چنین داستان هایی به شهرت می رسند.

در مورد پیج اینستاگرام این مدل جذاب باید گفت که او فالوور های زیادی را در پیج خود دارد و از این طریق نیز به کسب در امد های میلیونی می پردازد. به این طریق که با هر تبلیغ در استوری اینستاگرامش به مبلغ بالایی از پول دست پیدا می کند.

ملیکا تهامی در یک مصاحبه گفته است که طرفدار تیم پرسپولیس می باشد اما برخلاف رنگ قرمز ابی و طوسی را به عنوان رنگ مورد علاقه خود معرفی کرده است. هم چنین می گوید اشپزی را نیز دوست دارد اما او فقط برای افرادی که از صمیم قلب ان ها را دوست دارد اشپزی می کند. در اینستاگرام ملیکا تهامی نیز می تواند شما را با زندگی این مدل آشنا تر سازد.

ماجرای ملیکا تهامی و دخترش چیست؟

ملیکا تهامی مدتی درفضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده بود و این به این دلیل بود که خبری مبنی بر رابطه داشتن وی با خواننده نوپای ایرانی یعنی علی یاسینی بر سر زبان ها می چرخید.

این ماجرا بسیار پیچیده بود زیرا که گفته شد حاصل این رابطه دختری می باشد که چهار ماه دارد و دختر این دو نفر می باشد.

ملیکا تهامی کجاست؟

ملیکا تهامی کجاست؟

ملیکا تهامی در مورد محل زندگی اش اطلاعات زیادی را منتشر نکرده است و به جز چند بیوگرافی کوتاه که در مورد سبک زندگی اش و چگونگی به شهرت رسیدنش می باشد، دیگر مطلبی از خود منتشر نکرده است و تا کنون کسی نمی داند که وی مانند اکثر سلبریتی ها در ترکیه سکونت دارد و یا به همراه بچه اش در ایران سکونت دارد.

ماجرای ملیکا تهامی و علی یاسینی چه بود؟

در سال هزارو سیصد و نود و پنج خبری در مورد یکی از شاخ های مجازی و یکی از خواننده های مشهور ایرانی در اینستاگرام پخش شد که بسیار بازخورد های متفاوتی داشت.

این خبر در مورد رابطه مخفیانه و نامشروع علی یاسینی و ملیکا تهامی بود که توسط خبرنگار زیرک اینستاگرامی منتشر شد. این خبرنگار که به نام امین فردین مشهور می باشد و در انگلیس زندگی می کند منتشر شد که البته هیچ سند و مدرکی من باب این مساله قابل مشاهده نبود و این مورد تنها به صورت زبانی از سوی این خبر نگار مطرح شد.

در این راستا خبر های دیگری به گوش رسید حاکی از این موضوع که این سلبریتی از علی یاسینی باردار است و خبر حاملگی اش بسیار وایرال شد. بعد ها گفته شد که بچه او که از علی یاسینی می باشد چهار ماه دارد اما هیچگاه مشخص نشد که جنسیت این بچه چیست و حتی نام او در همین حد که امین فردین می گفت اول اسم او میم می باشد مشخص می باشد.

علی یاسینی هیچ گاه این بچه نامشروع را قبول نکرد و هیچگاه پدر بودن برای این فرزند را بر عهده نگرفت. هم چنین زمانی که این خبر پخش شد از طرف علی یاسینی و ملیکا تهامی هیچ واکنشی نشان داده نشد و این بی واکنشی بیشتر بر صحت این خبر دامن زد.

اینستاگرام این بلاگر شامل چه محتوایی است؟

اینستاگرام این بلاگر شامل چه محتوایی است؟

اینستاگرام ملیکا تهامی تا قبل از پخش شدن خبر رابطه وی با علی یاسینی شامل عکس های او و کلیپ های او بود که یا خودش مدل ارایشی بود و یا بر روی صورت افراد مختلف اموزش می داد. اما پس ازخبر رابطه اش که به صورت بسیار زیاد فراگیر شد، او اقدام به غیر فعال کردن صفحه اش کرد.

عکس های این مدل زیبا در قالب مدل و هم چنین کلیپ هایش با بازخورد های مثبتی همراه بود که با غیر فعال کردن صفحه اش تمام ان ها نابود شد.

ملیکا تهامی و عکس های برهنه اش

با اینکه گفته می شود ملیکا تهامی عکس های برهنه ای از خود منتشر کرده است، اما تا کنون هیچ مطلبی و هیچ نوع حاشیه و بحثی در مورد اینکه عکسی برهنه از این شخصیت اینستاگرام دیده شده است یا خیر در میان نبوده است. با اینکه او یک مدل معروف و زیبای اینستاگرام می باشد، اما تا کنون همانند دیگر سلبریتی ها هیچ عکس برهنه و یا نیمه برهنه ای از خود منتشر نکرده است. آذین هخامنش نیز گفته که وی از الگو هایش در فتو شوتینگ بود است.

عکس های ملیکا تهامی

این شخصیت پرطرفدار مجازی تا کنون عکس های زیادی از خود منتشر کرده است که هرکدام در نوع خود بسیار زیبا و بحث بر انگیز بوده است. اولین صحبتی که در مورد عکس های ملیکا شد، چهره عجیب وی بعد از عمل جراحی بود، او پس از عمل جراحی زیبایی که روی بینی اش انجام داد بسیار تغییر کرد و باعث صحبت های زیادی شد. بعد از انتشار عکس های وی پس از عمل، الناز گلرخ از او دعوت کرد تا به عنوان مدل ارایشگری او با او همکاری کند.

اهنگ ملیکا تهامی شامل چه سبکی و محتوایی می باشد؟

اهنگ ملیکا تهامی شامل چه سبکی و محتوایی می باشد؟

علاوه بر تمام کارها و فعالیت هایی که در مورد ملیکا تهامی گفته شد، وی دستی بر خوانندگی دارد و چند ترک اهنگ نیز ضبط و منتشر کرده است. البته او زیاد در این حرفه فعال نمی باشد و فقط گاهی اوقات به سمت خوانندگی می رود.

همسر این دختر اینستاگرامر کیست؟

ملیکا تهامی قبل از رابطه اش با علی یاسینی مدتی با مدل ایرانی به نام امیرحسین نامدار دوست بود و پس از مدتی ازدواج کرد. البته این ازدواج زیاد طول نکشید زیرا پس از مدتی این دو نفر از یکدیگر جدا شدند و ملیکا طلاق گرفت. بعد ها نیز ماجرای وی و دوستی اش با علی یاسینی بر سر زبان ها افتاد و باعث به وجود امدن حاشیه های زیادی در زندگی این دو چهره محبوب شد.

درآمد ملیکا تهامی از چه طریقی است؟

ملیکا تهامی با اینکه یک چهره محبوب و یک سلبریتی می باشد اما مانند بقیه سلبریتی های مجازی و اینستاگرام، هیچ سایت شرط بندی را برای خود احداث نکرده است و تنها از طریق چرخاندن کافی شاپ و حرفه عکاسی و هم چنین صنعت مدلینگ و نیز از طریق تبلیغات در استوری پیج اش با فالوور های میلیونی به کسب درامد پرداخته است.

ماشین این سلبریتی چیست؟

مدتی پیش فیلمی از ملیکا تهامی پخش شد که سوار بر ماشین اخرین سیستم خود در خیابن ها با سرعت در حال رانندگی می باشد. این فیلم سر و صدای زیادی را به پا کرده است از ان جهت که در این ویدیو، ملیکا تهامی با سرعت زیادی در حال انجام حرکات نمایشی در خیابان می باشد و بعد از اینکه پلیس به او دستور ایست می دهد او پیاده شده و با پلیس شروع به بحث کردن می کند.

در فیلمی دیگر نشان داده می شود که ملیکا تهامی که دوباره در حال انجام حرکات نمایشی با ماشین خود می باشد، یکباره تصادف می کند. هرچند گفته می شود که این فیلم صحت ندارد و همه چیز ان ساختگی می باشد. این گونه فیلم هایی که از طرف این نوع سلبریتی ها منتشر می شود بیشتر برای جذب فالوور برای پیج هایشان می باشد.

رابطه ملیکا تهامی و امیرحسین نامدار

رابطه ملیکا تهامی و امیرحسین نامدار چگونه شکل گرفت؟ 

در واقع امیرحسین نامدار یکی از شاخ های مجازی می باشد که ملیکا تهامی به او علاقمند شده بود و رابطه آن ها اینگونه بود که آن ها مدت کمی را در کنار هم سپری کرده‌اند و از آنجایی که در پارتی ها و مهمانی های شبانه هردویشان حضور داشتند با هم آشنا شدند و از طریق کارهای تبلیغاتی و مدلینگی نیز که با هم همکاری می کردند توانستند با هم آشنا شوند و رابطه خوبی را در کنار هم داشته باشند که این رابطه نتوانست دوام زیادی بیاورد و پس از مدتی نیز از هم پاشید.

علت جدایی امیرحسین نامدار و ملیکا تهامی چه بود؟

این دو زمانی در کنار یکدیگر بودند و پس از مدتی نیز تصمیم به جدایی گرفتند اما علت جدایی رابطه آن ها مشخص نشد زیرا هر دویشان در پیج های خودشان در رابطه با این موضوع صحبتی نکردند و فقط عکس های مشترکشان را برداشتند و نگفتند که علت این جدایی چه بود البته در بسیاری از سایت ها و خبرها گفته شده بود که علت جدایی آن ها رضا میرزایی می باشد و ملیکا تهامی قصد داشته است که با رضا میرزایی وارد رابطه شود و از امیرحسین نامدار جدا شود و از آنجایی که آن ها در یک اکیپ بودند و همکاری های زیادی می کردند به رضا میرزایی علاقمند شده بود و تصمیم گرفته بود که از امیرحسین نامدار جدا شود.

لایو ملیکا تهامی

در واقع ملیکا تهامی یکی از شاخ های اینستاگرامی می باشد که لایوهای متعددی می گذارد و توانسته از طریق این لایو ها به شهرت زیادی نیز دست پیدا کند و در اکثر لایو ها با فالوورانش  صحبت می‌ کند و اکثر آهنگ هایی که در لایو پخش می‌ کند آهنگ های علی یاسینی است زیرا او علاقه شدیدی به این خواننده دارد و در لایوها در رابطه با عشق و عاشقی و رابطه های یک طرفه صحبت می‌ کند و از احساسات یک طرفه می گوید. اکثر لایو هایی که  او به اشتراک می‌ گذارد در رابطه با این است که چگونه دوست پسرش امید او را رها کرده است و او در این عشق احساساتش باقی مانده است و هنوز عاشق است.

در اکثر لایو هایی که با طرفدارانش به اشتراک می‌ گذارد گریه می کند و احساساتش را نمی تواند کنترل کند و این گریه‌ های او باعث شده است که او را یک عاشق دیوانه فرض کنند پس از اینکه لایوهای ملیکا تهامی به پایان می رسد او همیشه لایو هایش را سیو می‌ کند تا کسانی که در آن لحظه نتوانستند در لایو حضور داشته باشند و لایو را ببینند بعدها این لایو را نگاه کنند و از جزئیات این لایو بهره‌ مند شوند. گاهی اوقات در این لایو ها طرفدارانش به او ابراز علاقه می کردند اما کسانی نیز بودند که در این لایوها به او اهانت می‌ کردند و می‌ گفتند که تو چهره ات را کاملاً عمل کردی و صورت فیکی داری و اصلا از تو خوشمان نمی‌ آید که در جواب این اشخاص می گفت که می‌ توانید مرا بلاک و یا آنفالو کنید و در پیج من نباشید تا انقدر اذیت نشوید. او در رابطه با این موضوع گفت که وقتی نمی‌ توانید خوشی های یک نفر را ببینید بهتر است که او را آنفالو کنید.

لایو ملیکا تهامی

ملیکا تهامی و باران 

باران در واقع یکی از دوستان ملیکا تهامی می‌ باشد که از صمیمی ترین دوستان او محسوب می‌شود و رابطه بسیار خوبی را با هم داشتند اما پس از مدتی این رابطه نیز شکرآب شد و دیگر مشخص نشد که چه بلایی بر سر ملیکا تهامی آمده است و در حال حاضر چه می کند. در واقع ملیکا تهامی و باران استوری ها و لایو های زیادی با هم می‌ گذاشتند و همیشه در کنار هم بودند که پس از مدتی این استوری‌ گذاشتن ها کاسته شد و آن ها از هم فاصله گرفتند.

چرا به این اینستاگرامر کایلی جنر دوم می گویند؟

در واقع ملیکا تهامی یکی از کسانی می باشد که توانسته است به درآمد بالایی نیز دست پیدا کند و لقب کایلی را نیز بگیرد اما این لقب به چه علت می باشد را در ادامه برای شما بازگو می‌ کنیم و خواهیم گفت که برای چه چیزی به او کایلی‌ جنر دوم می‌ گویند. از آنجایی که این شاخ اینستاگرام میکاپ های سنگینی انجام می‌ دهد و عمل های گوناگونی انجام داده است خودش را شبیه به کایلی جنر کرده و می گویند که او شباهت ظاهری اش به کایلی جنر زیاد است و توانسته کمی شبیه او باشد و مانند او رفتار کند و بخواهد که همانند یک شخص ثروتمند باشد.

رابطه melika tahami با خانواده چگونه است؟

 در واقع ملیکا تهامی یکی از کسانی است که با خانواده‌اش رابطه بسیار خوبی دارد و توانسته است چندین سال در کنار آن ها زندگی کند و دور از آنها روزهایش را سپری نکند. ملیکا تهامی یکی از کسانی می باشد که اهمیت زیادی به خانواده می‌ دهد و همیشه خانواده اش را اولویت قرار داده است و سپس به کارهای دیگرش رسیدگی کرده است او می‌ گوید که باید به خانواده خود احترام بگذارید و آن ها را همیشه در اولویت کارهایتان قرار دهید هم چنین در رابطه با عکس ها و استوری هایی که همیشه در حال گریه کردن است و به اشتراک می‌ گذارد طرفدارانش از او سوال کردند که در مورد این مسائل خانواده به تو چیزی نمی گوید او در جواب این موضوع گفته است که رابطه من با خانواده ام به خودم مربوط است و آن ها  تمامی این مسائل را می‌ دانند و از حال من با خبر هستند و سعی کنید که در زندگی دیگران کنجکاوی نکنید.

پیج ملیکا تهامی بسته شد

چرا پیج ملیکا تهامی بسته شد؟

در واقع ملیکا تهامی یکی از کسانی می باشد که در اینستاگرام فعالیت های زیادی را انجام داده است و مدتی یکی از شاخ های مجازی بود و در اکسپلور ها قرار داشت اما پس از مدتی این فعالیت‌ها را کمتر کرد زیرا پس از مدتی در پیجش نوشته بود که من ازدواج کرده ام و این ازدواج باعث شد که او از اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دور باشد. در واقع این شاخ مجازی و اینستاگرامی شکست عشقی خورده بود و این موضوع باعث شده بود که او چندین سال مجرد باشد و هیچگاه قصد ازدواج نداشته باشد.

 اما پس از مدتی این خبر را به اشتراک گذاشت و همه تعجب کردند و گفتند که علت این که در اینستاگرام فعالیت ندارد ازدواجش می باشد اما پس از مدت کوتاهی دوباره به اینستاگرام بازگشت و گفت که علت انکه ازدواج کرده ام به خودم مربوط است و هیچ گونه عکس العملی نسبت به همسرش و زندگی‌اش نداد و تصمیم گرفت که پیجش را برای همیشه ببندد و از شبکه‌ های اجتماعی خداحافظی کند و دیگر در این شبکه‌ ها فعالیتی نداشته باشد.

ازدواج ملیکا تهامی واقعیت داشت؟

 یکی از جنجالی ترین ازدواج ها در رابطه با ازدواج ملیکا تهامی بود که پس از مدتی او به شبکه‌ های اجتماعی آمد و گفت که من ازدواج کردم در حالی که چند ماه قبل برای امید گریه می کرد می گفت که او تنها عشق زندگی من است و بدون او نمی توانم  به زندگی ادامه دهم و برای برگشت هر کاری کردم و او موافقت نکرد و من را رها کرد. او در رابطه با ازدواج هیچ گونه اطلاعاتی را برای فالوورانش به اشتراک نگذاشت و هر شخصی که از او در رابطه با همسرش سوال می‌ کرد به هیچ یک از این سوالات پاسخ نمی‌ داد و می‌ گفت که نمی‌ خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم و این یک موضوع شخصی است که قرار نیست در شبکه‌ های اجتماعی بازگو شود. ازدواج کردن او باعث شد که خیلی از مردم تعجب کنند زیرا حال روحی او چندان خوب نبود و همیشه در حال گریه کردن برای عشق سابقش یعنی امید بود.

ماجرای ملیکا تهامی چه شد؟

او در واقع یکی از کسانی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی را انجام می‌ داد و هر روز پست و استوری های زیادی با اهنگ های علی یاسینی به اشتراک می گذاشت که پس از مدتی این فعالیت ها کمتر و کمتر شد و دیگر به حدی رسید که او برای همیشه از شبکه‌ های اجتماعی ناپدید شد و هیچ کس متوجه این موضوع نشد که چه بلایی سر او آمد و چرا از شبکه‌ های اجتماعی خداحافظی کرد. او از آنجایی که  به شبکه‌ های اجتماعی اعتیاد داشت خیلی تعجب‌آور بود این موضوع زیرا او تمامی روزمره گی هایش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاشت و همه از حال او با خبر بودند اما ناگهان پیجش برای همیشه بسته شد و پس از مدتی با راه اندازی یک پیج دیگر آمد و گفت که ازدواج کرده است و این موضوع باعث شوکه شدن بسیاری از مردم شد و هیچ کس این موضوع را باور نکرد تا اینکه فعالیت‌ های او در پیج دومش نیز کاسته شد و او برای همیشه از شبکه‌ های مجازی خداحافظی کرد و هیچ گونه فعالیتی را در این شبکه‌ ها ادامه نداد و کسی نمی‌ داند که او اکنون در چه حالی است و چه می کند

سوالات متداول

  1. تاریخ تولد ملیکا تهامی چیست؟

    ملیکا تهامی متولد شش دی هزار و سیصد و هفتاد و پنج می باشد.

  2. فرزند ملیکا تهامی از چه کسی است؟

    گفته می شود که فرزند ملیکا تهامی از علی یاسینی و حاصل رابطه نامشروع این دو نفر می باشد.

  3. ملیکا تهامی در کجا ساکن است؟

    بیوگرافی دقیقی از زندگی ملیکا تهامی در دسترس نیست و هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر محل زندگی و سکونت ملیکا تهامی در اختیار نیست.

  4. همسر ملیکا تهامی کیست؟

    همسر ملیکا تهامی امیرحسین نامدار می باشد که یک مدل ایرانی است و مدتی می شود که ازیکدیگر جدا شده اند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *