آموزش آشپزی با نواب ابراهیمی بهترین فود بلاگر ایرانی

نواب ابراهیمی مشهورترین بلاگر ایرانی در عرصه فود بلاگری می باشد. ما در این مقاله یک بیوگرافی کامل از ا را برایتان در دسترس قرار داده ایم تا بتوایند شناختی درست را داشته باشید. با ما همراه باشید.

نواب ابراهیمی کیست؟

نواب ابراهیمی کیست؟

نواب ابراهیمی یکی از فوت بلاگرهای ایرانی معروف در اینستاگرام می‌باشد که متولد سال ۱۳۶۹ در شیراز است. او در یک خانواده پنج نفره متولد شده و یک خواهر و برادر کوچکتر از خودش دارد همچنین او مدرک کارشناسی خود را در رشته عمران کسب کرده است. اما از نوجوانی علاقه زیادی به آشپزی داشت و آن قدر برای یادگیری آن تلاش کرد تا این که توانست تمام فوت و فن های این رشته را بیاموزد.

آیا نواب برای آشپزی های خود به کلاس رفته است؟

نکته جالب توجه در رابطه با این سرآشپز جوان این است که او در زمینه آشپزی هیچ آموزش و کلاس تخصصی نداشته است و تمام فوت و فن های آشپزی را از مادرش آموخته است به این صورت که از همان نوجوانی به عنوان دستیار در کنار مادرش به آشپزی می پرداخت و غذا های مختلفی را درست می‌کرد. او در حال حاضر کلیپ های یک دقیقه ای از آشپزی های خود ثبت می کند و برای فالوور های خودش در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و هم اکنون با توجه به فعالیت گسترده اش در اینستاگرام فالوور های بسیاری به دست آورده است و در حدود یک و نیم میلیون فالوور او را دنبال می کنند.

نواب ابراهیمی در تلویزیون

هرکسی با مشاهده نحوه آشپزی نواب ابراهیمی می‌تواند به خلاقیت و ابتکار او در زمینه آشپزی پی ببرد افراد بسیاری در زمینه های مختلف فعالیت می کنند اما از میان آن ها فقط عده‌ای که خلاقیت و نوآوری از خودشان نشان می دهند در این کار موفق می شوند. ابراهیمی یکی از افرادی است که در زمینه آشپزی بسیار خلاق بوده و همین امر توجهات زیادی را به سمت این بلاگر سرآشپز جلب کرده است. او برنامه های آشپزی خودش را به صورت مجازی به اشتراک می‌گذارد و معروفیت او در فضای مجازی سبب شده تا در چندین برنامه تلویزیونی هم حضور داشته باشد و دستورات آشپزی خودش را به اجرا بگذارد همین امر سبب شناخته شدن بیشتر چهره او برای مردم شده است.

آموزش های نواب ابراهیمی

آموزش های نواب ابراهیمی

کلیپ های آموزشی این فود بلاگر به این صورت است که دستورات گوناگون آشپزی را به صورت کلیپ های یک دقیقه ای و یا بیشتر ضبط می کند و مواد لازم و نکات مورد تذکر را زیر پست قرار می دهد. او در حال حاضر یکی از بهترین آشپز های ایرانی است که محبوبیت بسیاری به دست آورده و تاکنون در حدود ۶۰۰ پست در زمینه آشپزی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. این کلیپ ها با دستورات متنوعی از قبیل فلافل نواب ابراهیمی، شیرینی نواب ابراهیمی، مرغ پرتقالی نواب ابراهیمی، کباب تابه ای نواب ابراهیمی، زرشک پلو با مرغ نواب و همچنین سوسیس بندری نواب ابراهیمی در پلتفرم های فضای مجازی در دسترس همه قرار دارد.

پیج اینستاگرام نواب ابراهیمی

می‌توان گفت نواب فعالیت خودش را در شبکه های اجتماعی با حضور در اینستاگرام آغاز کرد به این صورت که او ابتدا در اینستاگرام فعالیت معمولی داشت اما کم کم با رسپی های متنوعی که در زمینه آشپزی به اشتراک گذاشت افراد زیادی او را دنبال کردند و در حال حاضر در حدود دو میلیون دنبال ‌کننده دارد. او در آموزش های خودش در کنار آموزش غذاهای ایرانی غذاهای غیر ایرانی را نیز آموزش می دهد و افراد با مشاهده آن به راحتی می تواند این دستورات را انجام دهند و غذاهای متنوع بپزند. در اینستاگرام نواب ابراهیمی بیش از ۶۰۰ پست با رسپی های مختلف به اشتراک گذاشته است و افراد زیادی را به جمع فالوورهای خود اضافه کرده است اما در بین این تعداد زیاد فالوور فقط ۴۲۰ نفر را دنبال می کند.

عکس های ابراهیمی

این آشپز جوان و با استعداد امروزه به یکی از چهره های سرشناس در فضای مجازی تبدیل شده و عکس های زیادی از او در یوتیوب، اینستاگرام و همچنین وب سایت های مختلف گوگل وجود دارد که با جستجوی نام او به راحتی می توانید به این عکس ها دسترسی داشته باشید و بیشتر با این بلاگر خلاق آشنا شوید.

درآمد نواب ابراهیمی از کجاست؟

درآمد نواب ابراهیمی از کجاست؟

درآمد اغلب اینفلوئنسرهای فعال در فضای مجازی از تبلیغاتی که این افراد در صفحات مجازی خود به اشتراک می‌گذارند به دست می آید. اغلب شرکت ها و برندهای معتبر محصولات و کالاهای خودشان را به واسطه این افراد به تبلیغ می گذارند و پول خوبی هم برای این کار در اختیار اینفلوئنسرها میگذارند. نواب ابراهیمی نیز درآمد خود را با تبلیغات که انجام می دهد به دست می آورد هرچند که او آموزش های آشپزی اش را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. برای بررسی درآمد بلاگرها می توایند این لینک را مورد بررسی قرار دهید.

ویدیوهای نواب ابراهیمی

ویدیو هایی که نواب از آموزش های آشپزی ضبط می کند، کوتاه بوده و در حد یک الی دو دقیقه می باشد. نواب در این ویدیو های کوتاه تمام دستورات و نکات لازم غذایی را بیان می کند و می توان گفت کلیپ های او کلیپ کاملی از آموزش های آشپزی می باشد. ویدیو های مختلفی از جمله ویدیوی نواب ابراهیمی کتلت، نواب ابراهیمی پیتزا، نواب ابراهیمی مرغ، نواب ابراهیمی سمبوسه، نواب ابراهیمی لازانیا و نواب ابراهیمی قیمه را تهیه کرده است که مورد بازدید و استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

طرز تهیه اکبرجوجه نواب ابراهیمی

اکبر جوجه که امروزه یکی از غذاهای پرطرفدار و لذیذ در بین ایرانیان می باشد، یکی از غذاهای قدیمی و سنتی که متعلق به شهرستان گلوگاه در استان مازندران می باشد. نواب در یکی از ویدئوهای آموزشی خود این غذا را با جزئیات تمام و دقیق آموزش می دهد و شما می توانید با مشاهده این کلیپ اکبر جوجه خوشمزه و رستورانی در منزل تهیه کنید.

آشپزی نواب ابراهیمی

آشپزی نواب ابراهیمی

از مهمترین ویژگی‌های آشپزی نواب ابراهیمی که می ‌توان به آن اشاره کرد این است که او همواره با مواد کم و در دسترس با خلاقیت و ابتکاری که دارد غذاهای خوشمزه و لذیذ تهیه می کند. همچنین او در آشپزی اصولی دارد که همواره به آن پایبند بوده و هیچگاه حاضر به نادیده گرفتن آن ها نمی‌شود به عنوان مثال همیشه از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در پخت غذا استفاده می کند و همین امر موجب کیفیت و لذیذ بودن غذای او می شود. او تا جایی که امکان دارد از پخت برنج و غذاهای پرچرب و پر روغن امتناع می کند و همواره غذاهای سالم و مفید در دستور کارش قرار می دهد.

غذاهای محبوب نواب ابراهیمی

نواب ابراهیمی همان طور که گفته شد از همان نوجوانی به آشپزی علاقه مند بوده و تمام ریزه کاری ها و اغلب دستور پخت غذاها را از مادرش آموخته است. این فودبلاگر همه نوع غذا از سنتی گرفته تا فست فود، همچنین غذاهای ایرانی و غیر ایرانی را بلد است و آن را به طرفدارانش آموزش می دهد اما خودش در بین غذا های مختلف بیشتر به غذاهای بدون نون و برنج علاقه دارد.

کانال تلگرام نواب ابراهیمی

یکی از پلتفرم هایی که نواب در آن فعالیت‌های گسترده‌ای دارد شبکه تلگرام می باشد و در تلگرام کانال خصوص خودش دارد و دستورات آشپزی مخصوص خودش را در کانالش قرار می دهد. افراد زیادی به عضویت این کانال تلگرامی در آمده اند به این خاطر که این سلبریتی یکی از پرطرفدارترین آشپز های ایرانی در فضای مجازی محسوب می شود.

یوتیوب نواب ابراهیمی

نواب ابراهیمی در یوتیوب هم بسیار محبوب است و افراد زیادی از کلیپ های او بازدید می کنند و با وجود این که یوتیوب در ایران فیلتر است او حدود سی کا سابسکاریت دارد. به علاوه یکی از کارهای حرفه‌ای که این سلبریتی انجام داده است راه اندازی سایتی به نام خودش می باشد. در این سایت تمام فعالیت های خودش را ثبت می کند و شما می توانید انواع غذاهای ایرانی را از آن یاد بگیرید.

آموزش آشپزی در یوتیوب

این سایت که یکی از پربازدید ترین سایت های آشپزی ایرانی محسوب می شود، شامل سه بخش آشپزی ساده، محبوب ترین ها و جدید ترین ویدیوها می باشد همچنین در قسمت سمت چپ آن هم منویی وجود دارد که شامل غذای اصلی، پیش غذا، دسر، صبحانه، گیاهخواری و نوشیدنی می باشد.

بعد از شناختت با این بلاگر اگر برایتان سوال شده است که چگونه بلاگر شویم می توانید خیلی ساده راه های توصیه شده در مقاله ای که لینگش را قرار داده ایم به خواسته خود برسید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. نواب در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    او فود بلاگری است که آشپزی را آموزش می دهد.

  2. کلیپ های نواب ابراهیمی چگونه است؟

    این کلیپ ها در قالب ویدئو های یک الی دو دقیقه‌ای آشپزی را آموزش می دهد.

  3. رشته تحصیلی نواب صفوی چه می باشد؟

    او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته عمران است.

  4. این اشپز در چه پلتفرم هایی فعالیت می کند؟

    او در اینستاگرام، یوتیوب و کانال به شدت فعال است و طرفداران زیادی هم دارد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *