پولدارترین بلاگرهای جهان چه کسانی هستند و چقدر درآمد دارند؟

ما در این مقاله می خواهیم بعد از بررسی درآمد بلاگرها شما را با پولدارترین بلاگرهای جهان آشنا کنیم و بگوییم چه کسانی هستند و چه فعالیت هایی انجام می دهند. اگر علاقمند به دانستن این موضوع هستید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

پولدارترین بلاگرهای جهان چه کسانی هستند؟

پولدارترین بلاگرهای جهان چه کسانی هستند؟

پولدارترین بلاگرهای جهان افراد زیادی هستند. قبل از اینکه برای شما بازگو کنیم و نام ببریم بلاگرهای جهان چه کسانی هستند باید توضیح دهیم که بلاگر به چه کسی می گویند؟ بلاگر کسی است که در فضای مجازی و اینستاگرام طرفداران و هواداران بسیار زیادی دارند. آنها کسانی هستند که در صفحات مجازی برای برندها و شرکت ها و پیج های مختلف تبلیغات انجام می دهند. ما در ادامه نام ده نفر از پولدارترین بلاگرهای جهان را برای شما بازگو می کنیم:

صدف بیوتی

صدف بیوتی یکی از پولدارترین بلاگرهایی است که متولد ایران است ولی هم اکنون در خارج از کشور زندگی می کند. او یکی از بلاگرهای مشهور است که تبلیغات آرایشی انجام می دهد.

الناز گلرخ

الناز گلرخ یکی از بیوتی بلاگر ها و فشن بلاگرهایی است که در رقابت بسیار زیادی است ولی او هم فعالیت هایی انجام می دهد و برای پست های تبلیغاتی که منتشر می کند هزینه زیادی دریافت می کند.

کندال جنر

کندال جنر یکی از بهترین مدل هایی است که شهرت بسیار زیادی دارد کسی نیست که این فرد مشهور را نشناسد. یکی از راه هایی که او کسب درآمد می کند بلاگر بودن در صفحات مجازی می باشد. اینستاگرام کندال جنر خود گویای همه چیز است.

راک در لیست پولدارترین بلاگرهای جهان

دواین جانسون که ما او را به اسم راک می شناسیم یکی از بازیگران مشهور هالیوود می باشد که او با منتشر کردن پست های مختلف از برند های مختلف کار تبلیغات نیز انجام می دهد و تاکنون که هر تبلیغی انجام داده است بازخورد فوق العاده ای دارد.

بیانسه

بیانسه یکی از خواننده های مشهور کشور آمریکا است که در شبکه های اجتماعی به عنوان یک بلاگر حرفه ای نیز فعالیت می کنند. او خیلی در کار تبلیغات حرفه ای است و تعرفه تبلیغات او بسیار زیاد است.

عکس های پولدارترین بلاگرهای جهان در کجا می توان مشاهده کرد؟

کلیپ از پولدارترین بلاگرهای جهان در تمامی صفحات مجازی می توان مشاهده کرد. حواشی پولدارترین بلاگرهای جهان به دلیل شهرت و شناخته بودن آن ها بسیار زیاد است.

عکس های پولدارترین بلاگر های جهان را می توانیم در تمامی صفحات مجازی و پیج های مختلف اینستاگرام و در پیج شخصی خود افراد و صفحات مجازی دیگر مانند اپارات و … مشاهده کنیم. به دلیل شهرت این افراد یعنی پولدارترین بلاگر های جهان را در گوگل نیز می توانیم مشاهده کنیم.

پولدارترین بلاگرهای جهان و ایران در چه حرفه ای فعالیت می کنند؟

پولدارترین بلاگرهای جهان و ایران در چه حرفه ای فعالیت می کنند؟

پولدارترین بلاگرهای جهان و ایران در حرفه و شاخه های مختلفی فعالیت می کنند و همه آن ها فقط در یک شاخه فعالیت ندارند و حرفه و فعالیت های آن ها گوناگون است و با دیگری متفاوت است. پولدارترین بلاگرهای جهان و ایران در حرفه ها و فعالیت هایی مانند نمونه های زیر فعالیت می کنند.

  1. مجریگری
  2. خوانندگی
  3. فوتبالیست
  4. بازیگری
  5. مدلینگ

پولدارترین بلاگرهای فوتبالیست جهان چه کسانی هستند؟

همانطور که در اول مقاله برای شما توضیح دادیم بلاگر های مشهور و پولدار فقط در یک حرفه و شاخه فعالیت نمی کنند و در حرفه های گوناگون فعالیت دارند. یکی از این حرفه ها فوتبال می باشد.

تعدادی از پولدارترین بلاگرها در این حرفه فعالیت می کنند و از شهرت خود استفاده می‌کنند و به راحتی می توانند کار تبلیغات برای برندها و شرکت های مختلف انجام دهند و تبلیغات آن ها بازخورد خیلی بهتری نسبت به کسانی که شهرت کمتری دارند است.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو یکی از بلاگرهای فوتبالیست است که بسیار شهرت دارد و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد و او از این راه بر ثروت خود می افزاید.

نیمار

نیمار نیز یکی از بلاگرهای فوتبالیست است که به دلیل شهرت زیاد خود طرفداران زیادی در اینستاگرام دارد و از این راه درآمد بسیار زیادی کسب می کند.

پولدارترین فود بلاگرهای جهان کیست؟

قبل از اینکه در ادامه این مقاله نام پولدارترین فود بلاگرها را برای شما بازگو کنیم اول باید توضیح دهیم که فود بلاگر چه کسی است و به چه کسی فود بلاگر می گویند و او چه کارهایی انجام می دهد؟ فود بلاگر کسی است که به رستوران های مختلف می رود و غذاهای مختلف تست می کند و نتیجه آن را در صفحه مجازی و پیج اینستاگرام خود منتشر می کنند.

کار این افراد این است که عده ای از آن ها طرز تهیه غذاهای مختلف را در پیج اینستاگرام خود منتشر می کنند و عده دیگر با سفر به شهرها و کشور های مختلف غذاهای ‌گوناگون را تست می کنند و در صورت خوب بودن آن مکان و غذا، آن را به طرفداران خود اطلاع می دهند.

مارک وینز در لیست پولدارترین بلاگرهای جهان

مارک وینز یکی از فود بلاگرهای مشهور تایلندی است. این فرد در تمامی صفحات مجازی فعالیت زیادی دارد و او نیز در یوتیوب فعال تر می باشد و از این راه درآمد بسیار زیادی کسب می کند.

گوردن رمزی

گوردن رمزی یکی دیگر از مشهورترین فود بلاگر هایی است که شهرت زیادی دارد و او شهرت خود را با شرکت در برنامه های تلویزیونی چند برابر کرد.

پولدارترین فشن بلاگرهای جهان چه کسانی هستند؟

فشن بلاگر یکی از شاخه هایی است که بلاگرها در آن فعالیت دارند و فشن بلاگر کسی است که در شاخه مد و استایل فعالیت زیادی دارند. این شاخه از بلاگری پرطرفدارترین شاخه است که بیشتر‌ جوانان طرفدار این افراد هستند.

کسانی که بیشتر طرفدار مد هستند و سعی می کنند همیشه با مد پیش بروند این افراد را در اینستاگرام دنبال می کنند و طبق پست هایی که آن ها منتشر می کنند لباس خریداری می کنند.

ما می خواهیم در این بخش از مقاله چند تن از پولدارترین فشن بلاگر هایی که در جهان فعالیت می کنند را معرفی کنیم اگر علاقمند به دانستن این موضوع هستید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید:

کیارا فراگنی

کیارا فراگنی یکی از پولدارترین فشن بلاگر های جهان است که در مد و لباس فعالیت زیادی دارد و تبلیغات زیادی برای این نوع برند ها انجام می دهد و کسب درآمد می کند.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان یکی از پولدارترین فشن بلاگرهای جهان است که شهرت بسیار زیادی دارد و طرفداران بسیار زیادی در بین جوانان دارد.

پولدارترین اینستا بلاگرهای جهان چه کسی است؟

پولدارترین اینستا بلاگرهای جهان چه کسی است؟

اینستا بلاگر ها کسانی هستند که استعداد و هنر خاصی ندارند ولی این افراد هوش خوبی دارند و از فرصت های مختلف به خوبی استفاده می کنند. دلیل اینکه این افراد به شهرت می رسند و پولدار می شوند این است که در صفحه مجازی خود و پیج اینستاگرام عکس ها و ویدئو هایی از زندگی شخصی خود و مکان های مختلف که می روند منتشر می کنند.

آن ها ویدئو هایی منتشر می کنند که باعث جلب توجه افراد و بیشتر شدن طرفداران آن شوند و آن ها بعد از شهرت برای هر پست که در پیج اینستاگرام منتشر می کنند پول دریافت می کنند و تعرفه های بسیار زیادی برای هر تبلیغی که انجام می دهند دریافت می کنند.

دنیا جهان بخت

دنیا جهانبخت یکی از اینستا بلاگرها و مدل های اینستاگرام است که شهرت بسیار زیادی دارد و همین شهرت به کسب درآمد او و ثروتمند شدن او بسیار کمک می کند.

نیلی افشار

نیلی افشار مدیر سایت گاد بت یکی از پولدارترین بلاگر های جهان است که با منتشر کردن ویدئو هایی از خود به شهرت رسیده است.

ماشین های پولدارترین بلاگرهای جهان چیست؟

این افراد یعنی پولدارترین بلاگرهای جهان به دلیل ثروت زیادی که دارند از اخرین مدل ماشین استفاده می کنند. آن ها فقط به یک ماشین اکتفا نمی کنند و چندین ماشین خریداری می کنند که تا در مکان های مختلف از ماشین های مختلف با مدل های مختلف استفاده کنند.

ماشین هایی که آن ها استفاده می کنند: لکسوس و بنز می باشد. پولدارترین بلاگرها که در خارج از ایران فعالیت و زندگی می کنند آن ها هم به دلیل درآمد بالایی که دارند از ماشین های مدل بالا و اخرین مدل استفاده می کنند.

پولدارترین بوک بلاگرهای جهان

بوک بلاگر به اشخاصی اطلاق می گردد که حرفه و فعالیت اصلی آن ها در دنیای مجازی معرفی کتاب‌های مشهور، کتاب های تازه منتشر شده و یا مرور برخی از کتاب‌های مشهور قدیمی است. این افراد به علت وسعت مطالعه خود، به فردی صاحب نظر و منتقد هم تبدیل گشته و راهنمایی‌های این اشخاص می‌تواند به عنوان یک مرجع راهنمایی‌کننده برای خرید کتاب محسوب شود. برخلاف ایران در جهان این حوزه بسیار پرطرفدار بوده و افراد ز یادی از این طریق درامدهای خوبی را به جیب می زنند.

Juliet’s library

از جمله بوک بلاگرهای مشهور که در فهرست پربازدیدکننده ترین پیج های اینستاگرام قرار می گیرد پیج جولیت لایبرری می باشد. این بلاگر که به معرفی انواع کتاب های مشهور روز می پردازد، از جمله محبوب ترین الگوهای فعالین عرصه بوک بلاگ می باشد و توانسته در سال های اخیر از درامد سالانه نیم میلیون دلار، روندی رو به رشد را تجربه کند.

Arianna Huffington

از دیگر مشهورترین بوک بلاگرها می توان به Arianna Huffington اشاره نمود. ممکن است بگویید که در حال حاضر پست های هافینگتون چیزی فراتر از وبلاگ نویسی نیست، اما وی به یکی از منابع خبری معتبر و همچنین یکی از محبوب ترین سایت های جهان در طی چند سال تبدیل شده است. این وبلاگ در سال ۲۰۰۵ توسط آریانا هافینگتون تأسیس شد و اکنون درآمد ماهانه ۲.۳ میلیون دلار دارد که تقریباً سه برابر TechCrunch است. به همین دلیل است که آریانا هافینگتون در حال حاضر ثروتمندترین وبلاگ نویس جهان است.

Kath Reads

از دیگرافراد مشهور در این زمینه می توان به کیث ریدز و اشاره نمود. وی از جمله بوک بلاگرهایی است که توانست در مدت زمان کمی از فعالیت و به دلیل کارگردانی و بهره جویی از تیم حرفه ای به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند. شایان ذکر است این بوک بلاگر تاکنون بیش از ۱۱۹۲ کتاب را در پیج های خود معرفی نموده است و پیج اینستاگرام وی پیش از دی اکتیو شدن بیش از ۸ میلیون فالوور داشت. در رابطه با درامد سالانه وی مبلغی بالغ بر ۳۲۰ هزار دلار پیش بینی شده است.

پولدارترین توریسم بلاگرهای جهان

برخلاف ایران یکی از پربازده ترین سبک بلاگ در جهان توریسم و تراول می باشد. این افراد به دلیل حمایت های مالی گسترده توسط آژانس های مسافرتی و تبلیغات اماکن مختلف و برندهای جهانی، همواره در لیست ثروتمندترین بلاگرهای جهان قرار می گیرند. در ادامه برخی از معروف ترین بلاگرهای گردشگری را معرفی می کنیم.

آلیسا راموس

این بلاگر مشهور که با پیج زندگی من یک فیلم است (My life is a movie) به شهرت رسیده است. وی از جمله افرادی است که مورد حمایت های مالی فراوان قرار گرفته و در همکاری با برندهای مطرح مختلف مشهور می باشد و عده زیادی از توریسم بلاگرهای کنونی از وی به عنوان الگوی خود یاد کرده اند. پیج آلیسا هم اکنون با داشتن درآمد سالانه ۶۰۰ هزار دلار به یکی از پردرآمدترین بلاگرهای توریسم تبدیل شده است.

Dan flying solo

دنیل که با پیج پرواز کردن به تنهایی به شهرت رسیده است، یکی از بلاگرهای مطرح و مشهور دنیای توریسم می باشد و انگلیسی تبار است. او از مقاصد گردشگری فوق العاده بکر و زیبا برای فالووران خود سخن می‌گوید، به آن ها توصیه‌های بسیار مفیدی در زمینه سفر و گردشگری ارائه می‌دهد و با مراجعه به وبسایت او می‌توانید در لذت سفرها و تجربه‌هایش شریک شوید.

پولدارترین بلاگرهای هنری جهان

دنیای هنر بسیار گسترده است و بلاگرهای مختلفی در هنرهای مختلف، با این عنوان به فعالیت می پردازند؛ با این حال زیرشاخه موسوم به آرت بلاگ بیشتر به افرادی که به هنرهای تجسمی از جمله نقاشی، صنایع دستی، سفال گری و دیزاین مشغول به فعالیت هستند اطلاق می گردد. برخلاف سایر انواع حوزه های بلاگ این عرصه از حمایت مالی چندانی برخوردار نبوده و بیشتر فعالیت این عرصه تنها از راه تبلیغات عمومی بر روی پیج های خود به کسب درامد می پردازند. بلاگرهای هنرهای فوق از بابت میزان فالوورها نیز در رقابت با سایر بلاگرهای مذکور، در سطح کمتری از فالوورها به سر می برند. در ادامه برخی از مشهورترین و پردرآمدترین آرت بلاگرهای جهان را معرفی می کنیم.

Frankie Magazine

این نشریه هنری از استرالیا یکی از محبوب ترین وبلاگ های هنری در استرالیا و جهان است. محتوای وبلاگ Frankie دامنه وسیعی از دامنه ها را پوشش می دهد. هنر، صنایع دستی، عکاسی، طراحی، موسیقی، فیلم و کتاب به طور شگفت انگیزی تنها بخشی از فعالیت های این بانوی استرالیایی می باشد. همچنین می توانید مقالاتی در مورد آشپزی ، کارهای هنری پرنعمت و مد پیدا کنید. این بلاگر به سبب بازدیدهای نیم میلیونی بسیاری از پست های خود توانسته حمایت ها و اسپانسرهای زیادی را جلب پیج خود نموده و به درآمد بالایی دست پیدا کند.

Cass Art

وبلاگ موسوم به Cass Art که یک فروشگاه لوازم هنری مستقر در انگلستان است، در بر گیرنده تمام آپشن ها و ملزوماتی است که یک هنرمند باید بداند. Cass تأکید ویژه ای بر نکات و تکنیک های عملی برای هنرمندان تازه کار و حرفه ای داشته و طیف گسترده ای از رسانه ها و موضوعات مختلف هنری را پوشش می دهد. این بلاگ با داشتن وب سایت رسمی یکی از پردرامدترین بلاگ های موسوم به آرت می باشد.

پولدارترین تراول بلاگرهای جهان

درو بینسکی

درو یا همان Drew binsky یک جوان بلاگر اهل آریزونای امریکاست. وی پس از پایان دوره تحصیلات خود، سفر به دور دنیا را اغاز کرده است. او در فضای مجازی فعالیت گسترده ای داشته و در یوتیوب و اسنپ‌چت، برنامه های مخصوص به خود را در زمینه سفر منتشر نموده و با برندها و شرکت‌های مختلف و همچنین هتل ها و آزانس های مختلف همکاری می‌کند و از آن ها به عنوان اسپانسر برای سفر رفتن بهره می‌برد. وی به دلیل انتشار محتواهایی در رابطه با ایران نیز در ایران شناخته شده می باشد و مجموعه برنامه هایی با عنوان “ایران آن طور که فکر می کنید نیست” را منتشر نموده و بازدیدهای بالایی را به دست اورده است.

Solo Traveler

این بلاگ مشهور که توسط خانم جنیس مدیریت می شود، تجربه های گردشگری خود را برای کسانی که تنها سفر می کنند هر روز به اشتراک می گذارد. این تراول بلاگر که به صورت روزانه در حال سفر است به سبب حمایت های مالی گسترده برندهای مختلف و همچنین آژانس های مسافرتی به یکی از پردرآمدترین بلاگرهای جهان تبدیل شده است.

پولدارترین بلاگرهای کودک جهان

Rian kaji

رایان کاجی بالاترین درآمد ستاره یوتیوب سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داده است. او ۹ ساله است. طبق گفته های فوربس ، وی نزدیک به ۳۰ میلیون دلار از کانال خود درآمد کسب کرده است.

KYLE GIERDORF

دومین نفر، کایل گیرسدورف ، اینفلوئنسر بازی است که یکی از قدیمی ترین افراد این لیست با ۱۶ سال سن است و پس از تبدیل شدن به برنده جام جهانی Fortnite ، اکنون ۲.۶ میلیون پوند دارایی دارد.

ROSE SOUTAS

سومین رتبه بندی Everleigh Rose Soutas است که با تنها ۶ سال سن دارایی تخمینی ۱.۸ میلیون پوند را دارد. او در کانال YouTube خود طرفداران وفاداری پیدا کرده است که در آن دارای ۲.۸ میلیون مشترک می باشد و با فیلم های جعبه گشایی خود ، پروژه های صنایع دستی و چالش های غذایی توانسته به یکی از مشهورترین کودکان بلاگر جهان تبدیل شود.

ویژگی های پولدارترین بلاگرهای جهان

از جمله ویژگی های پولدارترین بلاگرهای جهان می توان به استعداد کافی، بهره جویی از تیم کاری حرفه ای، برخورداری از منیجر، بهره جویی از ابزار صدا و تصویربرداری حرفه ای اشاره نمود. اکثر این افراد اگر چه در حیطه فعالیت خود اولین نبوده اند، اما با مدیریت و سازماندهی مناسب و با صداقت با هواداران خود توانسته اند به شهرت بالایی دست پیدا کنند. برای بدست آوردن درامد بالا در این عرصه می بایست توجه افراد زیادی را جلب نمود تا به دنبال آن اسپانسرهای مختلف جذب به همکاری شوند.

درآمد حدودی پولدارترین بلاگرهای جهان

برخی از مشهورترین بلاگرهای جهان توانسته اند به درآمد هایی بیش از ۸۰ میلیون دلار در سال دست پیدا کنند و حتی جالب است که بدانید در لیست ثروتمندترین بلاگرهای جهان، چند کودک نیز به چشم می خورند که توانسته اند به درامدهای میلیون دلاری دست پیدا کنند. این افراد برای کسب درامدهای این چنینی مهم ترین ویژگی ای که داشته اند، استمرار و مدیریت زمانی مناسب آن ها بوده که توانسته مخاطب ها را درون پیج ها حفظ نموده و دچار ریزش ممبر نشوند.

تفاوت پولدارترین بلاگرهای جهان با ایران

حمایت مالی این عرصه در سایر جهان قابل مقایسه با نوع ایرانی آن نبوده و این افراد برای کسب درامد نیاز به تبلیغ های مستقیم گسترده نمی باشند. این افراد در راستای شهرت خود صبور بوده و با فعالیت های چیپ و با متوصل شدن به فریب به درآمدزایی نپرداخته اند. عمده بلاگرهای پولدار که مدعی مشهورترین بلاگر ایرانی هستند بر اساس تبلیغات گسترده به درامد می پردازند و حتی به دلیل عدم ساپورت سیستم گوگل ادز برای یوتیوبرهای ایرانی، عمده توجه خود را به اینستاگرام سپرده اند. برخی از مشهورترین و پولدارترین بلاگرها و شاخ های مجازی ایرانی با تبلیغ سایت های شرط بندی و از راه تخلیه جیب هواداران خود به درآمدزایی مشغول بوده و به همین دلیل هرگز در کنار شهرت خود، محبوبیت لازم را تجربه نمی کنند و گاها به منفورترین چهره های مجازی تبدیل می شوند. به هر حال آنچه که در رابطه با فعالین این عرصه در ایران مشهود است، این است که کمبود منابع مالی و حمایتی این افراد را به تبلیغ های گسترده و غیر حرفه ای وادار می کند.

سوالات متداول

  1. پولدارترین بلاگرهای جهان در کجا زندگی می کنند؟

    پولدارترین بلاگر های جهان در کشور های مختلفی زندگی می کنند.

  2. به چه کسی فود بلاگر گفته می شود؟

    فود بلاگر کسی است که در زمینه غذا و طرز تهیه آن مطالبی در پیج شخصی خود منتشر می کند.

  3. پولدارترین بلاگرهای جهان چه کسانی هستند؟

    جاستین بیبر، راک، بیانسه، کیم کارداشیان.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *