نگین میرصالحی کیست؟ بررسی رابطه های این بیوتی بلاگر ایرانی

نگین میرصالحی مشهورترین بلاگر ایرانی است که نه تنها در ایران بلکه در اروپا نیز بسیار پر طرفدار می باشد. ‏ او که در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین فشن بلاگر اروپا معروف شد و در سال ۲۰۱۵ با همکاری دوست پسرش موریتس استیون برند محصولات مراقبت از موی “گیسو” را راه اندازی کرد و موفقیت آن به اندازه ای بود که در سال ۲۰۱۷ محصولات آن چیزی در حدود سه میلیون دلار فروش داشت. او تا کنون با برندهای مختلفی همکاری داشته و می توان گفت یکی از افراد موفق در زمینه حرفه کاری خود می باشد ما در ادامه به جزئیات بیشتری از زندگی نگین میرصالحی می پردازیم.

نگین میرصالحی کیست؟

نگین میرصالحی کیست؟

نگین میرصالحی متولد دوم نوامبر سال ۱۹۸۸ در شهر آمستردام هلند می باشد پدر و مادر این بلاگر ایرانی اصالتی ایرانی دارند و همچنین یک خواهر بزرگتر به نام نگار دارد. قد نگین میرصالحی ۱۷۰ سانتی متر و سن نگین میرصالحی در حال حاضر ۳۲ سال می باشد. میرصالحی بلاگر یکی از بلاگرهای مشهور و پرطرفدار ایرانی است و نام او در فهرست سی فرد موفق اروپایی زیر سی سال قرار دارد همچنین در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین فشن بلاگر اروپا معرفی شده است.

نگین میرصالحی در ویکتوریا سیکرت

برند معروف ویکتوریا سیکرت از برندهای مطرح در زمینه دنیای مد و پوشاک در اروپا و جهان می باشد و همه ساله شوی لباس توسط این برند برگزار می شود و مدل های معروف و مطرح عنوان فرشتگان برند ویکتوریا سکرت به نمایش لباس می پردازد. نگین میرصالحی که از مدل های زیبا و مطرح در اروپا می باشد به تازگی همکاری خود را با این برند آغاز کرده است که به محبوبیت او بیش از پیش افزوده است.

پیج اینستاگرام نگین میرصالحی

پیج اینستاگرام نگین میرصالحی

نگین میرصالحی در سال های پایانی تحصیلاتش با اینستاگرام و وبلاگ ‌نویسی آشنا شد و پس از کسب اطلاعات در این زمینه شروع به فعالیت بلاگری کرد. او با ایجاد صفحه اینستاگرامی خود با توجه به علاقه‌ای که در زمینه مد و زیبایی داشت این علاقه را به نوعی کسب و کار تبدیل کرد و با اشتراک گذاری استایل های گوناگون از خودش با لباس ها و ژست های مختلف، روز به روز به طرفدارانش افزوده شد. در حال حاضر بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد او از زمان ایجاد پیج اینستاگرامش تاکنون تغییرات زیادی در محتوای صفحه شخصی اش به وجود آورده است طوری که دیگر تنها به استایل های جدید در لباس های مختلف می پردازد بلکه به موضوعات مختلفی از جمله محصولات آرایشی که استفاده می کند، سفر هایی که انجام می دهد، همچنین مکان هایی که برای اقامت انتخاب نیز می پردازد.

عکس های نگین میرصالحی

از آن جایی که یکی نگین میر صالحی یکی از مدل های مشهور در زمینه پوشاک و مد می باشد، عکس های بسیاری از او در سایت های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با سرچ نام او از طریق موتور جستجوگر گوگل به عکس های او دسترسی داشته باشید. و با توجه به فعالیت گسترده او در پلتفرم های اینستاگرام و یوتیوب عکس های بسیاری از این بلاگر با استایل ها و ژست های متفاوت به اشتراک گذاشته شده است و طرفداران او می‌توانند با دنبال کردن پیج شخصی او در اینستاگرام و یوتیوب عکس های او را مشاهده کنند.

ثروت نگین میرصالحی چقدر است؟

ثروت نگین میرصالحی چقدر است؟

درنگین میرصالحی ویکی پدیا آمده است که او پس از شروع فعالیت خود در زمینه بلاگری کم‌ کم دامنه فعالیت خودش را گسترش داد و با افزایش تعداد فالوور ها و دنبال کننده های خود در شبکه های اجتماعی با همکاری پسرش اقدام به تولید برندهای مخصوص به خودش کرد. او در ادامه فعالیت با بسیاری از شرکت ها و برندهای معروف آغاز به همکاری کرد و در نتیجه چنین فعالیت‌های گسترده‌ای ثروت و درآمد بسیاری از این طریق برای خودش به دست آورده است و طبق برآوردی که صورت گرفته میزان دارایی خالص او چیزی حدود یک میلیون دلار می باشد. نکته قابل توجه این است که این افراد درآمدشان به تعداد فالوور های شان بستگی دارد و هرچه تعداد فالوور های آن ها بیشتر باشد درآمدشان نیز بیشتر می‌شود به این دلیل که اغلب شرکت های بزرگ و برندهای معتبر برای تبلیغ محصولات شان سراغ افرادی با تعداد دنبال کننده های زیاد می رود و معمولاً پول خوبی هم برای این کار می پردازد بنابراین اغلب درآمد نگین میرصالحی نیزاز طریق فعالیت های اینترنتی اش بدست آمده است.

نگین میرصالحی بدون آرایش

افرادی که در زمینه مد و زیبایی فعالیت می کنند معمولاً همیشه با ظاهری آراسته و زیبا در همه جا حاضر می شود و تصاویر بدون عیب و ایراد از خود به اشتراک می‌گذارند. بنابراین اگر به دنبال عکس بدون آرایش از این بلاگرهای معروف ایرانی هستید می توان گفت به سختی و حتی غیر قابل دسترس می باشد.

نگین میرصالحی قبل و بعد از عمل

افرادی که به عنوان اینفلوئنسر فعالیت می کنند باید همواره ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد تا برای مخاطب تاثیر گذار باشد بنابراین این افراد با انجام عمل های زیبایی سعی در رفع نواقص خود و ایجاد چهره زیباتر از خودشان می کنند. نگین میرصالحی نیز یکی از افرادی است که بعد از این که در فضای مجازی مطرح شد اقدام به انجام عمل های زیبایی کرده است و از جمله عمل های زیبایی نگین میرصالحی می توان به عمل زیبایی بینی، زاویه سازی فک و تزریق ژل لب انجام داده است با این حال شما می توانید عکس های نگین میرصالحی قبل عمل را در وب سایت های مختلف ببینید.

نژاد سگ نگین میرصالحی

نژاد سگ نگین میرصالحی

نگین میرصالحی یک سگ جذاب و کوچک به نام موسِی(mosey) دارد که در بعضی از عکس های او در کنار نگین دیده می شود. نژاد این سگ ‏ لابرادودل می باشد که ترکیبی از دوتا نژاد لابرادور رتریور و پودل می باشد و این سگ به اندازه‌ای در بین طرفداران نگین محبوبیت پیدا کرده است که برای او پیجی جداگانه ایجاد شده و در حدود ۶۰ هزار دنبال کننده دارد.

مصاحبه با نگین میرصالحی

با این بلاگر مشهور و معروف ایرانی مصاحبه‌ها و گفتگو های گوناگونی در سایت ها و نشریات گوناگون انجام داده است و از آن جایی که او در اروپا نیز بسیار مطرح است، مجله‌های سرشناسی با او مصاحبه کرده و حتی تصویر او روی جلد مجله هایی از جمله مجله های ،marie claire cosmopolitan ،Glamor قرار گرفته است. او در مصاحبه‌ای در رابطه با فعالیت در زمینه مد و مدلینگ عنوان کرد که از کودکی به این کار علاقه داشته و پس از آشنایی با پلتفرم اینستاگرام به طور جدی تری به این علاقه خود پرداخته است.

حاشیه های نگین میرصالحی

حاشیه همواره پیرامون افراد معروف بوده و هست با توجه به این که نگین میرصالحی به عنوان یک سلبریتی اینستاگرامی برای افراد زیادی شناخته شده و مطرح می باشد همچنین در یوتیوب بسیار فعال بوده و اغلب کلیپ های او با بازدیدهای بالا مواجه شده است. لذا افراد زیادی به دنبال شناخت بیشتر و آشنایی با زندگی شخصی و حرفه‌ای این فشن بلاگر هستند به دنبال این کنجکاوی معمولاً حاشیه‌ها و شایعاتی ایجاد می‌شود که برخی واقعیت داشته و برخی دیگر دروغین می باشد.

آینده کاری این مدل

آینده کاری این مدل

همان طور که قبلاً گفته شد نگین ابتدا فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و در این پلتفرم به عنوان یک سلبریتی بسیار مطرح شد اما این سطح اکتفا نکرد و دامنه فعالیتش را گسترده‌تر کرد. او کم‌ کم برند خودش گیسو را که در زمینه محصولات آرایش و زیبایی هستی ایجاد کرد و با برند های معروف بسیاری در اروپا همکاری کرد و به گفته خودش در محیط‌های کاری که به طور مداوم در حال تغییر است توانایی خودساختگی مجدد یک نکته کلیدی و اساسی است. او همچنین عنوان کرده است برای آینده شرکت برنامه‌های مختلفی در نظر دارد و استراتژی های جدید را طراحی می کند و به طورجدی اهداف خودش را دنبال می کند.

بلاگری این مدل معروف

این فشن بلاگر فعالیت بلاگر خود را در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و آن قدر توانمند بود که در همان سال اول پیشرفت‌های قابل توجهی داشت به نحوی که در این زمینه برای خیلی از افراد تبدیل به الگو شد. دلیل آن هم تنوع و خلاقیت و در این حرفه و تجربه چالش‌ها و امتحان کردن ترکیب لباس های متنوع با رنگ های مختلف بوده است. اگر برایتان سوال است که چگونه بلاگر شویم حتما به اینستاگرام او سر بزنید.

خانواده نگین میرصالحی

نگار امیر صالحی خواهر بزرگتر نگین می باشد و در حال حاضر ازدواج کرده و حاصل ازدواج او دو دختر می باشد. پدر نگین پرورش دهنده زنبور عسل است و مادرش ژیلا کیسا در امور آرایشگری و زیبایی تخصص دارد اما در رابطه با این که همسر نگین میرصالحی کیست؟ یا این که دوست پسر نگین میرصالحی چه کسی می باشد؟ باید گفت که در حال حاضر با فردی به نام موریتس استیبه از سال ۲۰۰۷ وارد رابطه شده و با هم نامزد هستند او نیز در موفقیت نگین نقش بسزایی داشته است.

تحصیلات این بلاگر چقدر است؟

با وجود علاقه فراوانی که این بلاگر از کودکی به مد و مدلینگ داشته است اما او تحصیلات خودش را در زمینه دیگری ادامه داد و در دوره کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب کرد و برای مدرک فوق لیسانس خود در رشته بازاریابی مشغول به تحصیل شد. او در رابطه با این موضوع عنوان کرد که می توانسته است تحصیلات خود را در حوزه مد ادامه دهد اما این کار برایش جذابیتی نداشته و ترجیح داده به عنوان شغل به آن نگاه نکنند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. نگین میرصالحی در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    به عنوان فشن بلاگر در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد.

  2. برند گیسو چه نوع محصولاتی را تولید می کند؟

    محصولات زیبایی و مراقبت از مو

  3. آیا نگین میرصالحی ازدواج کرده است؟

    او در حال حاضر با شخصی به نام موریس استیبه نامزد می باشد.

  4. عمل های زیبایی نگین میرصالحی چه می باشد؟

    جراحی زیبایی بینی و تزریق ژل لب انجام داده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *