علی جیدال رپر گروه پایدار | بیوگرافی و ماجرای آشنایی او با آتوسا مدگال

در این مقاله قصد داریم شما را با علی جیدال، یکی از رپر های نسل سوم بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات زیادی از زندگی و بیوگرافی این خواننده جوان به دست آورید. او یکی از رپر های معروف و محبوب ایرانی می باشد که در ادامه این مقاله مطالبی را از فعالیت های و آهنگ های ارائه خواهیم داد.

بیوگرافی علی جیدال

بیوگرافی علی جیدال

علی غنی نژاد معروف به علی جیدال در بیستم بهمن ماه سال ۱۳۷۰ متولد شده است. او در ایران و در شهر تهران به دنیا آمده است. مادر او استاد آواز و نوازنده سه تار و دف بوده است. در زندگینامه علی جیدال آمده است که او در دوران دبیرستان رشته ریاضی فیزیک درس خوانده در حالی که به رشته هنر علاقه زیادی داشته است. همچنین او دانشجو انصرافی رشته سینما و تئاتر از دانشگاه فرانسه می باشد.

علی جیدال کیست؟ او خوانندگی را در سنین نوجوانی خود و در اوایل سن ۱۴ سالگی آغاز کرده است و مدتی نیز در شرکت تبلیغاتی و در رستوران هتلی در فرانسه کار کرده و کار های دانشجویی زیادی انجام داده است. اولین آهنگ هایی که از او منتشر شد جزو یکی از آلبوم های او بوده که خودش آن را ضبط کرده است و در سال ۱۳۸۸ به ضبط آن پرداخته است.

اینستاگرام علی جیدال چند فالوور دارد؟

دراین قسمت از مقاله شما را با اینستاگرام این فرد معروف و خواننده محبوب ایرانی بیشتر آشنا خواهیم کرد و خواهیم گفت تاکنون توانسته چه تعداد دنبال کننده در این پلتفرم محبوب داشته باشد. اینستاگرام که یکی از پلتفرم ها و اپلیکیشن های بسیار محبوب در بین خوانندگان و سلبریتی های معروف در سراسر دنیا است. این اپلیکیشن با ویژگی‌های خاصی که دارد توانسته از تمام اقشار جامعه مخاطبان زیادی را جذب نماید.

علی جیدال یکی از خواننده های معروف و رپر های جوان و محبوب در بین جوانان و نوجوانان توانسته در این پلتفرم دنبال کننده های زیادی داشته باشد. اگر شما از علاقه مندان و هواداران این خواننده هستید می‌توانید با سرچ نام این خواننده در اینستاگرام این رپر محبوب را دنبال کنید. او در اینستاگرام حدود ۶۲۳K دنبال کننده دارد. اکثر پست های او در اینستاگرام مربوط به فعالیت های هنری او می باشد. علی جیدال اینستا را می توانید با سرچ نام g. daal دنبال کنید. راه ساده تر هم استفاده از لینک ورود به اینستاگرام جیدال می باشد که ما آن را برایتان در دسترس قرار داده ایم.

یوتیوب علی جیدال

یوتیوب علی جیدال

یوتیوب یکی دیگر از پلتفرم های بسیار محبوب و پرطرفدار در کل دنیا می باشد. این پلتفرم به دلیل بارگذاری راحت فیلم به صورت نامحدود یکی از اپلیکیشن های مورد علاقه هنرمندان مخصوصاً خوانندگان می‌باشد. خواننده ها و رپر های معروف برای اینکه بتوانند کلیپ های خود را به راحتی بارگذاری کنند از اپلیکیشن یوتیوب استفاده می‌کنند.

 این خواننده معروف برای اینکه بتواند مخاطبان بیشتری را جذب موسیقی رپ کند کلیپ ویدیوهای خود را در کانال یوتیوب خود منتشر می‌کند. برای پیدا کردن کانال یوتیوب این خواننده معروف می توانید در سرچ یوتیوب کانال این رپر معروف را پیدا کنید. او یکی از هنرمندان بسیار فعال در فضا مجازی می باشد و کلیپ های او در یوتیوب سابسکرایب زیادی می خورد.

عکس های علی جیدال را در کجا ببینیم؟

افراد معروف عکس های بسیار زیادی در اپلیکیشن‌های مختلف دارند اما از راحت ترین راه ها برای دیدن عکسهای افراد معروف و سلبریتی های مشهور جست و جو نام این افراد در سرچ گوگل می باشد. برای مشاهده عکس های این خواننده معروف می توانید نام این خواننده را در سرچ گوگل وارد نمایید و عکس های بسیار زیادی از او را در سایتهای مختلف مشاهده کنید. از دیگر راه ها برای دیدن عکس های علی جیدال این است که به اپلیکیشن های اینستاگرام، یوتیوب و تلگرام مراجعه نماید. اگر می خواهید عکس های جدیدی از این خواننده معروف مشاهده کنید می توانید پیج اینستاگرام او را دنبال نمایید و عکس ها و استوری هایی که او از خود منتشر می کند را مشاهده کنید.

فری استایل جدید علی جیدال

فری استایل جدید علی جیدال

اکثر خوانندگان و هنرمندانی که در موسیقی رپ فعالیت می‌کنند فری استایل مخصوص به خود دارند این خواننده معروف و محبوب هم فری استایل مخصوص به خود دارد یعنی نوع خواندن و حرکات هایی که از خود نشان می‌دهد مخصوص به خود او است. اگر می خواهید فری استایل جدید این خواننده را مشاهده کنید می توانید آهنگ های جدیدی که او منتشر کرده است را مشاهده کنید و با استایل جدید او آشنایی پیدا کنید.

دیس های علی جیدال

Gdaal در سال فعالیت خودش دیس ترک های بسیاری برای گروه زد بازی و همچنین سامان ویلسون منتشر کرده است که شما می توانید این دیس ترک ها که شامل راک استار که توسط عرفان پایدار یکی از اعضا گروه پایدار می باشد را به راحتی از گوگل دانلود کنید.

فیت های جیدال با چه افرادی بود؟

Gdaal یکی از افرادی است که علاقه بسیاری دارد که موزیک های او را از طریق اسپاتیفای گوش کنید و بهترین راه برای گوش کردن به موزیک های این فرد سرشناس این است که به اسپاتیفای مراجعه کنید و نام موزیک های این فرد را جستجو کنید تا به نتایج بسیار عالی برسید. سایت های معتبر یکی از راه های بسیار عالی برای دانلود و گوش دادن به موزیک های جیدال می باشد این فرد فیت های بسیاری با خواننده های بسیار سرشناس مثل پایا، مدگال و عرفان منتشر کرده است.

آهنگ های محبوب علی جیدال

آهنگ های محبوب علی جیدال

در مورد آهنگ های علی جی دال باید بگویم که او در طی فعالیت هنری حرفه ای خودش تعداد زیادی آلبوم و تک آهنگ به صورت تکی و یا همکاری گروهی خود با گروه پایدار منتشر کرده است. در ادامه با چند از این آهنگ ها بیشتر آشنا خواهید شد.

شقایق

آهنگ شقایق یکی از آهنگ های منتشر شده از جیدال می باشد. این آهنگ که متنی احساسی دارد را او به خواهرش تقدیم کرده است. نام خواهر او شقایق می باشد و این آهنگ احساسی که برگرفته شده از شعر معروف سهراب سپهری می باشد

بی نشونه

این هنرمند با توجه به شرایطی که دارد و زندگی که می گذراند آهنگ های خود را می نویسد. آهنگ بی نشونه علی جیدال یکی از آهنگ های کاملا دلی وی می باشد که نام گذاری این آهنگ نیز به علت این است که او در پس ذهنش تصور می کند که هیچ رسم و نشانه ای از خودش ندارد و انسانی رها و آزاد می باشد.

ابرهای نقره ای

یکی از موزیک های بسیار جذاب و شنیدنی این خواننده است که جزء آهنگ هایی است که در آلبوم پیشین او منتشر شده است. این فرد مشهور در حال حاضر آلبوم جدید منتشر کرده است که نام او بنفش می باشد و شما می‌ توانید این آلبوم را از طریق گوگل و یا سایت های معتبر به راحتی دانلود کنید.

حاشیه های Gdaal در رابطه با چه موضوعاتی است؟

این خواننده شناخته شده و تا کنون توانسته هواداران و طرفداران زیادی را جذب خود کند. این رپر شناخته شده یکی از کم حاشیه ترین رپر های معروف ایرانی به حساب می آید اما وی چندی پیش با انتشار عکس دوست دخترش جنجال زیادی را در فضا مجازی به وجود آورد که این مسئله باعث شد این رپر بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد و دنبال کنندگان زیادی را داشته است. بنفش جیدال، آهنگ بنفش یکی دیگر از موزیک های پر دانلود این خواننده رپ است که وی با این آهنگ توانست مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار بگیرد.

بتل کوروش و علی جیدال

در این بخش از مقاله قصد داریم شما را با بتل آشنا کنیم پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید و این مقاله را با دقت بخوانید. اگر شما عزیزان علاقه مند  به رپ باشید حتماً تا کنون نام بتل را شنیده اید بتل یا همان آهنگ مشترکی است که دو خواننده همراه یکدیگر موزیک را تنظیم و منتشر می کنند که به آن بتل گفته می شود. شما علاقمندان می توانید برای اطلاعات بیشتر از بتل کوروش وانتونز (مدیر سایت شرط بندی بتوون) و علی جیدال به سایت های دیگر مراجعه کنید.

سن علی جیدال

علی جی دال یکی از رپرهای معروف ایرانی است که تازه کار خود را شروع کرده است اما در این مدت زمان کم توانسته هواداران و مخاطبان زیادی را جذب خود کند. این موضوع می تواند بیانگر این باشد که این خواننده در کار خود بسیار موفق است. علی جیدال در ۲۰ بهمن ۱۳۷۰ در تهران متولد شد و هم اکنون ۳۰ سال سن دارد و به دلیل اینکه مادرش در موسیقی فعال بود وی هم به سمت موسیقی روی آورد. عکس جیدال و خواهرش را می توانید با ورود به سایت‌های مختلف و نرم‌افزارهای مختلف برای مثال اینستاگرام عکس های جیدال و خواهرش را در صفحه شخصی اش تماشا کنید.

دانلود آهنگ جدید عرفان و علی جیدال

دانلود آهنگ جدید عرفان و علی جیدال

علی جیدال و عرفان هر دو از خوانندگان موفق در موسیقی رپ فارسی هستند که تا کنون به دلیل حرفه ای بودن در کارشان توانستند هواداران زیادی را جذب خود کنند این دو خواننده دوستان بسیار خوبی برای یکدیگر هستند و در چند وقت گذشته یک آهنگ مشترک را منتشر کردند که این آهنگ بازخورد بسیار خوبی را از سوی مخاطبان برای این دو خواننده مشهور داشته است.

رابطه علی جیدال و مد گال چگونه است؟

رابطه علی جیدال و مدگال چگونه است؟

تاکنون عکس ها و ویدیو های زیادی را از این دو رپر شناخته شده همراه با هم دیده ایم. این عکس ها می تواند بیانگر این باشد که این دو رپر رابطه بسیار خوبی را با یکدیگر دارند. آنها با اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های خود در صفحه اینستاگرام خودشان از رابطه خوبی که با هم دارند رونمایی کرده اند.

مصاحبه با Gdaal

علی جیدال تاکنون با سایت ها و خبرگزاری های مختلفی مصاحبه های زیادی را انجام داده است که در هر کدام از این مصاحبه ها موضوعات مختلفی را مورد بحث قرار داده است.

سوالات متداول

  1. اسم دوست دختر علی جیدال چیست؟

    نام دوست دختر این خواننده شناخته شده مدگال است.

  2. سن رپر شناخته شده چند است؟

    رپر شناخته شده متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۰ در تهران است که هم اکنون ۳۰ سال سن دارد.

  3. این رپر چقدر دنبال کننده دارد؟

    این رپر شناخته‌شده بالای ۶۰۰K دنبال کننده دارد.

  4. اولین ترک این رپر چه نام دارد؟

    اولین آهنگ این رپر زمستون آمد و رفت می باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *