بیوگرافی حسن آقا میری + بررسی منبع درآمد او ازیوتیوب و فروش عسل

حسن آقا میری از روحانیون معروفی است که از سال ۱۳۹۷ از لباس روحانیت خلع شده است. آقا میری از سال ۱۳۸۰، درست زمانی که ۲۲ سال سن داشت وارد هیئت های مذهبی شده بود و سخنرانی های بسیار معروفی کرده است. امروزه این چهره را بیش تر در اینستاگرام و یوتیوب می بینیم. خیلی ها از او به عنوان یکی از سلبریتی های اینستاگرام یاد می کنند.

حسن آقا میری کیست؟

حسن آقا میری کیست؟

در بیوگرافی حسن آقا میری آمده است که او در تاریخ ۱۷ اسفند سال ۱۳۵۸ به دنیا آمده است. آقا میری در تهران متولد شده است و تا به حال از کشور ایران خارج نشده است. شایعات زیادی در این سال ها برای او وجود داشت که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارد که هیچ گونه از آن ها صحت ندارد. آقا میری زمانی که ۱۷ سال سن داشت وارد حوزه علمیه قم شد و شروع به یاد گرفتن مسائل و آموزه های دینی کرد. او به دلیل علاقه زیادش پا به این حوزه گذاشت و هرگز از انتخابش پیشمان نشد. در سال ۱۳۸۰ آقا میری در سن ۲۲ سالگی اولین سخنرانیش را در هیئت های عاشورایی انجام داد.

درآمد حسن آقا میری از کجاست؟

حسن آقا میری بار ها اعلام کرده است که هرگز منبع درآمدش حوزه ها نبوده اند. او با بیان این که در حوزه علمیه حتی تحت بیمه درمان هم نبوده اند اشاره کرد که در سخنرانی هایش درآمد بسیار کمی را به دست می آورده است. خانواده آقا میری به کار تولید و فروش عسل و مشتقات آن مشغول است. او امروزه در سایتی که در بیو پیج اینستاگرامش قرار داده است از این راه درآمد خوبی به دست می آورد.

چه حاشیه هایی برای حسن آقامیری به وجود آمد؟

مهم ترین حاشیه در زندگی یک روحانی می تواند مسائل مربوط به لباس مقدس روحانیت باشد. آقا میری در زمان فعالیتش به عنوان یک روحانی سخنرانی های جنجالی زیادی داشت. او خیلی علنی به مسخره کردن و توهین به آموزه های اسلام می پرداخت. این مسائل سبب شدند که خیلی زود او از پوشیدن لباس روحانیت منع شود. فیلم خلع لباس حسن آقا میری و صحبت ها و واکنش های پس از آن، از اتفاقات مهم سال ۱۳۹۷ در زندگی آقا میری بود.

حسن آقا میری محرم ۱۴۰۰ یک سخنرانی بسیار جنجالی و پر حاشیه در اینستاگرام کرد. در این سخنرانی حسن آقا میری شغل حضرت ابوالفضل و دیگر ائمه را بیان کرد. او گفت که این امامان در کنار جنگ و تبلیغ اسلام برای کسب روزی به فعالیت هایی مانند انسان های دیگر مشغول بودند. این طور نبوده است که آن ها دست به خاک بزنند و طلا تحویل بگیرند. این سخنرانی تبعات زیادی برای او به دنبال داشت. در همین زمان، سید حسن آقا میری در مورد رهبری هم صحبت های جنجالی انجام داد. او شروع به نقد اساسی وضعیت جامعه کرد و به کار مدیران و دولت مردان و همچنین مقام معظم رهبری انتقاد هایی را وارد کرد.

از دیگر حاشیه های این روحانی می توان به لایو های اینستاگرامی او با حصین ابلیس، حسین تهی و احلام اشاره کرد!

آیا تا به حال مصاحبه ای رسمی با حسن آقا میری انجام شده است؟

آیا تا به حال مصاحبه ای رسمی با حسن آقا میری انجام شده است؟

در زمان فعالیت آقا میری به عنوان یک روحانی، مصاحبه های زیادی با وی انجام شد. امروزه نیز برخی از این مصاحبه ها در اینترنت و فضا مجازی موجود هستند. آقا میری در این مصاحبه ها به سوالات خبرنگاران با روی باز پاسخ می داد. یکی از مهم ترین مصاحبه های او با مجله همشهری بود که در آن به توضیحاتی درباره زندگینامه و فعالیت هایش پرداخت. آقا میری چند باری به شبکه های تلویزیونی از جمله شبکه قرآن دعوت شد و در آن با مجریان برنامه به گفتگو درباره حوزه فعالیتش پرداخت. امروزه مصاحبه های این چهره در لایو های اینستاگرامی او با دیگران انجام می شود و او از طریق این لایو ها به پرسش های مخاطبانش پاسخ می دهد.

سخنرانی های حسن آقامیری را از کجا ببینیم؟

سخنرانی ها قدیمی آقا میری در قالب پادکست هایی امروزه در اینترنت موجود هستند. امروزه او با گذشته اش تفاوت های زیادی کرده است و به طور کلی متن سخنرانی هایش تغییر کرده است. سخنرانی های حسن آقا میری جدید را می توانید در پیج اینستاگرام او ببینید. امروزه این چهره تمام سخنرانی های گذشته اش را مسخره و بیهوده می داند، او اعتقاد دارد که گذشت زمان سبب شده است که به گونه ای دیگر به مسائل حوزوی و دینی فکر کند.

آدرس پیج اینستاگرام حسن آقا میری چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام حسن آقا میری چیست؟

امروزه حسن آقا میری اینستا را پایگاه اصلی ویدیو ها و سخنرانی هایش با مردم قرار داده است. او به شدت در فضا مجازی و اپلیکیشن های محبوب آن فعال است. آقا میری در اینستاگرام بیش از ۳ میلیون نفر فالوور دارد که بیش تر این مخاطبان را جوانان و نوجوانان تشکیل داده اند. حسن آقا میری جلسه هفتگی درباره مسائل روز کشور و مسائل دینی را در پیج اینستاگرامش به صورت لایو در آخر هفته ها برگزار می کند و به برخی از پرسش های افرادی که در این لایو های هفتگی حضور دارند، پاسخ می دهد.

سایت حسن آقا میری چه نام دارد؟

شغل خانوادگی آقا میری فروش عسل و محصولات وابسته به آن است. آقا میری در بیو اینستاگرامش سایت عسل فروشی که دارند را نوشته است و هر از گاهی آن را تبلیغ می کند. سایت او فروش عسل بسیار خوبی دارد. گفته می شود که با توجه به فالوور های زیاد آقا میری در اینستاگرام، او توانسته است درآمد بسیار خوبی در این سال ها از فروش در سایتش به دست آورد.

حسن آقامیری یوتیوب

حسن آقامیری یوتیوب

برخلاف برنامه هایی مانند کلاب هاوس حسن آقا میری در یوتیوب و اینستاگرام به شدت فعال است. اکانت یوتیوب حسن آقا میری سابسکرایب های زیادی دارد و موافقان و مخالفان او، هر دو در این اکانت حضور دارند. آقا میری در این سال ها در یوتیوب هم لایو هایی داشت و به سوالات مردم از سراسر دنیا پاسخ داد. او مجموعه ای از سخنرانی هایش را در یوتیوب در قالب کلیپ هایی منتشر کرده است و قصد دارد تا افراد فارسی زبان زیادی از سراسر دنیا را با این سخنرانی ها مطلع سازد.

علت خلع لباس حسن آقا میری چه بود؟

در زمستان سال ۱۳۹۷، آقا میری برای همیشه به حکم خلع لباس روحانیت محکوم شد. به او در این پرونده اتهام های زیادی وارد شد که از آن می توان به تحریف در آموزه های دینی و ایجاد شک و شبهه درباره مسائل مهم دین اسلام را به شمار آورد. آقا میری در سخنرانی هایش در اواخر سال های روحانیت، شروع به مسخره کردن و غلط دانستن کلام خدا و احادیث معصومین کرده بود. سخنرانی های او مخالفان زیادی داشت و به آن نقد های زیادی می شد. مخالفان حسن آقا میری روز به روز در حال افزایش بودند، تا این که او برای همیشه از پوشیدن لباس مقدس روحانیت خلع شد.

لایو حسن آقا میری و احلام

لایو حسن آقا میری و احلام 

یکی از جنجالی ترین لایو های اینستاگرامی در این اواخر را می توان لایو حسن آقا میری و احلام دانست. مناظره حسن آقا میری یا یکی از دولت مردان در سال های گذشته به خوبی این نکته را نشان می داد که او از خوانندگان و حتی خوانندگان زیر زمینی همیشه حمایت می کند. او قبلا درباره یاس، خواننده زیر زمینی محبوب، صحبت کرده بود. لایو او با احلام، یکی از زنان خواننده معروف سبب شد واکنش های زیادی نسبت به این کار او صورت بگیرد.

عکس حسن آقامیری را از کجا ببینیم؟

برای دیدن تصاویر و سخنرانی های آقا میری راه های زیادی وجود دارد. یکی از این راه ها جستجو نام او در اینترنت است. با این کار می توانید به کلیپ هایی که از سخنرانی های او ضبط شده اند، دست پیدا کنید. حسن آقا میری تمام سخنرانی هایش را در پیج اینستاگرام و یوتیوبش نیز منتشر کرده است. با دنبال کردن آقا میری در این پلتفرم های اجتماعی نیز می توانید به تصاویر و ویدیو های جنجالی او دست پیدا کنید.

انحرافات حسن آقا میری

مخالفان آقا میری او را آخوند تلگرامی می نامند؛ چرا که این چهره در این سال ها نشان داده است که بیش تر از منبر و جایگاه روحانیت به فعالیت در برنامه های فضا مجازی علاقه دارد. بسیاری اعتقاد دارند که آقا میری در این سال ها از دین اسلام منحرف شده است و سخنرانی های او برای جوانان تبعات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. بسیاری از روحانیون و مقامات کشور او را به عنوان چهره ای غیر مذهبی می شناسند و به سخنرانی های او اهمیتی نمی دهند. آقا میری در این سال ها به کلام خدا و احادیث ائمه شبهات زیادی وارد کرده است و بسیاری از داستان های دینی زندگی پیامبران را به سخره می گیرد.

همسر حسن آقا میری کیست؟

آقا میری چند سالی است که ازدواج کرده است و تا به حال اجازه نداده است که اطلاعاتی درباره حریم خصوصیش در فضا مجازی منتشر شود. فرزندان او هانی و حلما نام دارند و آقا میری سعی می کند زمان زیادی را به آن ها اختصاص دهد. این چهره بار ها بیان کرده است که جایگاه خانواده بسیار والا و حساس است و باید به همسر و فرزندان توجه ویژه ای شود.

سوالات متداول

  1. جلسات هفتگی آقا میری در چه شبکه ای تشکیل می شوند؟

    حسن آقا میری جلسه هفتگی درباره مسائل روز کشور و مسائل دینی را در پیج اینستاگرامش به صورت لایو در آخر هفته ها برگزار می کند.

  2. سایت آقا میری در زمینه فروش چیست؟

    او سایت فروش عسل خود را در بیو پیج اینستاگرام خود معرفی کرده و فروش عسل بسیار خوبی دارد.

  3. حسن آقا میری در میان مخالفانش چه لقبی دارد؟

    مخالفان آقا میری او را آخوند تلگرامی می نامند.

  4. حسن آقا میری به کدام کشور مهاجرت کرده است؟

    شایعات زیادی در این سال ها برای او وجود داشت که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارد که هیچ گونه از آن ها صحت ندارد.

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *