صدف طاهریان کیست؟ | ماجرای مهاجرت و عکس های بی حجاب این بازیگر پر حاشیه

صدف طاهریان هنرپیشه سینما، تلویزیون، مجری و مدل ایرانی است. صدف فعالیت خود را از فیلم هیچ کجا و هیچ کس شروع کرد. او هم اکنون یکی از شاخ های اینستاگرام در ترکیه محسوب می شود.

صدف طاهریان کیست؟

صدف طاهریان کیست؟

از بیوگرافی صدف طاهریان می توان گفت که او هنرپیشه، مدل و مجری تلویزیون است. وی در ۳۰ تیر ۱۳۶۷ در رشت به دنیا آمد. او فعالیت خود را در عرصه هنر از سال ۱۳۹۰ شروع کرد، البته صدف طاهریان آنچنان شهرت پیدا نکرد و نقش اصلی فیلمی نبوده است، صدف در فیلم های سلام بر عشق، هیچ کجا هیچکس، پس کوچه های شمرون و عصر یخبندان بازی کرده است. او بعد از مهاجرت خود به ترکیه و کار مدلینگ روی آورد و صدف به عنوان مدل در شرکت های آرایشی، زیبایی و نگهداری و مراقبت از پوست همکاری می کند.

یکی از کار های بزرگ صدف در سال ۲۰۱۶ همکاری با شرکت واتسون که به عنوان بزرگ ترین فروشگاه زنجیره ای مراقبت های پوستی و آرایشی شناخته می شود همکاری داشت که تصاویر او در مجله های مد خارجی استفاده می شود. صدف طاهریان در آبان سال ۱۳۹۴ چند عکس بدون حجاب از خود منتشر کرد و کشف حجاب خود را حضور دیگران رساند.

عکس های جدید صدف طاهریان را در کجا ببینیم؟

عکس های او را می توان در همه شبکه های مجازی و پیج رسمی خودش مشاهده کرد و عکس هایی که صدف برای مدلینگ می گیرد را نیز می توان در مجله های خارجی دید. بیشتر کاربران مجازی عکس های صدف را در چنل و پیچ خود می گذارند و فن پیج او هستند.

آدرس پیج اینستاگرام صدف طاهریان چیست؟

صدف طاهریان اینستا با ایدی sadaftaheriann فعال است و او ۳ میلیون دنبال کننده دارد، صدف ۱۳۰۸ پست از خود در پیج اش منتشر کرده و این پست ها بازدید زیادی خورده است. او زندگی تجملاتی خود را در پیج خود نشان همگان می دهد و اکثر عکس های لب دریا و کنار کاخ های بسیار شیک و زیبا است.

یوتیوب صدف طاهریان

صدف صاهریان خود به طور خصوصی یوتیوب فعال ندارد ولی عکس ها و ویدئو های تبلیغات او در یوتیوب می توان تماشا کرد.

صدف در کلاب هاوس حضور دارد؟

کلاب هاوس صدف طاهریان نیز فعال نیست و صدف بیشتر کار های خود را با اینستاگرام انجام می دهد و پیگیر باقی سرویس های مجازی نمی شود.

صدف طاهریان در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

صدف طاهریان در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

صدف در زمان حضور در ایران در فیلم های سینمایی و تلویزیونی کمی حضور داشت که برخی از آن ها تله فیلم بودند. نام برخی از این فیلم ها، فیلم هیچ کجا هیچ کس در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی ابراهیم شیبانی با حضور صدف طاهریان ساخته شد و فیلم عصر یخبندان در سال ۱۳۹۳ به کارگردانی مصطفی کیایی، فیلم قرار بعدی همان جا در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی محسن توکلی و … فیلم های دیگری که صدف حضور داشت. صدق در عرصه هنر در ایران فعالیت زیادی داشت او به عنوان مجری تلویزیون نیز مدتی کار کرد ولی نتوانست پیشرفتی بکند در این حرفه، بنابراین این کار را هم رها کرد. صدف در فیلم تلویزیونی تلفن همراه به کارگردانی شهرام شاه حسینی نیز بود و این جا درخشید که باعث حضور او در فیلم های دیگر شد.که بیشترین مخاطبی که این فیلم ها داشت صدف طاهریان عصر یخبندان بود که مهتاب کرامتی عزیز نیز در آن حضور داشت.

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

حاشیه های زیادی برای این سلبریتی به وجود آمد که برخی از این حاشیه ها را بررسی می کنیم. بعضی می گویند که صدف به خاطر هر کاری که می کند جدا از حرفه مدلینگ او عکس های مستهجن زیادی را از خود منتشر کرده است که خیلی گویای حرفه مدلینگ نبوده و بیشتر جنبه مالی داشته است. صدف وقتی از ایران مهاجرت کرد گفت که، هیچوقت حجاب خود را بر نمی دارد و ادعای وطن دوستی و پاکدامنی کرد در حالی که فیلم شنای او وقتی کامل لخت بود در فضای مجازی منتشر شد. صدف طاهریان جزو نخستین زنانی بود که به کشور بیگانه مهاجرت کرد که خروج او با رابعه اسکویی تداخل داشت ولی صدف به خاطر ظاهر زیبایی که داشت توانست به شهرت در آن جا نیز برسد ولی رابعه اسکویی طرفداری زیادی پیدا نکرد و مجبور به بازگشت شد.

صدف در جایی گفته بود که قبل از مهاجرت به ترکیه فکر می کردم ترکیه فرق دارد ولی اشتباه می کردم همه جا عرصه سینما به همان اندازه پر از سوء استفاده است و هر جا که برای کار می رفتم پیشنهاد بی شرمانه می دادند. حاشیه دیگری که منتشر شد همه جا با تیتر تولد صدف طاهریان بسیار جنجال به پا کرد و تولدی که او برای خود در یک باغ مجلل گرفته بود بسیار سر زبان ها افتاد که این بازیگر از کجا درآمد دارد که این جشن را برای خود ترتیب داده است. حواشی دیگر برای این بازیگر را می توان از سرچ مردم دید صدف طاهریان در سریال زمانه، صدف طاهریان در سریال کیمیا، صدف طاهریان در سریال آمین که این بازیگر اصلا در این سریال ها حضور نداشته است.

صدف طاهریان و امیر تتلو

صدف طاهریان با امیر تتلو نیز رابطه داشته و عکس هایی از او و تتلو منتشر شد.حاشیه دیگری که تیتر شد خسرو معتضد و صدف طاهریان بود که خسرو معتضد درباره این مدلینگ اظهار نظر کرد بود و گفته بود: آن فریاد ها، آن قهقهه های بی مورد، آن از شدت خنده بی تاب شدن و به هر بهانه ای دست و پا های استخوانی را نشان دادن برای چه؟ آن همه غش و ریسه رفتن برای چه؟ خنده های زننده شما چقدر چندش آور است که این نظر صدف را به شدت ناراحت کرد.

آیا تا به حال مصاحبه ای با صدف طاهریان انجام شده است؟

او در چهارشنبه با سینا مصاحبه داشته است و دیگر مصاحبه های دیگر که در سال ۱۳۹۵ بود گفته است که، ۲۸ سال سن دارد و در دانشگاه تهران در رشته معماری تحصیل کرده است و از ۱۹ سالگی در کلاس های بازیگری شرکت کرده و بعد این که در ایران ممنوع کار شده با پیشنهاد های شبکه جم ایران را ترک کرده و به ترکیه آمده است، که ممنوع کاری او به خاطر منتشر کردن عکس های بی پرده و بدون حجاب بود. صدف گفته که با این که سه بار در کلاس های یادگیری ترکیه شرکت کرده هنوز زبان آن ها را یاد نگرفته است و اعتماد به نفس ندارد. مشخصات ظاهری صدف طاهریان بسیار توجه همگان را جلب کرده است، قد بلند و اندام تراشیده نگاه هر انسانی را جلب می کند و او همه این استانداردهای زیبایی را دارد.

صدف طاهریان و رامین رضاییان چه رابطه ای با هم دارند؟

صدف طاهریان در برنامه سینا ولی الله

این مدلینگ در برنامه چهارشنبه با سینا که مجری آن سینا ولی الله است حضور داشت، این برنامه بسیار طنز و پر از کنایه به کشور ایران است. سینا ولی الله در ایران مجری بود و به دلیل تعرض به یکی از همکار های خود اخراج شد و از طرف شبکه pmc به او پیشنهاد کار شد سینا قبول کرد و به ترکیه مهاجرت کرد که در آن جا هم پرونده های زیادی دارد. صدف در این برنامه لباس عروس پوشیده بود که برای طنز ماجرا بود و اگر ویدئو های منتشر شده از این قسمت برنامه را ببینید متوجه ماجرا می شوید. صدف در ابن برنامه گفت که از زندگی خود راضی است و اکنون در استانبول زندگی می کند. سینا در یه سوالی از او پرسید که چگونه آنقدر بی نقص است آیا عمل زیبایی داشته؟ صدف جواب که همه این زیبایی ها مادرزادی است و از مادرش به او رسیده و تنها کاری که برای زیبایی خود انجام می دهد روتین پوست است.

صدف طاهریان و رامین رضاییان چه رابطه ای با هم دارند؟

صدف طاهریان با رامین رضاییان که بازیکن فوتبال ایرانی است و ۳۱ سال سن دارد در رابطه بوده است و این رابطه از فضای مجازی شروع شد که رامین رضاییان به صدف در اینستا دایرکت داد و درخواست ملاقات حضوری را کرد. صدف قبول کرد و آن ها هم دیگر را در استانبول دیدند، این رابطه زیاد طولی نکشید ولی صدف بار ها از خود و رامین استوری گذاشت و به همه اعلام کرد که با او در رابطه است. رابطه آن ها پس از حدود ۵ ماه پایان یافت و از هم جدا شدند علت جدایی صدف و رامین مشخص نشد و آن ها نیز چیزی نگفتند. ولی کاربر های ایسنتا معتقد بودند که به خاطر کار صدف بوده و صدف علت این جدایی بوده است.

همسر این بازیگر کیست؟

صدف طاهریان اوایل با یک پسر ثروتمند ترکیه ای بوده که گفته بود در رابطه ام ولی مجرد هستم. به تازگی صدف با انتشار پستی در اینستاگرام خبر ازدواج خود را اعلام کرد. که بعد از یک مدت پست خود را پاک کرد، هنوز هم خبر واضحی از ازدواج صدف طاهریان منتشر نشده است.

درآمد صدف از کجاست؟

صدف طاهریان درآمد خود را از مدلینگ و تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی یک شرکت معروف در استانبول به دست می آورد. صدف در کنار این کار ها اسپانسر برخی شرکت ها نیز است که با برهنه شدن و تبلیغ شراب پولی به دست می آورد.

سوالات متداول

  1. صدف طاهریان دارای بیماری سرطان است؟

    صدف در صحت و سلامت زندگی می کند.

  2. صدف طاهریان متولد چه سالی است؟

    او متولد ۳۰ تیر ۱۳۶۷ است.

  3. صدف طاهریان در عرصه مدلینگ فعال است؟

    صدف در استانبول در عرصه مدلینگ فعال است.

  4. آیا صدف طاهریان متاهل است؟

    صدف طاهریان در رابطه است ولی مجرد است.

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *