برنامه بازی های کنفرانس شرق nba در سال ۲۰۲۲ + راهنمای شرط بندی

کنفرانس شرق nba اتحادیه ملی بسکتبال آمریکاست که از ۳ بخش پنج تیمی تشکیل شده است، یعنی دارای ۱۵ تیم است. تاسیس این لیگ در سال ۱۹۸۹ شکل گرفته است. آخرین قهرمانی این کنفرانس متعلق به میلواکی باکس که اولین عنوان خود را کسب کرده است تعلق دارد. همچنین بیشترین قهرمانی این لیگ به بوستون سلتیکس که ۲۱ عنوان قهرمانی را تا کنون کسب کرده است تعلق دارد.

تیم های کنفرانس شرق nba کدامند؟

تیم های کنفرانس شرق nba کدامند؟

در این تاپیک قصد داریم به معرفی تیم های nba خاضر در این کنفرانس بپردازیم.

سونتی سیکسرز تیم کنفرانس شرق nba

نام کامل این تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز است این تیم یکی از یکی از تیم های اتحادیه ملی بسکتبال ان بی ای آمریکاست که در بخش آتلانتیک کنفرانس شرق فعالیت دارد؛ سالن سرپوشیده این تیم ولز فارگو سنتر نام دارد. این سالن در شهر فیلادلفیا از ایالت پنسیلوانیا قرار دارد. این تیم در سال ۱۹۴۶ تاسیس شده است، سرمربی این تیم داک ریورز و مالک این تیم جاشوا هریس نام دارد. این تیم در سال های (۱۹۵۵، ۱۹۶۷، ۱۹۸۳) قهرمانی کسب کرده است.

میامی هیت

یکی از تیم های اتحادیه ملی بسکتبال ان بی ای آمریکاست که در بخش جنوب شرق فعالیت دارد این تیم در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده است. این تیم در سالن سر پوشیده امریکن ایرلاینز آریانادر شهر میامی از ایالت فلوریدا فعالیت می کند. سرمربی این تیم اریک اسپولسترا و مالک این تیم میکی اریسون نام دارند.

شیکاگو بولز

یکی از تیم های اتحادیه ملی بسکتبال ان بی ای آمریکاست که در بخش مرکزی فعالیت دارد این تیم در سال ۱۹۶۶ تاسیس شده است. این تیم در سالن سر پوشیده یونایتد سنتر در شهر شیکاگو از ایالت ایلینوی قرار دارد. سرمربی این تیم فرد هویبرگ و مالک این تیم جری رینسدورف نام دارد، این تیم در سال های (۱۹۹۱, ۱۹۹۲, ۱۹۹۳, ۱۹۹۶, ۱۹۹۷, ۱۹۹۸) قهرمانی کسب کرد.

واشنگتن ویزاردز

یکی از تیم های اتحادیه ملی بسکتبال ان بی ای آمریکاست که در بخش شمال شرقی فعالیت می کنند. این تیم در سال ۱۹۶۱ تاسیس شده است و این تیم در سالن سرپوشیده کپیتال وان آرنا در واشنگتن دی سی فعالیت می کند. سرمربی این تیم اسکوت بروکس نام دارد این تیم در سال ۱۹۷۸ به قهرمانی دست یافت.

بروکلین نتس تیم کنفرانس شرق nba

کلیولند کاوالیرز

یکی از تیم های اتحادیه ملی بسکتبال ان بی ای آمریکاست که در بخش کنفرانس شرق فعال است. این تیم در سال ۱۹۷۰ تاسیس شده است و اعضا این تیم در سالن سرپوشیده کویکن لونز آرنا واقع در شهر کلیولند از ایالت اوهایو تمرین می کنند. مدیر کل این تیم کوبی آلتمن و سرمربی این تیم تایرن لو نام دارند، این تیم در سال ۲۰۱۶ عنوان قهرمانی کسب کرد.

بروکلین نتس تیم کنفرانس شرق nba

یکی از تیم های اتحادیه ملی بسکتبال ان بی ای آمریکاست که در بخش آتلانتیک فعالیت می کند، این تیم در سال ۱۹۶۷ تاسیس شده است امروزه اعضا این تیم در سالن سرپوشیده بارکلیز سنتر واقع در شهر نیو جرزی به تمرین می پردازند. مالک این تیم میخائیل پروخوروف می باشد، این تیم در سال های ۱۹۷۴و ۱۹۷۶ به قهرمانی رسید.

نیویورک نیکس

نیویورک نیکس نیز یکی از تیم های اتحادیه ملی بسکتبال nba آمریکا در بخش آتلانتیک است این تیم در سال ۱۹۴۶ تاسیس شده است. اعضای این تیم در سالن سرپوشیده مدیسن اسکوئر گاردن در شهر نیویورک فعالیت می کنند. رئیس این تیم فیل جکسون، سرمربی جف هورناسک نام دارند، این تیم دو مرتبه در سال های ۱۹۷۰ و ۱۹۷۳ قهرمان شده است.

تورنتو رپترز

تورنتو رپترز یکی از تیم های اتحادیه ملی بسکتبال nba است که در بخش آتلانتیک فعال است این تیم در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده است و در سالن سر پوشیده اسکاتی بنک آرنا در شهر تورنتو در کشور آلمان تمرین می کنند و فعالیت دارند. رئیس ماسای اوجیری، مدیر کل بابی وبستر، سرمربی نیک نرس نام دارند این تیم در سال ۲۰۱۹ موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

شارلوت هورنتس

این تیم نیز یکی از تیم های حاضر در اتحادیه ملی بسکتبال آمریکاست که در بخش جنوب شرق فعال است و در شهر شارلوت واقع در ایالت کارولینای شمالی قرار دارد. این تیم در ورزشگاه خانه ای به نام اسپکتروم سنتر تمرین می کنند، سال تاسیس این تیم ۱۹۸۸ می باشد مالک این تیم مایکل جردن، مدیر اصلی مایکل کوپچک و سرمربی جیمز بوریگو نام دارند‌.

میلواکی باکس

میلواکی باکس نیز یکی از تیم‌های حاضر در اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا است که در بخش مرکزی فعال است این تیم در شهر میلواکی از ایالت ویسکانسین واقع است. این تیم در سال ۱۹۶۸ تاسیس شده است سالن سر پوشیده این تیم فیسرو فروم نام دارد، سرمربی این تیم مایک بودن هولزر و مدیریتش با کل جان هورست است؛ این تیم دو عنوان قهرمانی دارد که در سال های ۲۰۲۱ و ۱۹۷۱ رخ داده است.

بوستون سلتیکس

یکی از مشهور ترین تیم های کنفرانس شرق بسکتبال nba می باشد که درشهر بوستون از ایالت ماسا چوست قرار دارد. این تیم در سال ۱۹۴۶ تاسیس شده است و در بخش آتلانتیک فعال است, سالن سرپوشیده تی دی گاردن متعلق به این تیم است قهرمانی های زیادی این تیم کسب کرده است که در سال های (۱۹۵۷، ۱۹۵۹، ۱۹۶۰، ۱۹۶۱، ۱۹۶۲، ۱۹۶۳، ۱۹۶۴، ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۶۸، ۱۹۶۹، ۱۹۷۴، ۱۹۷۶، ۱۹۸۱، ۱۹۸۴، ۱۹۸۶، ۲۰۰۸) رخ داده است.

آتلانتا هاوکس

آتلانتا هاوکس

یکی از گروه های عضو کنفرانس شرقی nba آمریکا می باشد که در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و در بخش جنوب شرق فعالیت دارد. این تیم در آتلانتا و در ایالت جورجیا قرار دارد، این تیم در ورزشگاه خانه فیلیپس آرنا فعالیت می کند. مالک این تیم آتلانتا اسپیریت، مدیر اصلی ریک ساند و سرمربی این تیم مایک بودنهاوزر نام دارد؛ این تیم در سال ۱۹۵۸ موفق به کسب یک عنوان قهرمانی شد.

ایندیانا پیسرز

ایندیانا پیسرز یکی از تیم های عضو کنفرانس شرقی ان بی ای می باشد که در سال ۱۹۶۷ تاسیس شده است. این تیم در ورزشگاه خانه بنکرز لایف فیلدهاوس تمرین می کنند که در شهر ایندیاناپولیس واقع در ایندیانا قرار دارد و فعالیت می کند. مالک این تیم هربرت سایمون وسرمربیاش نت مک میلان می باشد. این تیم در سه مرحله به عنوان قهرمانی رسید که در سالهای ۱۹۷۰, ۱۹۷۲, ۱۹۷۳ اتفاق افتاد.

اورلندو مجیک

اولندو مجیک یکی از پانزده تیم عضو کنفرانس شرق آمریکا به حساب می آید که در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و اعضای این فیلم در سالن سرپوشیده ام وی سنتر فعالیت می کنند. این تیم در شهر اورلندو و در ایالت فلوریدا فعالیت می کند. مالک این تیم ریچارد دوس و سرمربی اش فرانک ووگل می باشند، این تیم تا کنون در لیگ قهرمانی کسب نکرده است.

دیترویت پیستونز تیم کنفرانس شرق nba

دیترویت پیستونز همچنین یکی از پانزده تیم عضو کنفرانس شرق آمریکا محسوب می شود که در قسمت مرکزی فعالیت دارد، این تیم در سال ۱۹۴۱ تاسیس شده است و جز قدیمی ترین تیم ها است. اعضا این تیم در سالن سرپوشیده لیتل سیترز آرنا فعالیت می کنند. این تیم در شهر دیترویت از ایالت میشیگان فعالیت می کند. سرمربی این تیم دوان کاسی و مالک این تیم تام گورس نام دارند، تا کنون موفق به کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ در سال های (۱۹۸۹, ۱۹۹۰, ۲۰۰۴) شده اند.

بازیکنان برتر در کنفرانس شرق nba چه افرادی می باشند؟

کدام تیم در کنفرانس شرق nba پرآوازه تر است؟

تیم بوستون سلتیکس با کسب بیست و یک عنوان قهرمانی در لیگ به پرآوازه ترین و مشهور ترین تیم در لیگ مشهور شده است، این تیم در اکثر بازی ها موفق به قهرمانی می شود.

بازیکنان برتر در کنفرانس شرق nba چه افرادی می باشند؟

در این قسمت به معرفی معروف ترین بازیکنان بسکتبال کنفرانس شرق ان بی ای می پردازیم.

کوین دورنت

یکی از بازکنان خوب بسکتبال است که بهترین فوروارد و امتیازگیری را دارد، در سال ۲۰۰۷ وارد ان بی ای شد، او در حال حاضر بازیکن تیم بروکلین نتس می باشد.

یانیس آنته توکومپو

یانیس آنته توکومپو بازیکنی است که در سه چهار سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. اصلیت نیجریه‌ ای دارد و سال ۲۰۱۳ وارد ان بی ای شده است اکنون یکی از بازیکنان تیم میلواکی باس می باشد.

کوای لنرد

کوای لنرد یکی از خاص ترین بازیکنان nba به حساب می آید او در همین سال های اخیر به تیم تورنتو رپترز رفت و در آنجا پیشرفت چشمگیری داشت.

تفاوت کنفرانس شرق و غرب چیست؟

تفاوت کنفرانس شرق و غرب nba در محل جغرافیای این تیم ها است یعنی تیم‌ هایی که در شرق کشور قرار دارند کنفرانس شب nba و تیم هایی که در غرب کشور قرار دارند کنفرانس غرب nba نام گذاری می شوند.

جدول کنفرانس شرق

شما می توانید با سرچ کردن کلید واژه جدول کنفرانس شرق ‏nba در مرورگر تلفن همراه و یا سیستم خود این جدول را مشاهده نمایید.

کنفرانس شرق nba چه ویژگی هایی دارد؟

مسابقه در بین ۱۵ تیم شرقی انجام می گیرد که در نهایت برنده با برنده مسابقات کنفرانس غربی مسابقه‌ ای می دهد و در نهایت برنده نهایی اعلام می‌شود.

کنفرانس شرق nba قوی تر است یا کنفرانس غرب nba؟

کنفرانس غرب nba نسبت به کنفرانس شرق قوی تر است و تاکنون قهرمانی های زیادی را را به دست آورده است و در میانگینی که بین این دو کنفرانس گرفته شد معلوم شد کنفرانس غرب ‏nba قهرمانی بیشتری کسب کرده و قوی تر است.

آخرین قهرمانی کنفرانس شرق nba مربوط به کدام تیم بود؟

آخرین قهرمانی کنفرانس شرق nba مربوط به تیم میلواکی باکس می باشد این تیم در این مسابقه توانست اولین عنوان قهرمانی خود را کسب کند.

کنفرانس شرق nba چه ویژگی هایی دارد؟

سوالات متداول

  1. کنفرانس شرق nba یعنی چه؟

    کنفرانس شرق nba اتحادیه ملی بسکتبال آمریکاست که از ۳ بخش پنج تیمی تشکیل شده است، یعنی دارای ۱۵ تیم است، تاسیس این لیگ در سال ۱۹۸۹ شکل گرفته است.

  2. بیشترین قهرمانی توسط کدام گروه از کنفرانس شرق nba کسب شد؟

    بوستون سلتیکس بیشترین عنوان را تا کنون برای کنفرانس شرق کسب کرده است، این تیم ۲۱ عنوان را کسب کرده است.

  3. آخرین عنوان قهرمانی توسط چه گروهی از کنفرانس nba کسب شد؟

    تیم میلواکی باکس برنده آخرین عنوان قهرمانی است که تا کنون تیم کنفرانس شرق کسب کرده است.

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *