اسامی والیبالیست های ایرانی 2022 + بیوگرافی و عکس

والیبالیست های ایرانی در تیم ملی والیبال مردان ایران که برای شرط بندی والیبال باید آن ها را تا حدودی بشناسید را در ادامه مورد بررسی قرار داده ایم. تیم ملی والیبال مردان ایران در رده دوازدهم رده بندی اف آی وی قرار گرفته است. والیبال ایران که والیبالیست های ایرانی در آن بازی می‌ کنند در حال حاضر جزو برترین تیم‌ های آسیا و یکی از قدرت‌ های برتر جهانی به شمار می رود؛ تا کنون چهار عنوان قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا، دو طلا در بازی‌ های آسیایی و یک مقام چهارمی در لیگ جهانی و یک مقام ششمی در قهرمانی جهان به دست آورده است.

بهترین والیبالیست های مرد ایرانی چه افرادی هستند؟

بهترین والیبالیست های مرد ایرانی چه افرادی هستند؟

والیبالیست های زیادی در تیم ملی والیبال ایران حضور دارند که از این بازیکنان می توان به میلاد عبادی پور، رضا عابدینی، علی اصغر مجرد، اسماعیل مسافر، محمدرضا حضرت پور، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، میثم صالحی، ابوالفضل قلی پور، بردیا سعادت و امین اسماعیلی نژاد اشاره کرد. که در بین این والیبالیست ها بازیکنان پر افتخار و محبوبی هم حضور دارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

سعید معروف از والیبالیست های ایرانی

میر سعید معروف لکرانی معروف به سعید معروف از بازیکنان محبوب تیم ملی والیبال ایران می باشد. او در تاریخ ۲۸ مهر سال ۱۳۶۴ در ارومیه متولد شد. در تیم ملی در پست پاسور بازی می‌ کند و فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می باشد.

جواد کریمی

جواد کریمی یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در تاریخ ۱۰ اسفند سال ۱۳۷۶ در شهر نکا استان مازندران به دنیا آمد. او در پست پاسور بازی می‌ کند و هم اکنون بازیکن باشگاه والیبال نو لیکو ما زک بلژیک می باشد. او در تیم کاله مازندران هم بازی کرده است.

علی رمضانی

علی رمضانی در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۷۷ در رشت به دنیا آمد و در حال حاضر در تیم سفیر گیلان در پست پاسور با شماره ۱۳ بازی می کند. قد علی رمضانی ۲۰۰ سانتی متر و وزن او ۹۵ کیلو گرم است.

امیر غفور از والیبالیست های ایرانی

امیر غفور در تاریخ ۱۶ خرداد سال ۱۳۷۰ در کاشان به دنیا آمد. او در تیم ملی والیبال مردان ایران و باشگاه والیبال سپاهان اصفهان بازی می‌ کند و با لقب امپراطور شناخته می شود و در مسابقات پشت‌ خط‌ زن می باشد. در حال حاضر در باشگاه والیبال سپاهان اصفهان بازی می کند.

صابر کاظمی

صابر کاظمی در سه ده سال ۱۳۷۷ در شهر گرگان متولد شد. هم اکنون در باشگاه فولاد سیرجان با شماره ۱۱ بازی می‌‌ کند. بازی در تیم ملی ایران توانست افتخارات و جوایز زیادی را کسب کند؛ که از جمله این اتفاقات افتخارات می ‌توان به مدال طلای بازی‌ های آسیایی در سال ۲۰۱۸ و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ اشاره کرد . او همچنین در بازی های المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته است.

امیر غفور از والیبالیست های ایرانی

پوریا یلی

پوریا یلی در تاریخ ۱ بهمن سال ۱۳۷۷ در شهر قوچان به دنیا آمد و او برای باشگاه شهرداری ارومیه و تیم ملی والیبال مردان ایران بازی می کند. در مسابقات والیبال پست پشت خط زن را دارد و در باشگاه شهرداری ارومیه در شماره بیست بازی می کند.

بردیا سعادت از والیبالیست های ایرانی

بردیا سعادت در تاریخ ۲۱ مرداد سال ۱۳۸۱ در ارومیه متولد شد. او در باشگاه والیبال تاپ والی لاتینا در سری آ ایتالیا و تیم ملی والیبال مردان ایران با شماره ۲۳ بازی می کند. مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۸ در شهر تبریز موفق به کسب مدال برنز شد. در این مسابقات به عنوان بهترین پشت خط زن منتخب شد و همچنین یکی از اعضای تیم ملی زیر ۲۱ سال ایران در سال ۲۰۱۹ بود که توانست در بحرین قهرمان جهان شود. بردیا سعادت به نمایندگی از تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان در سال ۲۰۱۹ توانست مدال طلا را کسب کند.

میلاد عبادی پور

میلاد عبادی پور قره حسنلو در تاریخ ۲۵ مهر سال ۱۳۷۲ در ارومیه متولد شد. او در مسابقات والیبال در پست دریافت کننده قدرتی بازی می کند و عضو تیم ملی والیبال ایران و باشگاه والیبال اسکرا بلچاتوف می باشد.

پوریا فیاضی

پوریا فیاضی در تاریخ ۲۲ دی سال ۱۳۷۱ در هشترود استان ارومیه به دنیا آمد. او در مسابقات والیبال در پست دریافت کننده قدرتی بازی می کند و هم اکنون از بازیکنان باشگاه شهرداری ارومیه می باشد. جالب است بدانید یکی از پدیده های والیبال ایران در دهه ۹۰ شناخته شد.

امیر حسین اسفندیار

امیرحسین اسفندیار در تاریخ ۴ بهمن سال ۱۳۷۷ در آمل به دنیا آمد. او در مسابقات والیبال در پست قدرتی زن بازی می کند و هم اکنون در باشگاه مولی کومازک با شماره ۱۲ فعالیت می کند. از سال ۲۰۱۹ به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال مردان جهان منتخب شد و در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ و قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۹ عضو تیم ملی بود.

جواد معنوی نژاد از والیبالیست های ایرانی

جواد معنوی نژاد در تاریخ ۶ آذر سال ۱۳۷۴ در شهر اصفهان متولد شد. او در مسابقات والیبال در پست دریافت کننده قدرتی زن با شماره ۱۴ بازی می کند و تا کنون عضو تیم های زیادی بوده است.

محمد موسوی

محمد موسوی در تاریخ ۳۱ مرداد سال ۱۳۶۶ در شهر دزفول متولد شد. در بازی های والیبال در پست مدافع و سرعتی زن بازی می کند. او بازی در تیم ملی ایران توانسته مدال‌ های زیادی را کسب کند.

علی اصغر مجرد

علی اصغر مجرد

علی اصغر مجرد در تاریخ ۸ آبان سال ۱۳۷۶ در بجنورد متولد شد. او که هم اکنون در باشگاه والیبال شهرداری ارومیه بازی می کند و در پست مدافع میانی فعالیت می کند. قهرمانی های او می توان به کسب مدال طلای قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال آسیا در سال ۲۰۱۴، کسب مدال طلای قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد.

مهدی مرندی

مهدی مرندی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در قزوین به دنیا آمد. او در پست لیبرو باشگاه سپاهان اصفهان بازی می کند و با نام مستعار سیامک شناخته می شود و همچنین در مسابقات انتخابی المپیک تابستانی ۲۰۱۶ به عنوان لیبروی عملکرد درخشانی را از خود نشان داد. او یکی از والیبالیست های خوب ایرانی می باشد.

فرهاد قائمی

فرهاد قائمی در تاریخ ۶ شهریور سال ۱۳۶۸ در گنبدکاووس به دنیا آمد و در پست دریافت کننده قدرتی دست چپ باشگاه والیبال سپاهان اصفهان بازی می کند. از مدال ها و افتخارات او می ‌توان به کسب مدال طلای بازی‌ های آسیایی در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹ اشاره کرد. همچنین او جزو تیم ملی مردان والیبال ایران است.

عادل غلامی

عادل غلامی عادل غلامی در تاریخ ۲۰ بهمن سال ۱۳۶۴ در شهر آمل به دنیا آمد. او در پست دفاع وسط سرعتی زن باشگاه تیم کاله آمل بازی می‌کند. او با سمیرا نایبی ازدواج کرده است و ثمره ازدواج شان یک فرزند پسر به نام آریو است. او تواسته است در تیم ملی والیبال ایران افتخار های زیادی را کسب کند.

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال مردان ایران 2021

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال مردان ایران ۲۰۲۱

طبق اعلام سرمربی تیم ملی والیبال ایران بازیکنان تیم ملی والیبال ایران انتخاب شدند و اسامی ۱۴ بازیکن به شرح زیر است. میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی، صابر کاظمی، علی اصغر مجرد، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور، میثم صالحی، اسماعیل مسافر، علی رمضانی، امین اسماعیل نژاد، رضا بهدینی، مهدی جم و ابوالفضل قلی پور قرار است به عنوان ملی پوشان تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی مردان آسیا شرکت کنند.

عکس تیم ملی والیبال مردان ایران

عکس تیم ملی والیبال مردان ایران در تمامی سایت های معتبر و همچنین وبلاگ های مختلف موجود است و شما می توانید با جستجوی همین عنوان عکس های تیم ملی ایران را در مسابقات ببینید.

والیبالیست های مرد ایرانی با چه محدودیت هایی مواجه هستند؟

تیم ملی والیبال ایران بهترین تیم ورزشی بعد از انقلاب ایران در ۴۰ سال گذشته است و در سال ‌های اخیر توانستی به یکی از قدرت ‌های ثابت والیبال جهانی تبدیل شود. مسائل و مشکلات زیادی بر سر راه والیبالیست ‌های ایرانی تیم ملی ایران می باشد از این موانع و مشکلات می توان به اعزام به مسابقات بین المللی و مشکلات مالی و مدیریتی اشاره کرد.

برای مثال والیبال مردان ایران چون این تیم بهتر از سایرین نتیجه می‌گیرد اعزام آن ها با مشکل انجام می ‌شوند. اما هیچ وقت حقوق و پاداش والیبالیست ها سر وقت پرداخت نمی شود؛ که بخشی از این مشکلات به خاطر تحریم‌ های آمریکاست و درآمدهایی که تیم ملی والیبال ایران از حضور در مسابقات بین المللی و دست می آورند قابل دسترسی برای آن ها نمی ‌باشد. علاوه بر این مشکلات مالی ورود تیم ملی ایران به آمریکا هم کار راحتی نیست.

عکس والیبالیست های مرد ایرانی را در کجا ببینیم؟

شما می توانید عکس والیبالیست های مرد را به جستجوی عناوینی مانند والیبال مردان جهان، بازی والیبال ایران، اسامی تیم ملی والیبال مردان، والیبال ایران امروز، محمد طاهر وادی، اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران با شماره پیراهن، جدول تیم ملی والیبال ایران، اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران ۲۰۲۰ ، بازی های تیم ملی والیبال ایران، والیبال ایران ژاپن، تیم ملی والیبال جوانان ایران، عکس های آن ها را در اندازه های مختلف می بینید همچنین می توانید با تهیه مجلات ورزشی عکس های بازیکنان تیم ملی را مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام والیبالیست های مرد ایرانی را از کجا پیدا کنیم؟

آدرس پیج اینستاگرام والیبالیست های مرد ایرانی را از کجا پیدا کنیم؟

والیبالیست های مرد ایرانی در اینستاگرام و صفحه های شخصی خود فعال هستند و شما می توانید با مراجعه به اکانت شخصی آن ها در اینستاگرام آن ها را دنبال کنید. برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام آن ها می توانید آدرس پیج آن ها را جستجو کنید و از اخبار آن ها با خبر شوید.

ترکیب تیم ملی مردان ایران در رقابت‌ های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ چگونه بود؟

به گزارش خبرگزاری ها تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۰ ۱۲ نفری را معرفی کردند؛ که شامل میلاد عبادی پور، سعید معروف، محمد موسوی، علی اصغر مجرد، جواد کریمی، امیر غفور، میثم صالحی، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، مهدی مرندی، آرمان صالحی و مسعود غلامی می شود.

تیم ملی والیبال مردان ایران در چه مسابقاتی می توانند شرکت کنند؟

تیم ملی والیبال مردان ایران در مسابقاتی همچون بازی های المپیک قهرمانی جهان در سال های مختلف، بازی های جام جهانی، بازی های جام بزرگ قهرمانان جهان، بازی های لیگ جهانی بازی های لیگ ملت ها، بازی های قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و بازی های جام کنفدراسیون آسیا می توانند شرکت کنند.

سوالات متداول

  1. از چه سالی والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد؟

    در سال ۱۳۳۶ والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد.

  2. اولین رئیس فدراسیون والیبال که بود؟

    امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

  3. آیا سعید معروف از والیبالیست های ایرانی خوب ایرانی است؟

    بله، سعید معروف در تاریخ ۲۸ مهر سال ۱۳۶۴ در ارومیه متولد شد. او یکی از بهترین والیبالیست های ایرانی می باشد.

  4. تیم ملی والیبال مردان ایران در رده اف آی وی بی در رده چندم قرار دارند؟

    تیم ملی والیبال مردان ایران در رده دوازدهم رده‌ بندی اف آی وی بی قرار گرفته است.

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *