مهدیس حسینی کیست؟ لیست روابط پنهان این سلبریتی

مهدیس حسینی با نام شناسنامه ای مهدیس سادات حسینی یکی از بلاگرهای جوان ایرانی می باشد که چند سالی است در پلتفرم اینستاگرام به فعالیت پرداخته است. او با این که ۱۹ سال سن دارد اما در فضاهای مجازی گوناگونی مانند اینستاگرام و تیک تاک و یوتیوب هوادارن بسیاری را از آن خود کرده است.

در حال حاضر اکثر افرادی که دهه هفتادی و دهه هشتادی هستند این بلاگر را می شناسند و او را در فضای مجازی اینستاگرام دنبال می کنند. در ادامه به بیوگرافی مهدیس حسینی می پردازیم. 

مهدیس حسینی کیست؟

مهدیس حسینی کیست؟

تاریخ تولد مهدیس حسینی هشتم دی ماه سال ۱۳۸۱ می باشد و بهتر است بگوییم او ۱۹ سال دارد. وی با این سن کم توانسته جایگاه بسیار خوبی را از آن خود کند و در بین مردم شناخته شود. این بلاگر یک خواهر بزرگتر دارد که در ایران زندگی خود را سپری می کند.

این بلاگر در گذشته مشهد زندگی می کرد و اصلا دوست نداشت که شهرت داشته باشد و بر سر زبان ها بیافتد اما او به سرعت به یکی از شاخ های مجازی تبدیل شد. این ورزشکار از آن جایی علاقه بسیاری به ورزش دارد از کودکی در رشته اسکیت فعالیت می کرد و تا نوجوانی این ورزش را دنبال کرد.

از زمانی که مهدیس به کشور ترکیه مهاجرت کرد این ورزش را ادامه نداد. او کاملا اتفاقی وارد حیطه اینفلوئنسری شد و در این حیطه فعالیت دارد. این بلاگر از قد بلند و چهره زیبایی برخوردار است. زمانی که او اولین کلیپش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت افراد بسیاری به سمت او جذب شدند. مهدیس و نیکا از دوستان صمیمی هم هستند که در شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام و یوتیوب به فعالیت می پردازند.

این دو نفر ویدئوهایی را باهم برای هواداران به اشتراک می گذارند که هر کدام لایک و کامنت بسیاری را از آن خود کرده است. آن ها یک گروه ۱۵ نفره بودند و کلیپ های زیادی ساختند و توانستند این گروه بسیار جوان بدون کمک افراد سرشناس خود را در اینستاگرام به دیگران معرفی کنند و در دل نوجوانان دهه هشتاد جای باز کنند.

عکس های مهدیس حسینی را در کجا ببینیم؟

یکی از آسان ترین راه ها برای دیدن عکس های این دختر محبوب مراجعه به اینستاگرامش است. مهدیس در اینستاگرام بی نهایت فعالیت دارد زیرا اینستاگرام برای او یک منبع درآمد است و از این راه کسب درآمد می کند. هر چقدر در اینستاگرام فعالیت کند افراد زیادی او را خواهند شناخت و به محبوبیتش افزوده می شود و به همان می تواند درآمدی کسب کند. امروزه عکس های زیادی از مهدیس منتشر شده که این عکس ها ممکن است تکی یا با دوستان صمیمی اش مانند نیکا و دیانا باشد. با مشاهده تگ لیست روی فیلم های مهدیس به پیج های اینستاگرامی دوستانش همچون نیکا و دیانا می توانید دسترسی داشته باشید و این نسل جوان را دنبال کنید.

راه بعدی برای دیدن تصاویر مهدیس حسینی مراجعه به سایت های اینترنتی است. در قسمت سرچ نام مهدیس حسینی را وارد کرده و در کنار بیوگرافی کامل از زندگی او می توانید عکس های او را در ایران و ترکیه تماشا کنید.

مهدیس امروزه بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد و به یکی از چهره های معروف و محبوب تبدیل شده و نوجوانان بسیاری او را دوست دارند. سایت ها هم به دلیل شهرت زیادش زندگی او را مورد توجه قرار داده اند و مطالب زیادی از او منتشر کرده اند.

آدرس پیج اینستاگرام مهدیس حسینی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام مهدیس حسینی چیست؟

مهدیس حسینی اینستاگرام را مکانی برای به دست آوردن شهرت زیاد و کسب درآمد بسیار در نظر گرفته است.می توانید با جستجو کردن lo.mahdis به پیج اینستاگرامی پر طرفردار او دست پیدا کرد و او را دنبال کنید.

مهدیس در حال حاضر بیش از یک میلیون فالوور دارد. تعداد زیاد فالوور های او تنها نشان دهنده این است که او شهرت زیادی دارد و نوجوانان و جوانان او را بسیار می شناسند و او را دوست دارند. مهدیس یک پیج دوم با این آدرس lo.mahdiis نیز دارد. در این پیج دوم مهدیس بیشتر ویدیو و دابسمش هایش را قرار می دهد. دابسمش های مهدیس بیشتر به صورت تکی است که در بعضی از آن ها دوستانش مانند نیکا و دیانا دیده می شوند. مهدیس با انتشار دابسمش ها و این کلیپ ها طرفداران خود را به وجد آورد و بیش از پیش به فالووران خود افزود.

مهدیس حسینی به دلیل حجم انبوهی از تبلیغات ها تصمیم گرفت تا پیج سوم خود را برای کارهای تبلیغاتی خود تاسیس کند. پیج سفاش تبلیغات وی lomahdis_ad نام دارد و برای این پیج ادمین جداگانه ای به صورت تمام وقت قرار داده است تا در هر ساعت از شبانه روز به پیج ها و درخواست های کاری پاسخ دهد.گفته شده است تعرفه های تبلیغات این جوان مشهور بسیار بالا بوده و او برای تبلیغ یا پست و استوری هایش مبلغ های بالای ۱۰میلیون را درخواست دارد.

مهدیس حسینی در ترکیه زندگی می کند؟

مهدیس حسینی در ترکیه زندگی می کند؟

مهدیس حسینی زاده ایران بوده و در این سال های اخیر تصمیم به مهاجرت به ترکیه را گرفت زیرا دوستان او مانند نیکا فلاحی به ترکیه رفتند. آن ها در آن کشور بدون محدودیت به فعالیت خود مشتاقانه ادامه دادند. مهدیس در یک لایو خود به وضوح دلیل مهاجرت خود را داشتن محدودیت های زیادی در ایران دانست.

اگر مهدیس همچنان به زندگی اش در داخل ایران ادامه می داد هیچگاه به اندازه امروز معروف و مشهور نمی شد. او در حال حاضر در شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه زندگی می کند و او با همراهی دوست صمیمی اش نیکا فلاحی به فعالیتش قوی تر ادامه می دهند.

کلیپ های مهدیس حسینی را از کجا ببینیم؟

برای مشاهده کلیپ های زیبای مهدیس می توانید به صفحه اینستاگرامی و یوتیوب وی مراجعه کنید. امروزه یوتیوب مهدیس حسینی همانند اینستاگرام او بسیار فعال است و در آنجا ویدیوهای جدیدش را منتشر می کند. کلاب هاوس مهدیس حسینی برخلاف اینستاگرام و یوتیوب اش هرگز فعال نبوده و علاقه ای به فعالیت در کلاب هاوس را ندارد. در برنامه ای مانند تیک تاک نیز مهدیس فعالیت بسیار زیادی دارد و ویدیوهای جدید بسیار زیادی در آنجا منتشر کرده است. با سرچ کردن نام مهدیس حسینی در اینترنت می توانید کلیپ های جذاب او را تماشا کنید.

با سرچ کردن نام کامل مهدیس حسینی و رفتن به قسمت ویدیوها می توانید حجم انبوهی از کلیپ ها و دابسمش ها را تماشا کنید. در بسیاری از این کلیپ ها مهدیس به تنهایی حضور دارد و در بعضی از فیلم ها به صورت گروهی فعالیت دارند. گروه آن ها جزو گروه های بسیار معروف در اینستاگرام بوده و ویدیوهای جذابی را منتشر می کنند.

چه حاشیه هایی برای او به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای او به وجود آمد؟

تا به حال حواشی زیادی در رابطه با این چهره معروف اینستاگرامی به وجود آمده است. یکی از حواشی مهم وی در سال گذشته زمانی بود که او دلتنگ خانواده اش بود و می خواست به ایران برگردد. البته لازم به ذکر است که او هرگز به ایران بازنگشت و به گفته افراد زیادی تمام این گریه ها دروغی بیش نبود و فقط به دنبال افزایش تعداد دنبال کننده هایش بود. حاشیه دیگر مهدیس این بود که در یک لایو پر بیننده اعلام کرد که دوست دارد سالن زیبایی تاسیس کند؛ حتی وی پیج اینستاگرام سالن زیبایی که فقط درحد یک صحبت بود را نیز تشکیل داد.

دوست پسر مهدیس حسینی کیست؟

مهدیس حسینی هنوز مجرد بوده و به همراه دوستان خود در ترکیه زندگی می کند. هیچ تصویر یا نامی از دوست پسر مهدیس تا به حال منتشر نشده است. البته تعداد دفعات زیادی در تصاویر یا ویدیوهایی که مهدیس به صورت استوری یا پست در صفحه اش قرار داده است سایه پسری که در کنار او ایستاده دیده می شود. مهدیس در روز ولنتاین سال گذشته تصویری از کادوهای ولنتاینش منتشر کرد و همین موضوع نشان دهنده ی دوست پسر داشتن این چهره معروف است.

مهدیس حسینی قبل عمل

مهدیس حسینی با سن نسبتا کمی که دارد عمل های زیادی روی صورتش انجام داده است. او دو سال پیش عمل بینی انجام داده است. هیچ تصویری از قبل عمل بینی وی در اینترنت یا اینستاگرامش یافت نشده است. وی همچنین ژل لب و تزریقات بوتاکس نیز داشته است. مهدیس گفته است می خواهد در آینده جراحی های زیادی روی صورتش انجام دهد تا چهره اش کمی متفاوت تر شود.

درآمد مهدیس از کجاست؟

درآمد مهدیس از کجاست؟

درآمد مهدیس از راه تبلیغات های گوناگون در صفحه اینستاگرامش است. پیج او بیش از ۱میلیون فالوور دارد و همین موضوع باعث جذب صاحبان پیج های کاری به وی شده است. با اینکه گفته شده است بسیاری از طرفداران مهدیس فیک هستند اما باز هم این موضوع سبب نشد تا درآمد و همکاری هایش کم شود. مهدیس روزانه حداقل دو یا سه پیج کاری را در صفحه اش به صورت پست یا استوری تبلیغ می کند و درآمد بسیار خوبی کسب کرده است.

سوالات متداول

  1. مهدیس حسینی در حال حاضر در کدام کشور زندگی می کند؟

    او در دو سال اخیر به کشور ترکیه مهاجرت کرده و به همراه دوستانش در آنجا فعالیت می کند.

  2. مهدیس در چه رشته ورزشی فعالیت داشته است؟

    وی از کودکی علاقه زیادی به ورزش داشت و در رشته اسکیت برد به طور حرفه ای کار می کرد.

  3. نام دوست پسر مهدیس حسینی چیست؟

    وی نام یا تصویری از دوست پسر خود منتشر نکرده است؛ اما از سایه فردی که در ویدیوهایش دیده می شود می توان گفت که وی دوست پسر دارد.

  4. مهدیس با کدام دوست هایش به فعالیت های اینستاگرامی می پردازد؟

    مهدیس با دوست صمیمی اش نیکا فلاحی در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه بدون هیچ محدودیتی فعالیت زیادی دارد.

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *