بیوگرافی طاها بهمنی + فیلم خواستگاری او از رها

طاها بهمنی یکی از اینستاگرامرهای معروف این روزهای فضای مجازی است. این چهره با این که سن زیادی ندارد اما توانسته است طرفداران زیادی در فضای مجازی به دست آورد. او ویدیوهای زیادی را در اکانت اینستاگرام و یوتیوبش منتشر می کند و ارتباط بسیار خوبی با مخاطبان و دیگر اینستاگرامرها و بلاگرهای فضای مجازی دارد.

طاها بهمنی کیست؟

طاها بهمنی کیست؟

در بیوگرافی طاها بهمنی آمده است که در کمال تعجب هنوز نام حقیقی این چهره مشخص نشده است. برخی عقیده دارند که نام این اینستاگرامر طاها است و به گفته برخی مادر و پدر این چهره او را تارا صدا می زنند. طاها در تاریخ ۱۳ بهمن ماه سال ۱۳۸۲ در شهر تهران به دنیا آمده است و امروزه در شهر کرج به همراه خانواده اش زندگی می کند. طاها بهمنی جدید لقبی است که او برای خودش در نظر گرفته است. او این لقب را از زمان رفتنش به دانشگاه برای خودش گذاشته است و به گفته خودش زندگی جدیدی را آغاز کرده است.

طاها عاشق رنگ مشکی است و سعی می کند لباس های زیادی را به این رنگ داشته باشد. او در اکثر ویدیوها از این رنگ استفاده زیادی می کند و حتی عکس های زیادی به صورت ست شده با دوست دخترش رها دارد که هر دوی آن ها پیراهن هایی به رنگ مشکی بر تن کرده اند.

او امروزه در رشته مهندسی معماری در دانشگاه تحصیل می کند و به گفته خودش عاشق این رشته است. او گفته است که دوست دارد تا در آینده در کنار شغل اینستاگرامی به کار معماری هم بپردازد و در آن موفقیت خوبی کسب کند. به گفته برخی از نزدیکان طاها، پدر او شرکت مهندسی دارد و به همین دلیل است که طاها رشته معماری را برای تحصیل انتخاب کرده است. او امیدوار است تا روزی در شرکت پدرش مشغول به کار شود و از مهندسین ایرانی معروف شود.

حاشیه های طاها بهمنی درباره چه موضوعاتی است؟

طاها سن زیادی ندارد اما تا به حال دوست دختران زیادی داشته است. روابط عجیب طاها با دختران سبب ایجاد حواشی برای او شده است. این شایعات به قدری زیاد هستند که حتی در برخی از سایت ها اخباری در رابطه با تغییر جنسیت طاها منتشر شده است.

آیا تا به حال مصاحبه با طاها بهمنی انجام شده است؟

تمامی مصاحبه هایی که تا کنون با طاها انجام شده اند در قالب لایوها و استوری های اینستاگرامی بوده اند. او رابطه خوبی با دیگر اینستاگرامی های فضای مجازی دارد و لایوهای مشترک زیادی را منتشر کرده است. او در این لایوها سعی کرده است به پرسش های مختلف مخاطبانش پاسخ دهد. او در این مصاحبه ها به سوالاتی مانند طاها بهمنی متولد چه ماهی است و از این قبیل سوالات دنبال کنندگانش پاسخ می دهد.

عکس های طاها بهمنی را چگونه ببینیم؟

درآمد طاها بهمنی چقدر است؟

طاها بهمنی اینستا را مکان اصلی کسب درآمد این روزهایش در نظر گرفته است و با فعالیت زیادش در فضای مجازی به درآمد بسیار خوبی رسیده است. بخش زیادی از درآمد او از راه تبلیغات اینستاگرامی به دست آمده است. او روزانه پیج های بیزینسی زیادی را تبلیغ می کند و از این راه از صاحبین این پیج ها درآمد خوبی به دست می آورد.

آدرس اینستاگرام طاها بهمنی چیست؟

با سرچ کردن نام این چهره اینستاگرامی در این پلتفرم می توانید به پیج پابلیک او دسترسی داشته باشید. طاها فعالیت زیادی در اینستاگرام انجام می دهد و پیج او امروزه هزاران نفر دنبال کننده دارد. او سعی می کند تا با پست ها و استوری های زیادی که از خودش منتشر می کند با طرفدارانش ارتباط خوبی برقرار کند. با سرچ کردن طاها بهمنی ویکی پدیا می توانید اطلاعات زیادی از زندگی و پیج های اینستاگرام کاری این چهره مجازی دوست داشتنی به دست آورید.

عکس های طاها بهمنی را چگونه ببینیم؟

بهترین راه برای دیدن عکس های طاها سرچ کردن نام او در موتور جستجو گوگل است. طاها چهره بسیار معروفی است و سایت های زیادی در اینترنت درباره او اخبار و تصاویری را منتشر کرده اند. با دنبال کردن طاها در اینستاگرام نیز می توانید عکس های مختلف روزانه او را مشاهده کنید.

حاشیه های این اینستاگرامر درباره چه موضوعاتی است؟

یکی از مهم ترین حاشیه های زندگی طاها را می توان عمل زیبایی و حتی عمل تغییر جنسیت این پسر دوست داشتنی بیان کرد. رابطه طاها با دوست دخترش رها سبب ایجاد حواشی زیادی برای او شده است. مدتی تیترهایی مانند عکس دختر بودن طاها بهمنی از این چهره محبوب در فضای مجازی و سایت های اینترنتی شکل گرفته بود. هنوز مشخص نیست که طاها یا تارا چه کسی است و جنسیتش چیست. طرفداران او بارها در این باره از طاها سوال کرده اند و او هیچ دفعه پاسخ قاطعی به این قبیل سوالات نداده است.

خواستگاری طاها از رها واقعیت دارد؟

دوست دختر طاها بهمنی کیست؟

رها نام دوست دختر طاها است. رها عضوی از جامعه LGBT است. او یکی از چهره های معروف و پر سر و صدای اینستاگرام است و طرفداران زیادی دارد. رابطه این دو خبرها و شایعات زیادی برای هر دوی آن ها به دنبال داشته است. هر دو این افراد همیشه حمایتشان را از یکدیگر نشان داده اند و در ویدیوهای زیادی با هم همبازی بوده اند. دابسمس طاها بهمنی و دوست دخترش را می توانید در پیج اینستاگرام و یوتیوب این چهره مشاهده کنید. فیلم طاها بهمنی با رها در اینترنت و یوتیوب منتشر شده است.

طاها بهمنی و رها صادقی چه رابطه ای باهم دارند؟

طاها بهمنی و مادرش بارها تصاویری با رها صادقی منتشر کرده اند. رها دوست دختر طاها است و آن ها زمان های زیادی را در کنار یکدیگر سپری می کنند. رابطه این دو بسیار عجیب است و در اینستاگرام سر و صدای زیادی به همراه داشته است. هنوز مشخص نیست که آینده رابطه این دو به کجا خواهد رسید و آیا این دو در سال های آینده هم همراه هم خواهند بود. فیلم های رها و طاها بهمنی آپارات را نیز متوجه خود کرده است. در آپارات می توانید ویدیوهای دابسمش این دو زوج را ببینید. رها و طاها عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و امروزه تصاویر و ویدیوهای زیادی را در فضای مجازی و به خصوص برنامه اینستاگرام منتشر کرده اند. آن ها قرار است تا در سال آینده مراسم ازدواجشان را جشن بگیرند.

خواستگاری طاها از رها واقعیت دارد؟

گفته می شود طاها از رها خواستگاری کرده است. البته هنوز خبر موثقی در این باره در فضای مجازی منتشر نشده است و هنوز مشخص نیست جنسیت رها و طاها به چه صورت است و این دو قرار است در آینده در چه عناوینی در کنار یکدیگر باشند. طاها و رها از دوران کودکی با یکدیگر دوست صمیمی بودند و در این سن هم دوستی خودشان را حفظ کرده اند. این دو امروزه با هم نامزد هستند و قصد دارند تا زمان بالا رفتن سنشان در همین مرحله بمانند. پدر و مادر رها از مخالفان جدی این ازدواج بودند و عقیده داشتند که طاها نمی تواند دختر آن ها را خوشبخت کند.

جنسیت طاها بهمنی چیست؟

جنسیت طاها بهمنی چیست؟

طاها تا به امروز خودش در این باره حرفی نزده است. شنیده ها حاکی از این است که طاها قصد دارد تا عمل تغییر جنسیت انجام دهد اما خود او در این باره سکوت اختیار کرده است. طاها وزن کمی دارد و به زور به ۵۰ کیلوگرم می رسد؛ همین جثه و اندام نحیفش سبب شده است تا حواشی زیادی درباره دختر بودن او شکل بگیرد. طاها با عمل تغییر جنسیت به پسر تبدیل شده است و به همین دلیل مشکلات زیادی را در جامعه تحمل می کند. او گفته است که از دوران کودکی متوجه فرق خود با هم جنسانش شده بود اما هرگز نمی توانست در این باره با کسی صحبت کند.

طاها در حقیقت دختر تامبوی بوده است. او تا زمانی که سنش به ۱۳ سال برسد به عنوان دختر شناخته می شد و تارا نام داشت. پس از آن که عمل تغییر جنسیت روی او انجام شد نامش به طاها تغییر کرد. او امروزه پسر است و با لباس های پسرانه در شهر رفت و آمد می کند. البته باید گفت که او سختی و مشکلات زیادی را تحمل کرده است و هنوز هم در بخش کامنت های پست های او می توان از این قبیل کامنت ها و مشکلات را به راحتی مشاهده کرد. برخی می گویند که او به دلیل آن که بتواند با رها ازدواج کند راضی به این عمل شد و تا قبل از آن به هیچ وجه به این جراحی فکر نمی کرده است.

سوالات متداول

  1. نام بهمنی چیست؟

    برخی عقیده دارند که نام این اینستاگرامر طاها است و به گفته برخی مادر و پدر این چهره او را تارا صدا می زنند.

  2. طاها بهمنی در چه تاریخی به دنیا آمده است؟

    طاها در تاریخ ۱۳ بهمن ماه سال ۱۳۸۲ در شهر تهران به دنیا آمده است.

  3. طاها در چه شهری زندگی می کند؟

    امروزه در شهر کرج به همراه خانواده اش زندگی می کند.

  4. دوست دختر طاها چه کسی است؟

    رها دوست دختر طاها است و آن ها زمان های زیادی را در کنار یکدیگر سپری می کنند.

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *