لیست والیبالیست های ایرانی شاغل اروپا در سال 2022

والیبالیست های ایرانی شاغل اروپا افرادی هستند که در ایران مشغول به فعالیت بوده اند و در حال حاضر در اروپا ساکن هستند و در همان کشور مشغول به کار شده اند.

والیبالیست های ایرانی شاغل اروپا چه افرادی هستند؟

والیبالیست های ایرانی شاغل اروپا چه افرادی هستند؟

امروزه والیبالیست های مشهور کشورمان در کشور های اروپایی مشغول به فعالیت هستند. در دو سال گذشته دستمزد های میلیاردی به بازیکنان داده می شد تا در لیگ های داخلی بازی کنند و به لیگ های اروپایی نروند اما با برکنار شدن تیم بانک سرمایه که قرار دادهای مهمی را امضا می کرد بازار لژیونر در والیبال ایران داغ شد.

میلاد عبادی پور

میلاد عبادی پور یکی از والیبالیست های ایرانی می باشد که در باشگاه والیبال اسکرا بلچاتوف لهستان مشغول فعالیت است. این والیبالیست در بیست و پنجم مهر ماه سال هزارو سیصد وهفتاد و دو در ارومیه به دنیا آمده است. میلاد در تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی افراد کمتر از ۲۱ سال جهان که در سال ۲۰۱۳ و حضور او در تیم ملی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. میلاد بعد از برگزاری مسابقات لیگ ملت ها به همراه تیم ایران در مرحله اول مسابقات توکیو که در روسیه برگزار شده بود به میدان رفت. میلاد در دوره قبل در تیم اسکرا بلچاتوف بازی می کرد و قبل از شروع مسابقات پلاس لیگا در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ و بعد از توافق با مدیران باشگاه قرار داد خود را با تیم لهستان باری دیگر تمدید کرد.

محمد موسوی

محمد موسوی یکی از بهترین والیبالیست های جهان می باشد که در سی و یکم مرداد ماه سال هزار و سیصد و شصت و شش در دزفول به دنیا آمد. این والیبالیست از کودکی به الیبال علاقه بسیاری داشت به همین علت از نه سالگی زیر نظر یکی از اساتید برجسته به فعالیت پرداخت. این بازیکن تا به اکنون توانسته افتخار و مدال های بسیاری را برای کشورش به ارمغان بیاورد.

جواد معنوی نژاد

جواد معنوی نژاد که در شش آذر ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و چهار به دنیا آمده است یکی از بهترین والیبالیست های جهان می باشد. این والیبالیست از زمانی که یازده ساله بود والیبال را زیر نظرش پدرش شروع کرد. سعید معزی و حسن افغان از بهترین مربی های این ورزشکار بودند. معنوی نژاد برای لیگ جهانی ۲۰۱۷ توسط ابگور کولاکویچ به تیم ملی ایران دعوت شد و مقابل آرژانتین و لهستان به بازی پرداخت. معنوی نژاد در سال ۱۳۹۸ بعد از دو سال که در ورونا ایتالیا بازی کرده بود از این تیم جدا شد و با اینکه پیشنهاد های بسیاری از لهستان و ایران تا به اکنون داشته اما هنوز تیم خود را انتخاب نکرده و تصمیم نگرفته که در کدام تیم بازی کند اما اینطور که پیداست به احتمال زیاد در ایران بازی کند.

سعید معروف

سعید معروف یکی از بهترین والیبالیست های ایرانی می باشد که در بیست و هشتم سال هزارو سیصد و شصت و چهار در ارومیه به دنیا آمد. وی کاپیتان سابق تیم ملی ایران بود و سابقه درخشانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. معروف به علت بازی خوبی که دارد مورد توجه عکاس های ایتالیایی قرار گرفت و از او خواستند تا در این تیم بازی کند اما هنوز که سعید معروف نپذیرفته است.

مجتبی میزا جان پور

مجتبی میزا جان پور یکی از بازیکنان محبوب والیبال می باشد. این والیبالیست ها در تیم آ ایتالیا و تیم کاستلانا بازی کرده است و برای سری بعد نیز پیشنهاد های اروپایی به او داده اند.

مرتضی شریفی

مرتضی شریفی در ششم خرداد ماه سال هزارو سیصد و هفتاد و هشت در ارومیه به دنیا آمده است. او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی والیبال می باشد. این بازیکن در سال هزارو سیصد و نود و هفت به دعوت ایگور کولاکویچ عضو تیم ملی بزرگسالان والیبال ایران شد. او در سال ۲۰۱۹ به همراه تیم ملی ایران با مقام قهرمانی بازی های انتخابی المپیک در آسیا رسیده و به المپیک صعود کرده است.

امیر غفور ( ایتالیا)

امیر غفور

امیر غفور در شانزدهم خرداد ماه هزار و سیصد وهفتاد در کاشان متولد شد. این بازیکن عضو تیم ملی والیبال مردان ایران و باشگاه والیبال سپاهان اصفهان می باشد. امیر غفور نیز برای بازی در تیم های ایتالیایی دعوت شده است.

فرهاد قائمی

فرهاد قائمی یکی از والیبالیست های ایرانی است که تا به اکنون در این تیم بسیار درخشیده است. این بازیکن تا به اکنون توانسته در سال ۲۰۰۷ در مکزیک به همراه تیم ملی والیبال نوجوانان مقام قهرمانی را دریافت کند. این بازیکن در ترکیه نیز توانست بدرخشد.

صابر کاظمی

صابرکاظمی بازیکن تیم ملی والیبال مردان می باشد و نژاد او ترکمن است. این بازیکن در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و در مقابل ایتالیا اولین بازی تیم ملی را تجربه کرد. او در بازی های المپیک سال ۲۰۲۰ در فهرست ایران نیز جا دارد.

مهتاب رحمانی ( پرتغال)

مهتاب رحمانی

مهتاب رحمانی نیز یکی از بهترین والیبالیست ها می باشد که در تیم ایران به خوبی درخشیده است. این والیبالیست کرمانشاهی در مصاحبه ای گفته است با هماهنگی باشگاه و فدراسیون بعد از مسابقات آسیایی به پرتغال می روم و اگر ممکن نبود تا آخر مرداد در کنار تیم خواهم بود.

مونا دریس محمودی

مونا دریس محمدی یکی از والیبالیست های ایران می باشد. بعد از این که مهتاب رحمانی به تیم پرتغال پیوست باشگاه والیبال زنان بواویشتا پرتغال به این بازیکن پیشنهاد داد و مونا قبول کرد.

مبلغ قرارداد های والیبالیست های ایرانی شاغل اروپا چقدر است؟

معمولا مبلغ قرار دادهای والیبالیست های ایرانی شاغل اروپا در هیچ سایتی گفته نشده اما معمولا مبالغی که این افراد دریافت می کنند کم نیست. افرادی همانند معنوی نژاد و شریفی در سال گذشته جز لژیونرهای کم‌ درآمد بودند و گفته شد قرار داد این دو نفر کمتر از صد دلار بوده است.

آدرس پیج اینستاگرام والیبالیست های ایرانی شاغل اروپا

اگر شما علاقه مند هستید تا پیج های این افراد را در اینستاگرام دنبال کنید می توانید نام آن ها را در قسمت جستجوگر اینستاگرام وارد کنید و از این طریق به راحتی پیج این افراد را بیابید. معمولا آن ها فالوور بسیاری دارند و عکس های تیم هایشان را در این پیج قرار داده اند.

والیبالیست های ایرانی شاغل اروپا چه افتخاراتی به دست آورده اند؟

این والیبالیست ها افتخاراتی بسیاری به دست آورده اند و توانسته اند جز ستارگان این رشته بدرخشند. هر یک از افراد نام برده شده توانسته اند در تیم به خوبی بازی کنند و به شهرت برسند به گونه ای که از تیم های دیگر برای بازی در تیمشان به این افراد پیشنهاد داده شد.

والیبالیست های ایرانی شاغل اروپا مهاجرت کرده اند؟

بعضی از این از این والیبالیست ها به اروپا مهاجرت کردند اما بعضی از آنها علاقه ای به مهاجرت نداشته اند و دوست دارند در کشور خودشان پیشرفت کنند و در زادگاهشان ایران شناخته شوند. کسانی همچون سعید معروف و مرتضی شریفی دعوت های بسیاری از سوی کشور ها ی اروپایی داشته اند اما آنها این دعوت ها را رد کرده اند. اما کسانی همچون صابر کاظمی و فرهاد قائمی به کشورهای اروپایی سفر کرده و مقام های زیادی کسب کرده اند.

والیبالیست های ایرانی شاغل اروپا می توانند در تیم ملی بازی کنند؟

والیبالیست های ایرانی شاغل اروپا می توانند در تیم ملی بازی کنند؟

بازیکنان زیادی در خارج از کشور مشغول به کار شده اند اما بعد از مدتی پشیمان شده اند. معمولا راه برای این افراد باز است آنها در تیم های دیگر تجربه کسب می کنند و خبره می شوند اینگونه نسبت به قبل حرفه ای تر می شوند و بازی های درخشانی را به ارمغان می آورند.

چه حاشیه هایی برای این بازیکنان به وجود آمد؟

در هر حرفه ای کسانی هستند که حاشیه هایی بسازند و همینطور افرادی که به این حاشیه ها اهمیت داده و گسترش بدهند. برای این بازیکنان نیز حاشیه های زیادی به وجود آمده است. از نمونه بارز این حاشیه این است که حتما این بازیکنان از تیم های ایرانی اخراج شده اند که به تیم های کشور های دیگر روی می آورند اشاره کرد. یکی دیگر از این حاشیه ها این است که در ایران این بازیکنان توانمند دستمزد دریافت نمی کنند و به همین علت به کشور های اروپایی رفته و در آنجا بهترین دستمزد ها را دریافت می کنند.

سوالات متداول

  1. امیر غفور در چه سالی متولد شده است؟

    امیر غفور در شانزده خراداد ماه ۱۳۷۰ در شهر زیبای کاشان متولد شده است.

  2. میلاد عبادی پور در کدام تیم در حال حاضر فعالیت می کند؟

    میلاد عبادی پور یکی از بهترین بازیکنان والیبالیست که در باشگاه والیبال اسکرا بلچاتوف لهستان در حال حاضر مشغول است.

  3. در حال حاضر سعید معروف برای کشور های اروپایی بازی می کند؟

    سعید معروف به دلیل بازی بسیار خوب خود مورد توجه عکاسان ایتالیایی قرار گرفته است و از کشور های اروپایی پیشنهادهای خیلی خوبی به او داده شده است که وی نپذیرفته و معتقد است که باید در کشور ایران همچنان فعالیت کند و مقام هایی برای این کشور به دست بیاورد.

  4. جواد معنوی نژاد از چه سالی و تحت مربی گری چه کسانی در این رشته شروع به فعالیت کرده است؟

    وی در ۶ آذر ۱۳۷۴ به دنیا آمده است و از سن ۱۱ سالگی شروع به فعالیت کرده و وی با مربی گری سعید معزی و حسن افغان توانسته در این رشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

به مقاله بالا امتیاز دهید ..

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *