سیا والتون کیست؟ طراح لباس های امیر تتلو در ایران و ترکیه

سیا والتون طراح و دیزاینر لباس و پوشاک است که به واسطه تهیه و تولید لباس های مخصوص و خاص که تتلو می پوشد معروف شده است و در کشور های مختلف برای خود فروشگاه زده است و این لباس ها را به فروش می رساند و برای تتلیتیا این امکان را فراهم ساخته تا لباس های امیر تتلو را بتوانند به تن کنند. او به خاطر مدت طولانی که برای تتلو این کار را انجام می داده با تتلو دوست صمیمی شده است و خیلی به یکدیگر‌ نزدیک شده اند. فروشگاه اصلی و شعبه یک او در شهر دوبی نیز واقع است.

سیا والتون کیست؟

سیا والتون کیست؟

سیا والتون دوست نزدیک و طراح لباس های امیر حسین مقصود لو یا همان امیر تتلو (مدیر سایت تتل بت) است. در این پست از سایت برای شما عزیزان و طرفداران همیشگی سایت مطالبی درباره سیا والتون و بیوگرافی و اطلاعات کافی از این شخص آماده کرده ایم‌ که امید واریم از آن لذت ببرید.

سیا تمام لباس های امیر تتلو از جوراب گرفته تا لباس و شلوار او را تهیه و آماده می کند و یک جورایی برند اختصاصی لباس و پوشاک تتلو را مدیریت می کند. او که به طراحی و تولید لباس های مخصوص برای امیر تتلو بوده است از قدیم در کنار امیر تتلو حضور داشته است و به تازگی برای خود و امیر شعبه اختصاصی و فروشگاهی تهیه کرده است که در آن به فروش لباس هایی می کند که معمولا مردم و طرفدارن تتلو آن ها را بر تن امیر تتلو و همچنین امیر دیوا نیز دیده اند.

نسبت سیا والتون با امیر تتلو چیست؟

سیا و امیر تتلو با هم دوست هستند و این دوستی آن ها به مدت ها قبل بر می گردد و از همان قدیم تهیه لباس های امیر تتلو و طراحی نوع لباس پوشیدن امیر تتلو به عهده سیا بوده است. سیا با این‌ کار ها و تهیه لباس هیچ پولی به گفته امیر تتلو از او نمی گیرد فقط تتلو برای او تبلیغ می کند و این گونه یک معامله دو سر برد بدون پرداخت هیچ هزینه انجام می شود.

همسر سیا والتون کیست؟

همسر سیا والتون کیست؟

سیا دوست و طراح لباس های امیر تتلو در یک پست در فضای مجازی که منتشر کرده بود که نوشته بود سیا دوماد شود؟ و در آن پست یک عکس آپلود کرده بود که در کنار یک‌ خانم قرار داشت. سیا والتون و همسرش تا به امروز عکس های کمی از یکدیگر در فضای مجازی منتشر کرده اند و یک عکس هم از این زوج در‌کنار امیر تتلو نیز منتشر شده بود. از ازدواج سیا چند سالی می گذرد اما هنوز او بچه و فرزندی ندارد و هیچ پستی در فضای مجازی هم به این مورد اشاره ای ندارد که گویا علاقه به فرزند انگار ندارد.

عکس سیا والتون

از سیا عکس کمی در فضای مجازی منتشر شده است. او بیشتر سر گرم و مشغول انجام کار های خود و مشغول خرید و آماده کردن شعبه اختصاصی خود بوده است تا در آن به فروش و تهیه لباس های والتون که برند اختصاصی امیر تتلو نیز محسوب می شود می پرداخت. در این صفحه تعدادی عکس از او که در فضای مجازی منتشر شده است را تهیه کرده ایم و برای دانلود و تماشا برای آماده کرده ایم.

پیج اینستاگرام سیا والتون چه نام دارد؟

سیا در اینستا گرام حضور فعال دارد و روز به روز به تعداد فالوور ها و دنبال کنندگانش افزوده می شود. در حال حاضر پیج سیا والتون بیش از صد و بیست هزار دنبال کننده دارد. او در اینستا گرام تا به امروز نزدیک به ۶۰ تا پست منتشر کرده است که بیشتر این پست ها عکس بوده و عکس های جذاب و هنری از خود و بعضا در کنار امیر تتلو نیز منتشر کرده است. برای ورود و دنبال کردن پیج سیا می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد پیج رسمی و اصلی سیا شوید و همچنین عکس های او را مشاهده کنید.

فروشگاه سیا والتون کجاست؟

فروشگاه اصلی و شعبه یک والتون که زیر نظر سیا مدیریت می شود در شهر دوبی قرار دارد. قبلا که سیا برای تتلو لباس تهیه می کرد و هیچ فروشگاهی برای خود نداشت چندتا سایت قلابی ساخته شده بود و با عنوان سایت سیا والتون فعالیت می کردند که در آن لباس های فیک و بدون کیفیت و شبیه امیر تتلو رو می فروختند که بعدا با خرید و ساخت شعبه اصلی فروشگاه سیا والتون تمام این سایت ها کنسل شدند و فروش برند والتون که برند اختصاصی امیر تتلو نیز است به دست سیا افتاد. او شعبه اول و اصلی خود را به کمک بقیه دوستانش در شهر دوبی خریداری کرده بود و آن را توسعه داده بود.

شغل این فرد چیست؟

سیا یکی از طراحان لباس و تولید کنندگان پوشاک است که این چند سال با دوستی با امیر تتلو و تهیه رایگان لباس های او و روی مد آوردن پوشاک برند والتون توانسته پول و سود خوبی به دست بیاورد. مغازه سیا والتون در این چند سال محلی برای تتل لیتیا بوده و طرفداران این خواننده ایرانی با رفتن به مغازه سیا و خرید لباس های شبیه به تتلو هم از سیا دوست تتلو و هم از خود تتلو نیز حمایت می کنند. سیا قبلا هیچ مغازه و فروشگاهی نداشت و لباس ها را برای تتلو تهیه می کرد و بصورت غیر حضوری به بعضی مشتری ها آن لباس ها را می فروخت که بعدا با کسب درآمد عالی و سود خوب توانست برای خود فروشگاه والتون را بسازد و در آن به صورت حرفه ای برند والتون را به دوست داران تتلو نیز بفروشد.

ماجرای امیر تتلو با این شخص چه بود؟

امیر تتلو که در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که پول کافی ندارد و مخارج زندگی اش توسط دوستانش پرداخت می شوند و بعضی از مخارج مثل لباس و باشگاه های بدن سازی که می رود پولی نمی دهد و با تبلیغات برای اون افراد از امکاناتشون استفاده می کند. یکی از این افراد سیا نام داشت که با نام والتون فعالیت می کرد و در طراحی و دیزاین لباس فعالیت داشت و برای تتلو تمام لباس ها و پوشاک هایش را آماده می کرده است. این فعالیت کاری کم کم به دوستی و صمیمیت این دو شد و با یک دیگر دوست های صمیمی شدند.

این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

دعوای تتلو با سیا والتون یکی از بزرگ ترین حاشیه های او بوده است و تا به امروز این فرد غیر از یکی دو حاشیه کلا از این قضایا دور بوده است. دعوای تتلو و سیا بعد از درگیری تتلو با کوروش مدیر برنامه هایش و حمایت سیا از کوروش نیز بیشتر شد و سیا و کوروش با حمایت های زیاد و بزرگ از یک دیگر بعد از درگیری با تتلو حاشیه ای برایشان ساخته شد که این حاشیه هم باعث شد خیلی افراد حق را به این بدهند و بعد از مدتی تتلو در کانال تلگرامی اش مطالبی را منتشر کرده بود و در یکی از جملاتش نوشته بود که داش سیا بزودی پیشم بر می گرده و ما به راحتی از هم جدا نمی شویم.

آیا سیا والتون به تیم تتلو بازگشته است؟

آیا سیا والتون به تیم تتلو بازگشته است؟

چند وقت پیش بود که امیر تتلو در کانال تلگرامی خودش چندتا پست گذاشته بود و در آن ها به شخصیت سیا پرداخته بود و نوشته بود که بعضی های من که نیاز به بی رحمی داشت را سیا انجام میداده است و الان که نیست خودش مجبور است انجام دهد و در آخر نوشته بود که من و سیا به خاطر دلایل قوی و محکمی به هم رسیده بودیم و با این دلایل الکی از هم دور نمی مونیم و بزودی سیا پیش ما بر می گردد. به تازگی هم سیا در صفحه رسمی خود در اینستاگرام پستی را منتشر کرده بود که در کنار امیر تتلو نیز نشسته و عکسی گرفته بودند که همه این ها گواه بر این است که این دو دوباره در کنار هم قرار گرفته اند و دوستی شان دوباره بر قرار شده است.

فیلم عروسی سیا والتون را در کجا مشاهده کنیم؟

سیا یکی از افرادی است که خیلی با تتلو دیده شده است و به خاطر دوستی و همراهی چند ساله اش با امیر‌ حسین مقصود لو ملقب به تتلو به شهرت رسیده است و حتی برند اختصاصی خود در صنعت پوشاک را ساخته و طراحی نموده است. به خاطر این شهرت عکس ها و فیلم هایی از او در فضای مجازی در بعضی از زمان های خاص منتشر می شود. به عنوان مثال کلیپ هایی از عروسی سیا منتشر شده بود که در آن تتلو آهنگ سیا والتون را که آهنگی غیر رسمی و بسیار کوتاه بود را به همراه چند‌ تن از دوستان مشترک تتلو و سیا خوانده بود که در بین طرفداران تتلو این موضوع جالب بود و یک مدتی معروف شده بود. برای مشاهده کلیپ های کوتاه و منتشر شده از عروسی سیا می توانید در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام جستجو کنید و همچنین به عنوان منبعی مطمئن با جستجو در یوتیوب می توانید بعضی از کلیپ های عروسی سیا را مشاهده کنید.

سوالات متداول

  1. سیا والتون چه نسبتی با تتلو دارد؟

    او طراح لباس و دوست تتلو است.

  2. آیا سیا ازدواج کرده است؟

    بله سیا متاهل است و عکس او در کنار همسرش در سایت قرار داده شده است.

  3. شعبه اصلی فروشگاه والتون کجاست؟

    در دوبی شعبه اصلی والتون واقع شده است.

  4. آیا والتون با تتلو دوباره دوست شده است؟

    بله والتون با انتشار عکسی در اینستا از دوستی دوباره با تتلو خبر داده است.

به مقاله بالا امتیاز دهید ..

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *