رکوردهای تتلو در موسیقی و شبکه های اجتماعی که در گینس ثبت شده اند

قصد داریم درباره رکوردهای تتلو به بحث بپردازیم. لذا ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین رکوردهای این خواننده را به طور کامل به شما معرفی کنیم پس برای دانستن این رکورد ها در ادامه همراه ما باشید.

رکوردهای تتلو در گینس شامل چه مواردی می باشد؟

رکوردهای تتلو در گینس شامل چه مواردی می باشد؟

امیر تتلو مدیر سایت شرط بندی تتل بت یکی از بیشترین رکورد داران در موسیقی می باشد، این خواننده با فعالیت های بیش از حد خود توانسته به رکورد های جهانی نیز دست پیدا کند ما در ادامه این متن تعدادی از بهترین رکورد های او را به شما معرفی خواهیم کرد تا اطلاعاتی درباره آن کسب کنید، رکوردهای تتلو در موسیقی بسیار زیاد است و به همین دلیل نمی توان تمام این رکورد ها را معرفی کرد لذا برای اطلاعات بیشتر درباره رکوردهای تتلو در موزیک می توانید به سایت های مختلف نیز مراجعه کنید تا اطلاعات بالاتری را کسب کنید.

رکورد کانال تلگرامی

امیر تتلو با کسب حدود یک میلیون ممبر در کانال تلگرامی خود توانست رکوردی را از آن خود کند و او تنها فردی می باشد که در کانال تلگرام خود دنبال کننده میلیونی دارد و از همین طریق توانست رکوردی را به رکورد های خود اضافه کند. این عدد نسبت به عدد دنبال کننده های خواننده های دیگر بسیار زیاد می باشد و این موضوع در حالی می باشد که تلگرام فیلتر می باشد و نیاز به وارد شدن با فیلترشکن وجود دارد.

رکورد آهنگ نوازش

آهنگ نوازش یکی از معروف ترین آهنگ های تتلو می باشد که در سایت رادیو جوان در نظر سنجی بهترین تک آهنگ سال 95 انتخاب شد و این آهنگ رکورد دار بیشترین بازدید ایرانی در صفحه تلگرامی می باشد که نزدیک به بیست میلیون بازدید خورده است، این رقم تنها رقم تعداد بازدید در کانال تتلو می باشد و کانال های دیگر مصاحبه نشده اند و همچنین رکورد بیشترین دانلود موزیک در سایت های مختلف است که بیش از پنجاه میلیون بازدید خورده است.

رکورد سبک های متفاوت

این خواننده تنها خواننده ای می باشد که حدود شش سبک را اجرا می کند، او سبک هایی مثل: پاپ، رپ، هوس، جاز، R&B و سبک تلفیقی تتلیتی را اجرا می کند، سبک تلفیقی تتلیتی برگرفته شده از سبک رپ، پاپ و آر اند بی می باشد که توسط تتلو تلفیق و ساخته شده است. امیر تتلو توانسته با اجرای شش سبک متفاوت رکورد سبک ها را نیز از آن خود کند.

رکوردهای تتلو در اینستاگرام

تتلو تا به حال رکورد های بسیار زیادی را در اینستاگرام کسب کرده است. نمونه از این رکورد ها، رکورد یک میلیون دنبال کننده تنها در هفده ساعت بوده است که این رکورد زمانی به نام او ثبت شد که امیر تتلو با پیج فیک وارد اینستاگرام شده بود و نام خود بر روی پیج نبوده است همچنین او دو بار چهار میلیون دنبال کننده در اینستاگرام کسب کرد و بار ها به تعداد فالوور های میلیونی رسیده بود.

او همچنین توانست رکورد بیشترین دنبال کننده لایو را کسب نماید و بیشترین کامنت جهان را به نام خود ثبت کند و همچنین بیشترین بازدید ایرانی را کسب کرده است و تمام این موارد جزو رکورد های این خواننده در اینستا می باشند، لذا به غیر از این موارد او رکورد های بسیار زیادی را در زمینه موسیقی کسب کرده است. شما می توانید از طریق سایت های مختلف نگاهی به رکوردهای تتلو بیندازید و بهترین رکورد های وی را تماشا کنید.

رکورد دیس تتلو مربوط به کدام ترک است؟

رکورد دیس تتلو مربوط به کدام ترک است؟

یکی از رکورد های این خواننده مربوط به آهنگ برزخ می باشد که ۴۷ نفر در این آهنگ توسط امیر تتلو دیس شده است، این خواننده توانست با منتشر کردن آهنگ برزخ یک آهنگ حیرت انگیز را برای هوادارانش منتشر کند و بزرگ ترین رکورد را به نام خود ثبت کند. او همچنین دیس بک آهنگ جوجه هنری را در کم ترین زمان ممکن منتشر کرد که جزو سریع ترین دیسبک محاسبه شده است. لذا شما می توانید رکورد رپ تتلو را از طریق سایت های معتبر تماشا کنید و یا این که کلیپ دیس های تتلو را از طریق پیج فن های تتلو مشاهده کنید.

رکورد جدید تتلو چیست؟

تتلو در گینس رکورد های بسیار زیادی را دارد لذا او رکورد طولانی ترین آهنگ ایران و رکورد های موسیقی ایران را کسب کرده است که درباره تمام این رکورد ها توضیحاتی داده شده است، رکورد طولانی ترین آهنگ مربوط به آهنگ من ۳ می باشد که حدود بیست دقیقه این آهنگ زمان دارد. تعداد آهنگ های تتلو در آلبوم های خود بسیار با نظم و ترتیب چیده شده است و این خواننده نیز از طریق آلبوم های منتشری خود رکورد های زیادی کسب کرده است.

همچنین او در کنسرتی که در ترکیه برگزار کرده است توانسته رکورد بیشترین بازدید پخش آنلاین را کسب کند که رکورد او در این کنسرت جدید ترین رکورد وی می باشد. که توسط هواداران امیر تتلو برای وی انجام شده است.

رکوردهای تتلو چه حواشی به دنبال داشت؟

امیر تتلو یکی از برترین خواننده های ایرانی می باشد که همیشه حواشی ای را به دنبال خود داشته است، اما رکورد های او نیز بسیار با حاشیه بوده است و همیشه حرف هایی ضد امیر تتلو در بین رسانه ها و همچنین افرادی که مخالف امیر تتلو می باشند زده می شود. یکی از رکورد های پر حاشیه امیر تتلو نیز مربوط به لایو ندا یاسی و تتلو می باشد که این لایو مشترک توانست نیم میلیون دنبال کننده پیدا کند و رکورد رونالدو بازیکن فوتبال را به نام خود ثبت کند، عده ای برگزاری این لایو با ندا یاسی را به مسخره گرفته و حاشیه هایی را درست کرده اند.

تتلو رکوردار طولانی ترین فیت است؟

تتلو رکوردار طولانی ترین فیت است؟

طولانی ترین فیت امیر تتلو آهنگ هنوزم می باشد که با همکاری دژاوو بند (ارکیده) منتشر شده است، این آهنگ یکی از برترین آهنگ های تتلو می باشد که توانسته طرفداران بسیار بالایی را جذب کند و معمولا افراد کمی وجود دارند که این آهنگ را نشنیده باشند.

رکوردهای تتلو واقعی است؟

تمام رکورد های این خواننده کاملا واقعی می باشد و این رکورد ها حتی در گینس نیز ثبت شده اند و رقم این رکورد ها آن قدر بالا می باشد که نمی توان گفت این ها رکورد های فیک می باشند همچنین که کاملا مشخص می باشد امیر تتلو یک هنرمند موفق و با تجربه می باشد که در هر زمینه ای موفق بوده است.

رکوردهای تتلو درمورد سبک های اجرایی رپ

این خواننده تا کنون رکورد های بسیار زیادی کسب کرده است حتی در زمینه اجرای سبک نیز به رکورد دست پیدا کرده است، این خواننده با اجرای بیش از شش سبک توانسته به کسب رکورد برسد. سبک های اجرایی تتلو سبک هایی مانند: پاپ، رپ، جاز، هوس، آر اند بی و سبک تلفیقی تتلیتی می باشد که تتلو در تمام این سبک ها موفق بوده است و به بهترین نحو آن ها را اجرا کرده است، لذا خیلی ها درباره سبک تلفیقی تتلیتی سوال هایی دارند که باید گفت این سبک ترکیبی از سبک R&B و پاپ و رپ می باشد که توسط این خواننده معروف با یکدیگر ترکیب شده اند و یک سبک درست شده است که تنها مخصوص تتلو می باشد.

رکوردهای تتلو در یوتیوب

امیر تتلو شخصی می باشد که برای اولین بار عده زیادی از مردم و خواننده ها را به استفاده از برنامه یوتیوب دعوت کرد و پس از دعوت تتلو این شبکه بسیار پر بازدید شد و فعالان بسیاری را یافت از این رو تتلو دلیل شرکت در این برنامه را به هزینه ای که این شبکه به فعالان خود پرداخت می کند ربط داد و از طرفداران خود خواست تا او را در شبکه یوتیوب دنبال کنند و بتواند به درآمدی دست پیدا کند.

اما درباره رکورد او در یوتیوب بهتر است بگوییم او با انتشار پست آهنگ یک سرم به ما بزن توانست حدود سیزده میلیون نظر را در چهار ماه کسب کند و سپس این موضوع باعث یک رکورد دیگر برای امیر تتلو شد و همین رکورد باعث درآمد زایی بیشتر امیر تتلو از برنامه یوتیوب شده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. آیا امیر تتلو در وسط کنسرت خود تتو زده است؟

    امیر تتلو در دومین کنسرت خود یعنی کنسرت ترکیه، تاریخ روز کنسرت را در وسط کنسرت و در هنگام خواندن آهنگ تتو زد. که این موضوع خود رکوردی برای او است.

  2. آیا کانال تلگرامی امیر تتلو رکرود دار شده است؟

    کانال تلگرامی ابن خواننده با عضویت بیش از یک میلیون نفر توانست رکوردی را کسب کند زیرا امیر تتلو تنها شخصی می باشد که کانال تلگرامی او دنبال کننده میلیونی دارد.

  3. آیا امیر تتلو رکورد رونالدو را زده است؟

    این خواننده توانست با لایو نیم میلیون دنبال کننده رکورد رونالدو را بزند و این عدد حدود چهارصد هزار دنبال کننده بیشتر از لاید رونالدو داشته است و این موضوع نیز قابل ذکر است امیر تتلو فقط دنبال کننده های ایرانی دارد لذا رونالدو از تمام جهان دنبال کننده وی هستند.

به مقاله بالا امتیاز دهید ..

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *